quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:02 schreef DO2 het volgende:
Ja, dat komt er nu van, he...Van al dat sociale netwerken.
Nou, ik ben compleet verloren. Wil ik het weten?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef Frollo het volgende:
Ik zou graag nuffig willen doen alsof ik niet weet waar dit over gaat, maar helaas heb ik er toch iets over meegekregen.
Geloof je in de spirituele kracht van weekdieren?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ik ben compleet verloren. Wil ik het weten?
Kijk, dat is tenminste een heldere vraag. Driewerf nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Geloof je in de spirituele kracht van weekdieren?
Die heb ik ook nog gehad. Het was vooral intrigerend hoe Hans vd Togt vanuit de speaker in de computer tot me sprak.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef Frollo het volgende:
Eerder vanochtend in een ander topic geplaatst, maar te aandoenlijk om niet met jullie te delen.
Zo gameden wij begin jaren 90:
[ afbeelding ]
Dat doet ie niet meer (zie screenshot van vanochtend)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:30 schreef Gellius het volgende:
Ik geloof dat ik indertijd op foksilver ben overgestapt omdat de klassieke layout links uitlijnde. Ik weet niet of dat nog zo is.
Het was meer dan intrigerend, het was ge-ni-fuck-ing-aal!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog gehad. Het was vooral intrigerend hoe Hans vd Togt vanuit de speaker in de computer tot me sprak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |