Daar waar die lui wonen valt er weinig mee te kijken, want niemand kijktquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:21 schreef Netsplitter het volgende:
Ik geloof er geen ruk van dat ze niet mee kijken.
Je zou het bijna gaan controleren...
Jij zegt dat ze dom zijn, omdat ze hun leven op hun manier leven.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon mijn mening, belachelijk maken hoef ik niet, dat doen ze zelf wel.
Ja dat mogen ze zelf weten. Maar als je niet tegen kritiek kunt is het niet zo slim om het zo onder de aandacht van de media te brengen hè?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:18 schreef Pinterman het volgende:
Mogen ze dat lekker zelf weten, of ze op zondag wel of geen televisie kijken?
Tolerant land, Nederland
Wat mij vooral tegen de borst stoot, is dat ze discrimineren. En daarom vind ik het een dom volk ja.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:22 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze dom zijn, omdat ze hun leven op hun manier leven.
Ik zie niet in dat dat 'zichzelf belachelijk maken' is, dat maak jij ervan.
In deze wereld zullen ongetwijfeld miljoenen mensen zijn die het hele 'Oranje-gevoel' met pruiken en beschilderde gezichten maar raar vinden. Zijn die mensen ook belachelijk?
O, zeker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:21 schreef Netsplitter het volgende:
Ik geloof er geen ruk van dat ze niet mee kijken.
Je zou het bijna gaan controleren...
Wie discrimineren?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat mij vooral tegen de borst stoot, is dat ze discrimineren. En daarom vind ik het een dom volk ja.
Ze geven geen donder om kritiek, twijfel daar maar niet aan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja dat mogen ze zelf weten. Maar als je niet tegen kritiek kunt is het niet zo slim om het zo onder de aandacht van de media te brengen hè?
Hij beantwoord een vraag en het antwoord wordt als nieuwsartikel gebracht zodat intolerant volk ze weer belachelijk kan maken en daar een hard plassertje van krijgt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja dat mogen ze zelf weten. Maar als je niet tegen kritiek kunt is het niet zo slim om het zo onder de aandacht van de media te brengen hè?
SGP tegen vrouwen.quote:
Zijn ze dom of vind jij ze dom?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tuurlijk mogen ze dat zelf weten. En wij mogen zeggen dat ze dom zijn.
Ja, hahahahahahah, want ze wonen altijd precies bij elkaar, hahahahhahjahsjhdajdduyjhh .......... dusssssssquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar waar die lui wonen valt er weinig mee te kijken, want niemand kijkt
Gezellig hoor, de Bible beltquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:29 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ja, hahahahahahah, want ze wonen altijd precies bij elkaar, hahahahhahjahsjhdajdduyjhh .......... dusssssss
Ik vind ze dom.quote:
Ze geloven nog steeds in sprookjes , dus , vul maar in.quote:
Kom je maandag op school, is er niemand omdat het zomervakantie isquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
arme, arme kinderen van SGP'ers. Kom je maandag op school,!
Die zitten toch allemaal bij elkaar op school.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
arme, arme kinderen van SGP'ers. Kom je maandag op school,!
Nu al, overal?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kom je maandag op school, is er niemand omdat het zomervakantie is
Regio Noord en Midden hebben vakantie. Alleen in het zuiden moeten ze nog even wachten, maar daar zijn ze toch katholiek, dus die kijken gewoon voetbalquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |