Es ist patat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zie het helemaal voor me, daar bij sealife in Oberhausen staat de halve wereldpers met sat uplink wagens voor de deur. Voor Paul de octopus die een mossel eet.
En dat zonder friet.
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xmlquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:16 schreef rubje het volgende:
waar kijken jullie de stream? NL24 die schakelt nu naar een of andere vent die bij gewassen staat![]()
Nu nog ontbijten?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:17 schreef ThaTim het volgende:
ik wil eigenlijk ontbijten, maar dit is zeau spannend!!
via www.bild.dequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Heeft iemand nog een andere link dat RTL?
Het is rustquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef mr_t88 het volgende:
Hou ons op de hoogte!!! Waar zit ie, waar ligt de ruimte, worden de flanken benut, gaat ie door het centrum... kom op ik wil info!!!
Ze zoeken nu kersverse uit en deze worden eerst vermoordquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Is iemand onderweg naar zeeland ofzo voor een mossel?
Hij is op dit moment niet in beeld. We zitten allemaal te staren naar een leeg aquarium.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef mr_t88 het volgende:
Hou ons op de hoogte!!! Waar zit ie, waar ligt de ruimte, worden de flanken benut, gaat ie door het centrum... kom op ik wil info!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |