quote:GEEN TELEVISIE OP ZONDAG, DUS OOK GEEN WK
DEN HAAG (ANP) - Terwijl het hele land zondag aan het televisiescherm zit gekluisterd om de finalewedstrijd van het Nederlandse elftal te zien, blijft het toestel bij sommige gelovigen gewoon uit. WK of geen WK.
Zo kijken SGP'ers op de dag des Heren geen televisie. Fractieleider van de SGP in de Tweede Kamer Kees van der Staaij zal zondag geen uitzondering maken. ,,Absoluut niet'', aldus een woordvoerder van de fractie. ,,Misschien dat de fractieleider wel eens televisie kijkt voor zijn werk, maar hij kijkt zeker niet ter ontspanning. En al helemaal niet op zondag.''
De meeste fractieleden van de ChristenUnie kijken zondag wel gewoon, aldus een woordvoerder van de christelijke partij. ,,Dat fractieleider André Rouvoet op zondag geen televisie kijkt, is een fabel.''
quote:
Hieruit begrijp ik dat ze bij de SGP überhaupt geen TV kijkenquote:,,Misschien dat de fractieleider wel eens televisie kijkt voor zijn werk, maar hij kijkt zeker niet ter ontspanning. En al helemaal niet op zondag.''
Tuurlijk mogen ze dat zelf weten. En wij mogen zeggen dat ze dom zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:18 schreef Pinterman het volgende:
Mogen ze dat lekker zelf weten, of ze op zondag wel of geen televisie kijken?
Tolerant land, Nederland
Natuurlijk mogen ze dat zelf weten. Net zoals wij zelf mogen weten of we ze erom uitlachen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:18 schreef Pinterman het volgende:
Mogen ze dat lekker zelf weten, of ze op zondag wel of geen televisie kijken?
Tolerant land, Nederland
En met dat laatste ben ik het niet eens.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tuurlijk mogen ze dat zelf weten. En wij mogen zeggen dat ze dom zijn.
Ik zeg gewoon mijn mening, belachelijk maken hoef ik niet, dat doen ze zelf wel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:19 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
En met dat laatste ben ik het niet eens.
Waarom haal je genoegen uit het belachelijk maken van mensen die hun vrijheid op hun manier willen genieten?
Geloofquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:19 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Geloof mij, als Nederland zondag de 1-0 scoort, dan horen ze dat DIRECT. Ook met de tv uit.
Ook dat is je goed recht. Mooi he, vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:19 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
En met dat laatste ben ik het niet eens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |