Die staan er dan ook niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb even de livestream bekeken, het kan aan mij liggen, maar ik zie niet die doosjes in het aquarium van Paul staan.
duitslandquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef SemperSenseo het volgende:
Wat was de voorspelling Uruguay - Duitsland? Heb 'em gemist omdat die s*kkels van de NOS overgingen op normaal nieuws
Hij heeft net Duitsland voorspeld, straks komt de finale.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb even de livestream bekeken, het kan aan mij liggen, maar ik zie niet die doosjes in het aquarium van Paul staan.
Es ist Pommes.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe ga ik dit mijn kleinkinderen later uitleggen.![]()
Opa heeft het legendarische wereldkampioenschap van oranje meegemaakt, daar herinner ik me niet zoveel van hoor, maar er was een octopus en die kon alle wedstrijden voorspellen, nou dat was me spannend zeg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Opa heeft het legendarische wereldkampioenschap van oranje meegemaakt, daar herinner ik me niet zoveel van hoor, maar er was een octopus en die kon alle wedstrijden voorspellen, nou dat was me spannend zeg.![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef Tomatenboer het volgende:
En het erge is dat opa nog zenuwachtig was ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Welke zender? Site?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:22 schreef Bravebart het volgende:
Die Nederlandse radiogast die Duits praat, epic
www.instantrimshot.comquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:23 schreef rubje het volgende:
ik denk dat Paul nu een onderwater persconferente geeft voor de massaal uitgerukte Dolfinarium Pers alvorens hij weer NL-SPA doet.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:23 schreef rubje het volgende:
ik denk dat Paul nu een onderwater persconferentie geeft voor de massaal uitgerukte Dolfinarium Pers alvorens hij weer NL-SPA doet.
Pedoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom heet dat beest Paul eigenlijk...?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom heet dat beest Paul eigenlijk...?
quote:
Jammer voor jou dat die van een heel ander beest worden gemaakt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb eigenlijk wel trek in wat inktvisringen.
Het is jouw McMossel toch niet in dat bakje?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
Spannend!![]()
(Ik heb even e.e.a. gemist, maar waarom is heel die inktvis uit dat aquarium vertrokken, zijn ze die achter de schermen nu weer die vorige mossel aan het afpakken?)
RTL stream.quote:
Dat dusquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:25 schreef tralalala het volgende:
Schiet eens op, ik heb niet de hele dag de tijd.![]()
toch wel
neequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef mr_t88 het volgende:
Staan de bakken NL - SPA er al?
duitsland is voor nederland hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:23 schreef Dejannn het volgende:
Volgens mij doen die Duitsers gewoon iets in die bak van Spanje dat dat beest niet voor NL kiest, zou wel typerend zijn
Ja dat klopt zie ik ook blauwe schermen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:25 schreef muzas het volgende:
Ik zie een lege bak met blauwe schermen ernaast.. klopt dat?
nee zie een allemaal visjes. Nemoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:25 schreef muzas het volgende:
Ik zie een lege bak met blauwe schermen ernaast.. klopt dat?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef Salamando het volgende:
dit gaat nog harder dan livetopics van de halve/kwartfinale
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef Salamando het volgende:
dit gaat nog harder dan livetopics van de halve/kwartfinale
Het is een OCTOPUS!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef Kimpossible het volgende:
Ik kijk al 27 minuten naar een fucking inktvis
Dat zijn gewoon informatieborden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat klopt zie ik ook blauwe schermen.
WAS HET LOGISCH DAT SERVIE GING WINNEN? DEZE INKTVIS IS HOOGBEGAAFD ZEG IK JE!1111111quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:27 schreef Miless het volgende:
Jezus, dat beest gaan toch wel Spanje kiezen. Ze laten hem elke keer voor de meest logische keus gaan
Whehe idd is lastig uit te leggen als ze vragen wat je aan het doen bentquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit is niet te geloven zo melig: met z'n allen naar een helderziende inktvis kijken
Ik hoop het, ik hoorde zelf toch "eine Viertel Stunde" oftewel een kwartier.quote:
thanxquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
-te laat-quote:
bild.dequote:
Volgens mij eet Paul Nemo op als ie de kans krijgt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:28 schreef rubje het volgende:
Ik zie nemo al zeggen tegen Paul. "maar ik heb tenminste een film op mijn naam staan"![]()
geen tijdquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:29 schreef crv het volgende:
[..]
bild.de
RTL
NOS
doe ff wat moeite en lees terug
hij kon de druk niet meer aanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:29 schreef fioooon het volgende:
Ik hoor net dat Paultje is overleden....
aanslag !quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoor net dat Paul is uitgenodigd bij Oprah.
Uiteraard. Als je niet hebt gekeken tel je niet mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:30 schreef Shirley het volgende:
Wordt dit zo'n " Waar was jij toen Paul de octopus zijn voorspelling over de finale deed'''moment?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoor net dat Paul is uitgenodigd bij Oprah.
Yi-Longquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:31 schreef rubje het volgende:
JA EN WELKE chinese kok mag hem na het wk bereiden?
Tja ik heb 0 - 0 voorspeld...quote:
Ik ga niet kijken! Ik lees hier wel de uitslag.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je niet hebt gekeken tel je niet mee.
Ik had het warm in mijn bedjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:30 schreef Shirley het volgende:
Wordt dit zo'n " Waar was jij toen Paul de octopus zijn voorspelling over de finale deed'''moment?
Hij is toch wel beter dan de gemiddelde octopus denk ik zo. Dan mag je zo denken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Paul met z'n fucking ster-allures. Hij moet godverdomme niet denken dat tie meer is als een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |