quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:18 schreef DeltaCephei het volgende:
Een horzel ging net de hele tijd op m'n voet/been zitten en me steken
Jaa maar ik zeg niet dat het bij niemand staatquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelukkig kleedt zij zich echt goed, en (klinkt misschien raar) staat het haar mooi. Lastig uit te leggen haha.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:20 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga maar weer Scrubs kijken. Ik haat eenzaam voelen.
oneens. Ik word juist gek van die zwabberdingenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, soms is s'avonds dat ding uit als je lekker voor de buis zit, juist heerlijk
maar je zit toch niet te salto'en voor de tv?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oneens. Ik word juist gek van die zwabberdingen![]()
Oh, bedoelde je dat net alquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Deb. Kom. Hier. Heen.
bij elke beweging schudden zequote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar je zit toch niet te salto'en voor de tv?
Ik moest lachen, sorryquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:20 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja en ik liep dus weg om te kijken van WTF just happened en toen kwam hij me gewoon achternaNu zit ik veilig binnen
precies! kan er ook niet tegen. als ie uitgaat, komt er een hempje met flinke versteving/elastiek bij de borstpartij voor in de plaats.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oneens. Ik word juist gek van die zwabberdingen![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, bedoelde je dat net al? Zie je mijn probleem
? Ik zoek even een bh :p
Ik heb het ook op staan, het is inderdaad niet echt spannend...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:43 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net 2 minuten holland's got talent gekeken, wat een prutzooi is dat geworden zeg
het was al niet heel veel (BGT), maar nu is het helemaal drama
Een hemdje. Vol uitzicht.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:13 schreef Mss het volgende:
[..]
En dan alleen een legging? Of wellicht een leuk jurkje erover?
Turnen!! Dat heb ik ook nog 5 jaar gedaan vroegerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:58 schreef mirannie het volgende:
Mwah, de eerste winnares van HGT was erg goed!!
Hier samen met mijn dochter
[ afbeelding ]
En Whalen uit datzelde jaar is ook goed.
Nope, ritmische gymnastiekquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Turnen!! Dat heb ik ook nog 5 jaar gedaan vroeger
Ahaa!! Ik vond de pakjes al wat 'zwierig' voor turnenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nope, ritmische gymnastiek
De toestellen staan er alleen omdat er een gecombineerd toernooi was die dag.
Pics!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:20 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb me toch scheef zitten lakken, niet normaaldit heb ik nog nooit gehad haha. Komt waarschijnlijk door het lage tafeltje waar ik aan heb gelakt
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ahaa!! Ik vond de pakjes al wat 'zwierig' voor turnen
Ooohhhhhhhhh!!! *jaloers is op rode moodpolish*quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haai dames!
Yay mn swappakketje is verstuurd! INCLUSIEF DE RODE/PEACHY MOOD POLISH
Hahahaha, maar dan nog!!quote:
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahaha, maar dan nog!!![]()
Sorry, ik vind het gewoon heel grappig
Zo is dat!! Zou ik ook doenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ook hoorik geef de hitte ook maar de schuld
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:19 schreef Diconnected het volgende:
Oh Hamkasvanmiddag gekocht, net de zak opengemaakt, en ben bang dat ie straks op is
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:19 schreef Diconnected het volgende:
Oh Hamkasvanmiddag gekocht, net de zak opengemaakt, en ben bang dat ie straks op is
Leuke aanbieding bij de AH hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:20 schreef mirannie het volgende:
[..]hier al een zak buggles achter de kiezen
How cute.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:15 schreef princess-a het volgende:
@ Mirjam; knap hoor! Hoop dat het doorzet en dat je misschien binnenkort helemaal zonder kunt lopen?
@ Mirannie, arme hondHartverscheurend lijkt me dat
@ Lindytje; tof dat je nieuwe baan zo goed bevaltHet is maar een paar weekjes heel warm en daarna kun je lekker opwarmen boven de frituur
[..]
Oeh get!
Ik had nog helemaal niet verteld hoe leuk mijndeze week was. Ik was bij hem en ging mn nageltjes even bijwerken. Dus ik ging me alvast verschuldigen voor de stank, maarja ik wil wel mooie nagels hebben natuurlijk
Dus hij zo; ooh dat geeft niet hoor! Ik vind het juist lekker ruiken als jij dat doet. (
) Zal ik anders je potje even vasthouden? Dat gaat wat makkelijker (
) dus daar zaten we met zn 2en op de bank. Hij met een lakkie in zn hand en ik met een kwastje steeds in dat lakkie en mn nageltjes lakken. Man, I LIKE HIM
Ja het begint weer te komen gelukkig.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:28 schreef Joysa het volgende:
tliciouz, is jou zin om te lakken alweer helemaal terug eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |