quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:18 schreef Aure het volgende:![]()
![]()
Ik kreeg net een telefoontje.. Ze konden niks meer voor hem doen..
For some life lasts a short while, but the memories it holds last forever <3
Oh, dat kan daar ook heel goed (alleen is de keuze wat beperkt. Maar het is wel goed klaargemaakt!)quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk dat ik begin september sushi eet in Moskou
Weet ik nog niet. Ik heb een tijdje geleden een paar hele leuke B&B's gespot in A'dam, en dat lijkt me ook wel leuk. Nog even op studeren!quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Blijf je ook slapen in het Okura, Dude?Er is ook een leuke bar met prachtig uitzicht over Amsterdam, ik weet niet of het Japans restaurant boven of beneden is.
Le ciel blue is helemaal bovenin volgens mij.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Blijf je ook slapen in het Okura, Dude?Er is ook een leuke bar met prachtig uitzicht over Amsterdam, ik weet niet of het Japans restaurant boven of beneden is.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:05 schreef Duderella het volgende:
Weet ik nog niet. Ik heb een tijdje geleden een paar hele leuke B&B's gespot in A'dam, en dat lijkt me ook wel leuk. Nog even op studeren!
Dan zijn we op dezelfde dag jarigquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh, dat kan daar ook heel goed (alleen is de keuze wat beperkt. Maar het is wel goed klaargemaakt!)
Ik moet een praatje houden aan de VU op 3 september, en dan is ook Arty jarig, dus ik maak er nu maar een lang weekend Amsterdam van, inclusief Yamazato. Die stond nog op de to eat-lijst.
Vervelend gecombineerdquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:03 schreef Duderella het volgende:
Oh, dat kan daar ook heel goed (alleen is de keuze wat beperkt. Maar het is wel goed klaargemaakt!)
Ik moet een praatje houden aan de VU op 3 september, en dan is ook Arty jarig, dus ik maak er nu maar een lang weekend Amsterdam van, inclusief Yamazato. Die stond nog op de to eat-lijst.
Gelukkig. Even uitwaaien in de zonquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:51 schreef Aure het volgende:
Ben even gaan lopen, boodschappen gedaanHeeft geholpen, ben nu wat rustiger!
Wat een leuk plekje.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:28 schreef Ole het volgende:
Dit is een leuke B&B. Alles gloednieuw, midden in de jordaan en een hele leuke eigenaar![]()
http://www.bb-lafesta.com/
yup!quote:
Heel leuk! Zoiets zoek ik inderdaad. Hij is al volgeboekt op de betreffende data helaas.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:28 schreef Ole het volgende:
Dit is een leuke B&B. Alles gloednieuw, midden in de jordaan en een hele leuke eigenaar![]()
http://www.bb-lafesta.com/
Nou, vier je een fuifje? Dan wippen we even langs.quote:
Ja, in het restaurantje van de B&B. Wel op zaterdag de vierde.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, vier je een fuifje? Dan wippen we even langs.
De week ervoor ben je ook al in het Westen van het land.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:03 schreef Duderella het volgende:
Er is iig wat CULlerigs --> http://www.caulils.com/newfoodfair/index.htmlquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, in het restaurantje van de B&B. Wel op zaterdag de vierde.
Dat weekend is er meestal wel veel te doen in A'dam. Jordaanfestival of zoiets
Oh dat mag ik wel eens gaan noteren. 28?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
De week ervoor ben je ook al in het Westen van het land.
Bosssssschker in het doelquote:Meespelen Stekelenburg onzeker
Uitgegeven: 8 juli 2010 16:36
Laatst gewijzigd: 8 juli 2010 16:35
JOHANNESBURG - Het is nog maar de vraag of Maarten Stekelenburg zondag het doel kan verdedigen van Oranje in de WK-finale tegen Spanje.
© ANP
De keeper van Ajax loopt al een tijd rond met een lichte heupblessure en kampte donderdag met rug- en nekklachten.
Al tijdens de halve finale tegen Uruguay (3-2) liet bondscoach Bert van Marwijk tweede keeper Michel Vorm warmlopen voor het geval de blessure verergerde.
Vlak na die wedstrijd zei de 27-jarige Haarlemmer nog dat zijn basisplek voor zondag niet in gevaar zou komen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh dat mag ik wel eens gaan noteren. 28?
Jij ook al?quote:
Oeh jee, dan zou ik naar de opera.quote:
quote:
Ik zeg af! Ik zeg af!quote:
laat Stekelenburg ajb nog 1x gaan, dan maar pijn. Daarna ben je er vanaf. Niet Vorm ajb in de finalequote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef Tezz het volgende:
En ik ben net rechtstreeks vanuit de kapper met mijn dochter naar het dorp gegaan en heb daar heerlijk met haar op het terras gezeten! Samen een kom aspergesoep leeg gelepeld en daarna allebei een broodje gezond. Heerlijk!
En ook nog eens quality time met mijn dochter... Er zat alleen een vervelende man op het terras. Dronken en alleen. En die bleef maar slap kletsen en heel irritante opmerkingen maken. De serveerster keek me al aan met zo'n blik van ... 'sorry'......
Flink laagjes er in laten knippen en de lengte tot net over mijn schouder.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker hè om zo een middagje met je dochter door te brengenWat heb je met je haar laten doen?
Beetje vreemd dat geen enkele site dit bericht meldt. Maak me er dus nog even geen zorgen overquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef Duderella het volgende:
Ik zeg af! Ik zeg af!
Stom van me. Wiebel tussen twee agenda's en dan vergeet ik dingen te noteren in de nieuwe.
Komt goed.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:18 schreef Laydina het volgende:
Ondanks dat er binnen defensie geen jaarcontracten meer worden verlengt is er getekend voor een vaste aanstelling voor mij
mijn jaarcontract liep bijna af
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:18 schreef Laydina het volgende:
Ondanks dat er binnen defensie geen jaarcontracten meer worden verlengt is er getekend voor een vaste aanstelling voor mij
Hey das lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:18 schreef Laydina het volgende:
Lekker voor je.quote:
die ken ik.. maar dan bedoelen ze het andersomquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:31 schreef Laydina het volgende:
Verder heb ik de hoop op het vinden van een vakantie opgegeven.
Al begreep ik wel dat die vriend van mij wel een keer een weekendje weg wil ofzo, mits gescheiden bedden... omdat ik (volgens zijn zeggen) hem anders zou aanranden![]()
![]()
wat ik wil?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die ken ik.. maar dan bedoelen ze het andersom![]()
dus wat jij wilt...
ja als jij wilt dat hij aan je zit kun je dat weekendje met em doenquote:
oww zo bedoel je. Hij bedoelde het vooral als grap omdat hij merkte dat ik niet zo vrolijk was.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja als jij wilt dat hij aan je zit kun je dat weekendje met em doen
Sorry, ik heb alweer een crematie gepland.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
er komt zeker niemand hier uit de buurt van Kortgene?![]()
de Havendagen zijn bezig, en morgenavond ga ik optreden in de feesttent daar![]()
21:00 / 01:00 Flugel discoshow met artiesten en prijzen! Entree ¤5,-
en bedanktquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, ik heb alweer een crematie gepland.
Dat lijkt mij nog leuker.
met hoeveel jongens heb jij op dit moment sex(uele aantrekkingskracht), dus m.a.w. jongens met wie je nu nog contact hebt met wie je het wel eens doet of kan doen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
oww zo bedoel je. Hij bedoelde het vooral als grap omdat hij merkte dat ik niet zo vrolijk was.
En hoe dan ook zal er weinig gebeuren. En gebeurd het wel, dan is het toch enkel voor dat moment. Dus ook niet echt van belang.
geenquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met hoeveel jongens heb jij op dit moment sex(uele aantrekkingskracht), dus m.a.w. jongens met wie je nu nog contact hebt met wie je het wel eens doet of kan doen?
sorry ben benieuwd want ik hou je niet bij![]()
Volgens mij een goeie instelling.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
En hoe dan ook zal er weinig gebeuren. En gebeurd het wel, dan is het toch enkel voor dat moment. Dus ook niet echt van belang.
Ja dat is altijd heftig om te zien.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Heftig op Nederland 3 nu zo'n vrouwtje van 29 die terminaal eierstokkanker heeft, en haar eigen begrafenis e.d. aan het voorbereiden is.
Ze ziet er nu uit als 40, maar op foto's van toen ze nog gezond was 2 jaar geleden was het echt een hyperenergievol jongedame.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:18 schreef Laydina het volgende:
quote:Ongelofelijk! Zelfs oom Dagobert is in de ban van het voetbal... hij brengt Wesley Snijder-messen op de markt!
Een tip voor oom Dagobert: Gregory van der Wiel-banden!
De ideetjes stromen binnen: Van der Vaart-boten, de Stijn-schaar, Maarten Stekelenburgers voor op de bbq, Huntelaarzen, Robbenbrood...
...Bronckworsten, in iedere stad een Bert van Marwijk, Van Perziebonen, Nigel de Jonge kaas...
De laatste dan: Van Bommel-treintjes, een Boularoetsjbaan, John Heitin-gaas, Joris Math-ijsjes, Babel Torenbouwers BV...
Leuk hoor.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:18 schreef Laydina het volgende:
Moest googlen om te weten waar dat lagquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
er komt zeker niemand hier uit de buurt van Kortgene?![]()
de Havendagen zijn bezig, en morgenavond ga ik optreden in de feesttent daar![]()
21:00 / 01:00 Flugel discoshow met artiesten en prijzen! Entree ¤5,-
Zeeland dusquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Moest googlen om te weten waar dat lag
ver ver ver weg
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:18 schreef Laydina het volgende:
Bubbelsssssss tijdquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:18 schreef Laydina het volgende:
kom daar ook nooit in de buurtquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeeland dus. Dan laat ik het sowieso zitten
.
romantisch vaarweekend met de baas?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:17 schreef Anthraxx het volgende:
Feli Laydina.
Net twee dagen op het Markermeer rondgedobberd. Baas had een zeilboot gehuurd. Niet gek zulke arbeidsvoorwaarden. Eerste dag was veel beter om te zeilen trouwens.
Ja, en een zooi klantenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
romantisch vaarweekend met de baas?
Vervelendquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:17 schreef Anthraxx het volgende:
Feli Laydina.
Net twee dagen op het Markermeer rondgedobberd. Baas had een zeilboot gehuurd. Niet gek zulke arbeidsvoorwaarden. Eerste dag was veel beter om te zeilen trouwens.
Ik was bij de eerste editie van Concert at Sea bij de brouwersdam. Wat was dat een ramp om er te komen. Vrijwilliig zal ik er niet zo snel meer komenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ook niet hoor, alleen voor werk. Ligt ook onderin, das balen maar vorig jaar Terneuzen was nog erger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper MeMoquote:
Ik ook maar hij schakelde direct terug in de baggerlayout.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
ojee ik zie nu voor het eerst de nieuwe lay out... ff wennen zeg..
Er zit bij mijn pilatesklasje een meisje dat een soort Vlaamse dubbelganger van jou isquote:
heb ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:53 schreef freecell het volgende:
SOL: aanmaakblokjes! Succes gegarandeerd!
als het volgende week ook lekker weer is kom je dan eten? Moet ik wel de BBQ hier hebben natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er zit bij mijn pilatesklasje een meisje dat een soort Vlaamse dubbelganger van jou isMet krullen
Dat kan geregeld wordenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als het volgende week ook lekker weer is kom je dan eten? Moet ik wel de BBQ hier hebben natuurlijk
Grappig hèquote:
donderdag it isquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kan geregeld wordenOp dit moment heb ik alleen nog op donderdag tijd
Inderdaad! Voor als je je bbq en kooltjes hebt. Succes gegarandeerd, zelfs ik krijg er een bbq mee aanquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:53 schreef freecell het volgende:
SOL: aanmaakblokjes! Succes gegarandeerd!
klinkt misschien heel stom maar ik vind een BBQ aansteken zo erg het werk van een manquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Inderdaad! Voor als je je bbq en kooltjes hebt. Succes gegarandeerd, zelfs ik krijg er een bbq mee aan
SOL toch, je leeft in de middeleeuwenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef SeaOfLove het volgende:
klinkt misschien heel stom maar ik vind een BBQ aansteken zo erg het werk van een manHet zijn altijd de mannen die om het fikkie staan en ik maak het eten klaar, daar ben ik dan weer voor uitgevonden
Ik doe allebei. Fikken en cremeren braden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef SeaOfLove het volgende:
klinkt misschien heel stom maar ik vind een BBQ aansteken zo erg het werk van een manHet zijn altijd de mannen die om het fikkie staan en ik maak het eten klaar, daar ben ik dan weer voor uitgevonden
Het enzo intigreert dan weer wel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:41 schreef Laydina het volgende:
Trouwens wel een goede avond gehad ondanks ik weinig zin overal in had.
Eventjes op het terras gezeten met die vriend. Laten we hem voortaan maar M noemen. En daarna bij M op het balkon gezeten en lekker gepraat enzo.
Naar buiten gekeken, de waterpijp aangehad (gewoon enkel met smaakje en niet met drugs) en een fles water leeggedronken.quote:
waar heb je het over?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Dit is weer het andere uiterste van druisig ergens induiken, maar is dit soort terughoudendheid om jezelf voor emotionele schade te behoeden, terwijl je stiekem ergens wel anticipatie ergens voor hebt?
Broersquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:43 schreef Aure het volgende:
Haaaii![]()
Mn broers hebben uitgevonden dat mn kaak nog steeds zeer doet als ik heel hard moet lachen, dus nu bellen ze me de hele tijd op om grapjes te vertellenOp een gegeven moment nam mn moeder de telefoon op met "Willen jullie mn dochter alsjeblieft niet zo plagen
" Zegt mn ene broer "Ja maar, we moeten dr toch een béétje opvrolijken vandaag? Dat wij daar dan ook weer lol van hebben is mooi meegenomen!"
![]()
Ik hou wel van ze
niks mis mee met de middeleeuwenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SOL toch, je leeft in de middeleeuwen
Of je niet liever gewoon geile neukseks met hem zou hebben gehad.quote:
Ik zou niet weten waar ik die zou moeten plaatsenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
er mist een woordje "Het" volgens mij dan is het duidelijker
Ow het was ook nog tegen mijquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Of je niet liever gewoon geile neukseks met hem zou hebben gehad.
Ja het zijn echt wel schatten hoorquote:
Wat lief van hemquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja het zijn echt wel schatten hoorEen van hen was vandaag even langs geweest en toen heeft ie een zooi films voor me achter gelaten zodat ik iets te doen heb als ik even niet weet wat ik wil
![]()
Maar waar duik ik druisig ? in dan??quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Dit is weer het andere uiterste van druisig ergens induiken, maar is dit soort terughoudendheid om jezelf voor emotionele schade te behoeden, terwijl je stiekem ergens wel anticipatie ergens voor hebt?
Ik ben niet de enigequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Steer, waar heb je het over. Tijd voor melatonogwat?
als je het ondertussen wel snapt dan hoor ik het graagquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
ik loop weer hopeloos achter met trage foon
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:56 schreef Laydina het volgende:
[..]
als je het ondertussen wel snapt dan hoor ik het graag
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja het zijn echt wel schatten hoorEen van hen was vandaag even langs geweest en toen heeft ie een zooi films voor me achter gelaten zodat ik iets te doen heb als ik even niet weet wat ik wil
![]()
Je mag de mijnes altijd nog wel hebben hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nu mag ik er vast geen één meer van je lenen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:58 schreef SeaOfLove het volgende:
is druisig een echt woord? Zo ja dan vind ik het een stom woord
Druisig niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:58 schreef SeaOfLove het volgende:
is druisig een echt woord? Zo ja dan vind ik het een stom woord
Alleen sbs?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:15 schreef borisz het volgende:
SBS6
gaat de inhuldiging van Oranje uitzenden.
Die hebben de rechten gekocht
quote:
Haha.. je moet even wennen denk ik zo.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Jakkes. Ik zet hem gelijk weer op bagger.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:22 schreef Laydina het volgende:
Ik vraag mij alleen af waar de 'opties' knop nu eigenlijk zit
Zit rechtsbovenin. Is nu een popetjequote:Op donderdag 8 juli 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kan ik ook niet vinden en dus zit ik nu nog aan die nieuwe lay-ou vast.
Kan best zijn dat hij straks weer weg is. Eerder vanavond scheen hij ook al even te zijn geweest.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:24 schreef LieLie het volgende:
volgens t berichtje komt de nieuwe layout toch pas veel later?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
donderdag it isAls ik de BBQ hier nog niet heb ga ik wel gewoon koken
Dat is gewoon even wennen Pquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Okiedokie
Wat een kloterige layout is dit zeg
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kan ik ook niet vinden en dus zit ik nu nog aan die nieuwe lay-ou vast.
Ik heb hem op 5 seconden staan, maar ik ben te ongeduldig om telkens die 5 seconden te wachtenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moest wennen maar vind m nu super, automatische updates, niet meer steeds f5en
GAan mijn mooie nieuwe instellingen dan ook weg?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
Over 10 minuten is ie gelukkig weer weg en kan ik weer over naar mijn ouwe vertrouwde bagger-layout.
Ben jij linksquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef Aure het volgende:
Eigenlijk vind ik hem wel fijn!
Ik kreeg opeens een parkpop foto in mn mail! Van kunst&cultuur gedoetje haha, helemaal vergeten!
Klikje
Niet letten op die rand, die moest ik er even bij doen anders wassie te klein om te uploaden
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef Aure het volgende:
Eigenlijk vind ik hem wel fijn!
Ik kreeg opeens een parkpop foto in mn mail! Van kunst&cultuur gedoetje haha, helemaal vergeten!
Klikje
Niet letten op die rand, die moest ik er even bij doen anders wassie te klein om te uploaden
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:32 schreef Duderella het volgende:
MeMo, er zou toch ook een soort functie komen dat je van een user alle posts op een rij kon lezen?
Is ook zo hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Zo, we zijn er weer.
Maar zoals met alle layouts die ik allemaal al heb gehad, het is gewoon een kwestie van wennen.
Als je lapt zal die banner weg zijn denk ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is ook zo hoorMaar ik hoop wel dat ze die reclame na de eerste post eruit slopen eigenlijk
Net als nu
Jullie hebben niet eens een fatsoenlijke muziekzaakquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:29 schreef Bluezz het volgende:
Kijk es wat ik net gevonden heb![]()
http://www.winkeleninbloemendaal.nl/companies/index/2
Jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je lapt zal die banner weg zijn denk ik
Wat ben je toch een heerlijke lieve, leuke snob.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:49 schreef Duderella het volgende:
Wij hebben een nieuwe TV. Enorm ding.![]()
Gelukkig ook mooi als hij uitstaat (wij kijken nauwelijks TV.) Het is helemaal een hip ding en je kan er ook internet op aansluiten en films van een USB-sticky kijken.
Nu apen. Fijne dromen allemaal straks!![]()
Nee hoor. Is al weer voorbij. Was even zichtbaar als een soort preview.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zie helemaal geen nieuwe layout? Moet ik m'n instellingen veranderen?
Maar waar staat het apparaot?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:49 schreef Duderella het volgende:
Wij hebben een nieuwe TV. Enorm ding.![]()
Gelukkig ook mooi als hij uitstaat (wij kijken nauwelijks TV.) Het is helemaal een hip ding en je kan er ook internet op aansluiten en films van een USB-sticky kijken.
Nu apen. Fijne dromen allemaal straks!![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:32 schreef Duderella het volgende:
MeMo, er zou toch ook een soort functie komen dat je van een user alle posts op een rij kon lezen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:24 schreef Isabeau het volgende:
Linkermuisknopklik op poppetje links van usernaam, toggle andere users. Done.
Qua tekstenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:49 schreef Laydina het volgende:
Met hoofd en al?zow dat kind is groot dan
Ik zong het al meequote:Op vrijdag 9 juli 2010 03:06 schreef Laydina het volgende:
Nu kan je eindelijk meezingen
Dan moet je lekker gaan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door flying-dutchman op 09-07-2010 07:04:09 ]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:07 schreef flying-dutchman het volgende:heul mooie tv
opeens word tv kijken weer leukNou, leuk... tamelijk beangstigend. André van Duin plofte plots naast me op de bank en dan schrik je toch wel even hoor. En achter de salontafel kropen allemal Unicef-kindjes voorbij. Zó de gordijnen in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel een hele nieuwe beleving, in elk geval. Alleen al om ondertiteling te kunnen lezen.En we hebben afstandsbediening (en teletekst!)
![]()
Maar ik vond het ouwe 30-jaar oude dingetje ook prima hoor. Maar Arty is een groot filmliefhebber, dus ik snap wel dat dit dan fijn kijkt.
Het is een samsung Led TV 40 (staat op de doos). Ik heb alleen maar gekeken of hij mooi was als hij uitstaat (ik viel op de retro-voet), Arty heeft de specs gecheckt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Leuk TV-tjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:01 schreef Duderella het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Aan de hoogte van de plank, rechtsboven, zie je ongeveer hoeveel het scheelt.![]()
Nou ja, het staat wel strak en zo, dus het is mij best.
[ afbeelding ]
Maar het was gisterenavond wel alsof Mart de salontafel over kwam krúipen!
Zo'n mooie taakverdelingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:11 schreef Duderella het volgende:
Ik heb alleen maar gekeken of hij mooi was als hij uitstaat (ik viel op de retro-voet), Arty heeft de specs gecheckt.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:09 schreef freecell het volgende:
Hmmm, kan je met 'stop volgen' iets uit je myat halen? Das wel prettig...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeZe hebben in de MyAT wel weer dat kruisje geplaatst
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:11 schreef Duderella het volgende:
Nou, leuk... tamelijk beangstigend. André van Duin plofte plots naast me op de bank en dan schrik je toch wel even hoor. En achter de salontafel kropen allemal Unicef-kindjes voorbij. Zó de gordijnen in!
Het is wel een hele nieuwe beleving, in elk geval. Alleen al om ondertiteling te kunnen lezen.En we hebben afstandsbediening (en teletekst!)
![]()
Maar ik vond het ouwe 30-jaar oude dingetje ook prima hoor. Maar Arty is een groot filmliefhebber, dus ik snap wel dat dit dan fijn kijkt.
Het is een samsung Led TV 40 (staat op de doos). Ik heb alleen maar gekeken of hij mooi was als hij uitstaat (ik viel op de retro-voet), Arty heeft de specs gecheckt.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en die advertentie onder de 1e post had ik altijd al! Ik had de baggerlayout en daar was dat al zo.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kon je uitschakelen in de baggerlayout
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh? Nou ja, nooit de behoefte aan gehad.. Maar goed, zou wel graag weer verschillende bladzijdes willen.. scroll me nu een ongeluk om weer naar de header te komen als ik daar iets zou willen..
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:27 schreef freecell het volgende:
Hey Kaas
Wat is eigenlijk het standaard post-aantal op één pagina? Ik heb hem nl op 300 staan, maar dan zie ik dus andere pagina's dan anderen en das niet altijd handig
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hey Freecell! Gijse vroege vogel!
Leuke foto's van Leander en Florian op die Victoria amazonica gisteren
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
Straks een kaartje bestellen voor Trans-siberian OrchestraLijkt me echt heel gaaf om eens live te zien
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kent ze![]()
Ik vind ze dus ook al jaren tof en zat al jaren te kijken naar die shows en nu komen ze dus eindelijk naar Nederland
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:41 schreef freecell het volgende:
Ow, iedereen heeft alles nu dus op één pagina?
Das handigDan hoef ik me niet aan te passen, dan past iedereen zich aan aan mij
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij hebben hun kerst-CD en ik wordt zo gelukkig van ze
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze hebben er drie he
En twee andere CD's
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij hebben er 1 geloof ik
Het begon met dat filmpje van dat huis met die woeste kerstverlichting. We vonden die muziek allebei tof en toen is TARA gaan zoeken
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
Straks een kaartje bestellen voor Trans-siberian OrchestraLijkt me echt heel gaaf om eens live te zien
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:50 schreef TAV74 het volgende:
Vooral reageerscherm onderaan is een stuk handiger zo.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het niet te snel de verkoop. Kan pas bestellen als het salaris weer is gestort.
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, nou ja, wel maar daar kon je niet echt handig in reageren.. is mij nog nooit gelukt iigIk drukte dus altijd op 'reageren' maar dan kon je verder niet meer terug lezen..
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Reageer stuk onderaan is identiek aan degene in de vorige layout.
Welles. De smileys staan gewoon onder het reageer venster. Het is een optie die je aan moet zettenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nietes! In de baggerlayout zaten de smileys er niet bij
En aangezien ik ze niet uit mijn hoofd ken vond ik dat erg lastig..
Nou die optie heb ik dus niet aan, nooit gevonden ook.. hou niet van fora waar ik eerst 100 opties aan moet zetten voor het normaal werktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welles. De smileys staan gewoon onder het reageer venster. Het is een optie die je aan moet zetten.
Nee idd.. oh en als je in de nieuwe lay-out quote dan komt het gewoon onderaan te staan in het schermpje, maar in deze lay-out niet, nog een verschil!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:02 schreef Anthraxx het volgende:
Dat ben ik wel met je eens trouwens. Het is een berg opties waar de helft niet eens zinnig van is.
Quick Reply ofzo aanzetten. Dan krijg je een rode Quote button die het onderaan zet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee idd.. oh en als je in de nieuwe lay-out quote dan komt het gewoon onderaan te staan in het schermpje, maar in deze lay-out niet, nog een verschil!
Maar goed, ik ben ff weg.. Administratie doen en aquarium ophalen van school!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit al een paar dagen onder de 145kg btwIk ben blij
Nieuwe mijlpaal
Ik ben aan het werk schatquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:32 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dan duik je er nog eventjes in?
De slaapvertrekken zijn dichter bij mijn huis dan m'n werkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:35 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
geen kazerne aan de overkant met een paar bedjes?
daar krijgt ze meestal ook geen rustquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:35 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
geen kazerne aan de overkant met een paar bedjes?
Uiteraard! Het gaat dus stukken beterquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:56 schreef Aure het volgende:
Wonder boven wonder heb ik vannacht goed geslapenIk werd zelfs niet wakker van de pijn! Nu voelt mn kaak met uitgewerkte pijnstiller net zo pijnlijk als gister mét pijnstiller (snappie m nog?)
Ik wil ookquote:
Ik ben jaloersquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:56 schreef Aure het volgende:
Wonder boven wonder heb ik vannacht goed geslapenIk werd zelfs niet wakker van de pijn! Nu voelt mn kaak met uitgewerkte pijnstiller net zo pijnlijk als gister mét pijnstiller (snappie m nog?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Maar er komt wel regen bijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:09 schreef MissHobje het volgende:
Oja en de warmte blijft voorlopigjee ik zeg komende week naar het strand
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:09 schreef MissHobje het volgende:
Ik was vroeg wakker, en tig keer wakker geweest en nu ben *(&^&%&^* zeg maar
Straks werken, thankgod aircoHet andere eiland naar huis is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa gelukkig welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Uiteraard! Het gaat dus stukken beter
Wel okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |