Kan ik er wat aan doen dat jij die functies nog niet hebt gevonden.quote:
Waar is je Voe-avatar gebleven?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:13 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zo'n lekker gek 2.0 forum gezien als FOK! met de nieuwe lay-out, ik waande mij even in de toekomst. Ik moest wel even panikeren als een moederneuker met dat automatische vernieuwen.
Maak er een of twee minuten van.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:12 schreef borisbanaan het volgende:
Hij was prima te pruimen voor die vijf minuten die ik hem had.
Ik vond het grootse nog wel meevallenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:21 schreef Ravenous- het volgende:
Geloof mij mensen, van deze nieuwe layout kunnen we grootse dingen verwachten
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik vond het grootse nog wel meevallen
Ik heb in 1 tabblad nog de nieuwe layoutquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wacht maar tot je merkt hoe snel en handig het is
Ja, jammer dat die grammatica-check er niet doorheen is gekomen. Ooit van stam+t gehoord?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:51 schreef MYV het volgende:
Ik vind het nou niet echt wat je denkt van;
''Godverdomme wat prachtig echt dit verbeterd alles!!11''
als ik eerlijk ben..
Niet zo mierenneuken jij.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, jammer dat die grammatica-check er niet doorheen is gekomen. Ooit van stam+t gehoord?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:20 schreef Tism het volgende:
Ik wordt knettergek van die autoF5 dinges!!!..
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:20 schreef Tism het volgende:
Ik wordt knettergek van die autoF5 dinges!!!..
Oh ja..quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dan zet je 'm uit. bovenaan is zo'n schuifbalk
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:23 schreef vlam12 het volgende:
Jezus, wat is dit lelijk zeg !
Het is zo grijs
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:23 schreef vlam12 het volgende:
Jezus, wat is dit lelijk zeg !
Het is zo grijs
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:26 schreef Masterboy het volgende:
Updates is wel handig maar net crashte m'n Firefox
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik kan niet gewoon reageren klikken, alleen via die quick reply functie reageren.... Met IE.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, jammer dat die grammatica-check er niet doorheen is gekomen. Ooit van stam+t gehoord?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:32 schreef PimD het volgende:
Nice dat een grote site als Fok ook gewoon CSS3 begint te gebruiken trouwens
Wanneer beslissen ze wat ze willen?quote:
fok silver ftwquote:
Achja, stap anders gewoon over op een degelijke browser zoals Firefox, Opera, Chrome of Safari.quote:
Gelukkig wel. Ik kreeg bijna een aanval.quote:
Ik wil graag dezelfde browser op mn laptops als op mn telefoon, anders raak ik in de war en moet ik een puppy dood schoppen snap je.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Achja, stap anders gewoon over op een degelijke browser zoals Firefox, Opera, Chrome of Safari.
Die presteren ook een stuk beter en snappen tenminste wat ze moeten doen bij bepaalde code.
Jah. Was de enige met TomTom toen die ik gratis kreeg bij mn abo. Ben dr verder best tevreden over hoor, alle sites die ik onderweg gebruik doen het er goed op.quote:
Ik ben nog een beetje duizelig..quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:39 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ik kreeg bijna een aanval.
Das vreemd aangezien Safari dezelfde engine gebruikt als Chrome (en Arora en SR Iron)..quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jah. Was de enige met TomTom toen die ik gratis kreeg bij mn abo. Ben dr verder best tevreden over hoor, alle sites die ik onderweg gebruik doen het er goed op.
En de webmail van de uni buggert als een malle in verschillende browsersdaar eisen ze weer dat je of IE gebruikt of die ene van de mac, safari.
TIS OOK NOOHOOIT GOEHOEHOED
QFTquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:05 schreef ColtZ40 het volgende:
Wedden dat het mis gaat en dat we na de wedstrijd niet gezellig kunnen napraten.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:03 schreef stroopdoosch het volgende:
Ik heb hem lekker niet en dat wil ik ook zo houden
Ik zal jou geven.quote:
Dat is zodat alleen de elite hem kan zien.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:39 schreef Morrigan het volgende:
Waarom zie je die nieuwe layout maar bij sommige pagina's?
Ze pesten ons.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:39 schreef Morrigan het volgende:
Waarom zie je die nieuwe layout maar bij sommige pagina's?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:04 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind die automatische AdvancedPowerblock-knop een verademing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |