quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:18 schreef Aure het volgende:![]()
![]()
Ik kreeg net een telefoontje.. Ze konden niks meer voor hem doen..
For some life lasts a short while, but the memories it holds last forever <3
Oh, dat kan daar ook heel goed (alleen is de keuze wat beperkt. Maar het is wel goed klaargemaakt!)quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk dat ik begin september sushi eet in Moskou
Weet ik nog niet. Ik heb een tijdje geleden een paar hele leuke B&B's gespot in A'dam, en dat lijkt me ook wel leuk. Nog even op studeren!quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Blijf je ook slapen in het Okura, Dude?Er is ook een leuke bar met prachtig uitzicht over Amsterdam, ik weet niet of het Japans restaurant boven of beneden is.
Le ciel blue is helemaal bovenin volgens mij.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Blijf je ook slapen in het Okura, Dude?Er is ook een leuke bar met prachtig uitzicht over Amsterdam, ik weet niet of het Japans restaurant boven of beneden is.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:05 schreef Duderella het volgende:
Weet ik nog niet. Ik heb een tijdje geleden een paar hele leuke B&B's gespot in A'dam, en dat lijkt me ook wel leuk. Nog even op studeren!
Dan zijn we op dezelfde dag jarigquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh, dat kan daar ook heel goed (alleen is de keuze wat beperkt. Maar het is wel goed klaargemaakt!)
Ik moet een praatje houden aan de VU op 3 september, en dan is ook Arty jarig, dus ik maak er nu maar een lang weekend Amsterdam van, inclusief Yamazato. Die stond nog op de to eat-lijst.
Vervelend gecombineerdquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:03 schreef Duderella het volgende:
Oh, dat kan daar ook heel goed (alleen is de keuze wat beperkt. Maar het is wel goed klaargemaakt!)
Ik moet een praatje houden aan de VU op 3 september, en dan is ook Arty jarig, dus ik maak er nu maar een lang weekend Amsterdam van, inclusief Yamazato. Die stond nog op de to eat-lijst.
Gelukkig. Even uitwaaien in de zonquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:51 schreef Aure het volgende:
Ben even gaan lopen, boodschappen gedaanHeeft geholpen, ben nu wat rustiger!
Wat een leuk plekje.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:28 schreef Ole het volgende:
Dit is een leuke B&B. Alles gloednieuw, midden in de jordaan en een hele leuke eigenaar![]()
http://www.bb-lafesta.com/
yup!quote:
Heel leuk! Zoiets zoek ik inderdaad. Hij is al volgeboekt op de betreffende data helaas.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:28 schreef Ole het volgende:
Dit is een leuke B&B. Alles gloednieuw, midden in de jordaan en een hele leuke eigenaar![]()
http://www.bb-lafesta.com/
Nou, vier je een fuifje? Dan wippen we even langs.quote:
Ja, in het restaurantje van de B&B. Wel op zaterdag de vierde.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, vier je een fuifje? Dan wippen we even langs.
De week ervoor ben je ook al in het Westen van het land.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:03 schreef Duderella het volgende:
Er is iig wat CULlerigs --> http://www.caulils.com/newfoodfair/index.htmlquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, in het restaurantje van de B&B. Wel op zaterdag de vierde.
Dat weekend is er meestal wel veel te doen in A'dam. Jordaanfestival of zoiets
Oh dat mag ik wel eens gaan noteren. 28?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
De week ervoor ben je ook al in het Westen van het land.
Bosssssschker in het doelquote:Meespelen Stekelenburg onzeker
Uitgegeven: 8 juli 2010 16:36
Laatst gewijzigd: 8 juli 2010 16:35
JOHANNESBURG - Het is nog maar de vraag of Maarten Stekelenburg zondag het doel kan verdedigen van Oranje in de WK-finale tegen Spanje.
© ANP
De keeper van Ajax loopt al een tijd rond met een lichte heupblessure en kampte donderdag met rug- en nekklachten.
Al tijdens de halve finale tegen Uruguay (3-2) liet bondscoach Bert van Marwijk tweede keeper Michel Vorm warmlopen voor het geval de blessure verergerde.
Vlak na die wedstrijd zei de 27-jarige Haarlemmer nog dat zijn basisplek voor zondag niet in gevaar zou komen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh dat mag ik wel eens gaan noteren. 28?
Jij ook al?quote:
Oeh jee, dan zou ik naar de opera.quote:
quote:
Ik zeg af! Ik zeg af!quote:
laat Stekelenburg ajb nog 1x gaan, dan maar pijn. Daarna ben je er vanaf. Niet Vorm ajb in de finalequote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef Tezz het volgende:
En ik ben net rechtstreeks vanuit de kapper met mijn dochter naar het dorp gegaan en heb daar heerlijk met haar op het terras gezeten! Samen een kom aspergesoep leeg gelepeld en daarna allebei een broodje gezond. Heerlijk!
En ook nog eens quality time met mijn dochter... Er zat alleen een vervelende man op het terras. Dronken en alleen. En die bleef maar slap kletsen en heel irritante opmerkingen maken. De serveerster keek me al aan met zo'n blik van ... 'sorry'......
Flink laagjes er in laten knippen en de lengte tot net over mijn schouder.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker hè om zo een middagje met je dochter door te brengenWat heb je met je haar laten doen?
Beetje vreemd dat geen enkele site dit bericht meldt. Maak me er dus nog even geen zorgen overquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef Duderella het volgende:
Ik zeg af! Ik zeg af!
Stom van me. Wiebel tussen twee agenda's en dan vergeet ik dingen te noteren in de nieuwe.
Komt goed.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:18 schreef Laydina het volgende:
Ondanks dat er binnen defensie geen jaarcontracten meer worden verlengt is er getekend voor een vaste aanstelling voor mij
mijn jaarcontract liep bijna af
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:18 schreef Laydina het volgende:
Ondanks dat er binnen defensie geen jaarcontracten meer worden verlengt is er getekend voor een vaste aanstelling voor mij
Hey das lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:18 schreef Laydina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |