Mijn moeder wist het heel zeker, omdat ze vaker geneukt hebben die vakantiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:09 schreef dalaiblama het volgende:
Hoe weten mensen dat uberhaupt?
Ik bedoel, je hebt hoop ik wel vaker dan eens per jaar sex; laten we zeggen een aantal keer per week. Hoe weet je dan waar dat is geweest? En welke wip voor de oerknal verantwoordelijk was?
Ik vind dat altijd maar dubieus als mensen dat weten. Het suggereert kalenderseks.
Dit is gewoon een beschrijving van een behoorlijk grote groep mensenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:42 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp; een eigenwijze, altijd gelijk willen hebbende, graag boven ieder ander staand, chaos veroorzakend, stressvol, creatief, humoristisch, realistisch denkend kind wat weinig zelfdiscipline kan opbrengen noch moeilijk om kan gaan met invloeden van buitenaf?
OMFG, IK BEN EEN INDIGOKIND!!!!![]()
Als je zwanger probeert te raken , dan herinner jij je heus de dag nog wel dat het stipje blauw werdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:09 schreef dalaiblama het volgende:
Hoe weten mensen dat uberhaupt?
Ik bedoel, je hebt hoop ik wel vaker dan eens per jaar sex; laten we zeggen een aantal keer per week. Hoe weet je dan waar dat is geweest? En welke wip voor de oerknal verantwoordelijk was?
Ik vind dat altijd maar dubieus als mensen dat weten. Het suggereert kalenderseks.
Dat , of je ouders dachten: nou het kan nu nog , dan is het verschil nog te overzien ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:16 schreef Skazminko het volgende:
zus: 1981
broer: 1982
Ik: 1990.
Ik ben een ongelukje volgens mij maar durf het niet te vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |