quote:
Ik ook, als de laatste film uitkomt zo'n 11 jaar. Het is toch wel wat, gewoon heel mijn jeugd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ga t zeker missen, ben er praktisch mee opgegroeid ( boeken en films ).
Ik ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat de films over boek 7 beter worden dan deel 5 en 6.
Ja, blijkbaar. Maar dat boeit me niets, want dat zie ik niet.quote:
Ze konden zo weinig eruit laten dat ze hem in 2 delen hebben opgesplitstquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ze m in twee delen hebben opgesplitst, dan zal er hopelijk minder uit de boeken weggelaten worden.
Same herequote:Op donderdag 8 juli 2010 17:21 schreef egeltje1985 het volgende:
Jah ik ookIk heb echt alle boeken supervaak gelezen, de films staan in mijn kast (en kijk ik regelmatig, zeker als ik me niet lekker voel
) en ik lees zelfs fanfiction.
Deel 5 was inderdaad een tegenvaller qua film. Als je alleen de films hebt gezien was het ok, maar vanuit de boeken bekeken ontbrak er gewoon te veel, juist details die het boek zo tof maken, erg jammer is dat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:03 schreef LeaderRoel het volgende:
Deel 4, vooral 5, en 6 vond ik een beetje fail, hoop dat 7 beter wordt.
Deel 5 was het dikste boek, en de kortste film?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Same hereIk lees de boeken als ik me niet fijn voel, of ik kijk de films. Doet me vrijwel altijd beter voelen. Ik heb de boeken in het Nederlands en Engels, plus de bijbehorende boeken en een soort encyclopedie (ik kan er niet op komen hoe dat boek heet, mocht het me te binnen schieten dan edit ik wel).
Gelukkig is HP vrijwel timeless, dus over 15 jaar waarschijnlijk ook nog prima te bekijken
Nog aanraders voor fanfiction?
Dat dus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze worden vaak genoeg herhaaldquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daar gaat mijn jaarlijkse dosis Emma Watson![]()
Ja heerlijk is datquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Precies. Echt heerlijk op de bank onder een dekentje met een HP-film op.
Waar hou je van?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja heerlijk is datIk vind alles eigenlijk wel leuk, als het maar vlot leest.. Ik heb weinig geluk met fanfiction die ik online lees als previews, vandaar m'n vraag eigenlijk
Er is trouwens weer 'nieuw' materiaal van Deathly Hallows (slechte kwaliteit wel):
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze konden zo weinig eruit laten dat ze hem in 2 delen hebben opgesplitstTeveel belangrijke momenten.
Hoogstwaarschijnlijk wel. Dat kan je maar beter gewoon accepteren en genieten van wat er wel te zien is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En toch heb ik het gruwelijke idee dat ze weer dingen eruit gehaald hebben of veranderd hebben die werkelijk nergens over gaan...
Ze skippen gewoon de laatste scenes, of net in dat grote gevechtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:12 schreef J-net het volgende:
Gisteren trailer in bioscoop gezien. Ziet er aardig uit. Ben benieuwd hoe het uiteindelijk wordt en waar de knip er in gaat.
Ik denk de knip tussen de twee films. En ik denk dat ie zal zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze skippen gewoon de laatste scenes, of net in dat grote gevecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel, maar ik denk wel dat het lastig wordt om familie mee te krijgen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:36 schreef Siral het volgende:
Zijn er hier mensen die serieus ooit een keer van plan zijn om naar dat Harry potter park te gaan?
De vlucht naar Orlando is inderdaad al erg duur. En het is niet zo dat als je eenmaal in Orlando bent je natuurlijk alleen naar het HP park kan, want er is daar echt veel meer! Maar het kost zo absurd veel geldquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik denk wel dat het lastig wordt om familie mee te krijgen.Superdure reis om naar een harry potter park te gaan.
Misschien lukt het me wel om in te bouwen in mn wereldreis, dat zou wel gaaf zijn.
Geld heeft de wereld verwoestquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:48 schreef Siral het volgende:
[..]
De vlucht naar Orlando is inderdaad al erg duur. En het is niet zo dat als je eenmaal in Orlando bent je natuurlijk alleen naar het HP park kan, want er is daar echt veel meer! Maar het kost zo absurd veel geldBoehhhh..
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk de knip tussen de twee films. En ik denk dat ie zal zijnBellatrix zal niet in de eerste film zitten zei Bonham-Carter, dus de cut zal dan eerder zijn lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:37 schreef LeaderRoel het volgende:
Op wikipedia staat dat de cut zal zijn:Dat zal het dan wel zijn. Wel kut zeg, in zo'n uberspannend moment wordt je er uitgehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Cliffhanger ehquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zal het dan wel zijn. Wel kut zeg, in zo'n uberspannend moment wordt je er uitgehaald.
Als ik toevallig voor een vakantie een keer in de buurt zou zijn zou ik wel gaan kijken, maar het trekt me niet zodanig dat ik er per se geweest moet zijn...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:36 schreef Siral het volgende:
Zijn er hier mensen die serieus ooit een keer van plan zijn om naar dat Harry potter park te gaan?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:37 schreef LeaderRoel het volgende:
Op wikipedia staat dat de cut zal zijn:CliffhangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Zekerquote:Op maandag 12 juli 2010 11:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nice ook dat ze echt in het bos rennen en niet voor een green screen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |