inderdaad.....quote:
Dit... lekkere vriendin heb je al die met je vriend gaat krikkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:02 schreef identify het volgende:
Vriendin afkappen, je vriend nog een kans geven.
In relatie met je eerdere topic zou ik die gast laten vallen. Hij gaat vreemd én geeft je overal de schuld van... Elke vrouw/meid/meisje verdient beter.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef Mystica1991 het volgende:
ik kom er net achter dat mijn vriend drie maanden geleden vreemd ging met een vriendin van mij.
gelukkig is dat nu niet meer maar ik weet het wel.
zou hij het nog eens doen? en verdient hij een tweede kans?
(dit krijgt hij zeker te horen als hij thuiskomt)
Mijn vriendin zegt dat ze niets meer hebben omdat M. gezegt heeft dat hij van me houd en liever bij mij blijft en niet vreemd meer wilde gaan. Ook niet met haar. Mijn vriendin vind hem wel leuk (wist ik al langer) maar dit had ik niet zien aankomen. Mijn vriendin zegt spijt te hebben dat ze dit gedaan heeft en vind ook dat M. gelijk heeft als hij zegt dat hij niet vreemd wilt gaan omdat hij van me houd.
nou wil ik graag weten of hij een tweede kans verdient of dat ik hem moet laten dood vallen.
ik ben niet iemand die dit soort dingen verzint om aandacht te krijgen of zo maar goed denk er maar van wat jullie willenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:05 schreef Boomvorm het volgende:
Ik vind je topics een beetje twijfelachtig. In je vorige topic begon met met 'en voor hij weg ging nog even het zinnetje: "dit kan echt niet meer Mystica, straks raak ik mijn baan kwijt". (oid) Vervolgens vragen mensen aan je waarom je denkt dat hij jou de schuld geeft, en zeg je dat hij dat letterlijk daarna zei. (kortom niet 'voordat hij weg ging nog het zinnetje')
En nu kom je er plotseling achter dat hij vreemd is gegaan 3 maanden geleden. Twijfelachtig allemaal..
Zij woont bij hem.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:05 schreef TheFrankey het volgende:
meisje, trap dat joch eruit. Niets is goed aan hem. Wegwezen met die flapper
Weet je het zeker? TS houdt namelijk van darten en autotuning....... als vrouwquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:06 schreef Maanvis het volgende:
stuur mij een PM, dan heb je morgen een nieuw vriendje
Verander het verhaal in je topics dan niet zomaar. Plus get a mind of your own. Waarom moet je ons vragen of je hem moet dumpen nadat hij vreemd is gegaan met je vriendin. Lijkt me duidelijk wat je moet doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:07 schreef Mystica1991 het volgende:
[..]
ik ben niet iemand die dit soort dingen verzint om aandacht te krijgen of zo maar goed denk er maar van wat jullie willen
Mee eens, zeker gezien de rest van zijn gedrag in je andere topic....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:09 schreef Metalfrost het volgende:
Die kerel is jou niet waard. Dumpen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Weet je het zeker? TS houdt namelijk van darten en autotuning....... als vrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |