quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende: kan ik hem duidelijk maken wat hij moet veranderen, zodat ik hem wel leuker ga vinden..
Kappen.quote:
ja gaat makkelijk alsje faalangst hebt ;pquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef MouzurX het volgende:
Eh jij kan toch gewoon op hem afstappen? Daar hoeft hij toch niet voor te veranderen?
ja sorry, het klinkt ook heel gemeen..quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:49 schreef Desunoto het volgende:
Ga nou niet proberen hem te veranderen...
Als je hem niet leuk genoeg vindt zoals hij nu is dan moet je er gewoon niets mee doen.
Alsof niet alle vrouwen dat proberen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
God, ze wil hem al veranderen voor ze begonnen zijn.
QFT!quote:
nouja,ik heb dus gehoord dat hij mij leuk vindt, maar als hij me echt zo leuk vindt dat hij een relatie met mij wil, dat zou hij wel een paar dingen moeten veranderen jaa.;pquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:43 schreef Masterboy het volgende:
[..]
QFT!
Maar je wilt hem dus veranderen zodat hij meer leuker voor je wordt...?
hahaha ja ik zei toch dat hij heel rustig en verlegen is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Bij elkaar in bed liggen en niets gedaan? Ben je nou een puber of wat?
Dacht dat die hormonen wel door z'n lijf zouden gieren!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahaha ja ik zei toch dat hij heel rustig en verlegen is.
http://sabineuitroepteken.hyves.nl/fotos/1011647832/0/GYBH/ :quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:24 schreef Gras_eter het volgende:
We hebben pics van je borsten nodig om het goed te kunnen beoordelen.
Dat dus...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:21 schreef dirkjo het volgende:
Iemand moet zichzelf aanpassen zodat jij er vervolgens op kan vallen?
Ze is wel spangquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:24 schreef dirkjo het volgende:
[..]
http://sabineuitroepteken.hyves.nl/fotos/1011647832/0/GYBH/ :
Niet zoveel vrijgeven op fok, is niet goed voor je meid
Dus jij hebt faalangst en hij is te verlegen om iets te doen? Klinkt als een ideale combiquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja gaat makkelijk alsje faalangst hebt ;p
haha jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:07 schreef geertbukken het volgende:
Euhm.. woon jij toevallig in Appingedam?
tzal ook wel niet zo zijn..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:24 schreef Gras_eter het volgende:
We hebben pics van je borsten nodig om het goed te kunnen beoordelen.
ha-haquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:33 schreef rijsttafel het volgende:
Alle tekenen uit de OP wijzen erop dat hij misschien wel eens homo kan zijn.
Ga jij maar op een zondagmiddag bij een willekeurige parkeerplaats langs de snelweg kijken hoeveel homo's er hand in hand lopen met een kinderzitje in hun auto.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:33 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ga jij maar op een zondagmiddag bij een willekeurige parkeerplaats langs de snelweg kijken hoeveel homo's er hand in hand lopen met een kinderzitje in hun auto.
Maken? Als hij zo niet leuk genoeg is zullen jouw 'pogingen tot verandering' ook geen fuck helpen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik vind hem wel aardig en lief enzo, maar hoe kan ik hem duidelijk maken wat hij moet veranderen, zodat ik hem wel leuker ga vinden..
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:33 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ga jij maar op een zondagmiddag bij een willekeurige parkeerplaats langs de snelweg kijken hoeveel homo's er hand in hand lopen met een kinderzitje in hun auto.
Dat wil niet zeggen dat hij geen homo kan zijn hoor?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kinderen ? auto? we zijn nogmaar 15
nee maar dat wil wel wat zeggen dat hij dus geen auto rijdt/heeft, en dus ook geen kindersitje kan hebbenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat hij geen homo kan zijn hoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |