quote:
Ik vond het wel iets voor jou.quote:
Ja mooie laarzenquote:
quote:
quote:
Van die serie met die negers?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:34 schreef iBenny het volgende:
Ik zat net naar de tv te kijken... ik dacht 'deze scene ken ik helemaal niet'. Dacht dat Final Destination nog was
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het was... maar volgde FD blijkbaar niet helemaal goed
Stoer wijf is hetquote:
quote:
Jaquote:
Toppop.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja geweldig
Was altid blij als ze bij Toppop kwam
Ja maar vast om een andere reden, heel wat jongetjes natte dromen bezorgt die vrouwquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja geweldig
Was altid blij als ze bij Toppop kwam
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:38 schreef Kally het volgende:
Maar schattiewatties ik ga afsluiten, morgen lekker naar het strand![]()
Slaap lekker voor straks![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:38 schreef Kally het volgende:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:38 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Slaap lekker
Morgen is strandweer... 35 graden
quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:43 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk ben ik er ook heul niet blij mee
Vandaag was al te warm
Vooral als je moet werken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
nog een peuk en dan ga ik ook slapen.
Godsamme weer die stinkhitte
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
nog een peuk en dan ga ik ook slapen.
Godsamme weer die stinkhitte
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zei je net ook
en je hebt er uiteindelijk toch nog maar 1 genomen?
Iquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:45 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja... we worden wereldkampioen
Mani de Parkiet zegt het...![]()
Vergeet die octopus, hier is Mani de parkiet
ik heb niet gekliktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je naar beneden scrollt is er toch wel een kleine teleurstelling
I hate parrotsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij voorspelde Uruguay - Spanje als finale
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zeg Hallo! tegen mijn kitten die op de bank springt, miauwt ie kei vals.
Nu is ie me aan het likken.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, hij is het dus weer aan het goedmaken
Ja, het is nog allemaal niet echt te beseffen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:14 schreef Rauzer het volgende:
Bij mij moet het echt nog komen, heb het gevoel nog helemaal niet eigenlijk. Is ook voor het eerst natuurlijk dat het hele oranjegebeuren zo lang duurt, ik ben dit helemaal niet gewend
!
Ja, zou het BBQ weer worden of wordt het paling op brood binnen?quote:
Echt niet.quote:
Zenuwachtig ?quote:
Nou bij mij geven ze zeer zwaar onweer op voor zondagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 05:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zou het BBQ weer worden of wordt het paling op brood binnen?
nou hier wel hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:14 schreef Rauzer het volgende:
Bij mij moet het echt nog komen, heb het gevoel nog helemaal niet eigenlijk. Is ook voor het eerst natuurlijk dat het hele oranjegebeuren zo lang duurt, ik ben dit helemaal niet gewend
!
Als je maar wint.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou hier wel hoor
Ik hoop dat de arrogantie waarmee Spanje tegen DUI voetbalde keihard word afgestraft door Oranje.
Iedereen was lyrisch over het spel van SPA tegen DUI, ik vond het echt heel sneu arrogantie voetbal.
Er zat helemaal niets maar dan ook niets van bezieling in.
Heeft de kat hem niet opgegeten ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:18 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, wat een consternatie hier, ik zet 's nachts altijd de hamsters in de keuken zodat de katten er niet bij kunnen. Nu is die ene de keuken in gekomen en heeft de kooi omgegooid, hamsters weg
1 gevonden en gevangen maar de ander zit ben ik bang achter de afwasmachine
noem het maar heerlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:13 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgenwat is het heerlijk warm weer
dat wou ik ook net vragenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeft de kat hem niet opgegeten ?
Ja daar dacht ik ook aan, maar er ligt nergens ook maar een druppel bloed of iets dergelijks dus ik hoop van niet, en mijn smileys doen het nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeft de kat hem niet opgegeten ?
Ik kan er niet om lachen, ze zijn van de kinderenquote:
Als je geen bloed ziet, dan denk ik het niet hoor. Ik hoop niet dat de kat ermee gespeeld heeftquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan, maar er ligt nergens ook maar een druppel bloed of iets dergelijks dus ik hoop van niet, en mijn smileys doen het niet
Ow gelukkig maarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:27 schreef Kally het volgende:
Hij leeft nog pffff kreng zat dus idd achter de afwasmachine, nu nog vangen
Ja maar die doen het nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:29 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt ook de nieuwe? Als je er op klikt dan klapt er gewoon een veldje uit met daarin de smileys
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind de layout erg mooi enzo... maaruh ik heb een roze achtergrond
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN plaatjes worden niet meer geresized
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het ook niet hoor
Je iegen posts worden gekleurd, dat kun je uit zetten (rechterbovenhoek, bij opties met de colorpicker).quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
thx dat is beterquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Icoontje helemaal rechtsboven (thema-instellingen) kan je je kleur van je eigen posts aanpassen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:34 schreef Aiko_ het volgende:
MOOI!
Nog even de plaatjes bovenin bij het logo fixen
Waar kan je dat aanpassen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb nu een standaard-PI. Dat is wellicht handig. Of zorgt voor commotie als ik iets serieus typ en dan niet de PI aan pas en er dus deze bij staat <---
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb nu een standaard-PI. Dat is wellicht handig. Of zorgt voor commotie als ik iets serieus typ en dan niet de PI aan pas en er dus deze bij staat <---
quote:
Dat doen ze bij mij nooit, dat loopt gewoon door, totdat je zelf een echte refesh doet met F5 of welke toetsencombi dan ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:38 schreef Loveless85 het volgende:
Waar pas je aantal posts per pagina aan? Wat met die auto-update feature is het gebruik van pagina's alleen maar onhandig geworden en loop je het risico dat jij nog op pagina 3 zit te kijken en de updates ondertussen al verder lopen op pagina 4
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen ze bij mij nooit, dat loopt gewoon door, totdat je zelf een echte refesh doet met F5 of welke toetsencombi dan ook
Je kan wel die auto-update uitzettenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon bij waar je je PI's aan klikt, klikken welke je wil en dan met je muis een stukje naar rechts over dat grijze vlakje naast de PI's, en dan komt daar te staan 'stel geselecteerde in als standaard-PI'
quote:
De auto update kijkt niet naar aantal pagina's die plempt alles op 1 pagina. Totdat je zelf refreshed.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het toch onhandig dat je nog pagina's gebruikt, want die updates lopen door terwijl jij wellicht nog op een vorige pagina zit door je aantal post per pagina instellingen
Helemaal waar, vraag het in FBquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil die juist behouden, en dan geen pagina's meer, dus gewoon 301 post per pagina. Dat die auto-update automatisch een topic op 1 pagina gooit als ik het venster open heb staan. Handig voor SC's en LIVE topics
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
De auto update kijkt niet naar aantal pagina's die plempt alles op 1 pagina. Totdat je zelf refreshed.
Ja ik, zat op mijn laptopquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ook leuk zou zijn als je zelf je lettertype kan aanpassen, dan neem ik lieve lettertypes
Niet iedereen heeft de keuzequote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
Chrome of Firefox worden over het algemeen als veiliger en sneller beschouwd. Zelf vind ik Chrome heel fijn werken en heb ik op het werk Firefox
Ja dat bedoel ik.... alleen dat ik het ziequote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Asjeblieft niet
![]()
Ja of dat alleen jij dat ziet dan, anders word het echt een ongelofelijk onleesbaar zooitje als iedereen zijn eigen lettertype in gaat stellen
quote:
Kun je chrome gewoon downloaden?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee zeker niet op werk, maar Kally heeft het over haar eigen laptop volgens mij?
maar goed, dat moet ze ook gewoon zelf weten hoor, als je IE gewend bent en fijn vind moet je gewoon IE houden. Het word vast wel gefixed
Ik heb weer de baggerlayout nuquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:53 schreef Loveless85 het volgende:
Wooo ik was heel even terug naar vroeger
misluktquote:
Ik ben u zeer erkentelijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:53 schreef Loveless85 het volgende:
voor Chrome:
http://www.google.com/chrome
Voor Firefox:
http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/
Ik ook. Dat switchen iedere keer is wel reuze vervelend zegquote:
Zondag gaan we over toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook. Dat switchen iedere keer is wel reuze vervelend zeg![]()
Maak gewoon een keuze en ga niet iedere keer dan wel / dan niet de layout instellen
Niet alle opties zijn nog aanwezig, geloof ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh okay, maar dan NOG is dus het gebruik van pagina's nóg nuttelozer geworden en wil ik gewoon naar 999 post per pagina
wat ik begreep tijdens de wedstrijd. Waar je zin in hebtquote:
ik gebruik een chrome kloon, die slaat niets op bij googlequote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:53 schreef Loveless85 het volgende:
voor Chrome:
http://www.google.com/chrome
Voor Firefox:
http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/
Kan je importeren vanuit IEquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:00 schreef Kally het volgende:
Maar nu ben ik nogal wat kwijt, waar staan favorieten
Tnxquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je importeren vanuit IE
http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=96816
Ja ik heb zequote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
Das hoe je moet importeren. En in IE vind je gewoon onder file/bestand een optie import/export
Dan pak je export to a file / exporteren naar bestand, en dan kies je favorieten, evt. als je de keuze nog hebt kiezen voor HTML bestand. Dat opslaan.
En die kan je dan bij Chrome importeren
Nu hopen dat de kinderen het nog snappenquote:
Ja je moet die andere nog verversen waarschijnlijk. Zolang je niet zelf refreshed blijft hij het in de nieuwe weergeven. Maar zodra je daar wat in post of F5't is het wegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:07 schreef crv het volgende:
ben ik nou gek
heb 2 tabs in ie en 1 is in nieuwe layout en de andere in de oude
Ik heb enkel de oudequote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:07 schreef crv het volgende:
ben ik nou gek
heb 2 tabs in ie en 1 is in nieuwe layout en de andere in de oude
Je krijgt Chrome gewoon door je strot geperst zodra je Google Earth updatequote:
het is ook een heerlijke browserquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je krijgt Chrome gewoon door je strot geperst zodra je Google Earth update
Even aangepast.quote:
Als je altijd maar snel doorklikt en niet kijkt wat aangevinkt staat bij installaties krijg je heel veel software 'door je strot geperst' jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je krijgt Chrome gewoon door je strot geperst zodra je Google Earth update
Hij is idd supersnelquote:
Probeer maar eens Kafka Earth te updaten zonder Chrome door je strot geperst te krijgen danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je altijd maar snel doorklikt en niet kijkt wat aangevinkt staat bij installaties krijg je heel veel software 'door je strot geperst' ja![]()
safari is ook een lekkere browser.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het geprobeerd op de mac, maar ik zie het veel snellere er niet vanaf, maar goed safari is dan ook prima qua snelheid
meestal zit de optie er inderdaad wel bij het uit te vinken of kan je gewoon een versie downloaden zonder Chrome geintegreerd hoor.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer maar eens Kafka Earth te updaten zonder Chrome door je strot geperst te krijgen danDenk je dat ik een blinde vinkjesklikker ben of zo
Ik vond het erger dat je bij zowat alles de google toolbar door de strot geduwd kreeg.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
meestal zit de optie er inderdaad wel bij het uit te vinken of kan je gewoon een versie downloaden zonder Chrome geintegreerd hoor.
Dit soort dingen is nl. juist wat Microsoft miljoenen boetes en gedoe heeft opgeleverd, alsof Google dan ook het ene product door je strot gaat duwen bij het leveren van het andere
Die is ook gewoon uit te vinken hoor, maar staat inderdaad standaard 'aan' bij installatie van allerhande Adobe troep volgens mijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vond het erger dat je bij zowat alles de google toolbar door de strot geduwd kreeg.
Als ik ergens een hekel aan heb ik het toolbars.
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is ook gewoon uit te vinken hoor, maar staat inderdaad standaard 'aan' bij installatie van allerhande Adobe troep volgens mij
moggesquote:
Rotterdam toch?quote:
Wel vet, feesten in zo'n fonteinquote:
Waar is dat dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel vet, feesten in zo'n fontein![]()
Zondag keizer karelplein lamleggen
Nijmegen. Las woensdag dat daar "met bussen gewiebeld was".quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar is dat dan?
Ik ga eerst kijken op Binnenrotte en dan als we winnen daarna ook even richting Hofplein als daar nog doorkomen aan is
Ja het is overal wel raak geloof ik. De meeste centra van de grote steden zijn meteen onbegaanbaar bij winst omdat er zo'n mensenmassa op de been is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nijmegen. Las woensdag dat daar "met bussen gewiebeld was".
Wat is er in Den Haag gebeurd dan? Niks over gehoord.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is overal wel raak geloof ik. De meeste centra van de grote steden zijn meteen onbegaanbaar bij winst omdat er zo'n mensenmassa op de been is.
Tis geloof ik alleen in Den Haag écht mis gegaan.
Ik ben erg benieuwd. Het is beetje jammer dat er maandag nog gewerkt moet worden, maar ik gok dat ik er daar weinig maling aan heb mochten we winnen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is overal wel raak geloof ik. De meeste centra van de grote steden zijn meteen onbegaanbaar bij winst omdat er zo'n mensenmassa op de been is.
Tis geloof ik alleen in Den Haag écht mis gegaan.
Ik ben erg benieuwd. Het is beetje jammer dat er maandag nog gewerkt moet worden, maar ik gok dat ik er daar weinig maling aan heb mochten we winnen
Nee same here. Ik heb de lastige klusjes zo veel mogelijk naar donderdag/vrijdag gehaald en iedereen zal maandag bij winst wel brak / laat zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is er in Den Haag gebeurd dan? Niks over gehoord.
Ja en wat je zegt. Als ze winnen is het feest, dan maar met een kater naar het werk. Ik hoef daar toch niet na te denken.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee same here. Ik heb de lastige klusjes zo veel mogelijk naar donderdag/vrijdag gehaald en iedereen zal maandag bij winst wel brak / laat zijn
Ziek?quote:
ik denk het ook, helemaal als we winnen zondagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat maandag een leuk dagje wordt overal
dat sowiesoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:57 schreef eNGine10 het volgende:
Maarja eerst maar eens zien te winnen. Ik heb me voorgenomen zondag overdag in ieder geval vast feest te maken. Dan heb ik in ieder geval genoten van die finaleplaats.
Dan ben je genaaid. Ik heb gelijk gisterochtend gemaild dat ik dinsdag vrij wilde, en het kon nog.quote:
Ja ik ook. Het is sowieso een mijlpaal dit, en als er een goeie wedstrijd word gespeeld maar we verliezen van Spanje kan ik daar ook best vrede mee hebben. Iig meer vrede dan (weer) verliezen van Duitslandquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:57 schreef eNGine10 het volgende:
Maarja eerst maar eens zien te winnen. Ik heb me voorgenomen zondag overdag in ieder geval vast feest te maken. Dan heb ik in ieder geval genoten van die finaleplaats.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ben je genaaid. Ik heb gelijk gisterochtend gemaild dat ik dinsdag vrij wilde, en het kon nog.
Zondag gewoon een paar uurtjes slaap pakken, maandag aanwezig zijn en zal het toch wel rustig zijn. Dan vroeg m'n bed in en dinsdagochtend richting 020
Hehe bij mij op het werk kan ik bij 2 personen vrij vragen. De ene man had woensdag al een paar mensen vrij gegeven en er kon niemand meer vrij krijgen. Heb ik donderdag gewoon die andere man opgebeld en die gaf me wel gewoon vrijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ben je genaaid. Ik heb gelijk gisterochtend gemaild dat ik dinsdag vrij wilde, en het kon nog.
Zondag gewoon een paar uurtjes slaap pakken, maandag aanwezig zijn en zal het toch wel rustig zijn. Dan vroeg m'n bed in en dinsdagochtend richting 020
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe bij mij op het werk kan ik bij 2 personen vrij vragen. De ene man had woensdag al een paar mensen vrij gegeven en er kon niemand meer vrij krijgen. Heb ik donderdag gewoon die andere man opgebeld en die gaf me wel gewoon vrij
Ik wist wel dat het lastig werd dus had er ook heel slinks even in vermeld dat ik verder de hele zomer beschikbaar ben dus dat 1 dagje vrij dan toch wel moest kunnen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe bij mij op het werk kan ik bij 2 personen vrij vragen. De ene man had woensdag al een paar mensen vrij gegeven en er kon niemand meer vrij krijgen. Heb ik donderdag gewoon die andere man opgebeld en die gaf me wel gewoon vrij
Jah precies. Is wel vaker dat ze gewoon langs elkaar op werken dus ik dacht al dat ik wel kans zou maken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
leidinggevenden die elkaar van de wal in sloot helpen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jah precies. Is wel vaker dat ze gewoon langs elkaar op werken dus ik dacht al dat ik wel kans zou maken.
Was op het nieuws of hier http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xmlquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Was op het nieuws of hier http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
Jawel hoorquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:16 schreef Kally het volgende:
Ik ga douchen en een nieuwe stofzuiger kopen![]()
Die is kapot![]()
Dan maar geen strand
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet naar het strand omdat je een nieuwe stofzuiger moet?
De hamsterkooi lag ondersteboven, en er ligt allemaal zaagsel in de keuken, dus ik moet welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet naar het strand omdat je een nieuwe stofzuiger moet?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef Kally het volgende:
[..]
De hamsterkooi lag ondersteboven, en er ligt allemaal zaagsel in de keuken, dus ik moet wel
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef Kally het volgende:
[..]
De hamsterkooi lag ondersteboven, en er ligt allemaal zaagsel in de keuken, dus ik moet wel
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja het ergste is weg en dat bedacht ik me net dus ook
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef Kally het volgende:
Ik ga naar het strand en koop op de terug weg een stofzuiger
ik ga naar het strand en ik neem mee: een nieuwe stofzuigerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga naar het strand en ik neem mee: een nieuwe stofzuiger
whehehe dat is natuurlijk wel een gave flashmobquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je hem gelijk op het strand testen.
Zuig gewoon het hele strand op
En heeft ie tot nu toe alles goed gehad?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
Dat stinkbeest heeft de Spaanse mossel gepakt
Alle Duitse wedstrijden wel. Incl het verlies tegen Spanje.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En heeft ie tot nu toe alles goed gehad?
Aha, nou we zullen zien.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alle Duitse wedstrijden wel. Incl het verlies tegen Spanje.
Maar met het EK hadtie ook de finale fout
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vond het zo'n mooi stukkie tekst.quote:
En prijzenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
Wesley pakt ook graag een Spoanse mossel
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:13 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Paul kan de boom inDie heeft alleen nog maar wedstrijden van Duitsland voorspeld tot nu toe, dus die dacht; Spanje wint van Duitsland
En ik kwam er net achter dat ik dinsdag had beloofd op te passen ivm schoolvakantiesquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik kwam er net achter dat ik dinsdag had beloofd op te passen ivm schoolvakanties![]()
Heb dus maar even laten weten dat ik niet kan
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
whehe
Er wordt ook 300% meer gevraagd naar oppassers dan gewoonlijk
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar ik zeg echt NOOIT af, dus ik vond dat ik het nu wel kon maken
(heb het gewoon gevraagd hoor, of ze iemand anders konden regelen of konden ruilen met woensdag ofzo)
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:29 schreef j95 het volgende:
[..]
Uhh. Holands got talent natuurlijkDe start van TAL
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Al die mensen die zich druk maken om die Octopus![]()
Wie heeft trouwens verzonnen dat hij de uitslagen goed voorspelde?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, oke.. ik denk dat POP drukker zal zijn
Iemand heeft een keer 2 bakken met daarop vlaggen erop in zijn bak laten zinken met mossels erin. Waarom zou je dat überhaupt doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Al die mensen die zich druk maken om die Octopus![]()
Wie heeft trouwens verzonnen dat hij de uitslagen goed voorspelde?
Ja das toch zonde van de mosselquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iemand heeft een keer 2 bakken met daarop vlaggen erop in zijn bak laten zinken met mossels erin. Waarom zou je dat überhaupt doen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iemand heeft een keer 2 bakken met daarop vlaggen erop in zijn bak laten zinken met mossels erin. Waarom zou je dat überhaupt doen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
POP en HGT beginnen vanavond tegelijk ja
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:37 schreef j95 het volgende:
Zoals renè zegt, we winnen alleen als Spanje een mindere dag heeft en wij in topvorm zijn..
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef j95 het volgende:
[..]
[..]
Popstars kijk ik niet, wat een vreselijk progamma zeg..
Ik ben sceptisch over twee dingen, die kut inktvis en die lullo's van VIquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:37 schreef j95 het volgende:
Zoals renè zegt, we winnen alleen als Spanje een mindere dag heeft en wij in topvorm zijn..
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat in het begin beide partijen zenuwachtig zullen zijn en dat het daarna wel eens een heftig en interessant partijtje zal worden
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben sceptisch over twee dingen, die kut inktvis en die lullo's van VI
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:41 schreef j95 het volgende:
[..]
Als we Xavi en Inesta het leven zuur kunnen maken, zijn we al op de goeie weg..
20 juli.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
20 juli.Ik heb ook kaartjes voor Jack the Ripper tour, maar weet mijn broer niet. Hij is als de dood voor alles wat met horror te maken heeft.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
20 juli.Ik heb ook kaartjes voor Jack the Ripper tour, maar weet mijn broer niet. Hij is als de dood voor alles wat met horror te maken heeft.
Nee met mijn brada.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dinsdag over een week dus... leeeeeuuuuuk!
Met het hele gezin ofzo?
Dat lijkt me ook wel vet, maar die heb je ook in Amsterdam toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef j95 het volgende:
[..]
Lachen, weet je wat ook leuk is, de London Dungeon. Dat ligt naast de London Eye
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel vet, maar die heb je ook in Amsterdam toch?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel vet, maar die heb je ook in Amsterdam toch?
Ben al 100x langs die van Amsterdam gelopen maar nog nooit in geweestquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Die in Londen schijnt vele malen groter/ beter te zijn inderdaad
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Die in Londen schijnt vele malen groter/ beter te zijn inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |