PierreBetFair zal ook wel komenquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:55 schreef Redux het volgende:
Het wachten is op magik7777 met z'n chagerijnige insteek, ik verwacht dat hij de 1e pessimistich ingestelde reactie zal posten
Zouden ze het horen denk je???quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:02 schreef OmniRocket het volgende:
Ik denk ook dat Nederland verliest, maar ik blijf ze aanmoedigen tot het laatste fluitsignaal!
Nee, maar daar gaat het niet omquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Zouden ze het horen denk je???
Of ga je er heen?
Derksen was al voor het WK het meest positief over Oranje. Nu ze plotseling daadwerkelijk in de finale staan, wat hij vooraf al zei, is hij weer een negatieveling volgens de mensen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:59 schreef crv het volgende:ik liep ook al met dit plan. als nuj al die azijnzeikerds en andere namaak-Derksen en -Bortsjes zich hier verzamelen dan is het in de andere topics ook weer prettig vertoeven
* sluit hierbij zijn eenmalig bezoek hier in dit topic af![]()
ik zie geen enkele onderbouwing in jouw berichten, alleen maar simpele provocaties van iemand die forums totaal niet serieus neemt...quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef magik7777 het volgende:
Nee, mensen die zichzelf verdedigen, en hun mening onderbouwen, wat tegen de tere oranjehartjes ingaat, worden hier naar toe verbannen.
En ga naar je eigen topic toe. Lekker positief doen over oranje...
ik laat het afhangen van of ik met een stijve lul wakker word of niet. in het eerste geval blijf ik thuis achter mn pc en in het tweede ga ik er wel heen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:23 schreef magik7777 het volgende:
Zijn er hier ook nog mensen die naar de huldiging gaan komende dinsdag?
Of is dat afhankelijk van de finale?
In het eerste geval kan je ook makkelijk in amsterdam terechtquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:25 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik laat het afhangen van of ik met een stijve lul wakker word of niet. in het eerste geval blijf ik thuis achter mn pc en in het tweede ga ik er wel heen!
Dan moet je toch leren lezen. Ik heb juist alles onderbouwt, en als je het tegendeel kunt bewijzen, be my guest. Dan onderbouw ik het nogmaals.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:24 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik zie geen enkele onderbouwing in jouw berichten, alleen maar simpele provocaties van iemand die forums totaal niet serieus neemt...
in een ander bericht deed je net nog tof tegen iemand en had je het over "spellingscontrole"quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:28 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dan moet je toch leren lezen. Ik heb juist alles onderbouwt, en als je het tegendeel kunt bewijzen, be my guest. Dan onderbouw ik het nogmaals.
Ik neem het juist wel serieus, in tegenstelling tot alle oranje lovers hier, die er niet tegen kunnen, dat er mensen zijn die denken dat Nederland verliest. Want dat mag schijnbaar niet.
Mensen die denken dat dat geen geluk brengtquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:30 schreef magik7777 het volgende:
Ik verdenk zelfs mensen ervan dat ze op de dag van elke dag dat het Nederlands elkftal moet voetballen, hun oranje lederen string aandoen, omdat ze denken dat dat geluk brengt.
nou fucking en? Man, wat ben jij een asijnpissende pessimist als je een ander die lol niet gunt zegquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:30 schreef magik7777 het volgende:
Ik verdenk zelfs mensen ervan dat ze op de dag van elke dag dat het Nederlands elkftal moet voetballen, hun oranje lederen string aandoen, omdat ze denken dat dat geluk brengt.
Get a freaking life loser, kortzichtig persoon.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:30 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
in een ander bericht deed je net nog tof tegen iemand en had je het over "spellingscontrole"
![]()
![]()
![]()
![]()
clown
hoi kristylequote:Op donderdag 8 juli 2010 16:51 schreef kristyle het volgende:
[..]
Als aids een user op het FOK! Forum was
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:56 schreef magik7777 het volgende:
http://www.ek-wk.nl/nieuw(...)r-de-wereldtitel/780
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:53 schreef magik7777 het volgende:
Tuurlijk heeft Nederland een kans, maar Spanje meer....
Ik geloof er niet in, maar die lelijke 8 poot heeft het tot op heden elke keer goed gehad, en hij bevestigd mijn vermoedens.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef Redux het volgende:
Wie in voorspellende gaven van een octopus gelooft is helemaal niet goed bij z'n hoofd
Heey Paul is god gozer!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef Redux het volgende:
Wie in voorspellende gaven van een octopus gelooft is helemaal niet goed bij z'n hoofd
Geen oranje lederen string, maar wel oranje boxerquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:30 schreef magik7777 het volgende:
En weer een voetbaldislect die er langszitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:05 schreef hedphylem het volgende:
och, die octopus had ook alles goed voorspeld op het laatste WK, BEHALVE de finale.
NEDERLAND KAMPIOEN HOER!
Zekerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:54 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in, maar die lelijke 8 poot heeft het tot op heden elke keer goed gehad, en hij bevestigd mijn vermoedens.
Maar misschien is het beter dat je pas NA de finale weer terugkomt in dit topic, als je dat dan nog durft?![]()
![]()
"Als ze een goede dag hebben maken ze er gewoon vijf voor de gezelligheid..."quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:57 schreef Wilskracht het volgende:
Net Rene van der Gijp gebeld
Bij goede dag Spanje
1-0 Xavi
2-0 Villa
3-0Torres
4-0 Iniesta
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |