Nu ook : Marcel : Is er kans voor Nederland ? Is het 50/50 ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gisteren was het toppunttwee vragen mogen stellen en dan gewoon twee keer een woord roepen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nu ook : Marcel : Is er kans voor Nederland ? Is het 50/50 ?
Rafael : Ja het is 50/50.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:51 schreef Type-R het volgende:
Deze aflevering kan niet snel genoeg afgelopen zijn
Twee afleveringen per dag is gewoon een tikkie teveel gebleken. Heb het nu ook. Ik vind zelfs Gijpie een irritant zeikerdje te laatste dagen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:53 schreef QuistNix20 het volgende:
Ik dacht dat ik dit nooit ging zeggen, maar ik word heel erg moe van dat hele VI Oranje.
Pakweg 1 of 2 weken geleden vond ik het nog een topprogramma, maar ik ben murw gebeukt.
Elke aflevering lijkt wel een herhaling van zetten. De stokpaardjes van Rene en Johan komen elke aflevering ruimschoots aan bod, en dan nog die zaad-items met die duif en dat gelul van die losers in een Gamma-hokje....![]()
Studio Sportzomer met Jack kijk ik uit principe niet, maar VI Oranje nu ook niet meer.
Dan maar Mart Smeets met zijn Tourprogramma.
nou nou na pas 40 afleveringen ben je het al zatquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:53 schreef QuistNix20 het volgende:
Ik dacht dat ik dit nooit ging zeggen, maar ik word heel erg moe van dat hele VI Oranje.
Pakweg 1 of 2 weken geleden vond ik het nog een topprogramma, maar ik ben murw gebeukt.
Elke aflevering lijkt wel een herhaling van zetten. De stokpaardjes van Rene en Johan komen elke aflevering ruimschoots aan bod, en dan nog die zaad-items met die duif en dat gelul van die losers in een Gamma-hokje....![]()
Studio Sportzomer met Jack kijk ik uit principe niet, maar VI Oranje nu ook niet meer.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:53 schreef QuistNix20 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |