quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan het weten. Op die begraafplaats.![]()
Je zal verbaasd staan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Communicatie is dan ook buitengewoon rommelig en onduidelijk. Ook niet je sterkste kant.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, het is echt. Hij bezit ook geen humor.
jij welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, het is echt. Hij bezit ook geen humor.
perfect gespeld friesquote:
Dat soort dingen zou je eik niet moeten zeggen friekin_, laat andere mensen maar positieve dingen over je zeggen. Zelf er mee te koop lopen siert je niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb zoveel herseninhoud dat er stoned zijnde genoeg werkende substantie overblijft.
die spanjoal is in erpel!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
je scheurt me in stukken? ik versta geen chinees![]()
doe mos noe ens ff geweun abn kalle du erpel
zelkennis is ok, waaorm zou jeniet trots mogen zijn op wat je hebt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat soort dingen zou je eik niet moeten zeggen friekin_, laat andere mensen maar positieve dingen over je zeggen. Zelf er mee te koop lopen siert je niet.
Niemand overigens.
Tot zover mijn gratis tip. De volgende meot afgerekend worden
oeiquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
perfect gespeld frieszie ook mnnieuwe ondertitel
![]()
dat staat op bordje bij ons met honden, ipv "hier waakik" het beteket "pas op, of ik verscheur je tot gruis"
Als ik op hunt was, was het wel anders gegaan.quote:
oeh zat ik er toch niet ver naastquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
perfect gespeld frieszie ook mnnieuwe ondertitel
![]()
dat staat op bordje bij ons met honden, ipv "hier waakik" het beteket "pas op, of ik verscheur je tot gruis"
Mijn vriend zei het net nog op msn tijdens dat ik hem liet klaarkomen puur en alleen door mijn poëtische liefdesverhalen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat soort dingen zou je eik niet moeten zeggen friekin_, laat andere mensen maar positieve dingen over je zeggen. Zelf er mee te koop lopen siert je niet.
Niemand overigens.
Tot zover mijn gratis tip. De volgende meot afgerekend worden
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zelkennis is ok, waaorm zou jeniet trots mogen zijn op wat je hebt.
Zelfkennis is ok.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pak van mijn hart ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfkennis is ok.
Maar freakje kent mij gelukkig niet.
Dat wil ik zien.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik op hunt was, was het wel anders gegaan.
ik heb mn tube wit plaksel altijd bij mequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oeh zat ik er toch niet ver naast![]()
Plak je me wel weer aan mekaar daarna dan?
Zelfkennis is zeker ok. Er mee te koop lopen wat minder.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb mn tube wit plaksel altijd bij me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |