Nou nou. Niet zo negatief.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:58 schreef schommelstoel het volgende:
stelletje knurften...
Jullie helpen jezelf in de verdoemenis.
Neuhquote:
Pff, verwarrend allemaalquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:58 schreef Nkoop het volgende:
Rustig mensen tijdens de finale van 2008 voorspeelde hij
Spanje-DUITSLAND - Dat betekend dat Duitsland aan de rechtse kant zat.
Nu voorspelde hij Nederland-SPANJE weer de rechter kant.
dus nu wint weer de linkerkant !!!!!!!!!!!
Naïevelingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef miieejj het volgende:
[..]
Neuhik weiger.. stom beest
het is trouwens ook een duitser die paul
..
Ik weet niet of je het weet maar Paul is God. Die weet dit soort shit.quote:
maar wel vrolijk mee posten he?quote:
Jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Pff, verwarrend allemaal![]()
Kortom we weten nog niks... Heb ik daar nou een uur van mijn leven aan verspeeld
Volgens mij meer geel.quote:
Je kan beter dat beest vergeten, en verder gaan met gelijke kansen.quote:
Neuhquote:
Kans is 50% dat je het haalt hè!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je kan beter dat beest vergeten, en verder gaan met gelijke kansen.
Als jij een examen of een test moet afleggen en je bent bij voorbaat als heel erg negatief en je denkt het niet te gaan halen, dan haal je het ook niet.
En nee, dit heeft niets met The Secret te maken.
Maar met psychologie, en daar kan je elkaar mee aansteken.
![]()
wat een gelul om die octo zeg![]()
Anders wind je je even enorm op!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je kan beter dat beest vergeten, en verder gaan met gelijke kansen.
Als jij een examen of een test moet afleggen en je bent bij voorbaat als heel erg negatief en je denkt het niet te gaan halen, dan haal je het ook niet.
En nee, dit heeft niets met The Secret te maken.
Maar met psychologie, en daar kan je elkaar mee aansteken.
![]()
wat een gelul om die octo zeg![]()
Anders hap en ga je ff serieus op mij in, kneusquote:
He, niet zo'n ondeugende uitspraak doenquote:
Zou hij soms ook PVV stemmen? De rechtse rakkerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef miieejj het volgende:
gaat ie niet altijd naar rechts toe? valt wel op he
versteegrobquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:05 schreef benniesnugger het volgende:
ah joh, tijdens het EK had hij 1 wedstrijd fout en dat was de finale.
Dus dat is nu gewoon weer het geval.
Pareltje hoor! Jou moeten we zeker in de gaten houdenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Anders hap en ga je ff serieus op mij in, kneus
Anders ga je ff serieus op mij weer in, sukkelquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Anders hap en ga je ff serieus op mij in, kneus
Paul is een Engelsman, geboren in Dorset in het zuidwesten van Engeland.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef miieejj het volgende:
[..]
Neuhik weiger.. stom beest
het is trouwens ook een duitser die paul
..
Spaanse volkslied heeft niet eens een tekst.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef crazy987 het volgende:
gvd spaanse collega zit al haar volkslied te zingen
waar is mijn vuvuzela
Dat verklaart een hoop, als dat bij de vorige mosselen ook zo was dan wordt Nederland gewoon kampioen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:06 schreef DemonRage het volgende:
Waren dat niet allebei Zeeuwse mosselen?
Iddquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:11 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Spaanse volkslied heeft niet eens een tekst.
Je staat gewoon voor lul na mijn laatste comment.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Anders ga je ff serieus op mij weer in, sukkel
Ik heb er anders allerminst last van.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je staat gewoon voor lul na mijn laatste comment.
Vandaar je laatste reaktie.
mafkees
En een varken toch? Dus het wordt 2 - 1 voor Nederlandquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:14 schreef StinsonB het volgende:
Ah, we hebben die parkiet die aanvoelde dat Nederland wereldkampioen wordt. Dan staat het mooi 1-1.
En een dolfijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En een varken toch? Dus het wordt 2 - 1 voor Nederland
En de octopus van Sealife in Scheveningen koos ook voor Nederland: 5 - 0.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:19 schreef Swomp het volgende:
[..]
En een dolfijn3-1
En Paul had de vorige finale ook fout dus:
4-0![]()
Inderdaad ik heb meer filmpjes gezien, en hij pakt altijd de unit die het dichtste bij hem is. Volgens mij is het ook trucage, de enige reden dat die zoveel voorspellingen goed heeft is omdat de verzorgers altijd dat ding pas naar beneden laten vallen zodra de favoriet het dichtste bij hem in de buurt valt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:17 schreef DeeBee het volgende:
Die unit zat al helemaal rechts in dat aquarium, die bak komt erin, Spanje zit het dichtste bij, no shit dat hij dan daar het voer uit haalt.Niet alsof beesten zoo ingewikkeld denken.
Watquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:22 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Inderdaad ik heb meer filmpjes gezien, en hij pakt altijd de unit die het dichtste bij hem is. Volgens mij is het ook trucage, de enige reden dat die zoveel voorspellingen goed heeft is omdat de verzorgers altijd dat ding pas naar beneden laten vallen zodra de favoriet het dichtste bij hem in de buurt valt.
Bij Duitsland - Uruguay pakte hij ook niet de dichtsbijzijnde.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:22 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Inderdaad ik heb meer filmpjes gezien, en hij pakt altijd de unit die het dichtste bij hem is. Volgens mij is het ook trucage, de enige reden dat die zoveel voorspellingen goed heeft is omdat de verzorgers altijd dat ding pas naar beneden laten vallen zodra de favoriet het dichtste bij hem in de buurt valt.
Uitzondering is Servië maar daar heb ik dan geen filmpje van gezien!
Nee, toen lag het bakje er al en landde hij er midden op. Toen heeft 'ie tien minuten getwijfeld en is hij twee keer geswitcht alvorens hij bij Duitsland uitkam.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:26 schreef Helly het volgende:
[..]
Bij Duitsland - Uruguay pakte hij ook niet de dichtsbijzijnde.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:26 schreef Helly het volgende:
[..]
Bij Duitsland - Uruguay pakte hij ook niet de dichtsbijzijnde.
Las het net, had nog nooit van dat beest gehoord.quote:
Nee, hij ging eerst naar Duitsland, en besloot toen voor Uruguay.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, toen lag het bakje er al en landde hij er midden op. Toen heeft 'ie tien minuten getwijfeld en is hij twee keer geswitcht alvorens hij bij Duitsland uitkam.
Je hebt het fout !quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:34 schreef octopus_paul het volgende:
Oké ik weer dat jullie niet blij zijn. Maar ik ben verdomme ook maar een octopus. En het linker bakje zit gewoon weg veel lekkerder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |