Dat is pijlinktvis, niet octopus. Een heel ander beest.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ondersteunende afbeeldingen zouden wel leuk zijn.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhh, nu moet hij dus opgegeten wordenquote:
Alletwee mooie fractals inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Hmm, bedenk me nu dat roodgekookte octopus met gestoomde romanesco bloemkool erg mooi zullen zijn...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
invriezen en ontdooien schijnt het zelfde effect te hebben maar of ie dan minder gaat smaken durf ik niet te zeggenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef Geluk het volgende:
Je moet een Octopus toch voorbehandelen voor je hem klaarmaakt?
D.w.z. als hij al dood is met een deegroller/stok slaan, tegen een rots aan slaan om het vlees malser te maken?
Of zou dit al gebeurd zijn bij een octopus uit de diepvrie
Ik heb het nog nooit gedaan, ik kook hem ook nooit met kurk (wordt ook vaak verteld om hem mals te krijgen).quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef Geluk het volgende:
Je moet een Octopus toch voorbehandelen voor je hem klaarmaakt?
D.w.z. als hij al dood is met een deegroller/stok slaan, tegen een rots aan slaan om het vlees malser te maken?
Of zou dit al gebeurd zijn bij een octopus uit de diepvrie
Op zoek naar nog meer Fractalfood kwam ik deze tegen, Mandelbearquote:
Genetische experimenten op ijsberen, ik ben zoooo geschokt...quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb in Griekenland ooit (vers gevangen en flink geslagen) octopus in wijnsaus gegeten. Erg lekker! Maar geen idee hoe je het maakt helaas
zoiets?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:30 schreef -Mellow- het volgende:
sjalotjes fruiten in olijfolie, bende knoflook en verse oregano erbij, octopus in stukken hakken, halve fles rode wijn erbij gieten, blik tomaten, scheutje rode wijnazijn, kaneelstokje, paar laurierblaadjes en lekker lang laten stoven. Resultaat: heerlijk mals octopusvlees om je knuisjes bij af te likken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |