Ik wilde eigenlijk niet posten, want ik vind Beelzebub wel een heule mooie naam.... Dat het maar een heel langzaam topic is voor je...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:45 schreef Saffier het volgende:
En ik heb besloten dat mocht de mijne zich ineens aan gaan kondigen in 666 (afkloppennnnn) noemen we het Beelzebub![]()
Alleen de betekenis ervan staat me niet zo aanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:49 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk niet posten, want ik vind Beelzebub wel een heule mooie naam.... Dat het maar een heel langzaam topic is voor je...![]()
Nytar, succes!
Ja hoi ik ben weer thuis van vakantie dus je mag losquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb besloten mijn zus niet meer terug te bellen
die belde net op mn mobiel, maar ik stond onder de douche. toen op de vaste lijn, r nam op. kwam de vraag: is mn zus daar. hij nee, doei (hij zit naast me) dus toen nog een keer vaste lijn en toen nam ik op en vroeg ze of t voetbal morgen nog doorgaat. hoezo controle
al heb ik wel de hele tijd harde buiken en onderin een rotgevoel. dus tis niet meer helemaal rustig meer
Ik kan de OP niet meer aanpassen, dus dat zou een Modje moeten doen...quote:Op zondag 11 juli 2010 08:48 schreef Vanyel het volgende:
Mag ik voor 28 januari in de op?
Pfff, ik vind het met mijn 11 weken al verschrikkelijk heet. Respect voor de mensen met grote buiken die nog normaal functioneren.
oh ja ik zie hetquote:Op zondag 11 juli 2010 10:25 schreef Saffier het volgende:
Huup vind je het goed dat ik het bevallen nog heel even uit wil stellen?![]()
Hoe was je vakantie?
Wc succes voor je vrouw! Son hoe is het?
in t ziekenhuis!quote:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 11 juli 2010 10:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
in t ziekenhuis!
floris is er! 7.44 vanochtend met vacuumpomp. ben moe. hij weegt 3570 gram. ben verliefd
morgen naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |