Hoezo tijdens de WK? Ik heb nu weer de nieuwe layout.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:45 schreef Light het volgende:
Oh, de reeksenknop is een nieuw dingetje in de nieuwe layout. Die je dus tijdens de WK-finale weer kunt bekijken. Het werkt heel simpel, als een topic is volgepost, open je met die knop een nieuw topic. De titel en de OP van het gesloten topic worden alvast overgenomen (en kun je uiteraard naar wens aanpassen.)
Je zei dat je al een TT bedacht had,... Daarom liet ik hem open voor jou. Dus nu niet terugkrabbelen.quote:
Heb jij nog een webicon? Die worden niet meer ondersteund.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:45 schreef Xcalibur het volgende:
M'n usericon is ook niet helemaal goed doorgekomen zo te zien
En smileys invoeren lukt ook al niet!
Alles staat er wel, alleen op een andere (verborgen) plek.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:55 schreef JumpingJacky het volgende:
Pfff, kreeg het even benauwd, zeg. Ik had zojuist die 'nieuwe' layout, maar ik kon niks meer posten, geen smilies gebruiken en ik kon ook de layout niet meer veranderen.... Maar vreemd genoeg verdween hij spontaan weer en heb ik nu weer oude vertrouwde baggerlayout.![]()
Hij is alleen de tel kwijt.quote:Ik zie nu trouwens dat we toch de SC gaan volgnummeren?
Webicons zijn afgeschaft, dus je zult een usericon moeten uploaden. Heb je wel meer ruimte voor, 50kB (was 10kB)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:45 schreef Xcalibur het volgende:
M'n usericon is ook niet helemaal goed doorgekomen zo te zien
Mooie featurequote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:45 schreef Light het volgende:
Oh, de reeksenknop is een nieuw dingetje in de nieuwe layout. Die je dus tijdens de WK-finale weer kunt bekijken. Het werkt heel simpel, als een topic is volgepost, open je met die knop een nieuw topic. De titel en de OP van het gesloten topic worden alvast overgenomen (en kun je uiteraard naar wens aanpassen.)
Klopt. Da's wel handig.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Mooie feature![]()
Las ik ook goed dat je MyAT / AT continue wordt geupdate, evenals topics?
Ik ben ook bescheiden, dus ik sluit me bij deze mening aanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:25 schreef ManAtWork het volgende:
En, ik wil het toch maar zeggen, de kleurtjes voor de topics mogen ook wel duidelijker. Het verschil tussen rood en geel is wel erg vaag geworden. Mijn bescheiden mening, hoor.
Dat werkte dus ook niet bij mij. Ik heb al die smilies beurs geklikt, maar misschien dat ze op het scherm bij de buren verschenen, want bij mij kwamen ze niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:48 schreef ManAtWork het volgende:
Dat laatste dacht ik dus ook maar die zijn 'verstopt' achter de smiley achter de Volgen-knop.
Je moet even een extra handeling verrichten voor je het rijtje ziet.
IE? Daarin werkt het blijkbaar niet. Heb ik van zien tikken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:33 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat werkte dus ook niet bij mij. Ik heb al die smilies beurs geklikt, maar misschien dat ze op het scherm bij de buren verschenen, want bij mij kwamen ze niet.
Maar goed, zal vast wel goed komen en anders maar niet
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:30 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik ben ook bescheiden, dus ik sluit me bij deze mening aan![]()
(Niet dat wij 2-en ook maar enig verschil maken, maar het lucht toch op)
Ja, IE inderdaad. Ach, dan maar geen smilies meer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
IE? Daarin werkt het blijkbaar niet. Heb ik van zien tikken.
Goede reden om over te stappen op VuurVos.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:39 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, IE inderdaad. Ach, dan maar geen smilies meer.
Nou......neequote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:43 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Goede reden om over te stappen op VuurVos.
Je hebt gelijk. Ik was niet volledig genoeg.quote:
Nee, een oplossing voor een probleem (ok, bugje) aandragen is slecht advies.quote:
Ja. Instelbaar per 5 seconden tussen 0 (uit) en 60 seconden. Apart instelbaar voor AT, MyAT en topics. Er zitten nog een paar leuke features bij die auto-updatesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Mooie feature![]()
Las ik ook goed dat je MyAT / AT continue wordt geupdate, evenals topics?
Moet nog wel weer komen hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:39 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, IE inderdaad. Ach, dan maar geen smilies meer.
Goede verbeteringquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:11 schreef Light het volgende:
[..]
Ja. Instelbaar per 5 seconden tussen 0 (uit) en 60 seconden. Apart instelbaar voor AT, MyAT en topics. Er zitten nog een paar leuke features bij die auto-updates
Goede vakantie!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:45 schreef Maharbal het volgende:
Nou mensen, ik vertrek morgenvroeg om 5.00 richting Fakaaansie!
Tot dan!quote:Tot over een ~2 weken!
Dat maken we zelf wel uitquote:Braaf zijn
Symptoombestrijding is het, niks oplossing!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:28 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nee, een oplossing voor een probleem (ok, bugje) aandragen is slecht advies.
Omdat ik hem zo leuk vind, post ik hem gewoon nog een keer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:03 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Symptoombestrijding is het, niks oplossing!
Dat blijkt maar weer, he?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:28 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nee, een oplossing voor een probleem (ok, bugje) aandragen is slecht advies.
Hmm, te laat... Mocht hij teruglezen na zijn vakantie: Welkom thuisquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:45 schreef Maharbal het volgende:
Nou mensen, ik vertrek morgenvroeg om 5.00 richting Fakaaansie!
Tot over een ~2 weken!
Braaf zijn
Er is hoop:quote:
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/index.htmlquote:zaterdag 10 en zondag 11 juli 2010
Zonnig en tropisch warm, later stevige onweersbuien
Vandaag zijn er perioden met zon en loopt de temperatuur snel op. Het wordt op veel plaatsen met temperaturen van boven de 30 graden opnieuw tropisch warm, in het zuidoosten is lokaal mogelijk 35 graden. In de middag kan langs de kust een zeewind voor enige verkoeling zorgen. In de namiddag en avond ontstaan enkele stevige onweersbuien waarbij ook hagel en windstoten mogelijk zijn, lokaal kan veel neerslag vallen. Er staat een zwakke veranderlijke wind.
Ja, vanavond. Daar heb ik nu nog niets aanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:10 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Er is hoop:
[..]
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/index.html
Je vroeg ook alleen maar waar de bui blijft. En daar gaf ik antwoord op. Dat jij er nu niets aan hebt, kan ik niets aan doenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:03 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, vanavond. Daar heb ik nu nog niets aan
Hollanderquote:En het effect van die bui is ook maar van korte duur, voor morgen heeft het KNMI ook alweer een weerwaarschuwing gegeven ivm temperaturen van boven de 30 graden.
http://www.knmi.nl/waarsc(...)/provincie.php?pr=OV
Het KNMI had voor gisteren ook al regen voorspeld, maar die bleef uitquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:07 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je vroeg ook alleen maar waar de bui blijft. En daar gaf ik antwoord op. Dat jij er nu niets aan hebt, kan ik niets aan doen
Rasechtquote:Hollander
Tukker tochquote:
MaW is toch ook een tukker?quote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:49 schreef JumpingJacky het volgende:
Fijn, dat voetbal. Paar weken terug zo'n 8-pack Bavaria gekocht met een Dutch Dress, kostte, geloof ik, tien euro.
Zojuist de Dutch Dress voor 35 euro verkocht op Marktplaats
Echt niet.quote:
Hengelo/Enschede was het toch?quote:
Geen idee hoe je daar bij komt.quote:
Kan gebeuren. Je leest ook zoooooveel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:59 schreef JumpingJacky het volgende:
Oke, mijn fout, dacht het ooit een keer ergens gelezen te hebben
Ik blijf hopen, maar tot nu toe zijn de enige druppels die hier naar beneden vallen zweetdruppels van m'n hoofd.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:10 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Er is hoop:
[..]
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/index.html
Hoef je toch niet zo boos bij te kijken ...quote:
* meldtquote:
Hoeft niet, doe ik wel.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Hoef je toch niet zo boos bij te kijken ...
* r_one proud to be a tukker
MaW is waarschijnlijk zo'n grensgeval, woont misschien net aan de rand van tukkerland en wordt te vaak voor tukker uitgemaaktquote:Op zondag 11 juli 2010 02:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Hoef je toch niet zo boos bij te kijken ...
* r_one proud to be a tukker
Zelfs dat valt reuze mee. En aan mijn accent kan het al helemaal niet liggen.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:33 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
MaW is waarschijnlijk zo'n grensgeval, woont misschien net aan de rand van tukkerland en wordt te vaak voor tukker uitgemaakt![]()
Overigens, niks mis met tukkers, laat ik dat voorop stellen
quote:
Jij kunt de economie ook draaiende houden, zelfs in het weekend. Niet door te werken, maar door het geld dat je met je noeste arbeid hebt verdient weer uit te geven. Daar heb je tijd genoeg voorquote:Voor sommige van ons dan, andere moeten gewoon doorwerken om de economie draaiende te houden.
Dankjewel voor je medelevenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:14 schreef ManAtWork het volgende:
Weekend!![]()
Voor sommige van ons dan, andere moeten gewoon doorwerken om de economie draaiende te houden.
Ik moet mijn financiële reserves nog aanvullen. Dus laat ik het geld uitgeven aan de grootverdieners over.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:12 schreef Light het volgende:
[..]
![]()
[..]
Jij kunt de economie ook draaiende houden, zelfs in het weekend. Niet door te werken, maar door het geld dat je met je noeste arbeid hebt verdient weer uit te geven. Daar heb je tijd genoeg voor
Ik denk altijd even aan jou.quote:
Tussen geld verdienen en geld hebben zit vaak een groot verschilquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:12 schreef Light het volgende:
Niet door te werken, maar door het geld dat je met je noeste arbeid hebt verdient weer uit te geven.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:13 schreef Fogel het volgende:
Oh, zijn jullie hier, vond de SC al erg traag.
Lorre pinda?quote:
De eerste vraag die je moet beantwoorden is of het moment waarop enig verschil zal makenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:09 schreef Fogel het volgende:
Ben nog aan het twijfelen of we de kinderen bij de ingang al ijs geven (net als de gemiddelde IKEA-terrorist met kinden) of pas als we klaar zijn.
Kinderen met "sugar-rush" versus zonder is een wereld van verschil. Of bedoel je dat 3 (al dan niet rustige) kinderen geen bal uitmaken op het totaal van de al aanwezige krijskinderen?quote:Op maandag 19 juli 2010 09:13 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
De eerste vraag die je moet beantwoorden is of het moment waarop enig verschil zal maken
Ik zou met drie kinderen al helemaal niet naar IKEA gaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:19 schreef sanger het volgende:
Ik zou bij binnenkomst ijs geven, ze daarna droppen Smaland en dan lekker relaxed winkelen
Een grotere speeltuin bestaat niet hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 09:23 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik zou met drie kinderen al helemaal niet naar IKEA gaan.
Ahh, jij bent het kind in het gezelschap. Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Een grotere speeltuin bestaat niet hoor
Als je ze pas aan het eind ijs geeft, kun je ze vertellen dat ze ijs krijgen als ze zich netjes gedragen.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:19 schreef sanger het volgende:
Ik zou bij binnenkomst ijs geven, ze daarna droppen Smaland en dan lekker relaxed winkelen
Wat maakt jou het uit of ze zich gedragen als ze in Smaland zittenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:41 schreef Light het volgende:
[..]
Als je ze pas aan het eind ijs geeft, kun je ze vertellen dat ze ijs krijgen als ze zich netjes gedragen.
Heej, Born to be child hequote:Op maandag 19 juli 2010 09:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ahh, jij bent het kind in het gezelschap. Dat verklaart een hoop.
Weinig, zolang ze niet proberen bij andere kinderen de hersens in te slaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat maakt jou het uit of ze zich gedragen als ze in Smaland zitten
Dat geef je mee in de opvoeding (dat ze pas mogen slaan als ze geslagen wordenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:01 schreef Light het volgende:
[..]
Weinig, zolang ze niet proberen bij andere kinderen de hersens in te slaan.
True, het mag dan ook niet zo lastig zijn om dat ijsje te 'verdienen'.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat geef je mee in de opvoeding (dat ze pas mogen slaan als ze geslagen worden).
Net als een prijsvraag bij SMS6quote:Op maandag 19 juli 2010 10:26 schreef Light het volgende:
[..]
True, het mag dan ook niet zo lastig zijn om dat ijsje te 'verdienen'.
Ik heb geen kinderenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef ManAtWork het volgende:
* ManAtWork kijkt nog eens goed of hij niet in OUD zit te posten,....
Zeurpietquote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef ManAtWork het volgende:
* ManAtWork kijkt nog eens goed of hij niet in OUD zit te posten,....
Ik heb (nog) geen kinderen dus wil ik ook de klagende ouders niet horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |