Hmm heb ook geen airco.. en de deur staat open.. tis denk ik 28 graden hier binnen.. zucht.. en dat in 3 delig pakquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval heb jij gewoon een gebrek aan sex.
3 delig? Dat is wel wat ouderwets...bedrijfskleding?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:39 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmm heb ook geen airco.. en de deur staat open.. tis denk ik 28 graden hier binnen.. zucht.. en dat in 3 delig pak
en jij bent nooit te beroerd om een medemens in nood de helpende hand toe te stekenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval heb jij gewoon een gebrek aan sex.
Vergelijk je mij nu met een soort voedselbank of zo?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij bent nooit te beroerd om een medemens in nood de helpende hand toe te steken
ja.. hebben hier ook met gasten te maken.. iedereen heeft dezelfde pak aan..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
3 delig? Dat is wel wat ouderwets...bedrijfskleding?
zou je t erg vinden danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vergelijk je mij nu met een soort voedselbank of zo?
Ik zit weer casual... ik ben weer een grijze muisquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:45 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja.. hebben hier ook met gasten te maken.. iedereen heeft dezelfde pak aan..
ik geef je een compliment dat je een best fijn sociaal mens bent hierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
casual.. klinkt goed.. lekkere kleding voor dit weer.. luchtig.. heb in iig wel me colbert uitgedaan want 3-delig is niet te doen met dit weer..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit weer casual... ik ben weer een grijze muis
En nu zonder te lachen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik geef je een compliment dat je een best fijn sociaal mens bent hier
5 jaar geleden was ik nog hot en wilde iedereen me.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
5 jaar geleden kreeg je dat vast minder te horen hier
maar toen was jij toch ook koud en hard als een yskontjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
5 jaar geleden was ik nog hot en wilde iedereen me.
Ik heb bonnetje nr 43quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En een ysklontje had veel beter bij een yskoningin gepastquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar toen was jij toch ook koud en hard als een yskontje
Woont hij dan ook echt op een woonboot?quote:
ja om de hoek bij het appartement waar Mike vanaf komende zondag gaan wonenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Woont hij dan ook echt op een woonboot?
zoietsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Woont hij dan ook echt op een woonboot?
Een tripje is altijd leuk hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm over drie uur moet ik weg. Denk dat ik mijn tas maar even in ga pakken (
).
TMM had 't idee om met jou zaterdag de utrechtse gayscene te verkennen, maar ik zei al dat je met je luie bips in Stockholm zou zittenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm over drie uur moet ik weg. Denk dat ik mijn tas maar even in ga pakken (
).
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TMM had 't idee om met jou zaterdag de utrechtse gayscene te verkennen, maar ik zei al dat je met je luie bips in Stockholm zou zitten
En met mij erbij he!quote:
zullen we ons als samen aanmelden en dan als duo om en om helpen ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:57 schreef Ang3l het volgende:
Wordt weer door Friso benaderd (maar ditmaal persoonlijk door de organisatie) of ik zin zou hebben om mee te helpen organiseren. Misschien toch eens proberen,. ff kijken hoeveel tijd er in gaat zitten.
Nou ik ben mezelf nerveus aan het maken voor het vliegen. Gisteren was Final Destination op tv, en waar begint die mee? Juist, een vliegtuigcrashquote:
Ik vind het prima hoor. Steve wilde dat ook al. Alleen is er niet genoeg plaats op mijn kamer voor meer mensenquote:
die stuur je dan gewoon met NS nachtnet terug naar huisquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Steve wilde dat ook al. Alleen is er niet genoeg plaats op mijn kamer voor meer mensen.
Nachtnet schatje, nachtnet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Steve wilde dat ook al. Alleen is er niet genoeg plaats op mijn kamer voor meer mensen.
Ik trek door die film NOOIT het klaptafeltje naar onder in een vliegtuigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik ben mezelf nerveus aan het maken voor het vliegen. Gisteren was Final Destination op tv, en waar begint die mee? Juist, een vliegtuigcrash.
Het dier heeft volgens de krant een extra beveiliger gekregen, nadat er in het Duitse Sea Life dreigmails en –brieven waren binnengekomen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:09 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-als-winnaar-wk.html
POKKE PAUL!
Het aquarium in Scheveningen wil hem vast wel als asielzoeker hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het dier heeft volgens de krant een extra beveiliger gekregen, nadat er in het Duitse Sea Life dreigmails en –brieven waren binnengekomen.
Ohja natuurlijk. Nou, dan kom maar langs een keerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nachtnet schatje, nachtnet.
Ik slaap liever in mijn eigen bed.
Ik slaap ook liever in jouw bed.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nachtnet schatje, nachtnet.
Ik slaap liever in mijn eigen bed.
In 2008 had hij de finale ook fout dus we gaan gewoon winnenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:09 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-als-winnaar-wk.html
POKKE PAUL!
en op het moment dat Deceit dat leest krijg ie het voor de 23e keer warm vandaag.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik slaap ook liever in jouw bed.
Snap ik. Kingsize. Met spijlen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik slaap ook liever in jouw bed.
Ja daarna wel jaquote:
Ja de laatste tijd een beetje, sinds ik de lattebodem gefixed hebquote:
nu alleen nog iemand die je helpt met krakenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de laatste tijd een beetje, sinds ik de lattebodem gefixed heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |