Dat was ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:31 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee hij sluit top tropics nog steeds helaas
quote:
quote:
Prima, nog 1,5 week en dan naar Oostenrijkquote:
Tof!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Prima, nog 1,5 week en dan naar Oostenrijk
En met jou?
Awwquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tof!Ik ga ook bijna, turkije.
Verder wat minder vanavond, een vrouw dacht mijn kat te hebben. Helaas
Ja, maar hij kan nooit de straat op. Dus we weten niet waar hij is, en als hij de straat op is, weet hij de weg ook nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Aww
Is het wel een beetje een buitenkat?
Altijd leukquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan nooit de straat op. Dus we weten niet waar hij is, en als hij de straat op is, weet hij de weg ook niet
w00t, hier op werk heb ik nog de oudequote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:13 schreef DeLuna het volgende:
Ik was gisteren al helemaal gewend aan die nieuwe layout
Hier ook hoor. Maar gisteren was hij er even voor 20 minutenquote:
Ik vertrouw alleen op Paulquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:17 schreef DeLuna het volgende:
http://online.wsj.com/vid(...)36-460E7DEE2684.html
We worden wereldkampioen.
Over een half uur doet hij de voorspelling op Bild.de.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Over een half uur doet hij de voorspelling op Bild.de.
Ik zit hier in spanning af te wachtenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Over een half uur doet hij de voorspelling op Bild.de.
Die vogel ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:31 schreef Bravebart het volgende:
Wel epic dat dat beest het tot nu toe altijd nog goed gehad heeft
Kijken of ze allebei hetzelfde zeggenquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:53 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Waar de fuck hebben jullie het nou weer over?
Een vogel die WK uitslagen voorspelt?
Ik heb dr 20+ dus wees maar blijquote:
Jij mag ook wel blij zijn hoor. Het hadden er 52 meer kunnen zijnquote:
+14!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij mag ook wel blij zijn hoor. Het hadden er 52 meer kunnen zijn
Wieso, ik heb gewoon nog steeds dezelfde layoutquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:20 schreef x3ro het volgende:
Halp! Tis dr met mijn layout gebeurd
Morgels iedereen![]()
Ach, bekijk het zo in jou geval, ze vinden je lekkerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij mag ook wel blij zijn hoor. Het hadden er 52 meer kunnen zijn
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:02 schreef killerbee911 het volgende:
waar is die live stream van die octopus dan?
Dankjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Niet!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:51 schreef Schieganger het volgende:
Paul heeft gesproken, Spanje wint het WK.
Nee, want Paul voorspelt wel vaker de finales foutquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:51 schreef Schieganger het volgende:
Paul heeft gesproken, Spanje wint het WK.
Al zijn voorspellingen zijn tot nu toe uitgekomen, so suck it. Nederland verliest en ik mag mijn haar houden!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, want Paul voorspelt wel vaker de finales fout
Dus Nederland wint.
Nee hoor. EK 2008, finale Spanje - Duitsland. Hij ging naar Duitsland maar Spanje won die finale.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Al zijn voorspellingen zijn tot nu toe uitgekomen, so suck it. Nederland verliest en ik mag mijn haar houden!
Natuurlijk neem ik het niet serieus, het is een fucking octopus
Ik zat net in de tuin met mijn laptop maar het werd veel te warm man.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:14 schreef tubacloud het volgende:
Net de heg wezen snoeien, ben er maar mee opgehouden, te warmhet is hier ondertussen al 30 graden
Heb je een toeter voorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:59 schreef Naughty_Dog het volgende:
Mensen die niet opletten tijdens stoplichten.
Wat een kutlaptop heb je danquote:
Dingetje heeft ook een loshangend scherm, kheb een kat dus zit wrs barstensvol haren.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 @ 13:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat een kutlaptop heb je dan. Mijne valt zelfs niet uit als je m met zulk weer op bed zet.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zat net in de tuin met mijn laptop maar het werd veel te warm man.
Ik hoop dat het een gezwel is en dat het frankrijk gaat binnenvallen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:59 schreef tubacloud het volgende:
Er groeit iets boven noordwest Frankrijk
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een gezwel is en dat het frankrijk gaat binnenvallen.
Ga toch weg man. Plakzakkenweer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:00 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit weer ook alleen maar leuk als je aan het strand ligten voor het onweer is het ook wel goed
Aan het strand heb je tenminste nog verkoelingquote:
Eerst 2 uur in de auto zitten zweten om een middagje zilte putlucht te ruiken wat je ook bij een tienerhoertje in haar broek aantreft.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Aan het strand heb je tenminste nog verkoeling
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Eerst 2 uur in de auto zitten zweten om een middagje zilte putlucht te ruiken wat je ook bij een tienerhoertje in haar broek aantreft.
Ik bedank.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:59 schreef x3ro het volgende:
FUCK YESSSSS![]()
![]()
Hij komt 30 september wereldwijd uit![]()
Nu al?quote:
Joh, dat kon ik jou zelfs nog wel zeggen. Terwijl ik er nooit geweest benquote:
goeie ouwe tijd toen we nog 15 warenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:16 schreef -SG- het volgende:
Mwah, ik merk dat ik tegenwoordig meer moet drinken om aangeschoten/dronken te worden. Soms fijn, maar als je een keer een avondje van de kaart wil gaan is dat redelijk kut.
Moeilijke jeugd heb je man.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:16 schreef -SG- het volgende:
Mwah, ik merk dat ik tegenwoordig meer moet drinken om aangeschoten/dronken te worden. Soms fijn, maar als je een keer een avondje van de kaart wil gaan is dat redelijk kut.
Ik zou bijna medelijden met je krijgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:16 schreef -SG- het volgende:
Neinnnnnnnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:18 schreef Hyman het volgende:
Oh Kevin, heb je die iphone 4 mail ook gekregen?
Maar die alcohol brakheid is ook weer kutter.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:15 schreef Hyman het volgende:
Maar ik kan er redelijk goed tegen, ik vind het minder spannend dan dronken zijn bijv.
iPhone en T-Mobile. De ideale combinatie.quote:
Ik heb gister voor het eerst Prosecco gehadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:20 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Maar die alcohol brakheid is ook weer kutter.
Ja dat weet ik. Dat weten we allemaal al een half jaar of zoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
iPhone en T-Mobile. De ideale combinatie.
Beste Heimen,
Sinds juli 2008 is de iPhone in Nederland alleen bij T-Mobile verkrijgbaar met het unieke iPhone abonnement. Deze samenwerking met Apple zet zich door met de exclusieve introductie van iPhone 4.
iPhone abonnement
Om iPhone gebruikers optimaal gebruik te laten maken van alle mogelijkheden die de iPhone biedt, hebben we vier speciale abonnementen voor de iPhone. Je belt, sms’t en internet supersnel op je iPhone uit één abonnement. Bovendien kun je ook gratis onbeperkt en snel mobiel internetten via alle Hotspots binnen Nederland.
http://www.t-mobile.nl/Pe(...)hone-abonnement.aspx
Visual Voicemail
Om nog eenvoudiger je voicemails te kunnen beheren, worden met Visual Voicemail op je iPhone je berichten in een overzichtelijke lijst getoond. Je kunt ze dan in elke gewenste volgorde beluisteren of verwijderen. Visual Voicemail is een unieke functionaliteit die alleen in combinatie met een iPhone abonnement bij T-Mobile te gebruiken is.
Kortom, bestel binnenkort iPhone 4 in combinatie met een iPhone abonnement zodat je profiteert van alle voordelen die dit abonnement te bieden heeft.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile
Meer informatie over de start van de (voor)verkoop volgt binnenkort dus houd je mail in de gaten!
Wil je mij niet sponsoren?quote:
Ik heb medelijden met jou.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met je krijgen
Was dat ook al officieel danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Dat weten we allemaal al een half jaar of zo
Zo ongeveer wel. Vodafone gaat 'm in de loop van dit jaar ook aanbieden heur. Alleen de introductie is exclusief bij T-Mob.quote:
Zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel. Vodafone gaat 'm in de loop van dit jaar ook aanbieden heur. Alleen de introductie is exclusief bij T-Mob.
Dat wil ik wel hoor Stevie. Als je een etentje met je nicht regelt voor me.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wil je mij niet sponsoren?
[..]
Ik heb medelijden met jou.
Wie is dat ook alweer en wat komt ie doen?quote:
Maik.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wie is dat ook alweer en wat komt ie doen?
Maik (die ene vriend van lieke en rik), die gaat mee naar Sziget. Komt ie wat dingen plannen ( geen idee wat, maar dat was mark's idee.) en gewoon om even de groep te kennen met wie we gaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wie is dat ook alweer en wat komt ie doen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat wil ik wel hoor Stevie. Als je een etentje met je nicht regelt voor me.
Ga jij naar Sziget?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maik (die ene vriend van lieke en rik), die gaat mee naar Sziget. Komt ie wat dingen plannen ( geen idee wat, maar dat was mark's idee.) en gewoon om even de groep te kennen met wie we gaan
Vast nooit gezien. Die gaat Heimens zusje neuken ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:26 schreef -SG- het volgende:
[..]. Vanavond verjaardag van haar. Zal eens kijken wat ik voor je kan fixen
.
Je moet vragen of ie voor je naar de coffeeshop kan gaan. En wat wiet voor je kan halen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maik (die ene vriend van lieke en rik), die gaat mee naar Sziget. Komt ie wat dingen plannen ( geen idee wat, maar dat was mark's idee.) en gewoon om even de groep te kennen met wie we gaan
Maar zondag moet Simon al met ons de Oostenrijk trip besprekenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die heb je idd nooit in het echt gezienquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vast nooit gezien. Die gaat Heimens zusje neuken ofzo?
we zijn geen 17 net als jij toenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je moet vragen of ie voor je naar de coffeeshop kan gaan. En wat wiet voor je kan halen.
Kaklijer. Ben jaloers man. Volgend jaar wellicht eens gaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jazeker, vorig jaar al geregeld.
Ik ga deadmau5 zien
Tis toch nog niet uitverkochtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kaklijer. Ben jaloers man. Volgend jaar wellicht eens gaan.
Fappen op de plee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:30 schreef x3ro het volgende:
Wat te doen
Ik heb het volledig gehad hier op 't werk, maar moet nog tot 6![]()
Nee. Maar Juicyhil wel. Dat is voor mij reden genoeg.quote:
Sziget ligt sindsdien onder waterniveau.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee. Maar Juicyhil wel. Dat is voor mij reden genoeg.
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sziget ligt sindsdien onder waterniveau.
Toch nog iemand die hem snapt!quote:
Hoe komt!quote:
Goddamn eco hippie tuigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:41 schreef Bravebart het volgende:
Ik zou Melt! doen, daar is tenminste wel alleen maar toffe muziek en minder festivalgeile hippies.
Te veel gefapt waarschijnlijk.quote:
Het gaat niet over jou gast!quote:
Ik fap niet zoveel.quote:
Heb je daar weer een chick voor gehosseld?quote:
Nope, emochickies.rarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
heb je daar weer een chick voor gehosseld?
En dan komt hij klaar zonder te feppen?quote:
die nacht van woensdag op donderdag had ik een mug op mn kamer waardoor ik om de 2 uur wakker werd, en gisternacht ben ik tot 3 uur ook weggeweest. en heb ik op een campingmatje geslapenquote:
Op een campingmaatje?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
die nacht van woensdag op donderdag had ik een mug op mn kamer waardoor ik om de 2 uur wakker werd, en gisternacht ben ik tot 3 uur ook weggeweest. en heb ik op een campingmatje geslapen
Ohwauw!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:07 schreef Hyman het volgende:
En dr lopen echt bar weinig meiden rond in Enschede
Waarom zou je naar Enschede willenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:12 schreef Hyman het volgende:
Je moet toch naar wat leuks kunnen kijken bart
Welke?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Komt allemaal door die Technische scholen
Idd, zelfs in Delft vind ik de vrouwen nog leukerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:12 schreef Hyman het volgende:
Je moet toch naar wat leuks kunnen kijken bart
Wie wie wie!quote:
Opzich niks mis mee toch?quote:
Oh geen idee, ik heb me er nooit in verdieptquote:
Geen 12 euro voor entree over hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:29 schreef Schieganger het volgende:
Whehehe, gister
"yo, gaan jullie zaterdag mee stappen?"
"Hoeveel is entree?"
"12 euro ofzo, I dunno."
"Nah man, is te duur."
Wes pakt telefoon, belt...
"Yo met Wes, zaterdag voor +2, lukt dat? Ja? Mooi. Mzzl."
"Oké, jullie gaan mee."
Stapte ze op de trein naar emmen? want dat kan kloppen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:24 schreef Hyman het volgende:
Maar Sjoerd! Dr liep een redhead in een heul leuk rood jurkje. Als rik er bij stond ging ie kwijlen.
Het is wat als je zo'n superster bent als Wesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:29 schreef Schieganger het volgende:
Whehehe, gister
"yo, gaan jullie zaterdag mee stappen?"
"Hoeveel is entree?"
"12 euro ofzo, I dunno."
"Nah man, is te duur."
Wes pakt telefoon, belt...
"Yo met Wes, zaterdag voor +2, lukt dat? Ja? Mooi. Mzzl."
"Oké, jullie gaan mee."
Geen idee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Stapte ze op de trein naar emmen? want dat kan kloppen.
Nog nooit een idee gehad waar ze nou over zingen, maar het klinkt wel leukquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het is wat als je zo'n superster bent als Wes
Hij zingt over een chinees indisch restaurant.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nog nooit een idee gehad waar ze nou over zingen, maar het klinkt wel leuk
Worthless without pics.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:24 schreef Hyman het volgende:
Maar Sjoerd! Dr liep een redhead in een heul leuk rood jurkje. Als rik er bij stond ging ie kwijlen.
Mijn vrienden zijn armquote:
Big pimping je weet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het is wat als je zo'n superster bent als Wes
12 euro is vrij goedkoop, meeste feesten waar ik heen ga i 15 euro. Maar ik ben zo gierig dat ik mezelf altijd op de gastenlijst laat zettenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:59 schreef Hyman het volgende:
12 euro voor een entree vind ik ook geen kattenpis trouwens, maar hier is het maximum bedrag voor doorlopen ¤3 ofzo
Niggers.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:57 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn arm
[..]
Big pimping je weet.
I like trolling christfags, thats about it.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor jou niet, voor mij wel, laten we dat nu maar zo houdenOf heb je weer zin in discussie?
Dat is een paradox, christfags...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:03 schreef Schieganger het volgende:
[..]
I like trolling christfags, thats about it.
Dat zijn katholieken, die durf ik geen christen (meer) te noemenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:05 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ja, want als het kindjes van onder de 13 zijn is er niks homofiels aan he?
sorry, vallen ook onder het christendom.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zijn katholieken, die durf ik geen christen (meer) te noemen
Maar ik weiger ze zo te noemen, zij zijn degenen van de zuipfeesten en die homofilie en die mooie kerken en dat is totaal in tegenspraak met wat ik vind wat een christen zou moeten zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:07 schreef Schieganger het volgende:
[..]
sorry, vallen ook onder het christendom.
Neequote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:07 schreef Schieganger het volgende:
Je bent trouwens toch geen mormoon of jehova's getuige he?
Dus jij vind dat homo's dood moeten en naar de hel gaan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik weiger ze zo te noemen, zij zijn degenen van de zuipfeesten en die homofilie en die mooie kerken en dat is totaal in tegenspraak met wat ik vind wat een christen zou moeten zijn
Nee, ook nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:11 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dus jij vind dat homo's dood moeten en naar de hel gaan?
Je kan toch wel Engels?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
Wat staat daar in het NLs, want translate doet een beetje vage vertaling... *zie het wel een beetje, maar niet geheel*
Hij wil mensen voor een keuze stellen, goed of kwaad, like in the beginning. De mens hoefde niet van de boom te eten, maar deed het toch. Als je dit als fabeltje ziet, wat je doet omdat je waarschijnlijk geen creationist bent, dan heeft het alsnog deze opvatting: De mens is geen slaaf, kan dus zelf kiezen om voor het kwaad te gaan, maar daar zitten ook risico's aan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:20 schreef Schieganger het volgende:
Wilt God kwaad voorkomen, maar kan hij het niet? Dan is hij niet omnipotent.
Kan hij het, maar wilt hij het niet? Dan is hij kwaadaardig.
Kan hij het, en wilt hij het? Waarom is er dan kwaad?
quote:Kan hij het niet, en wilt hij het niet? Waarom noem je hem dan God?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:50 schreef mstr90 het volgende:
Ik heb mijn ex ook meerdere kansen gegeven nadat ze vreemd is gegaan en ik heb er nog geen moment spijt van
Bewaren voor de volgende generatie.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
mstrWat ben je van plan met je vuvuzela, als wk voorbij is
Nou, er werd opgedragen om vooral geen beesie verbranding te houden, maar over de vuvuzela is niets gezegdquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Bewaren voor de volgende generatie.
Geen idee, hoezo?
Oh.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, er werd opgedragen om vooral geen beesie verbranding te houden, maar over de vuvuzela is niets gezegd
Alleen van Bronckhorst en van Bommel stoppenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We zouden europees kampioen kunnen worden als iedereen nog in vorm is
van Bronckhorst is niet erg, maar van Bommel is in bloedvorm...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Alleen van Bronckhorst en van Bommel stoppen
Wie wil jij dan op linksachter zetten?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
van Bronckhorst is niet erg, maar van Bommel is in bloedvorm...
Dat weet ik niet, maar als de bal linksachter was, dan was het wel billenknijpen, daar gio niet op de bal tackled enzo...quote:
King-Gone/KingGone/King_Gone....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:21 schreef walk-man het volgende:
wie was die user met kart meeting die stoer deed op internet maar irl een autist was?
Oude mannen die dansen met jonge meisjesquote:
Elke user is toch een autist.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:21 schreef walk-man het volgende:
wie was die user met kart meeting die stoer deed op internet maar irl een autist was?
Ik vind 'm tofquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Oude mannen die dansen met jonge meisjes
een autist snapt grapjes niet. en aangezien jullie je allemaal kapot lachen om mij zijn jullie geen autistenquote:
30,7 hier.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:56 schreef tubacloud het volgende:
wat een warmtenog steeds 27 graden hier
Als de avond nou beeindigd werd met flink onweer had ik het kunnen apprecieren, maar neequote:
Heb jij dat nooit met dit weer?quote:
Wel lekker veel geld verdienenquote:
Ja, dat is het enige leuke er aan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:21 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wel lekker veel geld verdienen![]()
ik wou dat ik deze week 52 uur kon werken, al weet ik niet of ik dat vol zou houden
ik niet eens 20quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige leuke er aan.
Komende 3 weken 'nog maar' 40 per week.
Ik vang nu fulltime de vakantie van anderen op bij de groothandel waar ik werk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:26 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik niet eens 20
eigenlijk wel weinig, maar dat krijg je met een 10-uurscontract bij de albert heijn
Kun je de vakantie voor je moppie betalen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vang nu fulltime de vakantie van anderen op bij de groothandel waar ik werk.
Handigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vang nu fulltime de vakantie van anderen op bij de groothandel waar ik werk.
En zondag in Eindhoven kijkenquote:
Ik moet sowieso eerst werken. En ik kijk gewoon thuis, hier hangt ook een scherm, dus waarom zou ik naar Eindhoven gaan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
En zondag in Eindhoven kijken? Of lekker in helliemond?
Ja.quote:
Ik werk bij een groothandel in het magazijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:31 schreef tubacloud het volgende:
[..]
HandigWat doe je precies?
ik wil na de zomervakantie als fotograaf aan de slag op mijn vrije dagen, en dan op donderdag en vrijdag naar school
Mijn vaardigheden gaan achteruit met dit weerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik werk bij een groothandel in het magazijn.
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:49 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Mijn vaardigheden gaan achteruit met dit weerik las niet eens dat je in een groothandel werkte
En dan FOK!ken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:44 schreef Rookert het volgende:
Ik ben nu OP zee, varen nu met zeilboot langs Noordwijk, lekker zonnetje
En dan FOK!kenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:57 schreef Naughty_Dog het volgende:
Nee. Ik zit sinds half 7 in de auto.
Grote boot?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:05 schreef Rookert het volgende:
Hier ook niet, ik ga zo een slecht Dan Brown boek lezen ofzo, Het Juvenalis Dilemma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |