abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84003748
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:09 schreef dalaiblama het volgende:
Hoe weten mensen dat uberhaupt?

Ik bedoel, je hebt hoop ik wel vaker dan eens per jaar sex; laten we zeggen een aantal keer per week. Hoe weet je dan waar dat is geweest? En welke wip voor de oerknal verantwoordelijk was?

Ik vind dat altijd maar dubieus als mensen dat weten. Het suggereert kalenderseks.
Mijn moeder wist het heel zeker, omdat ze vaker geneukt hebben die vakantie
pi_84005871
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:42 schreef GummyGadGet het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp; een eigenwijze, altijd gelijk willen hebbende, graag boven ieder ander staand, chaos veroorzakend, stressvol, creatief, humoristisch, realistisch denkend kind wat weinig zelfdiscipline kan opbrengen noch moeilijk om kan gaan met invloeden van buitenaf?

OMFG, IK BEN EEN INDIGOKIND!!!!
Dit is gewoon een beschrijving van een behoorlijk grote groep mensen
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_84006852
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:09 schreef dalaiblama het volgende:
Hoe weten mensen dat uberhaupt?

Ik bedoel, je hebt hoop ik wel vaker dan eens per jaar sex; laten we zeggen een aantal keer per week. Hoe weet je dan waar dat is geweest? En welke wip voor de oerknal verantwoordelijk was?

Ik vind dat altijd maar dubieus als mensen dat weten. Het suggereert kalenderseks.
Als je zwanger probeert te raken , dan herinner jij je heus de dag nog wel dat het stipje blauw werd
pi_84006922
zus: 1981
broer: 1982
Ik: 1990.

Ik ben een ongelukje volgens mij maar durf het niet te vragen.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_84011122
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:16 schreef Skazminko het volgende:
zus: 1981
broer: 1982
Ik: 1990.

Ik ben een ongelukje volgens mij maar durf het niet te vragen.
Dat , of je ouders dachten: nou het kan nu nog , dan is het verschil nog te overzien ?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:32:26 #156
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_84015187
Een aardige is ook om 9 maanden terug te rekenen van je verjaardag, met wat nadenken kun je dn meestal wel een "reden" bedenken.
In NL: rond mei is er meestal een geboorte piek; 9 maanden minder en je beland precies in de zomer vakantie.
En ja: ik ben in mei jarig

Zo heb ik ook nog een tijdje in het poepjanknorrendam gehucht Ursem gewoont alwaar er 9 maanden na de jaarlijkse kermis altijd een geboortegolf in het dorp is en er overal ooievaars in de voortuin staan.
In dat geval ; oorzaak=drank
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')