quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:47 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Iemand die zelfmoord pleegt en toch nog aan de mensen denkt verdient gewoon om te leven.
Hij verdient het juist om dood te gaan. Want dat is wat hij graag wilde. Dus ik ben blij voor hem dat het gelukt is. We zouden daar met zijn allen wat meer voor open moeten staan. Als het bespreekbaar zou zijn, zouden waarschijnlijk veel minder mensen het daadwerkelijk doen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:47 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Iemand die zelfmoord pleegt en toch nog aan de mensen denkt verdient gewoon om te leven.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:47 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Dit is toch veel aangenamer?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Kon hij niet gewoon z'n polsen doorsnijden?
en pijnlijker dan vergast.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij verdient het juist om dood te gaan. Want dat is wat hij graag wilde. Dus ik ben blij voor hem dat het gelukt is. We zouden daar met zijn allen wat meer voor open moeten staan. Als het bespreekbaar zou zijn, zouden waarschijnlijk veel minder mensen het daadwerkelijk doen.
Wat een onzin. Het feit dat je zelf niet meer verder wil leven zegt toch niet dat je niet om andere mensen geeft.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:40 schreef Hondenfluitje het volgende:
Toch wel vreemd dat zo iemand schijnbaar nog geeft om andere mensen.
Gewoon gas langzaam in je auto laten lopen en zelf een dutje gaan doen op de achterbank.. Merk je niks van.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:38 schreef R4m0n_46 het volgende:
Een vergassing lijkt me echter ook niet een pretje
Katalysator.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:01 schreef RacerDKB het volgende:
Tuinslangetje in de uitlaat, andere uiteinde door je raam op een kiertje, motor aan en hups?
Dat lijkt mij in ieder geval het meest logische.
Of gewoon slaappillen via internet uit het buitenland laten komen, dan een flinke overdosis icm alcohol nemen (nog veel gevaarlijker).quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:57 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Gewoon gas langzaam in je auto laten lopen en zelf een dutje gaan doen op de achterbank.. Merk je niks van.
Of om niet meer te hoeven.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:47 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Volledig mee eens, al blijft het natuurlijk altijd triest wanneer iemand zichzelf van het leven berooft.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Hij verdient het juist om dood te gaan. Want dat is wat hij graag wilde. Dus ik ben blij voor hem dat het gelukt is. We zouden daar met zijn allen wat meer voor open moeten staan. Als het bespreekbaar zou zijn, zouden waarschijnlijk veel minder mensen het daadwerkelijk doen.
Ik snap nooit zo goed waarom. Ik vind de woordkeus ook veelzeggend 'zich van het leven berooft'... je kan ookz eggen dat iemand kiest om er mee te stoppen. Leven is niet altijd leuk, het is toch juist fijn (voor die iemand dan) als hij ervoor kiest te stoppen met iets wat niet leuk is?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:41 schreef Boldface het volgende:
[..]
Volledig mee eens, al blijft het natuurlijk altijd triest wanneer iemand zichzelf van het leven berooft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |