quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:34 schreef Jian het volgende:
Voor de liefhebbers, exclusief op Fok, alvast een preview van de huldiging as dinsdag;
moet je zelf de verzendkosten betalen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
Voor iedereen die een gratis bal wil:
Gratis bal #2
Ik heb hem ook aangevraagd voor op mijn werk en ik kreeg hem vandaag binnen.
Daarom, ik wil niet jinxenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegen Slowakije en Brazilië zat je je toch ook al te verkneukelen over het op handen zijnde verlies van onze jongens?
Hou dat vast, het werkt prima tot nu toe!![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
moet je zelf de verzendkosten betalen?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
moet je zelf de verzendkosten betalen?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:50 schreef remlof het volgende:
58% Holland
Maar GeenStijl heeft 'm nog niet ontdekt denk ik
quote:
neh...quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:48 schreef Anniebab het volgende:
Hey zijn jullie nog steeds chagrijnig??
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? nee hoor, heb er net nog 1 aangevraagd voor mijn werk maar dan op het adres van mijn werk. Die op mijn eigen adres kreeg ik vandaag en ik hoefde niets te betalen.
Hoe gaat ie..Marrije.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:16 schreef Marrije het volgende:
Maar die 4,95 is dus een verzoekje als ik het goed begrijp, geen eis.
Maar ik ga ze niet op kosten jagen.
ohhhhhhhhh Annie excuus zal je nog pmen sorry sorry en nog eens sorry.quote:
Ja, zo een beetje inderdaadquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hoe gaat ie..Marrije.
Warm, dik, tevreden en rustig afwachten zeker.![]()
Nog geen aanstalten ,dat hij al zin heeft om de wereld te aanschouwen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:44 schreef Toverheks het volgende:
scheidsrechter is Howard Webb.
ik had van de week doc gezien van de VPRO en daar kwam hij ook in voor, is een politieagent en geloof wel een goeie.
hebben ze geen zwembad in dat hotelquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
Gossiemikkie, zelfs in Grunn is het warm. Gelukkig heb ik een fan op m'n hotelkamer.
Nee, geen FANN
Presentatie is dit jaar door Jelle Brandt Corstius, leuke vent en goede journalist.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:52 schreef Toverheks het volgende:zomergasten, 1 van de leukste zondagavond prog. hier al vast wie er komen aanschuiven, leuk de 1e aflevering Jan Marijnissen en de laatste Erwin Olaf die ga ik zeker kijken.
VPRO’s Zomergasten van 2010
Van 25 juli tot en met 29 augustus 2010 ontvangt presentator Jelle Brandt Corstius elke zondag de volgende Zomergasten: Zondag 25 juli: politicus Jan Marijnissen Zondag 1 augustus: schrijver Maarten ‘t Hart Zondag 8 augustus: schrijfster en cabaretière Paulien Cornelisse Zondag 15 augustus: actrice Annet Malherbe Zondag 22 augustus: filmregisseur Paul Verhoeven Zondag 29 augustus: fotograaf Erwin Olaf
hij deed het verleden jaar toch ook??? of ben ik helemaal in de war.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Presentatie is dit jaar door Jelle Brandt Corstius, leuke vent en goede journalist.
Vorig jaar was het Margriet van de Linden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij deed het verleden jaar toch ook??? of ben ik helemaal in de war.
Interessante gasten!quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:52 schreef Toverheks het volgende:
zomergasten, 1 van de leukste zondagavond prog. hier al vast wie er komen aanschuiven, leuk de 1e aflevering Jan Marijnissen en de laatste Erwin Olaf die ga ik zeker kijken.
VPRO’s Zomergasten van 2010
Van 25 juli tot en met 29 augustus 2010 ontvangt presentator Jelle Brandt Corstius elke zondag de volgende Zomergasten: Zondag 25 juli: politicus Jan Marijnissen Zondag 1 augustus: schrijver Maarten ‘t Hart Zondag 8 augustus: schrijfster en cabaretière Paulien Cornelisse Zondag 15 augustus: actrice Annet Malherbe Zondag 22 augustus: filmregisseur Paul Verhoeven Zondag 29 augustus: fotograaf Erwin Olaf
vetquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:48 schreef Copycat het volgende:
Is Paul Verhoeven niet al eens te gast geweest?
Waarschijnlijk. Ik ben wel benieuwd naar hoe het tussen Jelle en Paul gaat worden, dat kon best eens een spannende avond worden.quote:Of kwam zijn werk gewoon veelvuldig terug?
25 juli.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:59 schreef remlof het volgende:
Die met Marijnissen wil ik wel zien, wanneer is die eerste uitzending?
Er is al sinds gisteren een topic over op Fok dus ws zijn dat al allemaal Hollanders die gestemd hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich wel aardig om de stand te zien vóórdat de hordes Nederlanders daar hun ding komen doen.
Ow, die heb ik gemist danquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is al sinds gisteren een topic over op Fok dus ws zijn dat al allemaal Hollanders die gestemd hebben
Vanmorgen was ze een beetje bibberig, en nu heeft ze ontiegelijk de pest in.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:06 schreef beequeen het volgende:
Dikkevoor Lays en Dees.
Alles goed met je dochter, Hondjes? Wat een schrik moet dat geweest zijn.
Sorry, niet teruggelezen.
hey liev, heb je je brood opgegeten en is het nog zo koud bij jou???quote:
oei ik had het niet meegekregen, maar ze mankeert niets in elk gevalquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Vanmorgen was ze een beetje bibberig, en nu heeft ze ontiegelijk de pest in.
Want zonder auto, die is weggesleept, en weet even niet hoe ze op haar werk moet komen.
Gelukkig hadden we mijn fiets , vorige keer met een vrachtwagen, mee laten gaan, maar
fietspaden hebben ze niet, wel vakantiechaos, en dat met dikke buik, maar goed....
Ben blij dat ze zelf niets mankeert.
gelukkig alles goed afgelopen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Vanmorgen was ze een beetje bibberig, en nu heeft ze ontiegelijk de pest in.
Want zonder auto, die is weggesleept, en weet even niet hoe ze op haar werk moet komen.
Gelukkig hadden we mijn fiets , vorige keer met een vrachtwagen, mee laten gaan, maar
fietspaden hebben ze niet, wel vakantiechaos, en dat met dikke buik, maar goed....
Ben blij dat ze zelf niets mankeert.
Met vlagen....al hebben we daarstraks wel lekker buiten een ijsje gegetenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gaat het een beetje met jou, nog misselijk ?
oh heb je lekker voor gezeten, heerlijk dat ff te lezen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Met vlagen....al hebben we daarstraks wel lekker buiten een ijsje gegeten
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:51 schreef Laysa het volgende:
ja...soms dek ik hoppa maar de meeste tijd ben ik toch best moe...heel de middag geslapen....en lekker met DK op mn bedje gelegen
Ja was wel ff fjn en ik had het van Deis zelf gehoord.....spannend...ik hoop dat ze een beetje kunnen slapen allemaalquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh heb je lekker voor gezeten, heerlijk dat ff te lezen.
Deisyy haar zusje is vandaag opgenomen hoop dat we nog vanavond wat van deisyy horen.
Je bedoelt jij lag op het hele bed en ik lag tussen de stang en het matras? Ongeveer een beetje net als thuis dus!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:51 schreef Laysa het volgende:
ja...soms dek ik hoppa maar de meeste tijd ben ik toch best moe...heel de middag geslapen....en lekker met DK op mn bedje gelegen
* Proestquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch niet lepeltje lepeltje he, jullie gedragen jullie toch wel he
hahahahaquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bedoelt jij lag op het hele bed en ik lag tussen de stang en het matras? Ongeveer een beetje net als thuis dus!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bedoelt jij lag op het hele bed en ik lag tussen de stang en het matras? Ongeveer een beetje net als thuis dus!
Yay.... jij post ook weer!quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:wat ik me nu inene bedenk, Ian kan niet eens dit weekend naar Mera toe, hij moet 24 uur per dag/nacht maar doorgaan met painten, de aanvragen stromen met bosjes binnen.
Hoop dat hij *ontdekt* wordt door een grote reklamemeneer of mevrouw en dat de betaalde aanbiedingen binnen stromen.Hij moet maar inplaats van snitzeltjes bakken een eigen buro opzetten.
Zijn je vlekken al wegquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yay.... jij post ook weer!
Fijn om te lezen dat het best goed met je gaat
En dikkeaan D_K dat hij zo goed voor je zorgt!
Hey Dementor jij bent helemaal blootquote:
Best goed is ook weer wat overdreven...Maar ben zeker blij dat DK dr is....is voor hem ook allemaal niet makkelijk...quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yay.... jij post ook weer!
Fijn om te lezen dat het best goed met je gaat
En dikkeaan D_K dat hij zo goed voor je zorgt!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Best goed is ook weer wat overdreven...Maar ben zeker blij dat DK dr is....is voor hem ook allemaal niet makkelijk...
Das belangrijk. Je lief in de buurt. Tis achter de rug begreep ik. Herstel zequote:Op donderdag 8 juli 2010 21:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Best goed is ook weer wat overdreven...Maar ben zeker blij dat DK dr is....is voor hem ook allemaal niet makkelijk...
Ik moet nog een nieuwe verzinnen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey Dementor jij bent helemaal bloot, zie niks bij jou
Vlekken? Help me even herinneren....quote:
Je moedervlekken, waarover je zo ongerust was? Die?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vlekken? Help me even herinneren....
Je moederquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vlekken? Help me even herinneren....
Jaaaah....... als je D_K en Laysa samen ziet, dan voel ik me echtquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar jullie vullen elkaar top aan, en jullie zijn liev leuk stel en jullie komen er wel met zijn 2e.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moedervlekken, waarover je zo ongerust was? Die?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 8 juli 2010 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Das belangrijk. Je lief in de buurt. Tis achter de rug begreep ik. Herstel ze
Ow die.... de ene ziet er nog steeds vrij raar uit... maar mijn moeder (hahahaha) zei dat ik het nog even een weekje aan moest kijken... heb er nog steeds mijn twijfels bij...quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar jullie vullen elkaar top aan, en jullie zijn liev leuk stel en jullie komen er wel met zijn 2e.
Misselijk van lievigheidquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:07 schreef Laysa het volgende:
en ineens ben ik kotsmisselijk....ik duik onder
Ik had m dus nog niet gezien, maar nu welquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.hollanddoc.nl/artikelen/43662447/
doc. Kill the Referee
MENTAL IMAGEquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey Dementor jij bent helemaal bloot, zie niks bij jou
Je lijkt wel een lijkquote:
ja ik kijk, hier keek puberkind heel vaag naar me, ze dacht huh mijn moeder zingt met ABBA mee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:01 schreef Gert het volgende:
Dadelijk een stukje pophistorie op Nederland 3.
[ afbeelding ]
had hem van de week al gepost is echt een aanrader.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had m dus nog niet gezien, maar nu wel![]()
Aanrader voor de liefhebbers![]()
Hier staat hij helemaal;
http://player.omroep.nl/?aflID=11119984
Hij gaat helaas stoppen.quote:
waar ga je heen, wil je naar de stad??? voor de deur tram 16 of 24( staat op voorkant richting centraal stadion) stap je uit bij de munt, kan je bloemenmarkt op kom je bij het spui recht of links de leidsestraat kom je op het leidseplein.of ga de straat van Thusinski in kom je op Rembrandsplein.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga nu naar het centrum! Heks waar moet ik naartoe?
Let op zakkenrollers? Verdomme, nog concurrentie ook!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar ga je heen, wil je naar de stad??? voor de deur tram 16 of 24( staat op voorkant richting centraal stadion) stap je uit bij de munt, kan je bloemenmarkt op kom je bij het spui recht of links de leidsestraat kom je op het leidseplein.of ga de straat van Thusinski in kom je op Rembrandsplein.
veel plezier doe voorzichtig en let op zakkenrollers
neem geen taxi terug de laatste tram gaat om 5 voor half 1, de taxichauffeurs zijn afzetters, merken ze dat je de stad niet kent rijen ze een kolere stuk om en kost klauwen met geld.
of bedoel je welke tent je heen wilt, vermijd de reguliersbree he en de walle is ook niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga nu naar het centrum! Heks waar moet ik naartoe?
doe wel voorzichtig he en veel plezierquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Let op zakkenrollers? Verdomme, nog concurrentie ook!![]()
Haha, van een kale kip kunnen ze niets pikken!
mooi he FANN, echt goed gedaan van *onze Ian*quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij gaat helaas stoppen.
Maar soms kun je ook maar beter stoppen, na zoveel seizoenen dezelfde grappen begint het saai te worden.
Nou ik moet toegeven dat er wel een paar heeeeeeele leuke bijzitten en da's best knapquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooi he FANN, echt goed gedaan van *onze Ian*
Waarom ga je niet effe met hem mee de stad in ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of bedoel je welke tent je heen wilt, vermijd de reguliersbree he en de walle is ook niet meer wat het geweest is
Nee joh, gewoon linea recta naar de Reguliersdwarsquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of bedoel je welke tent je heen wilt, vermijd de reguliersbree he
oh ja was dwars hahahaha ja stuur ik hem de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon linea recta naar de Reguliersdwars
zal ik hem naar de Stoofsteeg sturen of de St Anne Dwarsstraat of het ouderkerksplein, kan ook de ouwe zijds wordenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon linea recta naar de Reguliersdwars
jammerquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja was dwars hahahaha ja stuur ik hem de verkeerde kant op.
Nee FANN gaat niet.
jajaja, ik heb net effe dat topic doorgescrolled dus ik had je al gezienquote:
Wel grappig om terug te zien hoe Ian mij blijkbaar ziet hahahaha....quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
jajaja, ik heb net effe dat topic doorgescrolled dus ik had je al gezien![]()
die indiaan vind ik wel knap trouwenstering wat een werk...
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
jammerwas wel leuker geweest voor hem...
hij heeft toch wel je telefoonnummer voor als ie verdwaald ?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hij kan me dafg en nacht bellen
D_K in zijn eentje in het centrum van Amsterdam ...., ik krijg er dit soort associaties bij ;quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
dat dacht ik al ...
Nou dan zal alles wel goed komen ... echt ver verdwalen kan ie niet in het centrum denk ik
Sorry? Wie ben jij?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Je wil ons gewoon niet meer kennen nu je zo succesvol bent.
Ja dat dusquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, dit zuigt... Ik kan niet meer normaal scrollen en mijn smileys zijn weg en WTF!?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, kan dit uit ofzo? Ik kan hier niet mee omgaan
Oh fijn, méér moeite doen dan eerst, dankuvriendelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
De smileys vind je door op desmiley te klikken onder het invoerveld.
quote:...zondag tijdens de finalewedstrijd Nederland - Spanje.
Op die manier kan iedereen alvast kennis maken met een aantal nieuwe features, zoals de automatische updates van topics en AT lijsten.
Kort na de wedstrijd wordt iedereen weer teruggezet.
Binnenkort zullen abohouders de mogelijkheid krijgen de nieuwe layout in te stellen. Dat zal de betaversie betreffen. Hierbij moet gezegd worden dat een aantal functies nog niet helemaal werken zoals zou moeten. Dat zullen vooral een aantal abonnementfuncties zijn (zoals foes, custom headers e.d.), die óf nog niet volledig werken, óf nog in het geheel geïmplementeerd moeten worden.
Tijdens de wedstrijd zal niet aan de layout worden geknutseld, zodat er ook geen onverwachte problemen kunnen optreden.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooi, mijn ava past geweldig bij mijn reactie op deze layout.
Samen chaggo is niet alléééééén!quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en ik had een voorzienende blik toen ik de mijne aan je vroeg.
Ja, want daarna staat die smiley er niet gelijk als je erop klikt, nee dan krijg je de code te zien.... echt zo user-friendlyquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh fijn, méér moeite doen dan eerst, dankuvriendelijk.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:26 schreef Leandra het volgende:
Oh, je zou het moeten kunnen veranderen bij opties (rechts boven, bijna onzichtbaar) maar dan staat er dat wijzigingen direct opgeslagen worden en dat gebeurt dan dus niet, en nergens een knop om te klikken dat je wijzigingen doorgevoerd moeten worden.
En gvd dat automatisch refreshen is ook
Bij mij zijn ze wel gewoon aanklikbaar.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:32 schreef Leandra het volgende:
Wat is in godsnaam de reden dat die smileys niet gewoon aanklikbaar zijn??
En waarom staan ze er niet gewoon in een veld?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze wel gewoon aanklikbaar.
Bij mij niet....quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Smileys staan er overigens wel in als je erop klikt.
Dan zet je m zelf toch weer aan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
En nu zetten ze hem verdomme weer uit?
Technisch gezien andersomquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fijn dat de oude weer terug is, die nieuwe is bagger
Dikke lul vijftien bier, ik kan niet scrollen, dat is gewoon FAIL.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:43 schreef FANN het volgende:
mwe ... dat gaat ook wel weer wennen, zitten ook best voordelen aan
en het is gratis![]()
stelletje mopperkonten
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In jouw geval wel, ik heb geen bagger
na vijftien bier heb jij geen dikke lul meer heurquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dikke lul vijftien bier, ik kan niet scrollen, dat is gewoon FAIL.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
na vijftien bier heb jij geen dikke lul meer heur![]()
Kutnewbie.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
en wat betekent dat tagje dan?
dat je een schnitzel bent ?
nah gefeliciteerd dan maar![]()
[ afbeelding ]
Daar heeft in het FB-topic nog iemand last van, maar ze doen net alsof het aan haar ligt....quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dikke lul vijftien bier, ik kan niet scrollen, dat is gewoon FAIL.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kutnewbie.
Respect voor El Schnitzel, heerscher van alles dat pauper is!
Mijn vader had ooit ook zo'n operatie en de avond ervoor heeft hij met een lotgenoot alleen maar lol zitten maken. Wees maar blij voor je zus, want angst heeft in dergelijke gevallen helemaal geen zin.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:12 schreef Deisyy het volgende:
Vanavond nog even bij mijn zus in het ziekenhuis geweest, morgenochtend om 8 uur wordt ze geopereerd, mits er geen spoedgevallen tussenkomen. Ze is nog geen greintje nerveus of angstig, volgens de artsen komt dat omdat de tumor haar gevoelens beïnvloeden.
In haar geval is dat misschien wel fijn, ik zou in mijn broek schijten als ze morgen in mijn hoofd gingen zagen.
Doe je best, je hebt een lange enerverende dag voor de boeg.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:21 schreef Deisyy het volgende:
Thanks
De operatie zal een uurtje of 7 duren. Wij zusjes gaan morgenochtend naar het ziekenhuis, gewoon om bij elkaar en in de buurt te zijn, ook voor mijn zwager en neefjes.
Ik ga proberen een beetje te slapen.
Hopelijk gaat 't goed Dees, hou je haaks!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:12 schreef Deisyy het volgende:
Vanavond nog even bij mijn zus in het ziekenhuis geweest, morgenochtend om 8 uur wordt ze geopereerd, mits er geen spoedgevallen tussenkomen. Ze is nog geen greintje nerveus of angstig, volgens de artsen komt dat omdat de tumor haar gevoelens beïnvloeden.
In haar geval is dat misschien wel fijn, ik zou in mijn broek schijten als ze morgen in mijn hoofd gingen zagen.
Sterkte! Zal morgen een kaarsje branden voor je zus. Ik weet hoe het is om te wachten in het ziekenhuis....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:21 schreef Deisyy het volgende:
Thanks
De operatie zal een uurtje of 7 duren. Wij zusjes gaan morgenochtend naar het ziekenhuis, gewoon om bij elkaar en in de buurt te zijn, ook voor mijn zwager en neefjes.
Heel veel sterkte.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:21 schreef Deisyy het volgende:
Thanks
Sterkte vandaag, ik zal voor jullie duimen.[insert kussmiley]quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:12 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedemorgen op deze zonnige dag waar we weer geconfronteerd worden met gelikte edoch ongewenste lay-out (wat mij betreft)
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:23 schreef beequeen het volgende:
Ik kan ook mijn opties niet vinden. Ik wil naar baggerlayout. Help.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh jawel BQ, ik ga met mijn muis over die hoekjes/puntjes weet ik veel hoe je zulke dingen noemt in jou post dan komt het tevoorschijn.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:27 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen.
Met CTL+ kan je de letters groter maken.
Rechts zitten enkele funties BQ .
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:25 schreef Toverheks het volgende:
jij hebt helemaal geen knopjes of optie`s kan je niet quoten niks BQ hahaha wat een zooitje op de vrijdagmorgen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:27 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen.
Met CTL+ kan je de letters groter maken.
Rechts zitten enkele funties BQ .
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zien dat ik een abo heb. Wat een jedoe allemaal op de vroege morgen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie jij je opties? Letters zijn hier ok.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Staat links bovenaan, achter je naam.
Ik vind het allemaal nogal meevallen, tis effe wennen denk ik
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:31 schreef hondjes het volgende:
Rechts bij die hoekjes, daar kan je quoten enzo.
bovenaan kan je de schuif op 0 zetten, dan gaat hij niet automatisch verfrissen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gezien. Waar haal jij die smileys vandaan? Ik ben ze kwijt.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gezien. Waar haal jij die smileys vandaan? Ik ben ze kwijt.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:33 schreef Jian het volgende:
even op die smiley onder je invoerveld klikken, dan verschijnen ze
quote:
Bij mij wel, maar ik kan nergens de opties voor je profiel vinden (usericon, weergaveopties enzo)quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gevonden, thnx.
Ik kan klikken wat ik wil, ze doen niks.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar ik kan nergens de opties voor je profiel vinden (usericon, weergaveopties enzo)Wel vervelend dat je een keer extra moet klikken om de smileys te 'openen'.
Al met al is dit gewoon ruk.
Zat ook al raar te kijken, eerst maar even douchen en aankleden. Daarna maar even verder spelen.quote:
Die is/was ook bagger idd. Kunnen we met de update wel mobiel in onze pm-box?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:04 schreef remlof het volgende:
Ik zit nu op de mobiele layout trouwens, maar daar komt binnenkort ook een update voor. Weet alleen dat die blauw is ipv oranje
Ooh wat fijn!quote:
Das fijnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ohja, goedemorgen!![]()
Erg warm vandaag.
En morgen is Ian weer hieren kan iedereen de pot op met z'n ava's haha
hey goedenmorgen fijn dat jullie samen kunnen kijken, is hij nog de stad ingeweest gister en vond hij het leuk??? en heb jij lekker geslapen??/quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ooh wat fijn!Kan hij je in bedwang houden als ze winnen
![]()
Hij is destad nog in geweest en volens mij was het wel leukquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey goedenmorgen fijn dat jullie samen kunnen kijken, is hij nog de stad ingeweest gister en vond hij het leuk??? en heb jij lekker geslapen??/
Ik heb chrome geinstalleerdquote:
Ja aso, maar volgens mij doet de NOS het ook gewoon, sterker nog ik ga er naar toequote:
ja las het vanmorgen en heb al kommentaar geleverd, belachelijk toch, waarom niet gewoon de NOS, ach AT5 zal ook wel wat doen dus wordt het hier AT5quote:
jij bent gestoord KAlly, echt komen meer dan anderhalf miljoen mensen, en dan wat er nog in Amsterdamn woond, nee blijf wel lekker thuisquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja aso, maar volgens mij doet de NOS het ook gewoon, sterker nog ik ga er naar toe
Ja en ik ga gewoon, dit is een historisch ietsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent gestoord KAlly, echt komen meer dan anderhalf miljoen mensen, en dan wat er nog in Amsterdamn woond, nee blijf wel lekker thuis
oke.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij is destad nog in geweest en volens mij was het wel leuk...Ik heb geslapen van 22.00 tot half 8 vanochtend en heb nu barstende koppij =n en mn lichaam weet nog niet zeker of we misselijk gaan worden
nou veel plezier, en als je half bewusteloos gedrukt bent of beroofd je hebt mijn nummer en komt deze kant op , je weet gebeurt er iets heb tv en een lekker bakkie koffie.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ik ga gewoon, dit is een historisch iets
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou veel plezier, en als je half bewusteloos gedrukt bent of beroofd je hebt mijn nummer en komt deze kant op , je weet gebeurt er iets heb tv en een lekker bakkie koffie.
Ik doe voorzichtigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou veel plezier, en als je half bewusteloos gedrukt bent of beroofd je hebt mijn nummer en komt deze kant op , je weet gebeurt er iets heb tv en een lekker bakkie koffie.
Jij lacht omdat ik bewusteloos gedrukt wordquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wij gaan idd met een paar van Fokquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als we nou allemaal eens gaan? Komen we na afloop allemaal bij jou thee drinken Heksie haha![]()
En dan met z'n alleen dat ziekenhuis van Laysa onveilig maken
mag hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als we nou allemaal eens gaan? Komen we na afloop allemaal bij jou thee drinken Heksie haha![]()
En dan met z'n alleen dat ziekenhuis van Laysa onveilig maken
Ooohw.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag hoormaar Laysa is dan niet meer in Amsterdam hoop dat ze maandag naar huis mag samen met D-K
Van de WK SC, C_A, iBenny en Bellatrix, van TAL gaan Tombolafan en Loveless85 ook nog maar apart, Gomi komt ook nog even langsquote:
In de nieuwequote:
gezellig, alleen Gomi ken ik, nou ja kennen ja van hier, lijkt me een gezellige gast.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Van de WK SC, C_A, iBenny en Bellatrix, van TAL gaan Tombolafan en Loveless85 ook nog maar apart, Gomi komt ook nog even langs
Ja nou C_A woont vlak bij mij dus wij gaan samen naar A'dam en daar zien we de restquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gezellig, alleen Gomi ken ik, nou ja kennen ja van hier, lijkt me een gezellige gast.
nou iedergeval heel veel plezier.
doe maar niet hequote:
Zeker, kan 't iedereen aanradenquote:
hou er rekening mee dat je heel vroeg moet met de trein, anders is het al te druk op cs en het GVB heeft dienstregeling ook aangepast, kijk ff van te voren op de GVB site enzo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou C_A woont vlak bij mij dus wij gaan samen naar A'dam en daar zien we de rest![]()
Hoop ik
Ohhja, gezsjellugquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Van de WK SC, C_A, iBenny en Bellatrix, van TAL gaan Tombolafan en Loveless85 ook nog maar apart, Gomi komt ook nog even langs
quote:Pathé biedt in twee bioscopen WK-finale in 3D
AMSTERDAM - Wie de WK- finale Nederland-Spanje zondagavond in de bioscoop in 3D wil zien, kan daarvoor terecht in Amsterdam en Rotterdam. Pathé biedt deze mogelijkheid aan in de bioscopen Pathé De Munt in Amsterdam en Pathé Schouwburgplein in Rotterdam.
Het commentaar bij de vertoning, met het Nederlands elftal in de hoofdrol, is Engelstalig. Kaartjes kosten 12,50 euro. Dit vermeldt de website van de bioscoopketen.
De Pathé-bioscopen draaien zondagavond ook gewone films. Verscheidene filmhuizen daarentegen hebben al aangegeven tijdens de WK-finale de deuren gesloten te houden, omdat ze weinig bezoekers verwachten.
goedenmorgen Cc, en keek vanmorgen rtl nieuws, maar ergens waar jij woond wordt het 33 graden vandaagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:33 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Wat lachen, die enorme Ian_Icon populariteit.
Minder lachen dat ik weer hard aan de slag moet om mijn belofte aan mijn ex-collega's na te komen.
Maar! Het einde van mijn generositeit begint in zicht te komen, en dan wordt er betaald voor mijn diensten.
Ja we gaan vroeg en hebben op Zuid afgesproken zo door naar het museumpleinquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hou er rekening mee dat je heel vroeg moet met de trein, anders is het al te druk op cs en het GVB heeft dienstregeling ook aangepast, kijk ff van te voren op de GVB site enzo.
Nee dat is wel jammer, maar wel leuk verzonnenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohhja, gezsjellug![]()
Dit is ook tof, jammer dat je dan in een bioscoop moet gaan zitten, ook niet echt sfeervol![]()
[..]
Pietje leg eens uitquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja we gaan vroeg en hebben op Zuid afgesproken zo door naar het museumplein
Uiteraardquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:36 schreef Laysa het volgende:
Ik hoop idd maandag naar huis te gaan....dat heb ik de zaal arts al gewoon verteld hoor
Doe ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik kijk wel naar de tv het museumplein, als ik je zie zwaai ik wel ff
zwaai jij dan terug
nou ga maar vast, want als jij daar aankomt is er wel een zonnetje, wordt overal tussen de 26 en 33 gr.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:40 schreef Kally het volgende:
Trouwens het is hier bewolkt![]()
ik wilde naar het strand
Ja maar ik zie het er niet vanafquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ga maar vast, want als jij daar aankomt is er wel een zonnetje, wordt overal tussen de 26 en 33 gr.
Geniet ze lieverdquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik zie het er niet vanaf![]()
Maar ga wel zo, Lays ik bel je vanavond mop![]()
Fijne dag allemaal
Jeuj!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:34 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen Cc, en keek vanmorgen rtl nieuws, maar ergens waar jij woond wordt het 33 graden vandaag
Het programma waarmee je internetpagina's bekijkt, standaard is dit vaak Internet Explorer maar alternatieven hiervoor zijn vaak sneller (zoals firefox en google chrome ).quote:
Zou heel fijn voor je zijn!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:36 schreef Laysa het volgende:
Ik hoop idd maandag naar huis te gaan....dat heb ik de zaal arts al gewoon verteld hoor
wens je sterktequote:
Die zitten zich met zijn allen op te vreten van de zenuwen ben ik bang. Wel fijn dat ze er allemaal zijn om elkaar en zwager en neefjes te steunen. Hoop op goede berichten van haar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:50 schreef Laysa het volgende:
Hoe zou het bij Deis zijn? Ik hoop dat alles goed gaat
haar zusje werd om 8 uur geholpen en de operatie duurt 7 uur.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:50 schreef Laysa het volgende:
Hoe zou het bij Deis zijn? Ik hoop dat alles goed gaat
Nou wees blij, als je met die temperaturen zonder airco in bed moet liggen baal je ook denk ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:43 schreef Laysa het volgende:
Tis hier wel mooi weer...zie ik vanuit het raam 7 hoog in een kamer met airco
veel plezier en smeer je goed inquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik zie het er niet vanaf![]()
Maar ga wel zo, Lays ik bel je vanavond mop![]()
Fijne dag allemaal
Safari hierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het programma waarmee je internetpagina's bekijkt, standaard is dit vaak Internet Explorer maar alternatieven hiervoor zijn vaak sneller (zoals firefox en google chrome ).
nou airco heeft ze, en koud dat het was van de week daarzo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou wees blij, als je met die temperaturen zonder airco in bed moet liggen baal je ook denk ik
Ja die zag ik nog, ik kwam helemaal bij gisteren na een uur in de autoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou airco heeft ze, en koud dat het was van de week daarzo.
nou ik wil ook wel een airco hier in huis, is mij te warm, verlang zo naar de herfst/winterquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die zag ik nog, ik kwam helemaal bij gisteren na een uur in de auto
quote:Het Nederlands elftal vaart bij winst vanaf het Marinecomplex op Kattenburg naar de IJhaven, de Noordwal en Buiten IJ via de Brouwersgracht, Herengracht en Leidsegracht naar het Rijksmuseum. Daar meert de boot aan, waarna de huldiging plaatsvindt op het Museumplein. Met de keuze voor de vaarroute is rekening gehouden met de woonboten in de Amsterdamse grachten. Volgens de gemeente liggen op het traject negen woonschepen.
dan allemaal bij Soury op haar balkonnetjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bij winst zit muis volgens mij eerste rang![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |