Helaas werkt dat bij mijn moeder niet, dan roept ze dat het aan mij ligt en dat als ik door zoiets mijn vakantie verpest, ik maar niet moet gaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dit kunt regelen want ik heb ook zo'n moeder. Al hielp het laatst bij een issue wel dat ik m'n emotie heel duidelijk benoemd heb.
Dus je zou kunnen zeggen:
"Mam, ik heb het gevoel dat je me niet serieus neemt. Door dat gevoel ga ik met minder plezier op vakantie en ben ik bang dat het onze leuke tijd samen verpest."
Nee!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oefik zou nog maar eens goed proberen met je moeder er over te praten want dit is geen goed begin van een vakantie zeg
*Gaat alvast een actionadresje zoeken* Dankquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vind de opmerking van Debster heel sterk!! En anders gewoon naar de action en voor 15 euro een nieuwe koffer kopen?
quote:
Dan ben ik blij dat ik die vandaag niet geprobeerd hebquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:42 schreef Mss het volgende:
Mijn plastix is veel te streperig, de rest droogt niet en smudged
gewoon lakken, hij is dik net als matte, maar droogt als een tiet!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik die vandaag niet geprobeerd heb
Ik heb net Atlantis gesmeerdquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon lakken, hij is dik net als matte, maar droogt als een tiet!
Is mooiquote:
Ja, maar hij droogt wel als een lelijke tietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon lakken, hij is dik net als matte, maar droogt als een tiet!
Die was goed!! Heet, maar goed! Broodjes gesmeerd, hamburgers gebakken, friet en kroketten gebakken, afgeruimd, afgewassen, etc. Prima baantje!!quote:
I love it!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die vond ik stomteal glitter van nubar
Oeh, dat lijkt me ook wel heel tof!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is mooi. Ik heb #51 over die paarse Essence
, ga de foto's NU uploaden. EN IK VERVEEL ME
. blegh.
kom hierheen! Lekker trio!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:07 schreef Lindytje het volgende:
Bier en tieten, laaaaaaaaaaaaaaalalalalala![]()
(in je eentje is het toch minder leuk)
Neh man, dan moet ik met de trein, heul geen zin in!!quote:
Ieuw.....quote:
Niets mis mee, maar wel als je hele grote tetten hebtquote:
ze rookt ook zware van nelle en heeft korte stekeltjesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Neh man, dan moet ik met de trein, heul geen zin in!!
Maar ik kom binnenkort best wel een keer langs hoor, als je dat leuk vindt![]()
[..]
Ieuw.....
Droomwijf!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze rookt ook zware van nelle en heeft korte stekeltjes
En dan alleen een legging? Of wellicht een leuk jurkje erover?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu heb ik enge terugblikken naar de trouwerij van vorige week.
(Lees: Maat walrus in legging)
Klinkt als een lekker dingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze rookt ook zware van nelle en heeft korte stekeltjes
Oeh, nasty...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb minitietjes en zit toch binnenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niets mis mee, maar wel als je hele grote tetten hebt![]()
Ik vind het ook niet lekker zitten zonder BH
nou, soms is s'avonds dat ding uit als je lekker voor de buis zit, juist heerlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niets mis mee, maar wel als je hele grote tetten hebt![]()
Ik vind het ook niet lekker zitten zonder BH
Mijn collega VALT op maat walrusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh get!quote:
Oh jakkiequote:
Ik vind het verschrikkelijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, soms is s'avonds dat ding uit als je lekker voor de buis zit, juist heerlijk
Ligt eigenlijk nieteens aan de grootte. Maar goed, dan vind ik het wel kunnenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb minitietjes en zit toch binnen.
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:15 schreef Debsterr het volgende:
Hehe ik heb een mail gesturd naar Yes (daar kun je mailen met ideeën over artikelen) dat ze eens iets met nagellak moeten doen!
Gelukkig kleedt zij zich echt goed, en (klinkt misschien raar) staat het haar mooi. Lastig uit te leggen haha.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh jakkie
Herinnert me aan de keer dat ik op London Gatwick zat te wachten om te boarden en er en heul dikke vrouw voorbij komt waggelen in een panterleggingIk heb nog steeds dus trauma's
Sorry voor de genen die panterleggings dragen
Maar als het zo warm is, gaat het zo plekken er onder....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, soms is s'avonds dat ding uit als je lekker voor de buis zit, juist heerlijk
Maar je BH ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar als het zo warm is, gaat het zo plekken er onder....
Dikke foeiquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:18 schreef DeltaCephei het volgende:
Een horzel ging net de hele tijd op m'n voet/been zitten en me steken
Wat schattig!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:15 schreef princess-a het volgende:
@ Mirjam; knap hoor! Hoop dat het doorzet en dat je misschien binnenkort helemaal zonder kunt lopen?
@ Mirannie, arme hondHartverscheurend lijkt me dat
@ Lindytje; tof dat je nieuwe baan zo goed bevaltHet is maar een paar weekjes heel warm en daarna kun je lekker opwarmen boven de frituur
[..]
Oeh get!
Ik had nog helemaal niet verteld hoe leuk mijndeze week was. Ik was bij hem en ging mn nageltjes even bijwerken. Dus ik ging me alvast verschuldigen voor de stank, maarja ik wil wel mooie nagels hebben natuurlijk
Dus hij zo; ooh dat geeft niet hoor! Ik vind het juist lekker ruiken als jij dat doet. (
) Zal ik anders je potje even vasthouden? Dat gaat wat makkelijker (
) dus daar zaten we met zn 2en op de bank. Hij met een lakkie in zn hand en ik met een kwastje steeds in dat lakkie en mn nageltjes lakken. Man, I LIKE HIM
Puik plan!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:15 schreef Debsterr het volgende:
Hehe ik heb een mail gesturd naar Yes (daar kun je mailen met ideeën over artikelen) dat ze eens iets met nagellak moeten doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |