Ben jij mongool?quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel kut dat mijn pagina heletijd naar de 1ste post gaat
IE8quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow dat is bij mij inmiddels over. Misschien ligt het eraan welke browser je gebruikt. in FF doet hij het in ieder geval niet meer
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:31 schreef Paul-89 het volgende:
Het lijkt de laatste tijd wel of je bij Gijp en Johan naar een herhaling zit te kijken, keer op keer dingen herhalen. Zondag gelukkig de laatste.:P
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is dus één van de redenen waarom ze niet door moeten gaan als dagelijkse talkshow
Volstrekt achterlijk idee inderdaad.. Ik ben ze en wel meerdere met mij nu wel echt moe aan het worden. Je kunt zo bij elke vraag/situatie inschatten wat ze gaan zeggen en de grapjes zijn ook uitgewerkt over paaldanseressen etc.werkt een tijdje dit programma maar de originaliteit is er allang uit.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is dus één van de redenen waarom ze niet door moeten gaan als dagelijkse talkshow
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volstrekt achterlijk idee inderdaad.. Ik ben ze en wel meerdere met mij nu wel echt moe aan het worden. Je kunt zo bij elke vraag/situatie inschatten wat ze gaan zeggen en de grapjes zijn ook uitgewerkt over paaldanseressen etc.werkt een tijdje dit programma maar de originaliteit is er allang uit.
LOLquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Het achterwerk van die jakhals kan makkelijk wedijveren met die van mijn 308.²
Grappigquote:
Komt goed boy.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:42 schreef Semmm het volgende:
De val van Blatter is nog niet eens langsgeweest
quote:
ja dat weten ze heus wel maar dan hebben ze toch niks te lullen ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ze lopen achter, Stekelenburg is gewoon beschikbaar.
Ik bedoel ipv SBS6.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik hoop dat de NOS het beter in beeld brengt dan de eredivisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |