abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83838889
ik kom er net achter dat mijn vriend drie maanden geleden vreemd ging met een vriendin van mij.
gelukkig is dat nu niet meer maar ik weet het wel.
zou hij het nog eens doen? en verdient hij een tweede kans?
(dit krijgt hij zeker te horen als hij thuiskomt)

Mijn vriendin zegt dat ze niets meer hebben omdat M. gezegt heeft dat hij van me houd en liever bij mij blijft en niet vreemd meer wilde gaan. Ook niet met haar. Mijn vriendin vind hem wel leuk (wist ik al langer) maar dit had ik niet zien aankomen. Mijn vriendin zegt spijt te hebben dat ze dit gedaan heeft en vind ook dat M. gelijk heeft als hij zegt dat hij niet vreemd wilt gaan omdat hij van me houd.
nou wil ik graag weten of hij een tweede kans verdient of dat ik hem moet laten dood vallen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 juli 2010 @ 10:02:48 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_83838958
Geeft hij jou daar ook de schuld van?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_83838961
Vriendin afkappen, je vriend nog een kans geven.
There are no regrets in life, just lessons
pi_83838980
Ik zou toch die emmer water overwegen.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:03:56 #5
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_83838994
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:02 schreef Sjeen het volgende:
inderdaad.....
TS is een trol
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_83839019
Beide aan de kant zetten
pi_83839023
quote:
weet ik niet hij weet namelijk nog neit dat ik het weet
pi_83839033
Ik vind je topics een beetje twijfelachtig. In je vorige topic begon met met 'en voor hij weg ging nog even het zinnetje: "dit kan echt niet meer Mystica, straks raak ik mijn baan kwijt". (oid) Vervolgens vragen mensen aan je waarom je denkt dat hij jou de schuld geeft, en zeg je dat hij dat letterlijk daarna zei. (kortom niet 'voordat hij weg ging nog het zinnetje')

En nu kom je er plotseling achter dat hij vreemd is gegaan 3 maanden geleden. Twijfelachtig allemaal..
pi_83839043
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:02 schreef identify het volgende:
Vriendin afkappen, je vriend nog een kans geven.
Dit... lekkere vriendin heb je al die met je vriend gaat krikken
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:05:35 #10
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_83839044
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef Mystica1991 het volgende:
ik kom er net achter dat mijn vriend drie maanden geleden vreemd ging met een vriendin van mij.
gelukkig is dat nu niet meer maar ik weet het wel.
zou hij het nog eens doen? en verdient hij een tweede kans?
(dit krijgt hij zeker te horen als hij thuiskomt)

Mijn vriendin zegt dat ze niets meer hebben omdat M. gezegt heeft dat hij van me houd en liever bij mij blijft en niet vreemd meer wilde gaan. Ook niet met haar. Mijn vriendin vind hem wel leuk (wist ik al langer) maar dit had ik niet zien aankomen. Mijn vriendin zegt spijt te hebben dat ze dit gedaan heeft en vind ook dat M. gelijk heeft als hij zegt dat hij niet vreemd wilt gaan omdat hij van me houd.
nou wil ik graag weten of hij een tweede kans verdient of dat ik hem moet laten dood vallen.
In relatie met je eerdere topic zou ik die gast laten vallen. Hij gaat vreemd én geeft je overal de schuld van... Elke vrouw/meid/meisje verdient beter.
pi_83839049
meisje, trap dat joch eruit. Niets is goed aan hem. Wegwezen met die flapper
pi_83839058
Lastig.

Aan de ene kant kan het echt zo zijn dat het een one-time-thing was waar hij oprecht spijt van heeft.
Aan de andere kant zegt het iets over zijn integriteit, hij houd wel echt van jou (naar zijn zeggen) maar heeft wel met je vriendin gezoend.

Ik zal mijn mening verder niet geven aangezien die door persoonlijke ervaringen aardig verkleurd is.
You sunk my battleship! :o
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:06:48 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83839070
stuur mij een PM, dan heb je morgen een nieuw vriendje
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:06:50 #14
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_83839073
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig...
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_83839109
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:05 schreef Boomvorm het volgende:
Ik vind je topics een beetje twijfelachtig. In je vorige topic begon met met 'en voor hij weg ging nog even het zinnetje: "dit kan echt niet meer Mystica, straks raak ik mijn baan kwijt". (oid) Vervolgens vragen mensen aan je waarom je denkt dat hij jou de schuld geeft, en zeg je dat hij dat letterlijk daarna zei. (kortom niet 'voordat hij weg ging nog het zinnetje')

En nu kom je er plotseling achter dat hij vreemd is gegaan 3 maanden geleden. Twijfelachtig allemaal..
ik ben niet iemand die dit soort dingen verzint om aandacht te krijgen of zo maar goed denk er maar van wat jullie willen
pi_83839111
Pff ben je naïef ofzo?
Die gast doet net alsof jij zijn moeder bent. Jou de schuld geven als hij zich verslaapt en nog lekker buiten de deur neuken ook. Ookal is dat 3 maanden geleden, dit zegt toch weer genoeg over hem?
Als hij iets leuks tegenkomt, zal ie het pakken, ookal is het een vriendin van je (lekkere vriendin btw).
pi_83839112
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:05 schreef TheFrankey het volgende:
meisje, trap dat joch eruit. Niets is goed aan hem. Wegwezen met die flapper
Zij woont bij hem.

TS, ik zou weer eens contact opnemen met je ouders. Wrs. heeft je vader toch wel mensenkennis. .
pi_83839125
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:06 schreef Maanvis het volgende:
stuur mij een PM, dan heb je morgen een nieuw vriendje
Weet je het zeker? TS houdt namelijk van darten en autotuning....... als vrouw
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:08:57 #19
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_83839133
quote:
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:09:04 #20
309756 Boomvorm
Ondertitel
pi_83839139
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:07 schreef Mystica1991 het volgende:

[..]

ik ben niet iemand die dit soort dingen verzint om aandacht te krijgen of zo maar goed denk er maar van wat jullie willen
Verander het verhaal in je topics dan niet zomaar. Plus get a mind of your own. Waarom moet je ons vragen of je hem moet dumpen nadat hij vreemd is gegaan met je vriendin. Lijkt me duidelijk wat je moet doen.
pi_83839152
Die kerel is jou niet waard. Dumpen.

Eerst wel je pa en ma opbellen onder zijn werktijd dat het waar is wat ze zeiden, dat het je spijt, etc. Misschien kan je dan bij hen gaan wonen, omdat je bij je vriend (als dat uiteindelijk je keus is) weggaat.
Google is your friend, abuse your friends
pi_83839170
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:09 schreef Metalfrost het volgende:
Mee eens, zeker gezien de rest van zijn gedrag in je andere topic....
Geluk duurt je leven lang.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:11:06 #23
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_83839203
ik zou hem nooit vergeven... punt..
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_83839222
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:09 schreef Metalfrost het volgende:
Dat + die vriendin ook een beste schop onder dr reet geef en aangeven de tyfus kan krijgen.
pi_83839273
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:08 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Weet je het zeker? TS houdt namelijk van darten en autotuning....... als vrouw

ik zal wel een site sturen met een foto van mij aangezien ik wel echt een vrouw ben en gelukkig in en getunde wagen rijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')