nu staat er geen nl spanje hoor? hoelaat gaatie dat doen?quote:
Kan hij überhaupt correct voorspellen voor een ander land dan Dld?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan hij wel 2 goede voorspellingen op 1 dag doen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat dat beest in Duitsland zit hé
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat dat beest in Duitsland zit hé
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij doet normaalgesproken alleen wedstrijden met Duitsland, dus met andere landen is sowieso nog een experiment.
precies!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef Netsplitter het volgende:
Het is trouwens te hopen dat hij Spanje aanwijst als winnaar aangezien hij de vorige keer de finale fout had.
Stream man.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
whahaha digitaal he? altijd later
alle strohalmpjes tellen... het kan niet gek genoegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef rednitro het volgende:
waarom kijk ik hier naar als ik hier totaal niet ingeloof .... zal wel de gekte zijn die mij ook aansteekt ....
In Zuid-Afrika.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:16 schreef rubje het volgende:
waar kijken jullie de stream? NL24 die schakelt nu naar een of andere vent die bij gewassen staat![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xmlquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:16 schreef rubje het volgende:
waar kijken jullie de stream? NL24 die schakelt nu naar een of andere vent die bij gewassen staat![]()
en jij kan het wetenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:16 schreef krapula het volgende:
2 mossels op 1 dag. Dat is meer dan de gemiddelde FOKker in z'n leven ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |