Lekker boeiend Pietverdrietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is veriezen?
Telegraaf had het er ook al eens over
[ afbeelding ]
http://copytijgers.wordpr(...)ld-na-veriezen-been/
Hoi falcoquote:
kansloos....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoi falco
Ben nog op je graf geweest, de muziek was beter dan dat plexiglas monument.
Leuk voor jequote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoi falco
Ben nog op je graf geweest, de muziek was beter dan dat plexiglas monument.
Maar hij heeft wel gelijk!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:53 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
kansloos....
je doet je naam wel eer aan of niet, een stuk verdriet ben je wel![]()
Nederland zou gewoon meteen die dierentuin moeten bombaderen waar Paul zit.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:59 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Verhagen moet de Duitse ambassadeur op 't matje roepen !
itt tot wrijfhout ben ik wel op het Zentralfriedhof geweest.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:03 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Falco_Grab.jpg
Wist je niet dat de meeste voetballers enorm bijgelovig zijn?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:52 schreef Weka het volgende:
Mensen die dit echt geloven..![]()
Als Howard Webb drie keer rood aan Spanje geeft is de octopus nergens meer.
Jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
![]()
Zouden er echt mensen zijn die met een serieuse bedoeling een dreigbrief gaan sturen?
Ik spreek jou nog wel, mocht Spanje winnen!!!!11 EINZquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:16 schreef bloodymary het volgende:
In die octopus geloven is bijna net zo kansloos als in die biomagnetische armbandjes geloven.....
Dan geloof ik het nog niet, dan heeft Spanje gewonnen en heeft dat beest toevallig in de bak van Spanje zjin mossel gepakt. Je meent toch niet echt dat een octopus iets kan voorspellen..... Omdat die toevallig acht armen heeft of zo?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik spreek jou nog wel, mocht Spanje winnen!!!!11 EINZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |