nou, dumbledore is geen house elf, maar de verkaring in de film was dat dumbledore t wel kon want "being headmaster has its privileges". Beetje flauw, mja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:38 schreef boyv het volgende:
[..]
House Elf magic (inclusief verdwijnselen) kan wel in Hogwarths toch? Vrijwel overal.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:38 schreef boyv het volgende:
[..]
House Elf magic (inclusief verdwijnselen) kan wel in Hogwarths toch? Vrijwel overal.
Ja. Maar Dumbie is geen house elf.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:38 schreef boyv het volgende:
[..]
ff in de war met dobbyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
nou, dumbledore is geen house elf, maar de verkaring in de film was dat dumbledore t wel kon want "being headmaster has its privileges". Beetje flauw, mja.
Ik heb niet zoveel prullaria eigenlijk.. Buiten de officiële boeken heb ik alleen het Lexicon (soort encyclopedie). Ik ben een beetje huiverig voor andere spullen omdat ik bang ben dat het het geld niet waard is. Ben gisteren begonnen aan de fan fiction die iemand hier laatst suggereerdequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:46 schreef boyv het volgende:
[..]
harry potter prullaria
Dat park kende ik overigens nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:19 schreef DevilsWhore het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Als er ooit nog eens een spinoffserie komt heb ik Rowena altijd kandidaat nummer 1 gevonden (à la The Young Indiana Jones Chronicles), omdat daar nog zo veel onaangeroerd verhaalpotentieel in zit. Kun je oneindig veel kanten mee op en zo weer 7 dikke pillen over volschrijven. Eindeloos intrigerend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef Daph_ het volgende:
Hm ik had sommige dingen me echt héél anders voorgesteld
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Die hele time turner kwam niet in het boek voor.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Die hele time turner kwam niet in het boek voor.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:55 schreef Emmetje37 het volgende:
[..]
Hermelien gebruikte dat ding het hele jaar door. ( deel 3, Gevangene van Azkaban)
Daarom staat er ook "Harry Potter and the Prisoner of Azkaban" op het begeleidende kaartje (weliswaar onscherp, maar je kunt het nog net lezen).quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar de Time Turner komt niet voor in The Deahtly Hallows
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Daarom staat er ook "Harry Potter and the Prisoner of Azkaban" op het begeleidende kaartje (weliswaar onscherp, maar je kunt het nog net lezen).
Dat duurt ook gewoon nog asociaal langquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb het boek net uit maar ik kan dus echt niet meer wachten tot november.
Met z'n ''yoghurt''quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:24 schreef Catwoman1986 het volgende:
Voor de verandering ziet Rupert er niet eens zo slecht uit op die foto bij de deur
Rhys Ifans trouwens als papa van Luna? Die had ik me dus echt totaal anders voorgesteld! Altijd als ik hem zie moet ik denken aan Spike uit Notting Hill
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren waarom ze bloed op haar handen zou moeten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Hehe ja iddquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren waarom ze bloed op haar handen zou moeten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Ah ja, dat dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:36 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:37 schreef Steve het volgende:
[..]Inderdaad ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt alweer zoveel vergeten!
Ik heb mezelf voorgenomen 'even' een stapel nieuwe boeken weg te werken en dan deel 7 nog eens opnieuw te gaan lezen, maar ik blijf alleen maar op fok plakken.
Feauteaux
Goed artikel. Wel veel spoilers.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:49 schreef Butterfly91 het volgende:
Wat info over de film en het moment waarop de split plaatsvindt.
Ik had hem juist precies zo voorgesteld. Alleen iets langer haar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:24 schreef Catwoman1986 het volgende:
Voor de verandering ziet Rupert er niet eens zo slecht uit op die foto bij de deur
Rhys Ifans trouwens als papa van Luna? Die had ik me dus echt totaal anders voorgesteld! Altijd als ik hem zie moet ik denken aan Spike uit Notting Hill
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:37 schreef Steve het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Bij mij was hij meer een oudere man, kalendquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had hem juist precies zo voorgesteld. Alleen iets langer haar.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |