Oh nou ja, 't mag ook wel blijven.quote:
Wil je dat we je helpen nadenken of wil je alleen je verhaal kwijt? In het eerste geval is het misschien handig als je vertelt wat er dan zo dom isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:17 schreef Perruche het volgende:
Ik ben trouwens heel stom geweest met m'n scriptie en nu weet ik niet wat te doen
Thanks sigme!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:45 schreef sigme het volgende:
Ik ga maar eens wat dóen.
Hebben we toch al gehad? Tegelijk gekocht met een tof badpak, geloof ik. Hoe is m'n geheugen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Inderdaad! Krijgen we een foto van het jurkje?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Hebben we toch al gehad? Tegelijk gekocht met een tof badpak, geloof ik. Hoe is m'n geheugen?
*boksquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb ook geen reservejurk, dus ik verwacht solidariteit als ik pindasaus over m'n jurk mors
Geen idee waar je onderzoek over gaat, maar is het vergelijken met andere questionnaires van belang voor het onderzoek? En wat was ded reden dat je het niet meegenomen hebt in de eerste onderzoeksopzet?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef Perruche het volgende:
Heb er bij het design van m'n questionnaire geen rekening mee gehouden dat ik het later nog zou vergelijken met andere questionnaires die eerder zijn gedaan. Nu kan ik het dus niet 1 op 1 vergelijken. En ik kan het natuurlijk niet overdoenDus ik denk dat ik de vragen die wél hetzelfde zijn ga vergelijken, en dan in de limitations zetten dat ik daar rekening mee had moeten houden ofzo
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef Perruche het volgende:
Trouwens over die vingerafdruk van net, voor in je paspoort: Ik was laatst bij Leiden, en toen hadden ze ook een vingerafdruk apparaat in het gemeentehuis, voor als je iets met je paspoort moet regelen, indien je een nieuw paspoort hebt zeg maar. Ik vind het maar eng!!!!
Die spelletjes!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en voor de nerds:
What if computergames had a Super Ease Mode
Het gaat over ethiek in marketinguitingen en wat mensen daar van vindenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee waar je onderzoek over gaat, maar is het vergelijken met andere questionnaires van belang voor het onderzoek? En wat was ded reden dat je het niet meegenomen hebt in de eerste onderzoeksopzet?
Dan zou ik wel naar eerdere onderzoeken verwijzen maar je eigen werk als losstaand van de rest presenteren. En er gewoon een geweldige verhaal van maken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het gaat over ethiek in marketinguitingen en wat mensen daar van vinden
Noodzakelijk, ach, mijn onderzoek is wel gebaseerd op die eerdere onderzoeken. En ik ga de uitkomsten ook wel vergelijken, alleen mijn uitkomsten zijn sowieso wel heel anders met of zonder die extra vragen. Reden dat ik het niet heb gedaan is extreem slechte begeleiding en ik dacht dat niet zomaar mocht, iets letterlijk overdoen (ik ben er ook niet zo in thuis) en mijn begeleider gaf nooit echt antwoord op vragen dus ik heb maar wt gedaan. Daarnaast ook dat ik een jaar geleden begon in een hele hectische periode en ik het eigenlijk gewoon niet echt goed voorbereid heb omdat m'n hoofd echt ergens anders was.
Dat is de mooiste escape bij scripties iddquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:19 schreef Perruche het volgende:
Hm, m'n pa gaf net een oplossing, hij zei: in je tabel vergelijk je de vragen die wél overeenkomstig zijn (en dat zet je er expliciet bij), aangezien je het nooit als replica-onderzoek hebt bedoelt is dat niet erg (min doelgroep is ook anders), dan beschrijf je de dingen die jij hebt gevonden en in je "wat had er beter gekund-sectie" zet je dat e dat de volgende keer anders zou doen, m.a.w. je hebt er wel over nagedacht maar niet gedaan
dat klinkt inderdaad als een hele goede oplossing!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:19 schreef Perruche het volgende:
Hm, m'n pa gaf net een oplossing, hij zei: in je tabel vergelijk je de vragen die wél overeenkomstig zijn (en dat zet je er expliciet bij), aangezien je het nooit als replica-onderzoek hebt bedoelt is dat niet erg (min doelgroep is ook anders), dan beschrijf je de dingen die jij hebt gevonden en in je "wat had er beter gekund-sectie" zet je dat e dat de volgende keer anders zou doen, m.a.w. je hebt er wel over nagedacht maar niet gedaan
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is de mooiste escape bij scripties idd. Ik heb daar ook dankbaar gebruik van gemaakt
.
Ja maar ik herhaal me zelf graagquote:
68quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat klinkt inderdaad als een hele goede oplossing!
Hoeveel mensen hebben je questionaire eigenlijk ingevuld?
Wat deed je?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef -marz- het volgende:
[..]
![]()
Alleen niet gepubliceerd daardoor. Maar er is meer in het leven dan stoere google hits
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef -marz- het volgende:
Ik kan me zó van alles inbeelden over de dag waarop sigme in het huwelijksbootje stapt; iets met veel stro, bloemen en dartelende kalverenen dat jurkje
Hehe, QFT!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
Het zal me aan mn anus oxideren of iemand dezelfde jurk aan heeft waar dan ook, met een lach op je smoelwerk zie je er toch altijd awesome uit![]()
Behalve dan als ik ooit zou trouwen en een gast heeft mijn trouwjurk aan, das dan wel minder
Volgende week! Hij staat je ook erg mooi zag ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef P.F het volgende:
Shinyyy wanneer ga je naar de Primark?
Ik had gister mijn nieuwe jurkje aan
Maar ik heb wel 2x gehoord van mensen die hem ook hadden of mensen kenden die hem hadden..
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:38 schreef P.F het volgende:
Als iemand er leuker uitziet dan ik in een jurkje (kleine kans) dan laat ik er een glas rode wijn over vallen.
Dat je het weet
Ik heb geen roze bruidsjurk hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij de weg, da's een beetje jammer voor de jurk van Mo.
oh ja, daar moet ik ook nog eens mee bezig, scriptie publiceren....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef -marz- het volgende:
[..]
![]()
Alleen niet gepubliceerd daardoor. Maar er is meer in het leven dan stoere google hits
Ik vind zelf dat ik er altijd zo rommelig uitziequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiny: ik vind jou best wel modieus?Of dingen staan je gewoon snel goed, sommige mensen kunnen bijna alles hebben
XM: aaah arriba españaaaa!Hij wou natuurlijk weten of ie je moest bekeren tot oranje
Voor zover ik weet niet!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en is er al een lift terug voor Maria?
Haha nee ik was bij mijn weten gister niet op een uitreiking.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:42 schreef P.F het volgende:
Ik dacht gister even dat ik shiny op de diplomauitreiking van mn broertje zag (vwo diploma nam ze in ontvangst)
maar er gaat toch een auto naar het westen van het land, en je zou toch bij calimero in utrecht kunnen slapen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet!Heb rondgevraagd maar volgens mij werd dat niks in combi met werken vrijdag
![]()
On the bright side: ik krijg iig geen wijn over me heen want ik ben natuurlijk al-tijd awesome!![]()
Jamaar fashionably rommelig is leuk! Bij jou ziet het eruit alsof het hoort, voor zover ik het heb gezien tot nu toequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat ik er altijd zo rommelig uitzie
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar er gaat toch een auto naar het westen van het land, en je zou toch bij calimero in utrecht kunnen slapen?
Ik dacht dat Cali in Groenlo bleef maffen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar er gaat toch een auto naar het westen van het land, en je zou toch bij calimero in utrecht kunnen slapen?
Wie is die henkpietklaaswillem nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
Henkpietklaaswillem gaat westwaards met loveli, cali, puff en pf en 4 mensen op de achterbank past niet
Ja, 'je' nam een vwo diploma in ontvangst (volwassenonderwijs) dus dat leek mij al sterkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha nee ik was bij mijn weten gister niet op een uitreiking.
Mogen max 5 personen in een auto, ivm gordels enzo. Tel nu op de achterbank Puff, Cali en dacht dat P.F er ook in zat, anders moet die maar blijven slapen, nemen we Maria meequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zat er sowieso al in.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Mogen max 5 personen in een auto, ivm gordels enzo. Tel nu op de achterbank Puff, Cali en dacht dat P.F er ook in zat, anders moet die maar blijven slapen, nemen we Maria mee
Als we met de mijne gaan past het wel, maar mag nog steeds niet. De mijne is minder milieu-verantwoord dan die van HPKW.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wie is die henkpietklaaswillem nou eigenlijk?![]()
Ik neem wel iemand op schoot, die zijn toch allemaal zo zwaar niet!![]()
Maareh nee, 4 op een achterbank is wat veel ja
Oh noes dat hoeft niet hoor, dan zou ik me schuldig voelen dat iemand anders zn planning in de war gaatquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Mogen max 5 personen in een auto, ivm gordels enzo. Tel nu op de achterbank Puff, Cali en dacht dat P.F er ook in zat, anders moet die maar blijven slapen, nemen we Maria mee
Was het wel een beetje een leuk meisjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, 'je' nam een vwo diploma in ontvangst (volwassenonderwijs) dus dat leek mij al sterk
Ja hoor, heel vrolijk, beetje carmel kleurig met een bos krullen, geen afro maar van die krullen waar je zo aan draait (snap je?)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Was het wel een beetje een leuk meisje
Vuige overloperd! Hij had al voor Nederland gekozenquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef loveli het volgende:
Moest mevrouw Puff terug naar huis ivm bezigheden of was het wegens overnachtingskosten? In dat geval kunnen we best wel ff met de pet rond.
Ja ik heb ook wiebel krullenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef P.F het volgende:
Van die wiebel krullen, waar mensen dan aan draaien om ze mooier te houden (had een blank vriendinnetje met hele erge krullen die draaide ze er ook altijd wat meer 'in')
Vinnik ook! Ze hebben allemaal de slechtste timing, want zo'n 95% van de tijd heb ik géén eten in mond, zeg maar, en iedereen komt steeds langs als ik net een hap genomen hebquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef XcUZ_Me het volgende:!
Moeten ze maar niet rond de lunch bellen hoor!
QFT!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, het lijkt me zó leuk om Maria te ontmoeten!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:06 schreef Tinkepink het volgende:
Wie was het VMW met het paspoortf? Niet druk om maken. Mijne was ook verlopen en dat is dubbel erg omdat ik daarmee illegaal in D woonde.
Dan heb ik meer vertrouwen in Parkiet Mani.quote:
Ik kan er op zn vroegst om 18.30 zijn, komt dus goed geloof ik!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je somehow in Zutphen terecht kan komen tegelijk met Vik en DaD, neem ik je met alle plezier mee in mijn flitsende bolide hoor Maria!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joepie, alles is ok met m'n zus.. Ze was ongerust omdat ze het kindje al een poosje niet meer had voelen schoppen, maar alles is gewoon in orde. En ik ga maandag mee naar de verloskundige.
.
Je hebt PM!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
ja tuurlijk!
Puffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! melden![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joepie, alles is ok met m'n zus.. Ze was ongerust omdat ze het kindje al een poosje niet meer had voelen schoppen, maar alles is gewoon in orde. En ik ga maandag mee naar de verloskundige.
.
19:24 geloof ik!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, fixed! Vik en DaD laten me nog weten hoelaat ze precies in Zufte zijn, dus houd het in de smiezen![]()
Ik rijd rond 17:00 weg uit Den Haag. Lijkt me wel handig als we tzt even wat nummers uitwisselen, voor als ik in de file kom of jullie vertraging hebben.quote:
Sterkte met je kaakquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:42 schreef VSZ het volgende:
Over twee weken ga ik een lang weekend naar Engeland naar de familie van m'n vriend, die wonen in o'n heerlijk kneuterig Engels boerenhuis in the middle of nowhere, je ziet soms een das rondschuiven of een kudde herten langsrennen, zo leuk!
Wat fijn dat het allemaal goed is. En wat leuk, mee naar de verloskundige, dan ga je je neefje of nichtje ontmoetenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
quote:
of in Hengelo, dan kun je met mij en Ewelina meerijden!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je somehow in Zutphen terecht kan komen tegelijk met Vik en DaD, neem ik je met alle plezier mee in mijn flitsende bolide hoor Maria!
Thanksquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Sterkte met je kaak
Waar in engeland ga je naartoe? wij gaan ook naar engeland over... 15 dagen ofzo, een nachtje in Fareham en dan 2 nachtjes in London!!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria, je kan/mag uiteraard ook meerijden vanaf Den Haag.
*hinnik*quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hold your horses! Puff pm-de net dat ze niet bleef slapen..
Okee, het grote compromis: als ik de volgende dag met iemand mee terug kan rijden naar rotterdam eo, gaat het lukken!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik ook niet.. want ik wil graag weten of het voor Puff wel een optie is omte blijven slapen als 't een goedkope plek is
Xuzme rijdt toch terug naar Den Haag/Gouda?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Okee, het grote compromis: als ik de volgende dag met iemand mee terug kan rijden naar rotterdam eo, gaat het lukken!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Volle vanille kwark is zeker niet zo gezond![]()
Dat was wel mijn lunchde volgende keer normale kwark kopen.
Nu naar de kapper en daarna de groentes opeten die er nog liggen
's avonds pas, wil gelijk wat combi-afspraken doen als ik er toch ben.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Xuzme rijdt toch terug naar Den Haag/Gouda?
Dat heb ik ook veel gegeten toen ik aan het afvallen wasquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah joh, ik heb gelunched met volle griekse yoghurt met honingnom!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:27 schreef loveli het volgende:
En ik zie een taartensite met andere teksten
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:35 schreef loveli het volgende:
Als er nog motorrijders richting randstad gaan, kan ik wel een pak en helm meenemen
tomatensalade!! met basilicum en balsamico enzo njam njam!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:35 schreef AKnynke het volgende:
ik moet ook nog lunchen, maar ik weet niet zo goed wat. Moet ook nog wat boodschappen doen, maar ook daar heb ik niet zo'n puf in.
Wat is lekkere groente bij pasta met pesto? Tenminste, waarschijnlijk staat dat op het menu vanavond...of we gaan bbq'en....
Oki. Als je ouders Maria Puff niet meenemen, ga ik wel achterop terug. Onder het voorbehoud dat Geert een beetje fatsoenlijk rijdt en een beetje comfortabele motor heeft.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hm... Geert gaat 's avonds terug naar Rotterdam!
oh, ik vind tomaten zoooo vies...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
tomatensalade!! met basilicum en balsamico enzo njam njam!
Hm komt die ook?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Loveli, NOOOOOOOoOOOOoOoooOOoo!!!
Uit een sprookjesboek gelopen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
ja, je kent 'm wel, blond haar, blauwe ogen..
Verrassendquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Uit een sprookjesboek gelopen?
loveli je pm box is vol!
Ze blijft ontkennen, maar toen ik zei dat het ook andere mensen opgevallen was dat haar teksten wel erg op de mijne leken, heeft ze het blijkbaar toch maar veranderd. Ik vind het allang best.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:27 schreef loveli het volgende:
Ik heb gisteren m'n abo verlengd omdat ik dan meer inboxruimte kreeg.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ging een passpiegel kopen, bij de Blokker. Begint er in de rij bij de kassa een kerel hele wijsheden tegen me op te hangen over dat ik in m'n eigen schoonheid moest geloven en dat ik ook van mezelf moest houden zonder spiegel.
Kerel, ik wil gewoon weten hoe m'n nieuwe jurkje staat.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:02 schreef AKnynke het volgende:
conclusie, ik zit de hele ochtend al achter de pc niets te doen...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:02 schreef AKnynke het volgende:
conclusie, ik zit de hele ochtend al achter de pc niets te doen...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn leven is voorbij.
Ik krijg net mail van vrienden dat ze helaas niet mee kunnen met bier drinken omdat ze een stacaravan hebben gekocht in Westelbeers en daar de rest van de vakantie (die volgens mij vandaag is begonnen) blijven.
Oei.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn leven is voorbij.
Ik krijg net mail van vrienden dat ze helaas niet mee kunnen met bier drinken omdat ze een stacaravan hebben gekocht in Westelbeers en daar de rest van de vakantie (die volgens mij vandaag is begonnen) blijven.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:26 schreef sigme het volgende:
Ik zou echt nooit iets bestellen van een site met zulkse koeien van taalfouten.
Dat schreeuwt om foto'squote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:29 schreef sigme het volgende:
Het is zo warm buiten, dat ik helemaal druppelvormige condens op m'n buik had bij het waterputten voor de varkens. Daar moet ik ook niet bij gezien worden, in ondergoed, op laarzen, met volle emmer stinkend water in de ene hand en met de vrije hand horzels doodslaand uit het moeras stappend.
Ik heb geen hand meer vrijquote:
Sommige mensen vragen vooral om zo'n enthousiaste reactie hèquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb aangeboden om eens naar d'r spelling te kijken.
En m'n collega's zijn verder allemaal enthousiast, dus ze krijgt vast wel bestellingen.
Knap van je dat je, na haar kinderachtige reactie (eerst ontkennen en dan wel tekst veranderen?) haar zelfs aan hebt geboden om te helpen. Ik zou dat waarschijnlijk nooit gedaan hebben...ben wat dat betreft echt een wijfquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb aangeboden om eens naar d'r spelling te kijken.
Bij photobucket op de site kan ik ook foto's bewerken! Beetje gepruts, maar ik ben dan ook niet zo handig.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:34 schreef sigme het volgende:
Wel heb ik een foto van mezelf in leuk jurkje bij de varkens binnen, maar daar zou ik allemaal andere mensen af moeten knippen en op deze computer kan ik geen foto's bewerken.
Briljant.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij photobucket op de site kan ik ook foto's bewerken! Beetje gepruts, maar ik ben dan ook niet zo handig.
[ afbeelding ]
Op klomp'n.
Ajoh, dat komt allemaal wel goed.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haha Sigme, stoer![]()
*beeld zich een taart in met in koeieletters "Gefeliessieteert!" erop*![]()
En nurk, ze hadden me verkeerde info gestuurd over die kamer in LeedsIk krijg dan wel mn tweede keus, al staat er in de mail dat dat contract loopt tot 18 december, terwijl op de site staat dat er nog een exams/assessment period is van 10 tot 21 januari
Misschien kan ik dat dan vanuit huis doen ofzo?
ik hoop het!quote:
Hey Nynke, mijn vriendje wil misschien naar zweden, zou ik jou eventueel kunnen bombarderen met wat vragen mocht 'ie het echt op de heupen krijgen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:17 schreef AKnynke het volgende:
spannend, al het geregel he, Maria!
Ik moet weer een appartement vinden in Uppsala. Hoop dat dat me gaat lukken.
Nu ga ik maar eens een uurtje wat nuttigs doen ofzo. Is lang geleden!
ja hoor! Geen probleem.....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hey Nynke, mijn vriendje wil misschien naar zweden, zou ik jou eventueel kunnen bombarderen met wat vragen mocht 'ie het echt op de heupen krijgen?
Gelukkig heb je het welbesteed.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
dat was mijn hersenactiviteit voor vandaag!
Sigme! Ik keek net in je fotoboek en, dit klinkt misschien als een belediging, maar dat is het absoluut niet, op de foto dat je op je bed zit met laptop ben je sprekend mijn moeder!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij photobucket op de site kan ik ook foto's bewerken! Beetje gepruts, maar ik ben dan ook niet zo handig.
[ afbeelding ]
Op klomp'n.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Maria mag ik nog een dagje langs komen? Dan doe ik gewoon een midweek londen en trein ik een dagje naar jou!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
dat was mijn hersenactiviteit voor vandaag!
Cutequote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:02 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op klomp'n.
zeg, wat heeft dat met mij te maken?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik ga zo wel sporten!
oh, en hier, voor jullie, ene leuk topic: nynke's zwembad
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, wat heeft dat met mij te maken?
topic lezen gaat...
Haha dat heb ik ook wel eens gezien, ze gaan ook altijd naar dezelfde tandarts om een nieuw gebit erin te laten zetten enzoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:37 schreef Perruche het volgende:
Ik kijk even Style by Jury, wat een verschrikkelijk programma. Eerst laten ze een "jury" iemand de grond in boren door te zeggen wat er mis is met iemand, en dan krijgt ze allerlei plastische chirurgie om iemand "mooier" te laten wrden. Gok Wan is zoveel leuker...
Leuk!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je mag zelfs een nachtje komen logeren als je wilt! Ik heb namelijk op de site gekeken en ik mag gasten hebben, als ze maar niet langer dan (ik dacht) 3 nachtjes blijvenScheelt weer een overnachting!
Moet je wel iets van een matje ofzo hebben denk ik, want volgens mij is er alleen een
eenpersoonsbed en dat is wat knus
En die tweede jury is super ingestudeerdquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:40 schreef neen het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook wel eens gezien, ze gaan ook altijd naar dezelfde tandarts om een nieuw gebit erin te laten zetten enzokutprogramma ja
Ja volgens mij is die jury ook nep. Net als dat hele programma, heel slecht. Gok is veel echter en er komt nooit plastische chirurgie aan te pas!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:37 schreef Perruche het volgende:
Ik kijk even Style by Jury, wat een verschrikkelijk programma. Eerst laten ze een "jury" iemand de grond in boren door te zeggen wat er mis is met iemand, en dan krijgt ze allerlei plastische chirurgie om iemand "mooier" te laten wrden. Gok Wan is zoveel leuker...
Ik wil wel wat voor je afsnijden?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:36 schreef neen het volgende:
Ik moet meer vet in m'n kont, zon trappetje zit niet erg fijn.
Bij m'n buik graagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:49 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik wil wel wat voor je afsnijden?
Dan moet ik alsnog sporten want dan kom ik aan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:56 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik bedoel van mijn kont
Je wilt toch een zachter zitvlak.
A en C zijn in tegenspraak met Bquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben
A. Veel te neurotisch om mijn paspoort te laten verlopen
B. Niet het type om me snel ergens druk over te maken, laat staan over iets als een paspoort
C. Zo slim geweest vorig jaar mijn paspoort te vernieuwen zodat ik voorlopig geen vingerafdruk hoef af te geven
Het is hier op kantoor 30 graden.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Sigme! Ik keek net in je fotoboek en, dit klinkt misschien als een belediging, maar dat is het absoluut niet, op de foto dat je op je bed zit met laptop ben je sprekend mijn moeder!Zij heeft precies hetzelfde haar, in precies dezelfde kleur (alleen dan geverfd) en zit vaak in precies dezelfde houding. En ze heeft ook nog eens zo'n jurkje.
Sowieso ben je qua, in ondergoed de dieren eten geven, klompen combineren met beeldige kleding, een moestuin bijhouden en andersoortig tuin-plezier, de dochter die zij nooit heeft gehad.
Ik zit al 3 uur in de bus/trein en ben nog niet eens in Friesland.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:50 schreef shinydiscoball het volgende:
Aaargh waaromis iedereen lekker vrij nu enik niet...'t zweet breekt me al bij het minste of geringste uit. Boeehooe!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:27 schreef loveli het volgende:
En hoe zit het met mijn toekomst?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik weet niet meer wat er stond, maar volgens mij is 'ie idd anders.
Ik zei toch dat je je niet moest verwonderen als ze toch stiekem haar site ging aanpassen?.
Mijn voorspellende gaven beperken zich tot mensen die sites kopiërenquote:
als t verse erwten zijn: openmaken, erwtjes eruit en koken! niet te lang... kun je vast wel googelen ergens....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:30 schreef AKnynke het volgende:
help! Ik heb in de supermarkt Pflückerbsen gekocht. Ik dacht dat het peultjes waren, hele dikke. Niet dus. Het zijn een soort erwten. Wat natuurlijk heel logisch is gezien het erbsen in de naam. Hoe moet ik deze dingen klaar maken?
Da's Rotterdams!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Oh mijn god, ik lees die taartensite nog eens door en er staan nog meer fouten in dan in de vorige. "Ik doet" enzo
.
Verse zijn héérlijk!! Vooral als je ze heel jong oogst, dan zijn ze klein, maar echt erg lekker!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Da's Rotterdams!
Erwtjes, die vind ik het lekkerst uit de vriezer. Kan me eigenlijk niet herinneren of ik ooit verse op heb
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:40 schreef neen het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook wel eens gezien, ze gaan ook altijd naar dezelfde tandarts om een nieuw gebit erin te laten zetten enzokutprogramma ja
Splash Out! Wat een toffe dingen waren dat, heb er vroeger ook vaak mee gespeeldquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje: je hebt van die ballen waar je een waterballon in kunt doen. Die kun je dan 'opwinden' en dan moet je hem in een kring doorgeven tot de ballon knapt. Weet iemand hoe zo'n ding heet? Wil morgen eentje meenemen naar m'n zus namelijk
.
* wacht op eerste man die komt vertellen dat ze er heul wel mannelijk uitzien Het is wel een mannenschoen namelijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico, tof!Dat streepje maakt het weer meisjesachtig
![]()
Klinkt zo net alsof je maar 1 schoen hebt gekochtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:56 schreef Chicolate het volgende:
Het is wel een mannenschoen namelijk[...]. En deze was maar 35 euro!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klinkt zo net alsof je maar 1 schoen hebt gekocht.
gewoon wat gaan drinken. Je kent haar nu zo oppervlakkig, dat je geen idee hebt hoe ze privé is. En als ze niet leuk is, dan spreek je niet nog een keer af, en als ze wel leuk is, spreek je nog een keer af!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:00 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik erger me aan mezelf: ik zit meteen al te denken in termen van 'zie ik mezelf in een relatie met deze persoon?' etc en dat is niet meteen zo, maar het lijkt me wel een leuk iemand om een keer wat mee te drinken en te zien hoe het uitpakt. Dan denk ik weer: ja maar is dat genoeg reden om wat met haar te gaan drinken? Voor dit moment iig? Misschien is dat de normale manier, maar ik ben echt niet ervaren in dit soort dingen dusIk heb twee jaar aan een vrouw vastgezeten en met haar was van begin af aan duidelijk welke kant we op wilden
Ik weet idd totaal niets van haar, behalve dat ze leuk en ongecompliceerd overkomt en dat is nu net wat ik nodig hebquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:05 schreef AKnynke het volgende:
gewoon wat gaan drinken. Je kent haar nu zo oppervlakkig, dat je geen idee hebt hoe ze privé is. En als ze niet leuk is, dan spreek je niet nog een keer af, en als ze wel leuk is, spreek je nog een keer af!
Volgens mijn coach is ze lesbisch en single en ze ziet er ook lesbisch uitquote:Weet je wel zeker dat ze lesbisch is?
Gewoon een mailtje sturen, of kijken of je haar telefoonnummer kunt achterhalen, nog beter!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet idd totaal niets van haar, behalve dat ze leuk en ongecompliceerd overkomt en dat is nu net wat ik nodig heb.
[..]
Volgens mijn coach is ze lesbisch en single en ze ziet er ook lesbisch uitToen ik haar voor het eerst zag en dus nog niet wist dat ze lesbisch is, ging m'n gaydar... dus
Ze lijken wel op mijn schoenenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
* wacht op eerste man die komt vertellen dat ze er heul wel mannelijk uitzien Het is wel een mannenschoen namelijkMaar die waren veel mooier dan de roze/paarse dingen voor vrouwen. En deze was maar 35 euro!
Nou, prima reden om gewoon een keer wat met haar te gaan drinken toch? Meer heb je niet nodigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet idd totaal niets van haar, behalve dat ze leuk en ongecompliceerd overkomt
Gemorste cola krijg je niet weg met water alleen, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Alleen water is niet genoeg voor cola? Ik niet begrijp!
Heb net ff in een koud bad gelegen en nu droog ik buiten op, gaat prima zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |