Is zoiets ook te bestellen voor cup B?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Bier en tieten regel ik wel, wie regelt de zon
[ afbeelding ]
Gadverdamme.. kon je niks beters vinden?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is zoiets ook te bestellen voor cup B?
het is dan wel bier en tietenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Gadverdamme.. kon je niks beters vinden?
Ik heb aan jou alleen wel genoeg ja lekker ding van me.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik wil wel langskomen om er 1 op maat te makenmaar volgens mij heb jij aan A_A genoeg
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Gadverdamme.. kon je niks beters vinden?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mogguh
erm waarom is mijn layout ineens anders... kvind deze niets
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
[Den Haag #167] Feest , zomer, en de belangrijke B (Post 298 van A_A)
quote:
quote:
Ik wil naar het strand maar mijn kind wil nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:39 schreef Marvelous het volgende:
met een beetje geluk ben ik om 14.00 klaar met werken, en dan richting strand? liggen er meer op kijkduin, zo ja.. waar??
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:59 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik wil naar het strand maar mijn kind wil niet
Ik ben nog enigszins aan het twijfelen.. mijn achter kant is echt enorm verbrand.. ( zitten is niet echt wat je noemt comfortabel) maar de voorkant kan nog wel wat zonlicht gebruiken..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:39 schreef Marvelous het volgende:
met een beetje geluk ben ik om 14.00 klaar met werken, en dan richting strand? liggen er meer op kijkduin, zo ja.. waar??
Pasgeleden repte je nog dat je kind overal mee heen ging zonder probs?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:59 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik wil naar het strand maar mijn kind wil niet
Ze gaat ook mee , de schelpen in het water aan het begin doen pijn aan haar voeten . Ik heb gezegd dat ik haar eroverheen til en ze gaat meequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pasgeleden repte je nog dat je kind overal mee heen ging zonder probs?
gewoon op je rug liggen!! zie je vanmiddag!! laat wel even weten waar je ligtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben nog enigszins aan het twijfelen.. mijn achter kant is echt enorm verbrand.. ( zitten is niet echt wat je noemt comfortabel) maar de voorkant kan nog wel wat zonlicht gebruiken..
*zucht* dilemma's
koop van die zwemschoenen voor haar! tot vanmiddag!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ze gaat ook mee , de schelpen in het water aan het begin doen pijn aan haar voeten . Ik heb gezegd dat ik haar eroverheen til en ze gaat mee
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ze gaat ook mee , de schelpen in het water aan het begin doen pijn aan haar voeten . Ik heb gezegd dat ik haar eroverheen til en ze gaat mee
tot vanmiddag!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ga vanmiddag denk ik wel, ben alleen ook toch wel wat verbrand...... en ik zie nog wat twijfelaars en om nou in mijn eentje te gaan liggen
Ik ben niet zo'n bierdrinker én ik ga met de autoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef Marvelous het volgende:
[..]
tot vanmiddag!!!
zo, lig je niet alleen toch![]()
moet ik een volle koelbox bier meenemen?
Ik heb hier dus ook zo een chickenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
![]()
Ik had een neefje die durfde madesteijn niet in vanwete de algen op de traptreden daar.
Neem je uk mee?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik twijfel of ik ook richting strand ga, zit nu alleen thuis op mijn vrije dag en verveel me nu al
Moet ik je ophalen ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Neuh, die is met mama naar oma![]()
je kan toch ook met de fiets gaan??quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n bierdrinker én ik ga met de auto
Ja hoi, ik spoog er gisteren al van dat we moesten terug fietsen....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan toch ook met de fiets gaan??
Dan zie ik het vanzelf of je verschijntquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ik ga ga ik met de scootermaar ik twijfel nog of ik ga/wil
![]()
Ja want met teveel alcohol op mag je wel fietsenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan toch ook met de fiets gaan??
er is geen mac donalds bij de habanas!quote:
Oude grap maar wel leukquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er is geen mac donalds bij de habanas!
We waren met 5 volwassenen en 1 mini volwassene. Wie wasniet lief dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:51 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb met vier ontzettend lieve mensen op het strand gelegen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oude grap maar wel leukhahahaha te veel last van je kont om te komen..jammer hoor.
Het was gezellig. Ik was er met tuintegel en minitegel en later kwam Marv. Nog later kwamen Solid en Summer. Solid heeft me maar direct even uitgelachen ivm de voetbal. Straks lekker douchen maar nu eerst eens een hapje eten.
Nelson Rules !!quote:
Was gezellig!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oude grap maar wel leukhahahaha te veel last van je kont om te komen..jammer hoor.
Het was gezellig. Ik was er met tuintegel en minitegel en later kwam Marv. Nog later kwamen Solid en Summer. Solid heeft me maar direct even uitgelachen ivm de voetbal. Straks lekker douchen maar nu eerst eens een hapje eten.
CHINEES!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:17 schreef tuintegel het volgende:
Ik rekende mijzelf en minitegel niet mee , maar laatstgenoemde was af en toe een beetje brutaal
Hop kindjes vroeg naar bed en dan stiekem het huis uitsluipen...."schat, ik ga even sigaretten halen"quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:55 schreef Lovechild het volgende:
Het blijft ook warm he, zou liefst alsnog naar het strand gaan
Hm, dan zou ik me gelijk verdacht maken hoor, met sigarettenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hop kindjes vroeg naar bed en dan stiekem het huis uitsluipen...."schat, ik ga even sigaretten halen"
Telefoon van mij is leeg. Dus even Summer mob gepakt. We zijn nog steeds in kijkduin hahaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:49 schreef tuintegel het volgende:
Leuk inderdaad! Zijn jullie nog lang gebleven op het strand Solid?
Nog steeds?! In een cafetje belandt?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:09 schreef summer29 het volgende:
[..]
Telefoon van mij is leeg. Dus even Summer mob gepakt. We zijn nog steeds in kijkduin haha
Uiteindelijk wel ja, nu weer thuisquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Nog steeds?! In een cafetje belandt?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:06 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben niet altijd lief hoor. Maar de rest is dat zeker wel
. Ik had mij Solid als een grote neger voorgesteld , kwam ik even bedrogen uit!
Je hebt nog niet alles gezien... Neem ik aan dan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:06 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben niet altijd lief hoor. Maar de rest is dat zeker wel
. Ik had mij Solid als een grote neger voorgesteld , kwam ik even bedrogen uit!
Zo de knetters..... dan ben je flink doorgegaan hahaha.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 03:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, nu weer thuis
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog niet alles gezien... Neem ik aan dan.
Daarentegen wel alles bijna gezien van Summer , nee hoor serieus .quote:
Ik heb de honden maar vroeg uitgelaten, vanmiddag kort en vanavond pas weer echt uit. Die van mij liggen nu voor pampus.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Daarentegen wel alles bijna gezien van Summer , nee hoor serieus .
Ik had van Summer het beeld dat ze een slank meisje is met lang zwart haar , en dat beeld klopte aardig.
Volgende week weer , vandaag ga ik met de hond eropuit
Wat voor honden heb je??quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:31 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
Ik heb de honden maar vroeg uitgelaten, vanmiddag kort en vanavond pas weer echt uit. Die van mij liggen nu voor pampus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |