abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83840231
Het vorige deel: Slank # 1088 - Ich komme wieder

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. En anders ook hoor, zo krek kijken we niet.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:40:32 #2
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83840246
sigme, je gaat trouwen! Wat tof!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_83840248
Dan ben ik maar de eerste ... (add) ha of niet :p

Leuke jurkjes voorbij zien komen! Zou graag ook mijn jurk van mn afgelopen bruiloft van mn vriendin willen laten zien, maar heb alleen oncharmante foto's van mezelf, in de wc, met mn voet in de wasbak i.v.m. vriendje die binnen 5 min, 2 beerenburg cola over mn linker en daarna rechtervoet gooit ... open schoenen enzo ...
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_83840266
MoBlo,
Slank 1089 de zonderende zomer door

mag dat zinderende worden? bvd!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_83840312
ik vind 'm wel leuk, zonderend!
Ja doei.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:43:20 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83840351
Nog geen tapijtmeneren .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83840403
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
Oh nou ja, 't mag ook wel blijven.

Nog bedankt voor je hexcode .
pi_83840416
Ik ga maar eens wat dóen.
pi_83840435
ik zal die code van jou achter de schermen wel even dumpen want dat moet natuurlijk wel kunnen, die achtergrondkleur
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 10:49:02 #10
70532 loveli
N
pi_83840579
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
Me too.
crap in = crap out
pi_83840673
zo
Ja doei.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:52:19 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83840706
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:17 schreef Perruche het volgende:
Ik ben trouwens heel stom geweest met m'n scriptie en nu weet ik niet wat te doen
Wil je dat we je helpen nadenken of wil je alleen je verhaal kwijt? In het eerste geval is het misschien handig als je vertelt wat er dan zo dom is
Anders: balen. En aai enzo. Komt vast wel goed.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83840731
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:40 schreef AKnynke het volgende:
sigme, je gaat trouwen! Wat tof!
Inderdaad! Krijgen we een foto van het jurkje?
pi_83840786
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:45 schreef sigme het volgende:
Ik ga maar eens wat dóen.
Thanks sigme!
pi_83840826
Ik zit me op het werk onnoemlijk te vervelen. Er ligt een flinke stapel werk op mij te wachten, maar oude vakantiefoto's kijken is natuurlijk veel leuker

En Perruche, what happened?
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 10:59:57 #16
70532 loveli
N
pi_83841049
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:52 schreef anna82 het volgende:

[..]

Inderdaad! Krijgen we een foto van het jurkje?
Hebben we toch al gehad? Tegelijk gekocht met een tof badpak, geloof ik. Hoe is m'n geheugen?
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 11:03:42 #17
70532 loveli
N
pi_83841240
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Hebben we toch al gehad? Tegelijk gekocht met een tof badpak, geloof ik. Hoe is m'n geheugen?

crap in = crap out
pi_83841268
Tip voor bruiloftgangers: neem reservejurkjes mee.
Je zult altijd zien dat iemand anders (zelf doe je dat natuurlijk niet) iets over je jurkje heengooit en je gaat natuurlijk niet in een jurkje met vlek rondlopen.
Of dat er iemand is met dezelfde jurk.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 11:05:07 #19
70532 loveli
N
pi_83841326
En reserveschoenen/slippers
crap in = crap out
pi_83841378
Vrije dag vandaag . Ga lekker met broertje naar Bataviastad zo, hopelijk houden we het een beetje vol in de hitte .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_83841479
Heb er bij het design van m'n questionnaire geen rekening mee gehouden dat ik het later nog zou vergelijken met andere questionnaires die eerder zijn gedaan. Nu kan ik het dus niet 1 op 1 vergelijken. En ik kan het natuurlijk niet overdoen Dus ik denk dat ik de vragen die wél hetzelfde zijn ga vergelijken, en dan in de limitations zetten dat ik daar rekening mee had moeten houden ofzo
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:08:34 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83841506
Aan de andere kant> het gaat hier toch alleen om het feest? "t Is voor de slankies natuurlijk niet zo dat we de hele dag in dezelfde jurk rondlopen. Naar een normaal feestje neem je toch ook geen reservekleding mee? Ik niet tenminste.
pi_83841537
Trouwens over die vingerafdruk van net, voor in je paspoort: Ik was laatst bij Leiden, en toen hadden ze ook een vingerafdruk apparaat in het gemeentehuis, voor als je iets met je paspoort moet regelen, indien je een nieuw paspoort hebt zeg maar. Ik vind het maar eng!!!!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:09:11 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83841544
Ik ga niet van alles meeslepen. Schone kleding voor de day after. That's all.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83841548
ik heb ook geen reservejurk, dus ik verwacht solidariteit als ik pindasaus over m'n jurk mors
Ja doei.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:09:59 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83841590
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb ook geen reservejurk, dus ik verwacht solidariteit als ik pindasaus over m'n jurk mors
*boks
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:10:40 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83841637
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef Perruche het volgende:
Heb er bij het design van m'n questionnaire geen rekening mee gehouden dat ik het later nog zou vergelijken met andere questionnaires die eerder zijn gedaan. Nu kan ik het dus niet 1 op 1 vergelijken. En ik kan het natuurlijk niet overdoen Dus ik denk dat ik de vragen die wél hetzelfde zijn ga vergelijken, en dan in de limitations zetten dat ik daar rekening mee had moeten houden ofzo
Geen idee waar je onderzoek over gaat, maar is het vergelijken met andere questionnaires van belang voor het onderzoek? En wat was ded reden dat je het niet meegenomen hebt in de eerste onderzoeksopzet?
pi_83841650
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:03 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Scherp! En nu ik hem zo zie komt hij me inderdaad zeer bekend voor . Erg tof jurkje Sigme!
pi_83841656
Ja doei.
pi_83841669
Ik ben de draad kwijt met bijlezen, waar staan al die leuke jurkjes van iedereen?
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 11:11:44 #31
70532 loveli
N
pi_83841704
Keer met gala gehad, geen geld voor die toffe jurk en ma sponsorde alleen als ik de H&M-versie nam. Gelukkig dachten 3 anderen ook dat het een leuke jurk was.

Mooi dat ik het jaar erna 425 gulden voor een jurk neerlegde (past nog steeds, is nog steeds geweldig eigenlijk).
crap in = crap out
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:12:08 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83841726
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef Perruche het volgende:
Trouwens over die vingerafdruk van net, voor in je paspoort: Ik was laatst bij Leiden, en toen hadden ze ook een vingerafdruk apparaat in het gemeentehuis, voor als je iets met je paspoort moet regelen, indien je een nieuw paspoort hebt zeg maar. Ik vind het maar eng!!!!
Pas maar op, straks eet dat ding je vingers op.

Het enige waar ik moeite mee heb is dat mijn vingerafdrukken in een database komen. Voor de rest is er niets engs aan.
pi_83841767
ja, dat is altijd waarom ik geen H&M jurk kocht voor gala's

wel had iemand dezelfde jurk als ik aan op mijn vorige gala. Stond haar uiteraard veel beter (beter figuur) en 't was in andere kleur. Enige positieve: die van mij was 100 euro, die van haar 300
Ja doei.
pi_83841822
Tvp
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:13:56 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83841839
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en voor de nerds:

What if computergames had a Super Ease Mode
Die spelletjes! Ik ken ze bijna allemaal
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:14:41 #36
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83841881
Ik neem ook geen reservekleding mee. En kleine kans dat iemand dezelfde jurk aanheeft, ik heb ze in Zweden gekocht....
pi_83841938
Ik kan me zó van alles inbeelden over de dag waarop sigme in het huwelijksbootje stapt; iets met veel stro, bloemen en dartelende kalveren en dat jurkje
Springfield's looking pretty dusty today
pi_83841985
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Geen idee waar je onderzoek over gaat, maar is het vergelijken met andere questionnaires van belang voor het onderzoek? En wat was ded reden dat je het niet meegenomen hebt in de eerste onderzoeksopzet?
Het gaat over ethiek in marketinguitingen en wat mensen daar van vinden

Noodzakelijk, ach, mijn onderzoek is wel gebaseerd op die eerdere onderzoeken. En ik ga de uitkomsten ook wel vergelijken, alleen mijn uitkomsten zijn sowieso wel heel anders met of zonder die extra vragen. Reden dat ik het niet heb gedaan is extreem slechte begeleiding en ik dacht dat niet zomaar mocht, iets letterlijk overdoen (ik ben er ook niet zo in thuis ) en mijn begeleider gaf nooit echt antwoord op vragen dus ik heb maar wt gedaan. Daarnaast ook dat ik een jaar geleden begon in een hele hectische periode en ik het eigenlijk gewoon niet echt goed voorbereid heb omdat m'n hoofd echt ergens anders was.
pi_83842070
Shinyyy wanneer ga je naar de Primark?

Ik had gister mijn nieuwe jurkje aan

Maar ik heb wel 2x gehoord van mensen die hem ook hadden of mensen kenden die hem hadden..
pi_83842143
Hm, m'n pa gaf net een oplossing, hij zei: in je tabel vergelijk je de vragen die wél overeenkomstig zijn (en dat zet je er expliciet bij), aangezien je het nooit als replica-onderzoek hebt bedoelt is dat niet erg (min doelgroep is ook anders), dan beschrijf je de dingen die jij hebt gevonden en in je "wat had er beter gekund-sectie" zet je dat e dat de volgende keer anders zou doen, m.a.w. je hebt er wel over nagedacht maar niet gedaan
pi_83842174
Dat zei je toch net ook al?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:19:51 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83842181
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Het gaat over ethiek in marketinguitingen en wat mensen daar van vinden

Noodzakelijk, ach, mijn onderzoek is wel gebaseerd op die eerdere onderzoeken. En ik ga de uitkomsten ook wel vergelijken, alleen mijn uitkomsten zijn sowieso wel heel anders met of zonder die extra vragen. Reden dat ik het niet heb gedaan is extreem slechte begeleiding en ik dacht dat niet zomaar mocht, iets letterlijk overdoen (ik ben er ook niet zo in thuis ) en mijn begeleider gaf nooit echt antwoord op vragen dus ik heb maar wt gedaan. Daarnaast ook dat ik een jaar geleden begon in een hele hectische periode en ik het eigenlijk gewoon niet echt goed voorbereid heb omdat m'n hoofd echt ergens anders was.
Dan zou ik wel naar eerdere onderzoeken verwijzen maar je eigen werk als losstaand van de rest presenteren. En er gewoon een geweldige verhaal van maken.

Editf> wat je vader ook zegt dus.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:19:52 #43
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83842183
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:19 schreef Perruche het volgende:
Hm, m'n pa gaf net een oplossing, hij zei: in je tabel vergelijk je de vragen die wél overeenkomstig zijn (en dat zet je er expliciet bij), aangezien je het nooit als replica-onderzoek hebt bedoelt is dat niet erg (min doelgroep is ook anders), dan beschrijf je de dingen die jij hebt gevonden en in je "wat had er beter gekund-sectie" zet je dat e dat de volgende keer anders zou doen, m.a.w. je hebt er wel over nagedacht maar niet gedaan
Dat is de mooiste escape bij scripties idd . Ik heb daar ook dankbaar gebruik van gemaakt .
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:20:32 #44
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83842219
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:19 schreef Perruche het volgende:
dat klinkt inderdaad als een hele goede oplossing!

Hoeveel mensen hebben je questionaire eigenlijk ingevuld?
pi_83842539
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat is de mooiste escape bij scripties idd . Ik heb daar ook dankbaar gebruik van gemaakt .

Alleen niet gepubliceerd daardoor. Maar er is meer in het leven dan stoere google hits
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:26:49 #46
236335 neen
schone schijn
pi_83842567
Hoi.

Was het niet heel erg druk in de primark pf? M'n zus was er met m'n zusje heen gegaan en die vondt het maar niks zo druk en je hebt er ipv mandjes toch Ikea tassen om je kleding in te doen

Nou, opruimen, douchen en nog ontbijt kopen ergens ;')
het lijkt niet wat het is
pi_83842651
jemig, een docent feliciteerde me net met m'n P terwijl ik die nog niet heb... maar ze is wel de docente van 't vak dat ik nog moet, maar de andere docent van dat vak, die Pronunciation nakijkt die zei gisteren dat ze nog moest beginnen met nakijken

argh... ik weet 't pas volgende week, dus ik hoop maar dat ze haar mond voorbij heeft gepraat !
Ja doei.
pi_83842734
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:19 schreef P.F het volgende:
Dat zei je toch net ook al?
Ja maar ik herhaal me zelf graag soms moet ik even confirmatie hebben en die heb ik nu met al die smilies dat het een goed idee (ik typte dieet ) is!!
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dat klinkt inderdaad als een hele goede oplossing!

Hoeveel mensen hebben je questionaire eigenlijk ingevuld?
68
Niet zo veel, maar genoeg
pi_83842753
Ik ga maar eens een duik maken in een botulisme-infested meertje ofzo.
pi_83842779
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef -marz- het volgende:

[..]

Alleen niet gepubliceerd daardoor. Maar er is meer in het leven dan stoere google hits
Wat deed je?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:31:57 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83842824
Goeiemorgen!

Het zal me aan mn anus oxideren of iemand dezelfde jurk aan heeft waar dan ook, met een lach op je smoelwerk zie je er toch altijd awesome uit
Behalve dan als ik ooit zou trouwen en een gast heeft mijn trouwjurk aan, das dan wel minder
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_83842866
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef -marz- het volgende:
Ik kan me zó van alles inbeelden over de dag waarop sigme in het huwelijksbootje stapt; iets met veel stro, bloemen en dartelende kalveren en dat jurkje
pi_83842893
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!

Het zal me aan mn anus oxideren of iemand dezelfde jurk aan heeft waar dan ook, met een lach op je smoelwerk zie je er toch altijd awesome uit
Behalve dan als ik ooit zou trouwen en een gast heeft mijn trouwjurk aan, das dan wel minder
Hehe, QFT!
pi_83842991
Al had ik wel ooit bijna hetzelfde spijkerjasje aan als de bitch van de klas en natuurlijk vond zij dat wel heel erg, want ja als een nogal onmodieus meisje hetzelfde aan heeft als jij...
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:35:29 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83843029
Haha, de tapijtman is er. Vraag 1 was of ik toevallig Spaanse ben . Nee .
pi_83843110
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef P.F het volgende:
Shinyyy wanneer ga je naar de Primark?

Ik had gister mijn nieuwe jurkje aan

Maar ik heb wel 2x gehoord van mensen die hem ook hadden of mensen kenden die hem hadden..
Volgende week! Hij staat je ook erg mooi zag ik

Issie niet te kort? Ik heb niet zulke slanke benen. En kannie met curves?
pi_83843199
Als iemand er leuker uitziet dan ik in een jurkje (kleine kans ) dan laat ik er een glas rode wijn over vallen.

Dat je het weet
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:39:10 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83843247
*mental note; uit de buurt van Pief blijven.
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 11:40:04 #59
70532 loveli
N
pi_83843299
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:38 schreef P.F het volgende:
Als iemand er leuker uitziet dan ik in een jurkje (kleine kans ) dan laat ik er een glas rode wijn over vallen.

Dat je het weet

Bij de weg, da's een beetje jammer voor de jurk van Mo.
crap in = crap out
pi_83843335
ik trek de uitnodiging in jullie gaan er veel te fab uitzien
Ja doei.
pi_83843379
O het vriendje is een en al aardigheid en 100 smsjes en zo
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:41:54 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83843397
Shiny: ik vind jou best wel modieus? Of dingen staan je gewoon snel goed, sommige mensen kunnen bijna alles hebben

XM: aaah arriba españaaaa! Hij wou natuurlijk weten of ie je moest bekeren tot oranje
pi_83843424
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Bij de weg, da's een beetje jammer voor de jurk van Mo.
Ik heb geen roze bruidsjurk hoor ?
pi_83843428
oh, en is er al een lift terug voor Maria?
Ja doei.
pi_83843455
Ik dacht gister even dat ik shiny op de diplomauitreiking van mn broertje zag (vwo diploma nam ze in ontvangst)
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:44:31 #66
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83843526
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef -marz- het volgende:

[..]

oh ja, daar moet ik ook nog eens mee bezig, scriptie publiceren....
pi_83843536
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiny: ik vind jou best wel modieus? Of dingen staan je gewoon snel goed, sommige mensen kunnen bijna alles hebben

XM: aaah arriba españaaaa! Hij wou natuurlijk weten of ie je moest bekeren tot oranje
Ik vind zelf dat ik er altijd zo rommelig uitzie
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:44:46 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83843542
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en is er al een lift terug voor Maria?
Voor zover ik weet niet! Heb rondgevraagd maar volgens mij werd dat niks in combi met werken vrijdag

On the bright side: ik krijg iig geen wijn over me heen want ik ben natuurlijk al-tijd awesome!
pi_83843597
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:42 schreef P.F het volgende:
Ik dacht gister even dat ik shiny op de diplomauitreiking van mn broertje zag (vwo diploma nam ze in ontvangst)
Haha nee ik was bij mijn weten gister niet op een uitreiking.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:45:54 #70
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83843603
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Voor zover ik weet niet! Heb rondgevraagd maar volgens mij werd dat niks in combi met werken vrijdag

On the bright side: ik krijg iig geen wijn over me heen want ik ben natuurlijk al-tijd awesome!
maar er gaat toch een auto naar het westen van het land, en je zou toch bij calimero in utrecht kunnen slapen?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:45:56 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83843604
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik vind zelf dat ik er altijd zo rommelig uitzie
Jamaar fashionably rommelig is leuk! Bij jou ziet het eruit alsof het hoort, voor zover ik het heb gezien tot nu toe

Volgens mij ben ik trouwens overdadig positief en een beetje flauw door het warme weer
pi_83843618
Ik ben zeer benieuwd naar jullie MoBloTrouwfoto's.
Ik doe vast een jurkje aan, want ik draag meestal wel jurkjes, maar verder wordt mijn trouwen een formeel vluggertje in de vroege ochtend met het wettelijk minimum aantal aanwezigen.
pi_83843632
argh ik vind dat er een lift moet zijn
Ja doei.
pi_83843655
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef AKnynke het volgende:

[..]

maar er gaat toch een auto naar het westen van het land, en je zou toch bij calimero in utrecht kunnen slapen?

die zat ineens vol
Ja doei.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:47:18 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83843690
quote:

[..]

Ik dacht dat Cali in Groenlo bleef maffen! Over een westwaardse auto heb ik niks gehoord eigenlijk
pi_83843732
Henkpietklaaswillem gaat westwaards met loveli, cali, puff en pf en 4 mensen op de achterbank past niet
Ja doei.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:50:24 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83843915
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
Henkpietklaaswillem gaat westwaards met loveli, cali, puff en pf en 4 mensen op de achterbank past niet
Wie is die henkpietklaaswillem nou eigenlijk?

Ik neem wel iemand op schoot, die zijn toch allemaal zo zwaar niet!
Maareh nee, 4 op een achterbank is wat veel ja
pi_83843977
is er niet 1 iemand die kan blijven slapen van die mensen?
Ja doei.
pi_83843993
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Haha nee ik was bij mijn weten gister niet op een uitreiking.
Ja, 'je' nam een vwo diploma in ontvangst (volwassenonderwijs) dus dat leek mij al sterk
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 11:52:46 #80
70532 loveli
N
pi_83844094
quote:

[..]

Mogen max 5 personen in een auto, ivm gordels enzo. Tel nu op de achterbank Puff, Cali en dacht dat P.F er ook in zat, anders moet die maar blijven slapen, nemen we Maria mee
crap in = crap out
pi_83844127
gamma!
Ja doei.
pi_83844192
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Mogen max 5 personen in een auto, ivm gordels enzo. Tel nu op de achterbank Puff, Cali en dacht dat P.F er ook in zat, anders moet die maar blijven slapen, nemen we Maria mee
Ik zat er sowieso al in.
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 11:54:38 #83
70532 loveli
N
pi_83844200
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wie is die henkpietklaaswillem nou eigenlijk?

Ik neem wel iemand op schoot, die zijn toch allemaal zo zwaar niet!
Maareh nee, 4 op een achterbank is wat veel ja
Als we met de mijne gaan past het wel, maar mag nog steeds niet. De mijne is minder milieu-verantwoord dan die van HPKW.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 11:55:04 #84
70532 loveli
N
pi_83844222
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:54 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik zat er sowieso al in.
Niet als je met wijn gaat gooien
crap in = crap out
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:56:44 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83844329
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh noes dat hoeft niet hoor, dan zou ik me schuldig voelen dat iemand anders zn planning in de war gaat

Ik hef van een afstand wel een glas champagne cola voor de bruid en bruidegom
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:57:51 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83844384
Maar ik vind ook dat je moet komen Maria
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:58:08 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83844398
De octopus heeft voor Spanje gekozen.
pi_83844409
Vind ik ook!
pi_83844420
ja, dus we moeten even een oplossing bedenken...
Ja doei.
pi_83844470
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:51 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja, 'je' nam een vwo diploma in ontvangst (volwassenonderwijs) dus dat leek mij al sterk
Was het wel een beetje een leuk meisje
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:59:34 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83844482
Octopus zal wel gelijk hebben vrees ik.
pi_83844508
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Was het wel een beetje een leuk meisje
Ja hoor, heel vrolijk, beetje carmel kleurig met een bos krullen, geen afro maar van die krullen waar je zo aan draait (snap je?)
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 12:00:09 #93
70532 loveli
N
pi_83844514
Moest mevrouw Puff terug naar huis ivm bezigheden of was het wegens overnachtingskosten? In dat geval kunnen we best wel ff met de pet rond.
crap in = crap out
pi_83844559
Van die wiebel krullen, waar mensen dan aan draaien om ze mooier te houden (had een blank vriendinnetje met hele erge krullen die draaide ze er ook altijd wat meer 'in')
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:01:12 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83844573
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:58 schreef Tinkepink het volgende:
Vuige overloperd! Hij had al voor Nederland gekozen

Mehehe ik zit trouwens vandaag alleen hiero en ik nam net een grote hap van mijn Bartje met kipfilet toen de telefoon ging Was echt zo:
* kauw kauw kauw*
*kijk hulpeloos heen en weer*
"Zal ik het uitspugen?"
"Nee das zonde!" *kauw kauw*
*hap brood in wang* "Goeiemwiddah, sekketawiaat ..., meh Mawia"

vrijdag 9 juli 2010 @ 12:01:51 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83844610
!

Moeten ze maar niet rond de lunch bellen hoor!
pi_83844649
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef loveli het volgende:
Moest mevrouw Puff terug naar huis ivm bezigheden of was het wegens overnachtingskosten? In dat geval kunnen we best wel ff met de pet rond.

volgens mij de kosten
Ja doei.
pi_83844734
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef P.F het volgende:
Van die wiebel krullen, waar mensen dan aan draaien om ze mooier te houden (had een blank vriendinnetje met hele erge krullen die draaide ze er ook altijd wat meer 'in')
Ja ik heb ook wiebel krullen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:11:52 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83844996
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
!

Moeten ze maar niet rond de lunch bellen hoor!
Vinnik ook! Ze hebben allemaal de slechtste timing, want zo'n 95% van de tijd heb ik géén eten in mond, zeg maar, en iedereen komt steeds langs als ik net een hap genomen heb

Hee Mo, stel he, dat het nog geregeld kan worden - kan je dat dan nog regelen met de locatie? Want ik vind het wel erg leuk om erbij te zijn, dus als het kan wil ik wel komen! Bij Cali slapen zou ideaal zijn ivm werk de dag erna Ik zou het dan ook niet erg vinden om mee te betalen aan een slaapplek voor iemand anders.

Maar niemand hoeft zich in ongemakkelijke bochten te wringen he! Als het niet lukt dan lukt het niet.
pi_83845037
Oh, het lijkt me zó leuk om Maria te ontmoeten!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:13:42 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83845054
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, het lijkt me zó leuk om Maria te ontmoeten!
QFT!!
pi_83845056
ja tuurlijk!

Puffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! melden
Ja doei.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:18:47 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83845263
Awww

*warme pluizige gevoelens*
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:18:52 #104
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83845269
ik vind t zó jammer dat ik jullie allemaal misloop nu. en de bruiloft zelf natuurlijk. maar ja, vakantie is héél hard nodig even...
Kwak
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:21:06 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83845343
Ja, erg jammer kwak. Had je graag een keer ontmoet .
pi_83845491
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:06 schreef Tinkepink het volgende:
Wie was het VMW met het paspoortf? Niet druk om maken. Mijne was ook verlopen en dat is dubbel erg omdat ik daarmee illegaal in D woonde.

Ik ben
A. Veel te neurotisch om mijn paspoort te laten verlopen
B. Niet het type om me snel ergens druk over te maken, laat staan over iets als een paspoort
C. Zo slim geweest vorig jaar mijn paspoort te vernieuwen zodat ik voorlopig geen vingerafdruk hoef af te geven

Het is hier op kantoor 30 graden.
pi_83845672
Owwwww, ik heb zo'n zin om iemand op zn bek te huffen
Heb op hyves een gesprek met mn zus, die me veel plezier wenst met mn 6 weken vakantie. Dus ik reageer met 'vakantie' en som even alle administratieve dingen op die ik nog moet doen. Komt zij zich er even mee bemoeien met het volgende:

je kan ook blijven zeuren, niet fulltime werken en toch 6 weken vakantie. er zijn mensen die minder vrije dagen hebben en toch niet zo klagen.......

vrijdag 9 juli 2010 @ 12:31:28 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83845733
Aw Kwakje! Vakantie is idd ook belangrijk ja

Ik ga zo hier de airco aangooien

Oh en ik heb net op ov.nl gekeken en MOCHT het lukken om een lift naar ons Calikuiken te krijgen en daar dan te logeren, dan heb ik ook nog een lift vanaf station Groenlo naar de locatie nodig, of vanaf een ander station in de buurt Want er is geen bus, en ov.nl adviseert me om 27 minuten te lopen - zou ik normaliter met liefde doen, maar niet met mijn richtingsgevoel in een onbekende omgeving in de Achterhoek
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:34:13 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83845834
Als je somehow in Zutphen terecht kan komen tegelijk met Vik en DaD, neem ik je met alle plezier mee in mijn flitsende bolide hoor Maria!
pi_83845920
ik ben helemaal niets aan het doen en ik voel me een béétje schuldig, maar ik vind 't zo lekker, dat even helemaal NIETS doen

en ik denk dat ik ook niet meer naar m'n werk ga ! helemaal niet meer
Ja doei.
pi_83845941
quote:
Dan heb ik meer vertrouwen in Parkiet Mani.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nd-wint-het-WK.dhtml
pi_83846017
Joepie, alles is ok met m'n zus. . Ze was ongerust omdat ze het kindje al een poosje niet meer had voelen schoppen, maar alles is gewoon in orde. En ik ga maandag mee naar de verloskundige. .
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:39:58 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83846040
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je somehow in Zutphen terecht kan komen tegelijk met Vik en DaD, neem ik je met alle plezier mee in mijn flitsende bolide hoor Maria!
Ik kan er op zn vroegst om 18.30 zijn, komt dus goed geloof ik! Later is uiteraard ook mogelijk, en als eerder noodzakelijk is kan ik vast wel iets met mn werk regelen!

Heenreis geregeld

Oh my ik moet ook maar wat gaan doen Zit de hele tijd te F5en hiero en op ns.nl en weetikwat
pi_83846045
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joepie, alles is ok met m'n zus. . Ze was ongerust omdat ze het kindje al een poosje niet meer had voelen schoppen, maar alles is gewoon in orde. En ik ga maandag mee naar de verloskundige. .

wat mooi! flinke opluchting!
Ja doei.
pi_83846055
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
ja tuurlijk!

Puffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! melden
Je hebt PM!
Natuurlijk heb ik het excuus dat ik mensen beter aan het maken was!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:40:53 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83846066
Nou, fixed! Vik en DaD laten me nog weten hoelaat ze precies in Zufte zijn, dus houd het in de smiezen
pi_83846069
whehe maar je kunt dus blijven slapen!
Ja doei.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:41:21 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83846083
quote:
Gelukkig maar
En leuk dat je mee mag naar de vlos! </verkapt ik-geef-toe-dat-ik-in-OUD-lurk-postje>
pi_83846088
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, fixed! Vik en DaD laten me nog weten hoelaat ze precies in Zufte zijn, dus houd het in de smiezen
19:24 geloof ik!

Correctie: 19:26.
pi_83846107
quote:
AAAARGH
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:42:12 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83846119
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

19:24 geloof ik!
Ik rijd rond 17:00 weg uit Den Haag. Lijkt me wel handig als we tzt even wat nummers uitwisselen, voor als ik in de file kom of jullie vertraging hebben.
pi_83846125
Poeh, wat is het heet! Alle gordijnen dicht en ramen open, maar het warmt al behoorlijk op.
Ben vandaag thuisgebleven, veel pijn en een opgezwollen wang doordat m'n verstandskiezen eruit zijn gegaan gisteren.

Ik probeer wel gewoon te eten, het gaat alleen wat langzamer:

branflakes met hv melk
2 volkoren boterhammen met aubergine/paprika spul
200ml volle yoghurt
2 vk bh met boter en 2 zachtgekookte eitjes..lekker dopen
10 amandelen
couscoussalade met paprika, kidneybonen, mais, cherrytomaatjes en een bos verse kruiden van m'n balkon.
Koffie met melk en een schepje suiker

Sigme, in het vorige topic, die foto met die varkens! Geweldig! Ik zou dolgraag wat meer in de natuur wonen, gelukkig woon ik aan de rand van Amsterdam, in 15 minuten fietsen ben je al in de "natuur".

Over twee weken ga ik een lang weekend naar Engeland naar de familie van m'n vriend, die wonen in o'n heerlijk kneuterig Engels boerenhuis in the middle of nowhere, je ziet soms een das rondschuiven of een kudde herten langsrennen, zo leuk!

En Viking, succes met de kat! Ik kan me heel goed voorstellen dat je er zo over in zit! Een van mijn katten is 2 jaar geleden opeens ziek geworden en overleden en ik heb het daar best moeilijk mee gehad!
pi_83846197
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:42 schreef VSZ het volgende:
Over twee weken ga ik een lang weekend naar Engeland naar de familie van m'n vriend, die wonen in o'n heerlijk kneuterig Engels boerenhuis in the middle of nowhere, je ziet soms een das rondschuiven of een kudde herten langsrennen, zo leuk!

Sterkte met je kaak

Waar in engeland ga je naartoe? wij gaan ook naar engeland over... 15 dagen ofzo, een nachtje in Fareham en dan 2 nachtjes in London!!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:47:22 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83846294
Oooh Engeland Lekker VSZ!

En DaD: 19.30 vind ik ook prima, dan kan ik eerst nog iets eten in Utrecht

Puff, je bent een heldin, zowel om het logeren (als ik het goed begrijp?) en om het mensen beter maken
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:48:02 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83846314
Maria, je kan/mag uiteraard ook meerijden vanaf Den Haag .
pi_83846375
quote:
Wat fijn dat het allemaal goed is. En wat leuk, mee naar de verloskundige, dan ga je je neefje of nichtje ontmoeten
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:52:14 #127
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83846482
en nu heb ik ruzie met excel, want ik wil een hele ingewikkelde tabel maken, en dat kan ie niet aan... ik vrees dat het handmatig tekenen wordt in paint

en damnit, ik moet over 40 minuten al weg, afspraak in Hoofddorp, en ik heb nog LANG niet af wat ik af had willen hebben
Kwak
pi_83846550
quote:
2

Echter:

"Tijdens het EK van 2008 voorspelde Paul de Octopus alle wedstrijden van Duitsland goed, behalve de finale".

[ Bericht 9% gewijzigd door anna82 op 09-07-2010 13:01:00 ]
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:04:34 #129
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83846874
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
of in Hengelo, dan kun je met mij en Ewelina meerijden!

Ik zit zo lekker in bikini op het balkon, echt ontspannen zo dit. Zo maar eens aan m'n scriptie werken, flink wat verwijderen en eens een opzet gaan maken voor een publicatie!
pi_83846931
een publicatie! Hoe stoer
Ja doei.
pi_83847025
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Sterkte met je kaak

Waar in engeland ga je naartoe? wij gaan ook naar engeland over... 15 dagen ofzo, een nachtje in Fareham en dan 2 nachtjes in London!!
Thanks

Naar Pattiswick, een dorpje met 15 huizen in Essex. Het is niet echt het mooiste gedeelte van Engeland, maar waar zij wonen is het prachtig! Veel bossen en velden, meertjes. Heel leuk om te wandelen.
We gaan ook 1 van de dagen shoppen in Londen, is anderhalf uur van Pattiswick vandaan.
Ik heb 6 maanden in Engeland gewoon, ook net buiten Londen (Brentwood, saai forensenstadje, wel heel goedkoop in vergelijking met Londen en maar 35 minuten met de trein naar Liverpool Street).
Ik ben gek op Engeland!
Als je in Londen bent en je houdt van winkelen, dan moet je echt naar Liberty gaan, prachtig warenhuis, heel mooi gebouw en ook wat aparter en exclusiever dan bijvoorbeeld Selfridges, hoewel dat ook leuk is.

Wat ga je doen in Fareham? Iets bezichtigen of op bezoek bij iemand?
Hampshire schijnt wel een van de mooiste streken te zijn!
pi_83847071
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria, je kan/mag uiteraard ook meerijden vanaf Den Haag .

Hold your horses! Puff pm-de net dat ze niet bleef slapen..
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 13:16:22 #133
70532 loveli
N
pi_83847392
Weet iemand hoe je op z'n Frans 'met vriendelijke groeten' ofzo zegt? Voor iets zakelijks.
Salutations
crap in = crap out
pi_83847613
Warmmmm
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:23:15 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83847686
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hold your horses! Puff pm-de net dat ze niet bleef slapen..
*hinnik*

Oh, verkeerd begrepen dus, excusez-moi! Ook den Puffel!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:23:40 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83847706
Ik snap het niet meer
pi_83847789
ik ook niet.. want ik wil graag weten of het voor Puff wel een optie is omte blijven slapen als 't een goedkope plek is
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 13:27:41 #138
70532 loveli
N
pi_83847891
En ik zie een taartensite met andere teksten
crap in = crap out
pi_83847970
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik ook niet.. want ik wil graag weten of het voor Puff wel een optie is omte blijven slapen als 't een goedkope plek is
Okee, het grote compromis: als ik de volgende dag met iemand mee terug kan rijden naar rotterdam eo, gaat het lukken!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:30:44 #140
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83848014
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:29 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Okee, het grote compromis: als ik de volgende dag met iemand mee terug kan rijden naar rotterdam eo, gaat het lukken!
Xuzme rijdt toch terug naar Den Haag/Gouda?
pi_83848100
Volle vanille kwark is zeker niet zo gezond
Dat was wel mijn lunch de volgende keer normale kwark kopen.

Nu naar de kapper en daarna de groentes opeten die er nog liggen
pi_83848103
alles sal rech kom

nu alleen nog van Laureline definitieve bevestiging...
Ja doei.
pi_83848117
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Volle vanille kwark is zeker niet zo gezond
Dat was wel mijn lunch de volgende keer normale kwark kopen.

Nu naar de kapper en daarna de groentes opeten die er nog liggen

ah joh, ik heb gelunched met volle griekse yoghurt met honing nom!
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 13:33:53 #144
70532 loveli
N
pi_83848137
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
alles sal rech kom
Dattem.
crap in = crap out
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:33:59 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83848141
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:30 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Xuzme rijdt toch terug naar Den Haag/Gouda?
's avonds pas, wil gelijk wat combi-afspraken doen als ik er toch ben.
pi_83848149
misschien kan Puff met mijn ouders mee rijden
Ja doei.
pi_83848187
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ah joh, ik heb gelunched met volle griekse yoghurt met honing nom!
Dat heb ik ook veel gegeten toen ik aan het afvallen was terwijl het ook niet mager is
pi_83848200
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:27 schreef loveli het volgende:
inderdaad!!!

ik vond die vorige wel leuker beetje vreemd deze maarja, DaD hoeft zich geen zorgen meer te maken!
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 13:35:42 #149
70532 loveli
N
pi_83848201
Als er nog motorrijders richting randstad gaan, kan ik wel een pak en helm meenemen
crap in = crap out
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:35:53 #150
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83848208
ik moet ook nog lunchen, maar ik weet niet zo goed wat. Moet ook nog wat boodschappen doen, maar ook daar heb ik niet zo'n puf in.

Wat is lekkere groente bij pasta met pesto? Tenminste, waarschijnlijk staat dat op het menu vanavond...of we gaan bbq'en....
pi_83848214
maar mn ouders komen pas ergens morgen terug van vakantie geloof ik.. dus moet ff vragen of zij nog plannen hadden om langer te blijven / met ons mee naar huis te gaan...
Ja doei.
pi_83848236
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:35 schreef loveli het volgende:
Als er nog motorrijders richting randstad gaan, kan ik wel een pak en helm meenemen

hm... Geert gaat 's avonds terug naar Rotterdam!
Ja doei.
pi_83848244
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:35 schreef AKnynke het volgende:
ik moet ook nog lunchen, maar ik weet niet zo goed wat. Moet ook nog wat boodschappen doen, maar ook daar heb ik niet zo'n puf in.

Wat is lekkere groente bij pasta met pesto? Tenminste, waarschijnlijk staat dat op het menu vanavond...of we gaan bbq'en....
tomatensalade!! met basilicum en balsamico enzo njam njam!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:37:17 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83848270
Oh nee, weer die nieuwe layout...
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:38:18 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83848326
En weer de oude!
pi_83848336
Lijstje:
O: 2x volkoren (salami en hajvajam), nectarine
T: koekje die mijn mama's vriendje uit spanje had opgestuurd, koffie
L: zometeen denk ik groente geroerbakt en een broodje bapao
D: macaroni met tomatensaus
S: evy les 21 (en nu ECHT)

We gaan trouwens bij een vriendin van vriendje in london logeren een nachtje, zo leuk!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:38:43 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83848353
De nieuwe was even 1337!
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 13:39:22 #158
70532 loveli
N
pi_83848396
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hm... Geert gaat 's avonds terug naar Rotterdam!
Oki. Als je ouders Maria Puff niet meenemen, ga ik wel achterop terug. Onder het voorbehoud dat Geert een beetje fatsoenlijk rijdt en een beetje comfortabele motor heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 09-07-2010 13:40:08 ('t is de warmte) ]
crap in = crap out
pi_83848419
nee m'n ouders zouden dan Puff meenemen de volgende dag

maar ik contact geert wel even het is een rustige betrouwbare rijder met een ZZR600
Ja doei.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:40:02 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83848429
Wie is Geert nou weer
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 13:40:31 #161
70532 loveli
N
pi_83848451
zzr600 klinkt kikker...
crap in = crap out
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:40:37 #162
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83848459
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:36 schreef Perruche het volgende:

[..]

tomatensalade!! met basilicum en balsamico enzo njam njam!
oh, ik vind tomaten zoooo vies...

er staat nog een heel onverantwoord blikje tonijn in de kast. Misschien dat op een broodje ofzo...
pi_83848482
waar moet je precies heen loveli?
Ja doei.
pi_83848507
zwart met rood
Ja doei.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:41:30 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83848508
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie is Geert nou weer

Loveli, NOOOOOOOoOOOOoOoooOOoo!!!
pi_83848538
Veel leuker dan een slagroomtaart..
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:41:59 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83848544
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Loveli, NOOOOOOOoOOOOoOoooOOoo!!!
Hm komt die ook?
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 13:42:06 #168
70532 loveli
N
pi_83848552
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
waar moet je precies heen loveli?
Vlakbij Rotterdam.
crap in = crap out
pi_83848694
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Vlakbij Rotterdam.

check, ik heb 't 'm even gevraagd
Ja doei.
pi_83848722
Ik kan wel teruglezen maar dan nog snap ik er helemaal niets van
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:45:59 #171
236335 neen
schone schijn
pi_83848723
Geert?
pi_83848732
ja, je kent 'm wel, blond haar, blauwe ogen..
Ja doei.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:47:34 #173
236335 neen
schone schijn
pi_83848801
pi_83848881
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
ja, je kent 'm wel, blond haar, blauwe ogen..
Uit een sprookjesboek gelopen?
loveli je pm box is vol!
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 13:49:54 #175
70532 loveli
N
pi_83848918
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Uit een sprookjesboek gelopen?
loveli je pm box is vol!
Verrassend Ik leeg 'em ff
crap in = crap out
pi_83849026
crew zijn

onbeperkte inboxruimte
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 13:54:27 #177
70532 loveli
N
pi_83849113
Nou, 40 PM's gewist, kom maar door!
crap in = crap out
pi_83849178
Ik ga zo friet eten
pi_83849293
quote:
Ze blijft ontkennen, maar toen ik zei dat het ook andere mensen opgevallen was dat haar teksten wel erg op de mijne leken, heeft ze het blijkbaar toch maar veranderd. Ik vind het allang best.
pi_83849314
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
crew zijn

onbeperkte inboxruimte
Ik heb gisteren m'n abo verlengd omdat ik dan meer inboxruimte kreeg. en omdat ik gek werd van die meebewegende banner aan de zijkant. En natuurlijk om de boel te sponsoren.

O: cappucino
L: salade met ei en mayo
T: bakje vla/yoghurt blauwe bessen
T: osseworst
S: rennen, maar wegens warmte echt maar een klein rondje
T: wodka
D: iets uit de vriezer denk ik, of ik moet nog puf hebben voor boodschappen.
pi_83849334
whaha

en voor DaD dat je het uberhaupt gezegd hebt!
Ja doei.
pi_83849354
Ik ging een passpiegel kopen, bij de Blokker. Begint er in de rij bij de kassa een kerel hele wijsheden tegen me op te hangen over dat ik in m'n eigen schoonheid moest geloven en dat ik ook van mezelf moest houden zonder spiegel.

Kerel, ik wil gewoon weten hoe m'n nieuwe jurkje staat.
pi_83849423
Ik kan nu echt geen koffie drinken. Ik overleef het nu op vier glaasjes grenadine. Heb geslapen in 30 graden dus ben nog aan het acclimatiseren.
pi_83849426
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ging een passpiegel kopen, bij de Blokker. Begint er in de rij bij de kassa een kerel hele wijsheden tegen me op te hangen over dat ik in m'n eigen schoonheid moest geloven en dat ik ook van mezelf moest houden zonder spiegel.

Kerel, ik wil gewoon weten hoe m'n nieuwe jurkje staat.

aw wat lief!
Ja doei.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:02:02 #185
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83849480
boh, ik heb een stomme bui, ik wil wat doen en nuttig zijn, maar het is veel te warm dus dan denk ik 'ik ga niets doen en ontspannen enzo', maar snel daarna verveel ik me eer...

conclusie, ik zit de hele ochtend al achter de pc niets te doen...
pi_83849509
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:02 schreef AKnynke het volgende:

*boks*
Ja doei.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:03:13 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83849537
De tapijtmeneer praat in zichzelf en drinkt liters koffie.
pi_83849547
!
Ja doei.
pi_83849695
Hmm! Het blijft maar ingewikkeld...
pi_83849710
Ik heb een slushpuppy!!
pi_83849798
Mijn leven is voorbij.
Ik krijg net mail van vrienden dat ze helaas niet mee kunnen met bier drinken omdat ze een stacaravan hebben gekocht in Westelbeers en daar de rest van de vakantie (die volgens mij vandaag is begonnen) blijven.
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 14:10:18 #192
70532 loveli
N
pi_83849818
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:02 schreef AKnynke het volgende:
qft
Wel in bikini.
crap in = crap out
pi_83849828
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn leven is voorbij.
Ik krijg net mail van vrienden dat ze helaas niet mee kunnen met bier drinken omdat ze een stacaravan hebben gekocht in Westelbeers en daar de rest van de vakantie (die volgens mij vandaag is begonnen) blijven.

nee, hun leven is voorbij
Ja doei.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:10:55 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83849843
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn leven is voorbij.
Oei.
pi_83850009
HKPW: Oei! Maar jij hebt nog geen stacaravan, dus geen zorgen!

Wie ben jij eigenlijk
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:17:11 #196
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83850093
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:10 schreef loveli het volgende:

[..]

qft
Wel in bikini.
hier ook...
pi_83850280
Arch, ik moet studeren word ik net uitgenodigd voor een barbeque op een boot vanavond!!!
pi_83850284
Ik woog vanochtend trouwens 60,0 (wel na m'n ontbijt). Ik vind dat ik het prima doe, dat op gewicht blijven. .
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:24:38 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83850370
Hee Henk! Ik wil ook graag weten wie je bent, mijn nieuwsgierigheids-gen draait overuren zo

DaD

En ik hoop dat de accommodatiemensen van Leeds door hebben dat ik maar 1 semester kom Ze willen me nu in een gebouw hebben waarvoor in principe contracten van 51 weken staan, en dat lijkt me niet de bedoeling Komt denk ik wel goed, want een klasgenootje van me zat ook in een dergelijk gebouw voor 1 semester, maar ik wil het wel zeker weten
pi_83850447
Ik zou echt nooit iets bestellen van een site met zulkse koeien van taalfouten .
pi_83850557
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:26 schreef sigme het volgende:
Ik zou echt nooit iets bestellen van een site met zulkse koeien van taalfouten .

qft!
Ja doei.
pi_83850572
Het is zo warm buiten, dat ik helemaal druppelvormige condens op m'n buik had bij het waterputten voor de varkens. Daar moet ik ook niet bij gezien worden, in ondergoed, op laarzen, met volle emmer stinkend water in de ene hand en met de vrije hand horzels doodslaand uit het moeras stappend.
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 14:31:20 #203
70532 loveli
N
pi_83850658
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:29 schreef sigme het volgende:
Het is zo warm buiten, dat ik helemaal druppelvormige condens op m'n buik had bij het waterputten voor de varkens. Daar moet ik ook niet bij gezien worden, in ondergoed, op laarzen, met volle emmer stinkend water in de ene hand en met de vrije hand horzels doodslaand uit het moeras stappend.
Dat schreeuwt om foto's
crap in = crap out
pi_83850763
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat schreeuwt om foto's
Ik heb geen hand meer vrij .

Wel heb ik een foto van mezelf in leuk jurkje bij de varkens binnen, maar daar zou ik allemaal andere mensen af moeten knippen en op deze computer kan ik geen foto's bewerken.
pi_83851067
Ik heb aangeboden om eens naar d'r spelling te kijken.

En m'n collega's zijn verder allemaal enthousiast, dus ze krijgt vast wel bestellingen.
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 14:47:49 #206
70532 loveli
N
pi_83851307
Ah well, goed spellen is geen vereiste om goed te kunnen bakken.
Wel een betere combo als je een beletterde taart wilt.
crap in = crap out
pi_83851387
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef DevilsAndDust het volgende:

En m'n collega's zijn verder allemaal enthousiast, dus ze krijgt vast wel bestellingen.
Sommige mensen vragen vooral om zo'n enthousiaste reactie hè

Zo warm hier, ik hoop dat er na 4 uur niemand meer komt!
pi_83851621
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Knap van je dat je, na haar kinderachtige reactie (eerst ontkennen en dan wel tekst veranderen?) haar zelfs aan hebt geboden om te helpen. Ik zou dat waarschijnlijk nooit gedaan hebben...ben wat dat betreft echt een wijf
pi_83851646
WAAAAAAAARM!! Heb me ingesmeerd en lig op het balkon. Met 10 min begon ik al rodig te worden. En dat terwijl ik praktisch nooit verbrand en eigenlijk geen eens smeersels nodig heb! ik lig toch lekker door gewoon omdat het kan
  Vis een optie? vrijdag 9 juli 2010 @ 14:59:13 #210
70532 loveli
N
pi_83851697
O kut. Zie net dat de bieb vanavond niet open is. En ik had net gemikt om na 18 uur werkdrang te krijgen..
crap in = crap out
pi_83851792
Hier is het ook nog steeds ontzettend warm, maar er hangt een behoorlijk laag bewolkinge, waardoor er niet zo'n extreem felle, brandende zon is (kan ik niet zo goed tegen, dus dit zit wat fijner in de tuin). Ik hoop wel dat het vanavond nog wat aan gaat koelen, dan ga ik weer een poging tot hardlopen doen
pi_83851811
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:34 schreef sigme het volgende:

Wel heb ik een foto van mezelf in leuk jurkje bij de varkens binnen, maar daar zou ik allemaal andere mensen af moeten knippen en op deze computer kan ik geen foto's bewerken.
Bij photobucket op de site kan ik ook foto's bewerken! Beetje gepruts, maar ik ben dan ook niet zo handig.

Op klomp'n.
pi_83851884
Ik moest maar weer eens een bessenstruik gaan leegplukken.
pi_83851894
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij photobucket op de site kan ik ook foto's bewerken! Beetje gepruts, maar ik ben dan ook niet zo handig.
[ afbeelding ]
Op klomp'n.
Briljant.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:06:47 #215
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83851996
Haha Sigme, stoer

*beeld zich een taart in met in koeieletters "Gefeliessieteert!" erop*

En nurk, ze hadden me verkeerde info gestuurd over die kamer in Leeds Ik krijg dan wel mn tweede keus, al staat er in de mail dat dat contract loopt tot 18 december, terwijl op de site staat dat er nog een exams/assessment period is van 10 tot 21 januari Misschien kan ik dat dan vanuit huis doen ofzo?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:10:48 #216
236335 neen
schone schijn
pi_83852146
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haha Sigme, stoer

*beeld zich een taart in met in koeieletters "Gefeliessieteert!" erop*

En nurk, ze hadden me verkeerde info gestuurd over die kamer in Leeds Ik krijg dan wel mn tweede keus, al staat er in de mail dat dat contract loopt tot 18 december, terwijl op de site staat dat er nog een exams/assessment period is van 10 tot 21 januari Misschien kan ik dat dan vanuit huis doen ofzo?
Ajoh, dat komt allemaal wel goed.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:11:54 #217
236335 neen
schone schijn
pi_83852178
Ik ga weer zum noorden, gisteren was er gewoon 7 graden verschil tussen daar en hier dus ik heb maar een trui in m'n tas gedaan

Edit: vandaag 2 zie ik
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:13:34 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83852238
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:10 schreef neen het volgende:

[..]

Ajoh, dat komt allemaal wel goed.
ik hoop het! Ben zo'n Miep die het dan zeker wil weten, dus heb maar weer gemaild

Veel plezier in het Hoge Noorden!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:17:19 #219
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83852357
spannend, al het geregel he, Maria!

Ik moet weer een appartement vinden in Uppsala. Hoop dat dat me gaat lukken.

Nu ga ik maar eens een uurtje wat nuttigs doen ofzo. Is lang geleden!
pi_83852526
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:17 schreef AKnynke het volgende:
spannend, al het geregel he, Maria!

Ik moet weer een appartement vinden in Uppsala. Hoop dat dat me gaat lukken.

Nu ga ik maar eens een uurtje wat nuttigs doen ofzo. Is lang geleden!
Hey Nynke, mijn vriendje wil misschien naar zweden, zou ik jou eventueel kunnen bombarderen met wat vragen mocht 'ie het echt op de heupen krijgen?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:24:25 #221
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83852543
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hey Nynke, mijn vriendje wil misschien naar zweden, zou ik jou eventueel kunnen bombarderen met wat vragen mocht 'ie het echt op de heupen krijgen?
ja hoor! Geen probleem.....
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:25:08 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83852569
Best wel spannend ja! Ik heb weer antwoord binnen, lekker snel Ik kan, indien het nodig is, mn contract laten verlengen als ik examens oids heb. Whoop!

Voor jou al helemaal spannend, want jij moet het in de particuliere sector zoeken zeker lijkt me lastig van een afstand... Succes

Ik ben bezig intro-pakketjes te maken voor de nieuwe 1ejaars! Ik word er bijna melancholisch van
pi_83852618
ik heb wel bedacht dat ik een slankiegroepsfoto wil
Ja doei.
pi_83852625
dat was mijn hersenactiviteit voor vandaag !
Ja doei.
pi_83852797
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig heb je het welbesteed.
pi_83853063
Maria mag ik nog een dagje langs komen? Dan doe ik gewoon een midweek londen en trein ik een dagje naar jou!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:42:54 #227
236335 neen
schone schijn
pi_83853179
Oh yeah, trein naar zwollywood gaat niet. Dan maar via Utrecht.
pi_83853242
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Op klomp'n.
Sigme! Ik keek net in je fotoboek en, dit klinkt misschien als een belediging, maar dat is het absoluut niet, op de foto dat je op je bed zit met laptop ben je sprekend mijn moeder! Zij heeft precies hetzelfde haar, in precies dezelfde kleur (alleen dan geverfd) en zit vaak in precies dezelfde houding. En ze heeft ook nog eens zo'n jurkje.

Sowieso ben je qua, in ondergoed de dieren eten geven, klompen combineren met beeldige kleding, een moestuin bijhouden en andersoortig tuin-plezier, de dochter die zij nooit heeft gehad.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:48:09 #229
236335 neen
schone schijn
pi_83853353
Nu kocht ik een flesje water voor 2 euro, mijn god waarom maken ze niet bijvulpunten met koel water voor 10 cent ofzo.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:48:46 #230
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83853375
Haai, het Amelandse strand was heerlijk koel, ben vast wel vrbrand. Maar nu zijn we neer gestreken op terras in Nes aan een halve liter bier en zo komt er een potie bitterballen. Vanavond doen we een vier gangen diner. Kom echt drie kg zwaarder thuis.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83853402
Geniet ervan, uniekje! .
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:51:04 #232
236335 neen
schone schijn
pi_83853458
Lekker hoor

Ik dus net haasten met dat water, heeft de trein naar Utrecht ook vertraging die 6 trappen baarde ah to go had ik nu nog wel kunnen halen.

Hè, het is wel mooi weer vandaag.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:55:48 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83853665
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Maria mag ik nog een dagje langs komen? Dan doe ik gewoon een midweek londen en trein ik een dagje naar jou!

Je mag zelfs een nachtje komen logeren als je wilt! Ik heb namelijk op de site gekeken en ik mag gasten hebben, als ze maar niet langer dan (ik dacht) 3 nachtjes blijven Scheelt weer een overnachting! Moet je wel iets van een matje ofzo hebben denk ik, want volgens mij is er alleen een eenpersoonsbed en dat is wat knus
pi_83854019
* motorbloempje noteert citytrip-tip!
Ja doei.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:10:18 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83854256
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
pi_83854674
maar ik ga zo wel sporten!

oh, en hier, voor jullie, ene leuk topic: nynke's zwembad
Ja doei.
pi_83854853
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Op klomp'n.
Cute
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:31:44 #238
236335 neen
schone schijn
pi_83855159
Chill, trein in Utrecht heeft ook vertraging zodat ik hem nog haalde.

Vertraging
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:33:48 #239
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83855266
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik ga zo wel sporten!

oh, en hier, voor jullie, ene leuk topic: nynke's zwembad
zeg, wat heeft dat met mij te maken?

topic lezen gaat...
pi_83855295
Ok, aangepast lijstje:
O: 2x vlkoren, 1x hajvajam, 1x salami, nectarine
T: koffie, koekje met dulce de leche
L: 300 gram wokgroenten met cashewnoten, broodje bapao
T: appelflap (had m'n pa meegenomen!)
D: barbecue, ik probeer geen stokbrood, wel vlees & salade
S: ik hoop dat ik nog kan sporten, ligt eraan hoe laat de boot aanmeert! Maar ga sowieso zwemmen
pi_83855347
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:33 schreef AKnynke het volgende:

[..]

zeg, wat heeft dat met mij te maken?

topic lezen gaat...

niets
Ja doei.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:36:14 #242
236335 neen
schone schijn
pi_83855367
Ik moet meer vet in m'n kont, zon trappetje zit niet erg fijn.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:37:19 #243
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83855415
hier ook een lijstje:
T: banaan
S: 35 minuten hardlopen, 5 km.
O: yoghurt met meloen en banaan en muesli
T: handje dropjes
T: nog een handje dropjes
L: 2 broodjes met tonijn, 1 met hagelslag, paar uitgebakken reepjes bacon (moest op)
T: heeeeeel veel water
T: misschien nog wat fruit ofzo
D: pasta met pesto en wat groens
S2: misschien nog een stukje zwemmen
T: biertje.

best okay, dacht ik zo.
pi_83855431
Ik kijk even Style by Jury, wat een verschrikkelijk programma. Eerst laten ze een "jury" iemand de grond in boren door te zeggen wat er mis is met iemand, en dan krijgt ze allerlei plastische chirurgie om iemand "mooier" te laten wrden. Gok Wan is zoveel leuker...
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:40:04 #245
236335 neen
schone schijn
pi_83855509
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:37 schreef Perruche het volgende:
Ik kijk even Style by Jury, wat een verschrikkelijk programma. Eerst laten ze een "jury" iemand de grond in boren door te zeggen wat er mis is met iemand, en dan krijgt ze allerlei plastische chirurgie om iemand "mooier" te laten wrden. Gok Wan is zoveel leuker...
Haha dat heb ik ook wel eens gezien, ze gaan ook altijd naar dezelfde tandarts om een nieuw gebit erin te laten zetten enzo kutprogramma ja
pi_83855770
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Je mag zelfs een nachtje komen logeren als je wilt! Ik heb namelijk op de site gekeken en ik mag gasten hebben, als ze maar niet langer dan (ik dacht) 3 nachtjes blijven Scheelt weer een overnachting! Moet je wel iets van een matje ofzo hebben denk ik, want volgens mij is er alleen een
eenpersoonsbed en dat is wat knus
Leuk!

Je gaat al in september toch? Spannend!
pi_83855832
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:40 schreef neen het volgende:

[..]

Haha dat heb ik ook wel eens gezien, ze gaan ook altijd naar dezelfde tandarts om een nieuw gebit erin te laten zetten enzo kutprogramma ja
En die tweede jury is super ingestudeerd ok, time to study
pi_83855833
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:37 schreef Perruche het volgende:
Ja volgens mij is die jury ook nep. Net als dat hele programma, heel slecht. Gok is veel echter en er komt nooit plastische chirurgie aan te pas!
pi_83855857
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:36 schreef neen het volgende:
Ik moet meer vet in m'n kont, zon trappetje zit niet erg fijn.
Ik wil wel wat voor je afsnijden?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:50:23 #250
236335 neen
schone schijn
pi_83855886
Bij Oprah is het anders wel goed
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:50:51 #251
236335 neen
schone schijn
pi_83855903
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:49 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik wil wel wat voor je afsnijden?
Bij m'n buik graag
pi_83856012
op naar de sportschool
Ja doei.
pi_83856162
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:50 schreef neen het volgende:

[..]

Bij m'n buik graag
Ik bedoel van mijn kont
Je wilt toch een zachter zitvlak.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:05:21 #254
236335 neen
schone schijn
pi_83856457
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:56 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik bedoel van mijn kont
Je wilt toch een zachter zitvlak.
Dan moet ik alsnog sporten want dan kom ik aan.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:09:27 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83856603
nah, banjer nu door rdam, maar ook hier weinig maxidresses te vinden. C&A niets en bij de V&D 3 ofzo, a la soepjurk, niks leuks.

Ik ben teleurgesteld
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:12:57 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83856690
Hai! .

Fantastische dag gehad! . Hele dag buiten geweest, van alles gedaan en ik zit onder de modder, dus ik ga zo eerst eens douchen . Was ik net blikjes cola aan het uitpakken, liet ik er één vallen op de tegels, dus ik kon toen ik thuis kwam eerst cola op gaan dweilen .

Nu maar eens bijlezen.

En ik ben weer aan het overwegen of ik die ene vrouw - die was er ook om te tolken vandaag - één dezer dagen toch eens zal vragen om iets met me te gaan drinken, want volgens mij is ze best leuk En iets drinken kan nooit kwaad natuurlijk. O en ze kent mijn naamgebaar

[ Bericht 2% gewijzigd door Viking84 op 09-07-2010 17:28:49 ]
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:28:26 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83857171
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik ben
A. Veel te neurotisch om mijn paspoort te laten verlopen
B. Niet het type om me snel ergens druk over te maken, laat staan over iets als een paspoort
C. Zo slim geweest vorig jaar mijn paspoort te vernieuwen zodat ik voorlopig geen vingerafdruk hoef af te geven

Het is hier op kantoor 30 graden.
A en C zijn in tegenspraak met B .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:30:38 #258
236335 neen
schone schijn
pi_83857237
Doet ze ook zon hartje met 2 handen?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:30:46 #259
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83857242
help! Ik heb in de supermarkt Pflückerbsen gekocht. Ik dacht dat het peultjes waren, hele dikke. Niet dus. Het zijn een soort erwten. Wat natuurlijk heel logisch is gezien het erbsen in de naam. Hoe moet ik deze dingen klaar maken?
pi_83857347
Xm! Ben je nog in rotterdam? Bij de new look en daarnaast (river island) hebben ze ze wel denk ik! Dat is daar bij mediamarkt en de febo. Of bij zola aan de meent.
Net thuis, bikini aan, ventilator aan. Zo heet!
pi_83857359
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:45 schreef anna82 het volgende:

[..]

Sigme! Ik keek net in je fotoboek en, dit klinkt misschien als een belediging, maar dat is het absoluut niet, op de foto dat je op je bed zit met laptop ben je sprekend mijn moeder! Zij heeft precies hetzelfde haar, in precies dezelfde kleur (alleen dan geverfd) en zit vaak in precies dezelfde houding. En ze heeft ook nog eens zo'n jurkje.

Sowieso ben je qua, in ondergoed de dieren eten geven, klompen combineren met beeldige kleding, een moestuin bijhouden en andersoortig tuin-plezier, de dochter die zij nooit heeft gehad.

En dat is niet mijn bed hoor, dat is een tamelijk ranzig hotel in Marokko (of de door Marokko bezette Westelijke Sahara). Het hotel had ook opmerkelijk smerig sanitair, en dat wil wat zeggen . God wat zou ik graag weer eens die kant op gaan.
pi_83857361
De Naakte Waarheid is ook een stom programma.

Ik ben vergeten Z-scores te berekenen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:44:25 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83857721
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:30 schreef neen het volgende:
Doet ze ook zon hartje met 2 handen?
Geen idee, misschien dat ik daar nog eens achter kom .
Niet meer actief op Fok!
pi_83857928
Aaargh waaromis iedereen lekker vrij nu enik niet...'t zweet breekt me al bij het minste of geringste uit. Boeehooe!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:51:51 #265
236335 neen
schone schijn
pi_83857992
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:50 schreef shinydiscoball het volgende:
Aaargh waaromis iedereen lekker vrij nu enik niet...'t zweet breekt me al bij het minste of geringste uit. Boeehooe!
Ik zit al 3 uur in de bus/trein en ben nog niet eens in Friesland.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:53:42 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83858052
quote:
Ik weet niet meer wat er stond, maar volgens mij is 'ie idd anders.

Ik zei toch dat je je niet moest verwonderen als ze toch stiekem haar site ging aanpassen? .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:55:02 #267
236335 neen
schone schijn
pi_83858109
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik weet niet meer wat er stond, maar volgens mij is 'ie idd anders.

Ik zei toch dat je je niet moest verwonderen als ze toch stiekem haar site ging aanpassen? .
En hoe zit het met mijn toekomst?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:56:36 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83858157
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:55 schreef neen het volgende:

[..]

En hoe zit het met mijn toekomst?
Mijn voorspellende gaven beperken zich tot mensen die sites kopiëren .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:57:15 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83858176
Oh mijn god, ik lees die taartensite nog eens door en er staan nog meer fouten in dan in de vorige . "Ik doet" enzo .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:00:21 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83858289
Ok, nu wil ik wel eens weten wie die HenkPietKlaasWim is!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:02:14 #271
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83858363
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:30 schreef AKnynke het volgende:
help! Ik heb in de supermarkt Pflückerbsen gekocht. Ik dacht dat het peultjes waren, hele dikke. Niet dus. Het zijn een soort erwten. Wat natuurlijk heel logisch is gezien het erbsen in de naam. Hoe moet ik deze dingen klaar maken?
als t verse erwten zijn: openmaken, erwtjes eruit en koken! niet te lang... kun je vast wel googelen ergens....
Kwak
pi_83858452
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Oh mijn god, ik lees die taartensite nog eens door en er staan nog meer fouten in dan in de vorige . "Ik doet" enzo .
Da's Rotterdams!
Erwtjes, die vind ik het lekkerst uit de vriezer. Kan me eigenlijk niet herinneren of ik ooit verse op heb
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:08:30 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83858572
Ik ben nog steeds aan het bijlezen, hoor en ik reageer a la PF . Intussen ook aan het eten.

Even een vraagje: je hebt van die ballen waar je een waterballon in kunt doen. Die kun je dan 'opwinden' en dan moet je hem in een kring doorgeven tot de ballon knapt . Weet iemand hoe zo'n ding heet? Wil morgen eentje meenemen naar m'n zus namelijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_83858584
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:04 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Da's Rotterdams!
Erwtjes, die vind ik het lekkerst uit de vriezer. Kan me eigenlijk niet herinneren of ik ooit verse op heb
Verse zijn héérlijk!! Vooral als je ze heel jong oogst, dan zijn ze klein, maar echt erg lekker!!

*heimwee heeft naar moestuin*
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:10:18 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83858628
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:40 schreef neen het volgende:

[..]

Ik kijk er heel vaak naar. Ik vind het wel een geinig programma. Maar eerlijk = eerlijk, die mensen zien er echt niet uit, die moet je gewoon beschermen tegen zichzelf. Ik vind die tandartsen wel irri: de hele tijd zo'n Prodent-smile . En ook standaard facings uitdelen ook voor gebitten waarvan ik denk: daar is toch weinig mis mee?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:15:04 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83858772
O, wat ik helemaal vergeet te vertellen trouwens!

Toen de middag ten einde liep ging mijn coach ineens naar voren en ik dacht: o jee, nu gaat ze een praatje houden over mij . En idd, zo lief . Dat ik het ontzettend goed had gedaan enzo het afgelopen jaar. En toen kreeg ik twee cadeautjes: één van haar en de andere coach (een lijstje met daarin een verhaaltje rond de spreuk "Alles is moeilijk tot het makkelijk wordt") en van de school zelf boekenbonnen met een totale waarde van 50 euro! . Ik verwachtte een boekenbon van 12,50, dacht toen ik hem open maakte: ah, het zijn er 2, oh nee 3, huh! zelfs 4! .

En omdat ik zo overdonderd was ben ik vergeten dat ik zelf ook nog wel even iets had willen zeggen tegen de collega's . Maar toch maar beter van niet, want dan zou ik vast gaan huilen .
Niet meer actief op Fok!
pi_83858821
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje: je hebt van die ballen waar je een waterballon in kunt doen. Die kun je dan 'opwinden' en dan moet je hem in een kring doorgeven tot de ballon knapt . Weet iemand hoe zo'n ding heet? Wil morgen eentje meenemen naar m'n zus namelijk .
Splash Out! Wat een toffe dingen waren dat, heb er vroeger ook vaak mee gespeeld

Ben wel benieuwd of die nog ergens te krijgen zijn?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:19:47 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83858897
http://www.bartsmit.com/s(...)l_NL/$s=splash%20out

Bart Smit heeft ze dus . Maar ik wil een ronde mét waterballonnetjes . Naja, niet zeuren .
Niet meer actief op Fok!
pi_83859003
Leuk voor je Vik (dat praatje bedoel ik)
pi_83859039
Vik, wat lief van ze!
Ik laat de scriptie voor vandaag, heb een vraag gesteld in het SPSS topic, nu even omkleden en dan lekker BBQ'en. Tot straks!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:38:45 #282
171890 Chicolate
Chemicals
pi_83859327
Wat lief van ze Viking!

Nieuwe schoenen, eens geen hardloopschoenen (maar nog wel sportief, Adidas) en een vleesmes, compleet geslaagd in bataviastad! En mn broertje heeft ook alles wat ie nodig had. Maar man, wat is het daar warm.

Hmmm weet iemand waar je online how to look good naked kan kijken? Ik kan alleen maar Amerikaanse sites vinden (die me heel veel popups willen geven en me vervolgens weigeren omdat ik in de verkeerde regio woon) en ik vind het wel een leuk vrijdagavondprogramma .

Deze:

Aan mijn voet zien ze er iets minder mannelijk uit

[ Bericht 18% gewijzigd door Chicolate op 09-07-2010 18:47:19 ]
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:42:44 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83859405
Puff! Thnx! Heb 1 flimsy ding gekocht voor in en rond het huis! Bij V&D ook nog een leuke gespot. L was veel te groot, S was nét ok, maar M zou perfect zitten, maarja die was naruurlijk op . Maar even in Gouda of Den Haag kijken.

Vik, wat leuk!

En nou hoop ik dat ik m niet dichtgooi, want mobiel .
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:51:27 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83859614
Duurt nog wel even XMert

Chico, tof! Dat streepje maakt het weer meisjesachtig

50 euro aan boekenbonnen Leuk Vik!

Und jetzt even eten, het was warm in de trein
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:56:29 #285
171890 Chicolate
Chemicals
pi_83859767
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico, tof! Dat streepje maakt het weer meisjesachtig
* wacht op eerste man die komt vertellen dat ze er heul wel mannelijk uitzien Het is wel een mannenschoen namelijk Maar die waren veel mooier dan de roze/paarse dingen voor vrouwen. En deze was maar 35 euro!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:56:40 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83859773
Wat een rare tekentjes in je posts, XM, hoe komt dat?

Zo, ik heb inmiddels uitgevogeld wat de achternaam is van de collega en vervolgens kon ik in de schoolmail haar adres opzoeken . Volgende week maar eens mailen (tenzij ik me toch weer bedenk dus ) en dan maar hopen dat ze 1) weet wie ik ben, 2) haar schoolmail nog eens checkt in de vakantie .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:57:46 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83859808
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:56 schreef Chicolate het volgende:

Het is wel een mannenschoen namelijk [...]. En deze was maar 35 euro!
Klinkt zo net alsof je maar 1 schoen hebt gekocht .
Niet meer actief op Fok!
pi_83859818
jemig, wat is 't warm
Ja doei.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:59:54 #289
171890 Chicolate
Chemicals
pi_83859862
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Klinkt zo net alsof je maar 1 schoen hebt gekocht .
Voor als je zin hebt om een dagje te hinkelen of van plan bent een been te breken.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:00:19 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83859872
Maar ik erger me aan mezelf: ik zit meteen al te denken in termen van 'zie ik mezelf in een relatie met deze persoon?' etc en dat is niet meteen zo, maar het lijkt me wel een leuk iemand om een keer wat mee te drinken en te zien hoe het uitpakt. Dan denk ik weer: ja maar is dat genoeg reden om wat met haar te gaan drinken? Voor dit moment iig? Misschien is dat de normale manier, maar ik ben echt niet ervaren in dit soort dingen dus Ik heb twee jaar aan een vrouw vastgezeten en met haar was van begin af aan duidelijk welke kant we op wilden
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:02:21 #291
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83859931
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
jemig, wat is 't warm
ik ga zo zwemmen!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:05:28 #292
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83860023
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:00 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik erger me aan mezelf: ik zit meteen al te denken in termen van 'zie ik mezelf in een relatie met deze persoon?' etc en dat is niet meteen zo, maar het lijkt me wel een leuk iemand om een keer wat mee te drinken en te zien hoe het uitpakt. Dan denk ik weer: ja maar is dat genoeg reden om wat met haar te gaan drinken? Voor dit moment iig? Misschien is dat de normale manier, maar ik ben echt niet ervaren in dit soort dingen dus Ik heb twee jaar aan een vrouw vastgezeten en met haar was van begin af aan duidelijk welke kant we op wilden
gewoon wat gaan drinken. Je kent haar nu zo oppervlakkig, dat je geen idee hebt hoe ze privé is. En als ze niet leuk is, dan spreek je niet nog een keer af, en als ze wel leuk is, spreek je nog een keer af!

Weet je wel zeker dat ze lesbisch is?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:07:32 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83860071
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:05 schreef AKnynke het volgende:
gewoon wat gaan drinken. Je kent haar nu zo oppervlakkig, dat je geen idee hebt hoe ze privé is. En als ze niet leuk is, dan spreek je niet nog een keer af, en als ze wel leuk is, spreek je nog een keer af!
Ik weet idd totaal niets van haar, behalve dat ze leuk en ongecompliceerd overkomt en dat is nu net wat ik nodig heb .
quote:
Weet je wel zeker dat ze lesbisch is?
Volgens mijn coach is ze lesbisch en single en ze ziet er ook lesbisch uit Toen ik haar voor het eerst zag en dus nog niet wist dat ze lesbisch is, ging m'n gaydar... dus
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:10:16 #294
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83860154
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik weet idd totaal niets van haar, behalve dat ze leuk en ongecompliceerd overkomt en dat is nu net wat ik nodig heb .
[..]

Volgens mijn coach is ze lesbisch en single en ze ziet er ook lesbisch uit Toen ik haar voor het eerst zag en dus nog niet wist dat ze lesbisch is, ging m'n gaydar... dus
Gewoon een mailtje sturen, of kijken of je haar telefoonnummer kunt achterhalen, nog beter!

Duidelijk dus. Lijkt me wel lastig!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:17:02 #295
236335 neen
schone schijn
pi_83860322
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

* wacht op eerste man die komt vertellen dat ze er heul wel mannelijk uitzien Het is wel een mannenschoen namelijk Maar die waren veel mooier dan de roze/paarse dingen voor vrouwen. En deze was maar 35 euro!
Ze lijken wel op mijn schoenen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:17:47 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83860337
Niet geschoten is altijd mis Vikje!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:20:36 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83860404
Behold: mijn voeten na een dag buitenactiviteiten .

Ik ga me maar eens douchen . Net de vloer nog eens gedweild: alleen water is niet genoeg voor cola .
Niet meer actief op Fok!
pi_83860502
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet idd totaal niets van haar, behalve dat ze leuk en ongecompliceerd overkomt
Nou, prima reden om gewoon een keer wat met haar te gaan drinken toch? Meer heb je niet nodig Vonkt het: perfect! Vonkt het niet: dan heb je alsnog leuk en ongecompliceerd gedronken
Wat klinkt dat allemaal heerlijk makkelijk als je advies geeft ipv vraagt

Ik zou alleen vlak voor de date geen buitenactiviteiten meer gaan doen als ik jou was
pi_83860519
Alleen water is niet genoeg voor cola? Ik niet begrijp!
Heb net ff in een koud bad gelegen en nu droog ik buiten op, gaat prima zo
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:28:49 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83860588
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Alleen water is niet genoeg voor cola? Ik niet begrijp!
Heb net ff in een koud bad gelegen en nu droog ik buiten op, gaat prima zo
Gemorste cola krijg je niet weg met water alleen, dat bedoel ik .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:29:09 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83860600
vol.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')