quote:
Ik ook, als de laatste film uitkomt zo'n 11 jaar. Het is toch wel wat, gewoon heel mijn jeugd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ga t zeker missen, ben er praktisch mee opgegroeid ( boeken en films ).
Ik ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat de films over boek 7 beter worden dan deel 5 en 6.
Ja, blijkbaar. Maar dat boeit me niets, want dat zie ik niet.quote:
Ze konden zo weinig eruit laten dat ze hem in 2 delen hebben opgesplitstquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ze m in twee delen hebben opgesplitst, dan zal er hopelijk minder uit de boeken weggelaten worden.
Same herequote:Op donderdag 8 juli 2010 17:21 schreef egeltje1985 het volgende:
Jah ik ookIk heb echt alle boeken supervaak gelezen, de films staan in mijn kast (en kijk ik regelmatig, zeker als ik me niet lekker voel
) en ik lees zelfs fanfiction.
Deel 5 was inderdaad een tegenvaller qua film. Als je alleen de films hebt gezien was het ok, maar vanuit de boeken bekeken ontbrak er gewoon te veel, juist details die het boek zo tof maken, erg jammer is dat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:03 schreef LeaderRoel het volgende:
Deel 4, vooral 5, en 6 vond ik een beetje fail, hoop dat 7 beter wordt.
Deel 5 was het dikste boek, en de kortste film?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Same hereIk lees de boeken als ik me niet fijn voel, of ik kijk de films. Doet me vrijwel altijd beter voelen. Ik heb de boeken in het Nederlands en Engels, plus de bijbehorende boeken en een soort encyclopedie (ik kan er niet op komen hoe dat boek heet, mocht het me te binnen schieten dan edit ik wel).
Gelukkig is HP vrijwel timeless, dus over 15 jaar waarschijnlijk ook nog prima te bekijken
Nog aanraders voor fanfiction?
Dat dus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze worden vaak genoeg herhaaldquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daar gaat mijn jaarlijkse dosis Emma Watson![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |