abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83812411
Man in auto pleegde zelfmoord
Donderdag 8 juli 2010 | 14:30 uur

De man die vanochtend in Borne levenloos in een auto is gevonden heeft zelfmoord gepleegd. Dat blijkt uit onderzoek van de politie.

De man in de auto was 38 jaar en woonde in Borne. Voorbijgangers zagen de man vanmorgen aan de Prins Bernhardlaan in Borne in een auto liggen. Op het dashboard lag een bordje met daarop de tekst: 'pas op, gevaarlijk gas.' Welk gas er in de auto hing is onduidelijk, wel weet de politie dat de man na het inademen van het gas is overleden. Waarom de man zichzelf van het leven heeft beroofd is niet bekend.

Bron: RTV Oost
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Toch netjes dat hij even een bordje op het dashboard plaatst
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:47:20 #2
286783 KapiteinLangzaam
Alles op zen tijd
pi_83812470
Iemand die zelfmoord pleegt en toch nog aan de mensen denkt verdient gewoon om te leven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, schiet en neuk een ander niet.
pi_83812500
Ja zeker wel netjes van dat bordje
Als je zelfmoord pleeg wat boeit de rest om je heen dan nog
pi_83812511
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:47 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Iemand die zelfmoord pleegt en toch nog aan de mensen denkt verdient gewoon om te leven.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_83813090
quote:
Hij verdient het juist om dood te gaan. Want dat is wat hij graag wilde. Dus ik ben blij voor hem dat het gelukt is. We zouden daar met zijn allen wat meer voor open moeten staan. Als het bespreekbaar zou zijn, zouden waarschijnlijk veel minder mensen het daadwerkelijk doen.
pi_83813107
Idd, zo zou eigenlijk iedereen het moeten doen. Niks voor de trein springen maar op een manier waar niemand last van heeft.
pi_83813113
Maar echt midden in een woonwijk... ga dan ergens op een industrieterrein staan ofzo.
pi_83813116
Tuinslangetje in de uitlaat, andere uiteinde door je raam op een kiertje, motor aan en hups?

Dat lijkt mij in ieder geval het meest logische.
pi_83813196
Hij wilde i.i.g. wel dat hij alleen er aan zou gaan. Voorbedacht plannetje
-
pi_83813227
quote:
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:23:49 #11
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:40:17 #12
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_83814515
Hij heeft in ieder geval op een nette manier zelfmoord gepleegd. Toch wel vreemd dat zo iemand schijnbaar nog geeft om andere mensen.
pi_83814923
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Kon hij niet gewoon z'n polsen doorsnijden?
Dit is toch veel aangenamer?
pi_83814927
Zou hij de auto ook nog volgetankt hebben voor de nabestaanden?
pi_83816725
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:52 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dit is toch veel aangenamer?
en pijnlijker dan vergast.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_83817325
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:01 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hij verdient het juist om dood te gaan. Want dat is wat hij graag wilde. Dus ik ben blij voor hem dat het gelukt is. We zouden daar met zijn allen wat meer voor open moeten staan. Als het bespreekbaar zou zijn, zouden waarschijnlijk veel minder mensen het daadwerkelijk doen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_83818260
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:40 schreef Hondenfluitje het volgende:
Toch wel vreemd dat zo iemand schijnbaar nog geeft om andere mensen.
Wat een onzin. Het feit dat je zelf niet meer verder wil leven zegt toch niet dat je niet om andere mensen geeft.
pi_83818294
Een vergassing lijkt me echter ook niet een pretje
pi_83818882
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:38 schreef R4m0n_46 het volgende:
Een vergassing lijkt me echter ook niet een pretje
Gewoon gas langzaam in je auto laten lopen en zelf een dutje gaan doen op de achterbank.. Merk je niks van.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_83821774
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:01 schreef RacerDKB het volgende:
Tuinslangetje in de uitlaat, andere uiteinde door je raam op een kiertje, motor aan en hups?

Dat lijkt mij in ieder geval het meest logische.
Katalysator.
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:22:52 #21
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83822003
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:57 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Gewoon gas langzaam in je auto laten lopen en zelf een dutje gaan doen op de achterbank.. Merk je niks van.
Of gewoon slaappillen via internet uit het buitenland laten komen, dan een flinke overdosis icm alcohol nemen (nog veel gevaarlijker).

Doe je dit ook nog eens in je auto op een verlaten industrieterrein op vrijdagavond weet je zeker dat je pas maandagochtend gevonden wordt.
pi_83858842
Mensen wel een beetje oppassen met wat je hier schrijft
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:25:39 #23
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_83859028
quote:
Of om niet meer te hoeven.
Prrrrr
pi_83859385
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Volledig mee eens, al blijft het natuurlijk altijd triest wanneer iemand zichzelf van het leven berooft.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:47:41 #25
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_83859520
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:41 schreef Boldface het volgende:

[..]

Volledig mee eens, al blijft het natuurlijk altijd triest wanneer iemand zichzelf van het leven berooft.
Ik snap nooit zo goed waarom. Ik vind de woordkeus ook veelzeggend 'zich van het leven berooft'... je kan ookz eggen dat iemand kiest om er mee te stoppen. Leven is niet altijd leuk, het is toch juist fijn (voor die iemand dan) als hij ervoor kiest te stoppen met iets wat niet leuk is?
Prrrrr
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:31:20 #26
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_83867608
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:01 schreef RacerDKB het volgende:
Tegenwoordig met die milieuvriendelijke hybride auto's ook steeds moeilijker. Volgens de fabrikanten komt er bijna gezonde boslucht uit de uitlaat.
How can I make this topic about me?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 13:22:15 #27
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_83880489
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:01 schreef Fireblast het volgende:
Maar echt midden in een woonwijk... ga dan ergens op een industrieterrein staan ofzo.
Nee dat wordt een mooi gezicht, komen die mensen na het weekend naar hun werk.. ligt daar een opgezwollen rottend stuk madenvoer
pi_85720985
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:57 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Nou, das dus niet waar..
Mijn zus heeft op 27 juli 2010 zelfmoord gepleegd op deze wijze 6 dagen na haar vriend en heeft een afscheidsbrief geschreven waarin ze precies beschreef hoe zij dit ervaarde.

En je merkt het dus wel degelijk.
Het is vies en brand in je ogen en keel.
Je voelt dat je het bewustzijn gaat verliezen..
Je merkt heel goed dat het invloed heeft op je lichaam..

Dus wat jij zegt is niet waar....

Ik denk dat er aan iedere wijze nadelen zitten..

Maar met verschillende wijzes word wel het einddoel bereikt..
Groetjes Esther
  Admin donderdag 26 augustus 2010 @ 10:36:52 #29
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85721114
Oh dat is wel heel triest, en nog zo recent.

Heel veel sterkte met de verwerking.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_85721537
Wat een kick....

Maar zelfmoord is toch nooit gemakkelijk? Dat gaat toch tegen je instinct in?
pi_85722323
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:47 schreef mspoez het volgende:

[..]

Ik snap nooit zo goed waarom. Ik vind de woordkeus ook veelzeggend 'zich van het leven berooft'... je kan ookz eggen dat iemand kiest om er mee te stoppen. Leven is niet altijd leuk, het is toch juist fijn (voor die iemand dan) als hij ervoor kiest te stoppen met iets wat niet leuk is?
Deze uitdrukking komt uit het christendom: god heeft jou het leven gegeven, god beschikt over jouw leven, en god alleen mag dus jou het leven ontnemen. 'Geroofd' heeft een negatieve connotatie, het betekent zoiets als iets onteigenen waar jij het recht niet toe hebt. Dit recht behoort alleen toe aan god. Vandaar dus het woord. Het woord ‘zelfmoord’ heeft ongeveer diezelfde verklaring. Moord, ten onrechte doden,
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_85740013
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:01 schreef Jahr00n het volgende:
Idd, zo zou eigenlijk iedereen het moeten doen. Niks voor de trein springen maar op een manier waar niemand last van heeft.
Inderdaad, hulde voor die man.

Zo had een kennis van m'n moeder z'n zus gebeld voordat hij ging springen (zgn. long drop methode, hij had het precies berekend zo dat hij meteen z'n nek zou bellen) en toen zij daar aankwam hing er een bordje "niet opendoen, politie bellen."

Een vriend van m'n scheikundeleraar had trouwens ook in z'n eigen auto zelfmoord gepleegd, met monoxide. Ook netjes gedaan allemaal.

Euthanasie "krijgen" is moeilijk, driekwart van de aanvragen wordt afgewezen. Je dwingt mensen op die manier wel tot zelfmoord. Helaas. :N
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:30:36 #33
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85741493
Mensen die zelfmoord plegen. :N

:{²

[ Bericht % gewijzigd door Symphonic op 13-09-2010 14:05:45 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_85784689
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen die zelfmoord plegen. :N

:{²
Mensen die het woord "homoisme" gebruiken en het als ziekte zien :N

OT: Zelfmoord op deze manier is nog wel "het beste" hoe grof het ook mag klinken :@ Dan heb je geen conducteur met een trauma bijvoorbeeld.
pi_85784907
quote:
Iemand die zelfmoord pleegt en toch nog aan de mensen denkt, heeft het volste recht om een einde aan zijn leven te maken.
  Eindredactie Games vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:55:46 #36
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_85787145
Japanse taverelen un de nederlandse polder !
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_85787403
Zelfmoord plegen, dat is wel het laatste wat ik zou doen

/seth :')
pi_85796416
quote:
ow en al die andere mensen hebben niet het recht om zichzelf van kant te maken? :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_85796609
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:33 schreef estherimanse het volgende:

[..]

Nou, das dus niet waar..
Mijn zus heeft op 27 juli 2010 zelfmoord gepleegd op deze wijze 6 dagen na haar vriend en heeft een afscheidsbrief geschreven waarin ze precies beschreef hoe zij dit ervaarde.

Wat moet dit een ongelofelijk heftige tijd voor je zijn...
Sterkte!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_85796723
laatst docu gezien over pijnloze manieren (menselijke manieren) om dood te gaan. Dit dan met t oog op de doodstraf en dat dat er altijd pijnlijk aan toe gaat.

http://video.google.com/videoplay?docid=-8068091823725414405#

Best interessant :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_85796831
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 01:50 schreef Apotheose het volgende:
laatst docu gezien over pijnloze manieren (menselijke manieren) om dood te gaan. Dit dan met t oog op de doodstraf en dat dat er altijd pijnlijk aan toe gaat.

http://video.google.com/videoplay?docid=-8068091823725414405#

Best interessant :P
Docu's van BBC Horizon zijn over het algemeen geweldig.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 08:50:30 #42
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_85799690
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:22 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Of gewoon slaappillen via internet uit het buitenland laten komen, dan een flinke overdosis icm alcohol nemen (nog veel gevaarlijker).

Doe je dit ook nog eens in je auto op een verlaten industrieterrein op vrijdagavond weet je zeker dat je pas maandagochtend gevonden wordt.
Gros van de slaappillen ga je echt niet dood aan.
Alleen van barbituraten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_86379624
quote:

[..]

Nou, das dus niet waar..

Ehm... Wat? Hoe kan ze een brief geschreven hebben over haar eigen zelfmoord?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_86379757
quote:

[..]

Nou, das dus niet waar..

mag ik vragen hoe het precies zat?
haar vriend pleegde zelfmoord en door het gemis en verdriet je zus ook?

apart verhaal, al doet het me een beetje denken aan romeo en juliet (al snap ik dat het nooit zo rooskleurig zal zijn)
pi_86381324
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:25 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ehm... Wat? Hoe kan ze een brief geschreven hebben over haar eigen zelfmoord?
Je gaat niet ineens dood denk ik, dus je hebt tijd om je ervaringen op te schrijven. Doen er niet veel.

Het lijkt mij alleen voor de nabestaanden wel moeilijker verwerken wanneer je dat leest.

Enorm veel kracht toegewenst, estherimanse.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_86595255
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:30 schreef notagain het volgende:

[..]

mag ik vragen hoe het precies zat?
haar vriend pleegde zelfmoord en door het gemis en verdriet je zus ook?

apart verhaal, al doet het me een beetje denken aan romeo en juliet (al snap ik dat het nooit zo rooskleurig zal zijn)
Zo zat het ja..
Een soort Romeo en Julia ja..
Groetjes Esther
pi_86595398
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:21 schreef paddy het volgende:

[..]

Je gaat niet ineens dood denk ik, dus je hebt tijd om je ervaringen op te schrijven. Doen er niet veel.

Het lijkt mij alleen voor de nabestaanden wel moeilijker verwerken wanneer je dat leest.

Enorm veel kracht toegewenst, estherimanse.
Je gaat idd niet direkt dood..
Dat duurt een poos..
En die ervaring schreef ze op..
Op 5 !! A4-tjes nog wel..

Als nabestaande was het zo gedetailleerd dat je haar bijna zag zitten.
Je kon er een beeld van maken..
De laatste pagina is gescheurd omdat ze het bewustzijn verloor..

Dus het is wel mogelijk om je eigen zelfmoord op te schrijven..
Groetjes Esther
  zondag 19 september 2010 @ 16:44:25 #48
283146 Ironhide
Donker getinte rechtse havik
pi_86604745
Zelfmoord zonder gevaar of traumatiserende uitwerking op de omgeving - zo hoort het.

Overigens schijn je met helium redelijk makkelijk aan je eind te kunnen komen:
quote:
The preferred method of achieving a peaceful and painless death without the aid of a physician or prescription drugs is described below. This information is available in greater detail in the book, ‘Final Exit’.

This is what you’ll need:

A large plastic bag. Two if you want to be certain. Many shops stock large trash bags. Getting a bag large enough to cut holes in for your arms to slip through and help hold the bag in place will also ensure that the bag is large enough.

Any medication, whether over the counter or prescription, which will make you go to sleep. It does not have to be strong enough to kill you. Just strong enough to make you go to sleep.

Helium gas. The kind they use to fill balloons with. Available at Wal-Mart in the party decorations section, (get two large helium balloon kits), or get it as an industrial gas from any welding gas or industrial gas supplier. These can be found in the yellow pages. Hospital air, or oxygen, suppliers may also be able to get this. Ask for it. It is completely legal and is used to fill party balloons. It could be used for a party you’ll be giving for your birthday.

Some cord, thread, or elastic to help hold the bag closed.

An hour or more alone.
...
(http://geoghegan.wordpres(...)site-for-euthanasia/)
pi_86604781
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:01 schreef Fireblast het volgende:
Maar echt midden in een woonwijk... ga dan ergens op een industrieterrein staan ofzo. :'(
Damed if you do, damned if you don't. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_86605083
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:52 schreef estherimanse het volgende:

Als nabestaande was het zo gedetailleerd dat je haar bijna zag zitten.
Je kon er een beeld van maken..
De laatste pagina is gescheurd omdat ze het bewustzijn verloor..

Dus het is wel mogelijk om je eigen zelfmoord op te schrijven..
Morbide. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')