abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84148463
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:11 schreef Cappy het volgende:
Dus de auto is op 08-07 gekocht hoe staan de zaken ?
Misschien heeft TS inmiddels een herkeuring bij het RDW aangevraagd en komt met een half-gestripte auto zonder achterbank, bijrijdersstoel, etc naar de keuring om het gewicht omlaag te krijgen
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:24:48 #77
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_84148583
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:22 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Misschien heeft TS inmiddels een herkeuring bij het RDW aangevraagd en komt met een half-gestripte auto zonder achterbank, bijrijdersstoel, etc naar de keuring om het gewicht omlaag te krijgen
Nee ik weet de reden wel, TS krijgt de auto niet verzekerd en wil gewoon de koop ongedaan maken, omdat hij anders verlies maakt om de auto te verkopen
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_84149499
Is het nu zo moerlijk om eerst de ovi.rdw site te bezoeken en dan te gaan kijken bij een auto?

Oja is het in je opgekomen dat de dealer/verkoper zich misschien vergist heeft. Een foutje is zo gemaakt, het zijn ook maar mensen.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 23:11:43 #79
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_84183886
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:24 schreef Cappy het volgende:

[..]

Nee ik weet de reden wel, TS krijgt de auto niet verzekerd en wil gewoon de koop ongedaan maken, omdat hij anders verlies maakt om de auto te verkopen
mozeskriebel, als DAT idd de reden is....

Wat voor een petjes figuur is TS dan wel niet . een 18 jarige puber hoort gewoon niet in een CLK, behalve op het kamp dan.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')