SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:
Nee, V for Vendetta. Meesterlijke film.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
The people shouldn't be afraid of the government; the government should be afraid of the people.
waar komt dit ook al weer vandaan? Zeitgeist?
ik ook, maar dat doe ik bij de meeste filmsquote:
Die zin heb ik vroeger als Signature gehad !quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
remember, remember, the fifht of november
da sook slordig, een tikfout in je sig!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die zin heb ik vroeger als Signature gehad !
Aangenomen dat JIJ door mijn selectie komt, steek lekker van wal...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wil je dan misschien voor mij 3 vragen beantwoorden? Dan bepaal ik wel of je door de selectie heen komt.
quote:
Waarom baggertent ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:32 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh dat is daar bij music machine he?
wat een bagger tent...
[..]
truste ik ga ook zo
wel goed dan hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
da sook slordig, een tikfout in je sig!
kreeg er vorig jaar al penspijn van de salade, de rest die wel pizza had waren ook niet al te vrolijk en vind t maar chagrijnige mannetjesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom baggertent ?
De beste pizza krijg je bij kiko, maar die zijn al vroeg dicht
Pizza.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom baggertent ?
Als ze hier bezorgen is het altijd wel lachen en verder nooit wat te klagen gehad over het etenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:34 schreef sproetjes het volgende:
[..]
kreeg er vorig jaar al penspijn van de salade, de rest die wel pizza had waren ook niet al te vrolijk en vind t maar chagrijnige mannetjes
de beste pizza maak ik zelfquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom baggertent ?
ik ga voor milano in linnequote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ze hier bezorgen is het altijd wel lachen en verder nooit wat te klagen gehad over het eten
Ik sluit je dit weekend hier op en ga je gruwelijk uitwonenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:33 schreef Tassiepassie het volgende:
Nu wil ik ook ''gevangen'' worden gehouden
C1000 pizzaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
de beste pizza maak ik zelf, ik vind de pizzeria's hier in de buurt crap
kijk ze en slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ga voor milano in linne
zo en nu ga k er vandoor, nog 1 ep 2 and a half men kijken en dan slapen
Veel plezierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hetis zo'n mooiverhaalquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:33 schreef Tassiepassie het volgende:
Nu wil ik ook ''gevangen'' worden gehouden
Moet je me toch eerst onder de duim zien te krijgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik sluit je dit weekend hier op en ga je gruwelijk uitwonen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar toen ik er was...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Napels voor een pizza
Favoriete muziek/artiest?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aangenomen dat JIJ door mijn selectie komt, steek lekker van wal...
zelfs die zijn lekkerder dan die shit van de pizzeriaquote:
Ben je dronken of typ je altijd zo?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hetis zo'n mooiverhaalalleen hun wereld is meer las de onze las je denkt. we zijn helemala in de macht van de overheidsgestuurde media... en de bedrijven sturen de overheid. bah.
en nu houd ik mn mond, ivm aivd
Maar ik geloof je wel als je zegt dat de pizza's in Napels ( italie ) goed zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar toen ik er was...![]()
Die baggerzooi van een afhaal of afbak is een belediging voor de mensheid.
ik ben tussen de wereldenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben je dronken of typ je altijd zo?
Alex verkeert in hogere sferen op dit momentquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben je dronken of typ je altijd zo?
Techno. Rammstein. Spaans. Afhankelijk van stemming enzo. Meeste populaire zooi vind ik niks.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Favoriete muziek/artiest?
Lengte van penis?
Favoriete standje?
Neger?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Alex verkeert in hogere sferen op dit moment
Beerenburg of een nieuwe lover?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit zo'n zelfgemaakte pizza gehadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zelfs die zijn lekkerder dan die shit van de pizzeria![]()
Maar maak het liever zelf en dan zo'n grote vierkante plaatpizza
yeah babyquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
-checkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:40 schreef El_Matador het volgende:
jij:
- klein
- gevormd (niet dik, vadsig, volslank of te mollig)
- geil (zit wel snor)
- vrouwelijk (geen afritsbroeken en wel make-up etc.)
?
1.73mquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Techno. Rammstein. Spaans. Afhankelijk van stemming enzo. Meeste populaire zooi vind ik niks.
Die mag je komen opmeten als je geinteresseerd genoeg bent.
Afwisseling.
Nee, niet bepaald.
jij:
- klein
- gevormd (niet dik, vadsig, volslank of te mollig)
- geil (zit wel snor)
- vrouwelijk (geen afritsbroeken en wel make-up etc.)
?
Wat?quote:
ik drink geen alcohol. en vandaag geen vrouwen gezienquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beerenburg of een nieuwe lover?
ik kom hier ook niet zo vaak...
Pizzameet bij Tassie.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit zo'n zelfgemaakte pizza gehad
kom je maar een keertje eten danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit zo'n zelfgemaakte pizza gehad
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pizzameet bij Tassie.
zaterdag 28 augustus.
Hop, geregeld.
Eerst je gezicht laten zien in de mondiquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pizzameet bij Tassie.
zaterdag 28 augustus.
Hop, geregeld.
Oh ja: ofwel een open ofwel geen relatie is toch wel van belang.quote:
he dan val ik afquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja: ofwel een open ofwel geen relatie is toch wel van belang.
idd eerst gezichtscontrole, wil geen totaal vreemden in mijn huisquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eerst je gezicht laten zien in de mondi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |