quote:Op maandag 12 juli 2010 15:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wat raar zou zijn, want ze hebben zijn gezicht natuurlijk al gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:38 schreef LeaderRoel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:38 schreef LeaderRoel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prutsers zijn het, prutsers.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:38 schreef LeaderRoel het volgende:Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bron?Misschien denken ze dat het te verwarrend zal zijn voor het niet lezend publiek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Dat zou inderdaad kunnen, wellicht is het dezelfde reden als dat ze de verdwijning van Crouch niet in de film hebben verwerkt, maar Harry Crouch hebben laten vinden in the forbidden forest (hoe ga je het kijkend publiek uitleggen dat Moody, die Moody niet was maar Crouch Jr, omgelopen is, Crouch heeft vermoord en heeft omgetoverd in een bot wat ie vervolgens begroef bij Hagrid's cabin? Of de uitleg van waarom Crouch Jr nog leeft..quote:Op maandag 12 juli 2010 16:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat het te verwarrend zal zijn voor het niet lezend publiek?
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:54 schreef Netsplitter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik idd niet doenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef DeLuna het volgende:
Ik moet het boek nog lezen maar ik ben bang dat de film dan zo enorm tegenvalt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat het te verwarrend zal zijn voor het niet lezend publiek?
Maar ik vind de boeken zo leuk.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zou ik idd niet doenZe hebben in de vorige films zoveel veranderd dat ik alleen de films zou kijken en niet de boeken zou lezen van tevoren. Die fout had ik bij HBP wel gemaakt en zat tijdens de film alleen maar 'huh? Dat gebeurt niet in het boek?' en 'Waar is dat en dat nou gebleven?! Hebben ze dat geschrapt?!'
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:54 schreef Netsplitter het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Link!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja ik ookquote:
Dat dus.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja ik ookMisschien dat als je ze nú leest, dat het niet helemaal meer superduidelijk in je geheugen zit als de film uitkomt half/eind november? Dan kun je toch nog lezen
quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door SaintOfKillers op 12-07-2010 17:00:13 ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |