jahquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond dat met die automatische refresh wel grappig
Ik vond hem ook net zo mooi.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Serieus, als je 2 dagen met de nieuwe werkt wil je niet meer terug
omdat de lay out nu volop getest wordt door de crew, en alle bugs die we tegenkomen direkt door Danny gefixt worden. Straks eerst de abohouders en later krijgt iedereen hem, mar dat gaat nog wel even duren. Hij met eerst uit de Beta fase en we zitten nu in alpha.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:42 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Ik vond hem ook net zo mooi.
Waarom worden we neit op de hoogte gehouden met wat er gebeurt?
Hoe lang is: Gaat nog wel even duren? En trouwens.. Je kan hem toch ook offline testen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
omdat de lay out nu volop getest wordt door de crew, en alle bugs die we tegenkomen direkt door Danny gefixt worden. Straks eerst de abohouders en later krijgt iedereen hem, mar dat gaat nog wel even duren. Hij met eerst uit de Beta fase en we zitten nu in alpha.
Ik vond het irritantquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond dat met die automatische refresh wel grappig
quote:Hij moet eerst uit de Beta fase en we zitten nu in alpha.
Javascript volledig, of de automatische updates?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 03:14 schreef Poemoekel het volgende:
Dikke boeien,Komt er ook een versie waar je javascript UIT kan lazeren?
Ik wil Javascript helemaal uit als het even kan ja...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 03:16 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Javascript volledig, of de automatische updates?
Javascript volledig: Ga daar maar niet vanuit. Of je moet met de text-only layout willen werken. Ik snap overigens ook niet waarom je dat zou willen
Automatische updates: Die kun je gewoon uitzetten
Jij parsed elke site die javascript gebruikt? Good godquote:Op vrijdag 9 juli 2010 03:36 schreef Poemoekel het volgende:
[..]
Ik wil Javascript helemaal uit als het even kan ja...
als dat niet mogelijk is,mag ik er dan een proxy tussen lazeren en de hele meuk gaan parsen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |