Oh nou ja, 't mag ook wel blijven.quote:
Wil je dat we je helpen nadenken of wil je alleen je verhaal kwijt? In het eerste geval is het misschien handig als je vertelt wat er dan zo dom isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:17 schreef Perruche het volgende:
Ik ben trouwens heel stom geweest met m'n scriptie en nu weet ik niet wat te doen
Thanks sigme!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:45 schreef sigme het volgende:
Ik ga maar eens wat dóen.
Hebben we toch al gehad? Tegelijk gekocht met een tof badpak, geloof ik. Hoe is m'n geheugen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Inderdaad! Krijgen we een foto van het jurkje?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Hebben we toch al gehad? Tegelijk gekocht met een tof badpak, geloof ik. Hoe is m'n geheugen?
*boksquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb ook geen reservejurk, dus ik verwacht solidariteit als ik pindasaus over m'n jurk mors
Geen idee waar je onderzoek over gaat, maar is het vergelijken met andere questionnaires van belang voor het onderzoek? En wat was ded reden dat je het niet meegenomen hebt in de eerste onderzoeksopzet?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef Perruche het volgende:
Heb er bij het design van m'n questionnaire geen rekening mee gehouden dat ik het later nog zou vergelijken met andere questionnaires die eerder zijn gedaan. Nu kan ik het dus niet 1 op 1 vergelijken. En ik kan het natuurlijk niet overdoenDus ik denk dat ik de vragen die wél hetzelfde zijn ga vergelijken, en dan in de limitations zetten dat ik daar rekening mee had moeten houden ofzo
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef Perruche het volgende:
Trouwens over die vingerafdruk van net, voor in je paspoort: Ik was laatst bij Leiden, en toen hadden ze ook een vingerafdruk apparaat in het gemeentehuis, voor als je iets met je paspoort moet regelen, indien je een nieuw paspoort hebt zeg maar. Ik vind het maar eng!!!!
Die spelletjes!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en voor de nerds:
What if computergames had a Super Ease Mode
Het gaat over ethiek in marketinguitingen en wat mensen daar van vindenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee waar je onderzoek over gaat, maar is het vergelijken met andere questionnaires van belang voor het onderzoek? En wat was ded reden dat je het niet meegenomen hebt in de eerste onderzoeksopzet?
Dan zou ik wel naar eerdere onderzoeken verwijzen maar je eigen werk als losstaand van de rest presenteren. En er gewoon een geweldige verhaal van maken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het gaat over ethiek in marketinguitingen en wat mensen daar van vinden
Noodzakelijk, ach, mijn onderzoek is wel gebaseerd op die eerdere onderzoeken. En ik ga de uitkomsten ook wel vergelijken, alleen mijn uitkomsten zijn sowieso wel heel anders met of zonder die extra vragen. Reden dat ik het niet heb gedaan is extreem slechte begeleiding en ik dacht dat niet zomaar mocht, iets letterlijk overdoen (ik ben er ook niet zo in thuis) en mijn begeleider gaf nooit echt antwoord op vragen dus ik heb maar wt gedaan. Daarnaast ook dat ik een jaar geleden begon in een hele hectische periode en ik het eigenlijk gewoon niet echt goed voorbereid heb omdat m'n hoofd echt ergens anders was.
Dat is de mooiste escape bij scripties iddquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:19 schreef Perruche het volgende:
Hm, m'n pa gaf net een oplossing, hij zei: in je tabel vergelijk je de vragen die wél overeenkomstig zijn (en dat zet je er expliciet bij), aangezien je het nooit als replica-onderzoek hebt bedoelt is dat niet erg (min doelgroep is ook anders), dan beschrijf je de dingen die jij hebt gevonden en in je "wat had er beter gekund-sectie" zet je dat e dat de volgende keer anders zou doen, m.a.w. je hebt er wel over nagedacht maar niet gedaan
dat klinkt inderdaad als een hele goede oplossing!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:19 schreef Perruche het volgende:
Hm, m'n pa gaf net een oplossing, hij zei: in je tabel vergelijk je de vragen die wél overeenkomstig zijn (en dat zet je er expliciet bij), aangezien je het nooit als replica-onderzoek hebt bedoelt is dat niet erg (min doelgroep is ook anders), dan beschrijf je de dingen die jij hebt gevonden en in je "wat had er beter gekund-sectie" zet je dat e dat de volgende keer anders zou doen, m.a.w. je hebt er wel over nagedacht maar niet gedaan
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is de mooiste escape bij scripties idd. Ik heb daar ook dankbaar gebruik van gemaakt
.
Ja maar ik herhaal me zelf graagquote:
68quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat klinkt inderdaad als een hele goede oplossing!
Hoeveel mensen hebben je questionaire eigenlijk ingevuld?
Wat deed je?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef -marz- het volgende:
[..]
![]()
Alleen niet gepubliceerd daardoor. Maar er is meer in het leven dan stoere google hits
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef -marz- het volgende:
Ik kan me zó van alles inbeelden over de dag waarop sigme in het huwelijksbootje stapt; iets met veel stro, bloemen en dartelende kalverenen dat jurkje
Hehe, QFT!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
Het zal me aan mn anus oxideren of iemand dezelfde jurk aan heeft waar dan ook, met een lach op je smoelwerk zie je er toch altijd awesome uit![]()
Behalve dan als ik ooit zou trouwen en een gast heeft mijn trouwjurk aan, das dan wel minder
Volgende week! Hij staat je ook erg mooi zag ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef P.F het volgende:
Shinyyy wanneer ga je naar de Primark?
Ik had gister mijn nieuwe jurkje aan
Maar ik heb wel 2x gehoord van mensen die hem ook hadden of mensen kenden die hem hadden..
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:38 schreef P.F het volgende:
Als iemand er leuker uitziet dan ik in een jurkje (kleine kans) dan laat ik er een glas rode wijn over vallen.
Dat je het weet
Ik heb geen roze bruidsjurk hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij de weg, da's een beetje jammer voor de jurk van Mo.
oh ja, daar moet ik ook nog eens mee bezig, scriptie publiceren....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef -marz- het volgende:
[..]
![]()
Alleen niet gepubliceerd daardoor. Maar er is meer in het leven dan stoere google hits
Ik vind zelf dat ik er altijd zo rommelig uitziequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiny: ik vind jou best wel modieus?Of dingen staan je gewoon snel goed, sommige mensen kunnen bijna alles hebben
XM: aaah arriba españaaaa!Hij wou natuurlijk weten of ie je moest bekeren tot oranje
Voor zover ik weet niet!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en is er al een lift terug voor Maria?
Haha nee ik was bij mijn weten gister niet op een uitreiking.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:42 schreef P.F het volgende:
Ik dacht gister even dat ik shiny op de diplomauitreiking van mn broertje zag (vwo diploma nam ze in ontvangst)
maar er gaat toch een auto naar het westen van het land, en je zou toch bij calimero in utrecht kunnen slapen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet!Heb rondgevraagd maar volgens mij werd dat niks in combi met werken vrijdag
![]()
On the bright side: ik krijg iig geen wijn over me heen want ik ben natuurlijk al-tijd awesome!![]()
Jamaar fashionably rommelig is leuk! Bij jou ziet het eruit alsof het hoort, voor zover ik het heb gezien tot nu toequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat ik er altijd zo rommelig uitzie
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar er gaat toch een auto naar het westen van het land, en je zou toch bij calimero in utrecht kunnen slapen?
Ik dacht dat Cali in Groenlo bleef maffen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar er gaat toch een auto naar het westen van het land, en je zou toch bij calimero in utrecht kunnen slapen?
Wie is die henkpietklaaswillem nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
Henkpietklaaswillem gaat westwaards met loveli, cali, puff en pf en 4 mensen op de achterbank past niet
Ja, 'je' nam een vwo diploma in ontvangst (volwassenonderwijs) dus dat leek mij al sterkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha nee ik was bij mijn weten gister niet op een uitreiking.
Mogen max 5 personen in een auto, ivm gordels enzo. Tel nu op de achterbank Puff, Cali en dacht dat P.F er ook in zat, anders moet die maar blijven slapen, nemen we Maria meequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zat er sowieso al in.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Mogen max 5 personen in een auto, ivm gordels enzo. Tel nu op de achterbank Puff, Cali en dacht dat P.F er ook in zat, anders moet die maar blijven slapen, nemen we Maria mee
Als we met de mijne gaan past het wel, maar mag nog steeds niet. De mijne is minder milieu-verantwoord dan die van HPKW.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wie is die henkpietklaaswillem nou eigenlijk?![]()
Ik neem wel iemand op schoot, die zijn toch allemaal zo zwaar niet!![]()
Maareh nee, 4 op een achterbank is wat veel ja
Oh noes dat hoeft niet hoor, dan zou ik me schuldig voelen dat iemand anders zn planning in de war gaatquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Mogen max 5 personen in een auto, ivm gordels enzo. Tel nu op de achterbank Puff, Cali en dacht dat P.F er ook in zat, anders moet die maar blijven slapen, nemen we Maria mee
Was het wel een beetje een leuk meisjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, 'je' nam een vwo diploma in ontvangst (volwassenonderwijs) dus dat leek mij al sterk
Ja hoor, heel vrolijk, beetje carmel kleurig met een bos krullen, geen afro maar van die krullen waar je zo aan draait (snap je?)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Was het wel een beetje een leuk meisje
Vuige overloperd! Hij had al voor Nederland gekozenquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef loveli het volgende:
Moest mevrouw Puff terug naar huis ivm bezigheden of was het wegens overnachtingskosten? In dat geval kunnen we best wel ff met de pet rond.
Ja ik heb ook wiebel krullenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef P.F het volgende:
Van die wiebel krullen, waar mensen dan aan draaien om ze mooier te houden (had een blank vriendinnetje met hele erge krullen die draaide ze er ook altijd wat meer 'in')
Vinnik ook! Ze hebben allemaal de slechtste timing, want zo'n 95% van de tijd heb ik géén eten in mond, zeg maar, en iedereen komt steeds langs als ik net een hap genomen hebquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef XcUZ_Me het volgende:!
Moeten ze maar niet rond de lunch bellen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |