quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor de meest inhoudelijke poster draag ik de helaas overleden Dennis Hopper voor. Acteur, regisseur en kunstenaar!
Buurman en Buurmeisje zijn awards voor aardigste/liefste persoon in de AKQ. Karakterawards dus. Babe/hunk zijn schoondheidsprijzen. Grove humor Award is voor humor die net over het randje is. Dus eigenlijk niet kan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:36 schreef Rucebo het volgende:
Een open verkiezing vind ik veel leuker dan een gesloten, en top-3 vind ik ook leuker dan overal maar één naam...
Qua categoriën zie ik het verschil niet zo tussen buurman/buurvrouw en babe/hunk (ik kan de meeste users niet op hun uiterlijk beoordelen in ieder geval). En grove humor/humor kan in principe ook wel in 1 award. Maar dat maakt mij allemaal niet zo heel veel uit.
Okequote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Buurman en Buurmeisje zijn awards voor aardigste/liefste persoon in de AKQ. Karakterawards dus. Babe/hunk zijn schoondheidsprijzen. Grove humor Award is voor humor die net over het randje is. Dus eigenlijk niet kan.
Ofyles had zich toch al aangeboden of heb ik dat niet goed begrepen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben zelf ook voor de open variant want anders moeten er ook extra tellers aangesteld worden om mijn telling te verifiëren. Dat mag sowieso wel als mensen daar prijs op stellen.
Niet dat ik weet maar als hij dat wil doen vind ik het prima. Hoewel ik altijd eerlijk tel kan ik natuurlijk een telfoutje maken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ofyles had zich toch al aangeboden of heb ik dat niet goed begrepen?
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik wil wel helpen tellen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar als hij dat wil doen vind ik het prima. Hoewel ik altijd eerlijk tel kan ik natuurlijk een telfoutje maken.
Misschien is het zelfs eerlijker dat ik helemaal niet tel aangezien ik al de MC ben, zodat het niet lijkt alsof ik alles bepaal. Maar dat jij en iemand anders dat doen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik wil wel helpen tellen.
Mag, je mag ook andere afbeeldingen gebruiken. Je krijgt de vrije hand wat betreft creativiteit. We kunnen het ook een weekje opschuiven, als dat beter uitkomt?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:09 schreef MadMaster het volgende:
Moet ik die afbeeldingen gebruiken voor de awards
Hoop dat ik 1 augustus red...
Die mag je ook aan passen naar eigen inzicht. Maar als je het qua werk vind schelen mag je ze ook gewoon zo laten.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Nog een vraagje: Blijven de in de post met de foto's getoonde awards bestaan zoals ze nu zijn (o.a. Asmodian award, Grammy Award en Oscar arward)?
Oftewel, moet ik in diezelfde stijl verder of heb ik de vrije hand (heb overigens nog geen idee wat ik van plan zou zijn dan...)?
Het is natuurlijk het mooiste als alles in één lijn blijft.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die mag je ook aan passen naar eigen inzicht. Maar als je het qua werk vind schelen mag je ze ook gewoon zo laten.
Ik zou vanavond al een stemtopic kunnen openen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:28 schreef Tanjaa het volgende:
Wanneer kunnen we beginnen met stemmen eigenlijk? ( was de planning?)
Wel ja, voer de druk maar op...quote:Op maandag 19 juli 2010 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou vanavond al een stemtopic kunnen openen.
Zal ik dan de uitreiking op de 8ste doen? Dan kan men tot 7 augustus stemmen.quote:
Lijkt mij een goed plan, ook in verband met vakantie's en zo...quote:Op maandag 19 juli 2010 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zal ik dan de uitreiking op de 8ste doen? Dan kan men tot 7 augustus stemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |