Gefeliciteerd, denk ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:00 schreef Joesse het volgende:
Ik zit in 't popduelmaandag op voor de 3de dag
Hahaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:03 schreef Cee het volgende:
Succes alvast, Joesse!
En Hans, je bent niet goed wijs. I love it, maar je bent niet goed wijs. Je bent de tegenhanger van een yeti.
quote:
Ej man!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:06 schreef Timo20 het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!
[..]!!!! serieus?? dus ook niets meer over van z`n claim "Ik wil hoe dan ook kampioen worden met de Cavs"
Maar verder: LeBron![]()
![]()
![]()
![]()
M'n halve twitter timeline heeft het erover, maken er grappen over, zag een tweet dat Lebron heeft besloten om de duitsers te helpen de derde plaats te behalen morgen whahaha etc. Volgens mij ballt hij basket?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej man!!!.
Ja, serieus. Half Amerika schijnt helemaal op zijn kop te staan vanwege de transfer. Fans van de Cavs die het shirt van LeBron in de fik hebben gestoken en een brief van de voorzitter aan de fans om toch vooral rustig te blijven
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej man!!!.
Ja, serieus. Half Amerika schijnt helemaal op zijn kop te staan vanwege de transfer. Fans van de Cavs die het shirt van LeBron in de fik hebben gestoken en een brief van de voorzitter aan de fans om toch vooral rustig te blijven
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n halve twitter timeline heeft het erover, maken er grappen over, zag een tweet dat Lebron heeft besloten om de duitsers te helpen de derde plaats te behalen morgen whahaha etc. Volgens mij ballt hij basket?
Ik denk dat ik even die knakker ga googlen, want ik snap er geen ui van.
Die tweet over de Duitsers, ge-wel-digquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n halve twitter timeline heeft het erover, maken er grappen over, zag een tweet dat Lebron heeft besloten om de duitsers te helpen de derde plaats te behalen morgen whahaha etc. Volgens mij ballt hij basket?
Ik denk dat ik even die knakker ga googlen, want ik snap er geen ui van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |