Nee zo dacht ik er ook overquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Als hij naakt door huis en tuin loopt in het besef dat mensen hem kunnen zien,zal hij daar idd geen moeite mee hebben lijkt me
quote:
Wat rook je meestal?quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus de volgende keer tegen het raam aan met de gordijnen open
Dus gewoon parkeerplaats op het stationquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
In de auto. Op een parkeerplaats. En nee, niet ergens achteraf, gewoon in hartje stad, op kruipafstand van het station..
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus gewoon parkeerplaats op het station
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:05 schreef Tassiepassie het volgende:
heb een keer zitten friemelen in de trein, hem helemaal gek gemaakt en ja er zaten mensen in de buurt maar vriendlief zat met rug naar ze toe
![]()
gewoon vertellenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. ca. 200 meter ervandaan, bij een niet nader te noemen poppodium..
Hasjquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat rook je meestal?
Films worden ook gaver, vriendschappen sterker, gesprekken beter, grappen leuker, seks beter...
Seks met kaas en met X is![]()
![]()
ik was zonet bij zee, had heel erg de nieging alles uitte doen, toch onker, en een plek waarverder niemand komt, maar ik durfde nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:53 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zeg ik ben kinky, geen nudist he, dat is Alex zijn afdeling
nee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alex zal dat ook vast weleens hebben gedaan
heb je blowtje gehad op t strand?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was zonet bij zee, had heel erg de nieging alles uitte doen, toch onker, en een plek waarverder niemand komt, maar ik durfde niet
Ah, doe ik eigenlijk heel weinig. Haze is goed genoeg.quote:
op het balkon in een volle trein (je zit iet voor je lol daar) was ook okquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Trein. Das ook een goede ja. Regelmatig die intercity's met die 6-persoons coupés vervloekt, maar o wat waren ze soms handig.
nee, ik wasbij de waddenzee, geen strand. Wasmeer religieus. Had heel stekr de behoefte skyclad te gaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heb je blowtje gehad op t strand?
Hier in de buurt hebben we een naaktstrand, daar kan dat gewoon, ik lach altijd iedereen uit die met open mond staat te kijken..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was zonet bij zee, had heel erg de nieging alles uitte doen, toch onker, en een plek waarverder niemand komt, maar ik durfde niet
gekste van mij en zeker niet de fijnste was op een begraafplaatsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:11 schreef friekin_ het volgende:
Seks op andere plekken![]()
Het kan me niet gek genoeg zijn. Alles wel gedaan eik.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
moet opeens aan die vogel van Dumbledoor denken in Harry potter
ik bedoel door je typen schatquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik wasbij de waddenzee, geen strand. Wasmeer religieus. Had heel stekr de behoefte skyclad te gaan.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
op die zeedijk ook wel eens sexgehad btw. betrapt door een racefietser..
jaren later, zit er een collega een sterk verhaal op te hanegnin de kantine.. "een paar jaar terug was ik op mn racefiets bij de zeedijk.."
Wat zat ie te kijekn dat ik precies kon vertellen, waar, wanner en in welke standjes het wasHad meteen een reputatie bij dat bedrijf...
Pashokje in een drukke C&A vind ik eik wel voor herhaling vatbaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:11 schreef friekin_ het volgende:
Seks op andere plekken![]()
Het kan me niet gek genoeg zijn. Alles wel gedaan eik.
dat is idd een aanraderquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Pashokje in een drukke C&A vind ik eik wel voor herhaling vatbaar.
Dat was wel tof
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan er niet eens op komen met drank
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
op die zeedijk ook wel eens sexgehad btw. betrapt door een racefietser..
jaren later, zit er een collega een sterk verhaal op te hanegnin de kantine.. "een paar jaar terug was ik op mn racefiets bij de zeedijk.."
Wat zat ie te kijekn dat ik precies kon vertellen, waar, wanner en in welke standjes het wasHad meteen een reputatie bij dat bedrijf...
WTF was jij dat?quote:
Of die keer dat mijn vriendin me onopvallend over de broek heen vingerde in de kassarij van de Aldi.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Pashokje in een drukke C&A vind ik eik wel voor herhaling vatbaar.
Dat was wel tof
Ik heb even in je fotoboek gekeken.quote:
Jij bent me toch ook een kleine geile donder niet?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Of die keer dat mijn vriendin me onopvallend over de broek heen vingerde in de kassarij van de Aldi.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel enorm toeval dat die kerel later een collega werd
zaterdag ga ik je eens maffe verhalen vertellen die ter sprake komen als ik dat persoon waar we het over gehad hebben soms ziequote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ben een vrouw met veel talenten!!
Ja. Was al bekend toch.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij bent me toch ook een kleine geile donder niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |