quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee maar dat wil wel wat zeggen dat hij dus geen auto rijdt/heeft, en dus ook geen kindersitje kan hebben
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
![]()
Wat diegene waarschijnlijk bedoelde was dat niet iedere homo er ook altijd uit ziet als een homo.
[ afbeelding ]
Maar hij kan het heul niet zijn, ik ben dat alquote:Op zondag 11 juli 2010 11:19 schreef ReWout het volgende:
[..]
Gast geef dit topic eens een wending door te zeggen dat jij diegene bent die TS bedoelt
Waarom zou jij niet moeten veranderen? Om met hem een realtie te mogen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nouja,ik heb dus gehoord dat hij mij leuk vindt, maar als hij me echt zo leuk vindt dat hij een relatie met mij wil, dat zou hij wel een paar dingen moeten veranderen jaa.;p
Hyves meest bekeken-quote. Lauwe shit man.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:25 schreef TC_Artemis het volgende:
Je hebt 2 nachten bij hem geslapen.. en je hebt nog niks gedaan?Wauw! Ik denk dat je gewoon ff het ijs moet breken, ga met 'm en dan komt hij vast wel helemaal los
Klacht:
Fuck geert ik wil iets wilderscut the crap
Huh? mis ik ietsquote:Op zondag 11 juli 2010 12:26 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hyves meest bekeken-quote. Lauwe shit man.
Haha als je er zo over nadenkt; Hoe krijg je het voor elkaar niks te doen, maar wel 2 nachten bij elkaar te slapenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:25 schreef TC_Artemis het volgende:
Je hebt 2 nachten bij hem geslapen.. en je hebt nog niks gedaan?Wauw! Ik denk dat je gewoon ff het ijs moet breken, ga met 'm en dan komt hij vast wel helemaal los
(..)
Afgelopen maand als je op Hyves bij de meest bekeken/gerespecteerde-shit-weet-ik-het keek stond boven de helft van alle foto's daar; 'fuck Geert, ik wil iets wilders' - originaliteit dus.quote:
Mooie foto van RickoKunquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
![]()
Wat diegene waarschijnlijk bedoelde was dat niet iedere homo er ook altijd uit ziet als een homo.
[ afbeelding ]
haivesquote:Op zondag 11 juli 2010 13:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Afgelopen maand als je op Hyves bij de meest bekeken/gerespecteerde-shit-weet-ik-het keek stond boven de helft van alle foto's daar; 'fuck Geert, ik wil iets wilders' - originaliteit dus.
hahaha jij ook dan? godverdommequote:Op zondag 11 juli 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
Ook naar Tsjechië, wtf. Zit jij ook op het Ommelander??
O hij is al gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:20 schreef dirkjo het volgende:
Offtopicwaarvoor is dat nuttig danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Dat dusquote:Op zondag 11 juli 2010 17:57 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Kun je lezen wat mensen van je vinden etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |