PierreBetFair zal ook wel komenquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:55 schreef Redux het volgende:
Het wachten is op magik7777 met z'n chagerijnige insteek, ik verwacht dat hij de 1e pessimistich ingestelde reactie zal posten
Zouden ze het horen denk je???quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:02 schreef OmniRocket het volgende:
Ik denk ook dat Nederland verliest, maar ik blijf ze aanmoedigen tot het laatste fluitsignaal!
Nee, maar daar gaat het niet omquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Zouden ze het horen denk je???
Of ga je er heen?
Derksen was al voor het WK het meest positief over Oranje. Nu ze plotseling daadwerkelijk in de finale staan, wat hij vooraf al zei, is hij weer een negatieveling volgens de mensen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:59 schreef crv het volgende:ik liep ook al met dit plan. als nuj al die azijnzeikerds en andere namaak-Derksen en -Bortsjes zich hier verzamelen dan is het in de andere topics ook weer prettig vertoeven
* sluit hierbij zijn eenmalig bezoek hier in dit topic af![]()
ik zie geen enkele onderbouwing in jouw berichten, alleen maar simpele provocaties van iemand die forums totaal niet serieus neemt...quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef magik7777 het volgende:
Nee, mensen die zichzelf verdedigen, en hun mening onderbouwen, wat tegen de tere oranjehartjes ingaat, worden hier naar toe verbannen.
En ga naar je eigen topic toe. Lekker positief doen over oranje...
ik laat het afhangen van of ik met een stijve lul wakker word of niet. in het eerste geval blijf ik thuis achter mn pc en in het tweede ga ik er wel heen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:23 schreef magik7777 het volgende:
Zijn er hier ook nog mensen die naar de huldiging gaan komende dinsdag?
Of is dat afhankelijk van de finale?
In het eerste geval kan je ook makkelijk in amsterdam terechtquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:25 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik laat het afhangen van of ik met een stijve lul wakker word of niet. in het eerste geval blijf ik thuis achter mn pc en in het tweede ga ik er wel heen!
Dan moet je toch leren lezen. Ik heb juist alles onderbouwt, en als je het tegendeel kunt bewijzen, be my guest. Dan onderbouw ik het nogmaals.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:24 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik zie geen enkele onderbouwing in jouw berichten, alleen maar simpele provocaties van iemand die forums totaal niet serieus neemt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |