failquote:
omg...ik dacht dat je het over twitter hadquote:
was dat niet danquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omg...ik dacht dat je het over twitter had
neuh, hij bedoeld tweeds maar schreef het op de Duitsche manierquote:
Al dat Duits in dit topic is verwarrend!quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh, hij bedoeld tweeds maar schreef het op de Duitsche manier
HALT!quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Al dat Duits in dit topic is verwarrend!
over het foebal of de drank?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:32 schreef febster het volgende:
We zullen het zien zondag, ben zeerrrr benieuwd.
Vannacht al over gedroomd ook.
Ik had 1 glas wijn op, dus gewoon over voetbal. We kwamen met 2-0 achter en toen begon het te lopen en werd het 2-1 en toen viel bijna de 2-2 en toen werd ik wakkerquote:
conclusie...je had meer moeten drinken...dan was het 2-3 geworden...nu verliezen we...bedankt lulquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:37 schreef febster het volgende:
[..]
Ik had 1 glas wijn op, dus gewoon over voetbal. We kwamen met 2-0 achter en toen begon het te lopen en werd het 2-1 en toen viel bijna de 2-2 en toen werd ik wakker.
Als ik ooit verplicht Prince2 moet leren word ik echt automonteurquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:41 schreef Inu het volgende:
Zo, als ik nu mn examen gehaald heb hoef ik nooit meer Prince2 te lerenHeb alleen geen idee of ik het ook gehaald heb
Dan moet je idd nooit op cursusquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als ik ooit verplicht Prince2 moet leren word ik echt automonteur.
ja dat heb je, niemand zakt voor Prince 2.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:41 schreef Inu het volgende:
Zo, als ik nu mn examen gehaald heb hoef ik nooit meer Prince2 te lerenHeb alleen geen idee of ik het ook gehaald heb
like in foundation, practioner, just-in-for-the-paperquote:
Nope, die heb ik allaaaaaaangquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat heb je, niemand zakt voor Prince 2.
welke deed je? de eerste toch?
matige graphicsquote:
ooooohquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Nope, die heb ik allaaaaaaang![]()
Was Practioner
it's de leeftijdquote:
ik ga hier maar niet op in.quote:
zie het eerst maar es te wordenquote:
sow. das echt oud.quote:
Ja, in theorie wel, nu mag de praktijk het nog even laten zienquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
oooooh
dan nog, dat moet je makkelijk kunnen.
toen waren vierkante graphics kei in.quote:
alle bedrijven vragen er om, maar of ze er nu ook iets mee doen is altijd maar de vraag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, in theorie wel, nu mag de praktijk het nog even laten zien
Long Long time ago... i can still remember...quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
toen waren vierkante graphics kei in.
en wachten tot je tape geladen was ook
Nja, hier doen ze er officieel wel iets mee, maar nu ik deze cursus heb gehad lijkt het er volgens mij meer op dat ze sommige stukjes pakken en die toepassen en de rest gewoon latenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
alle bedrijven vragen er om, maar of ze er nu ook iets mee doen is altijd maar de vraag.
Mijn ervaring is
zo had ik nog een pc van een kleine 12000 gulden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Long Long time ago... i can still remember...
nee dit was nog van voor de 286, grappige was de gemotoriseerde HDD's die er na een druk op de knop met veel lawaai uitkwamen..quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:11 schreef ArTiC het volgende:
hmmm 20MB schijven heb ik nog wel liggen...met bijbehorende 286 en mobo
ik moest nog even aan je denken gisteren toen ik langs de KB in Den Haag ree.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, hier doen ze er officieel wel iets mee, maar nu ik deze cursus heb gehad lijkt het er volgens mij meer op dat ze sommige stukjes pakken en die toepassen en de rest gewoon laten
trap niet in dat preutse imago van Inu...you will be very teleurgesteldquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik moest nog even aan je denken gisteren toen ik langs de KB in Den Haag ree.
Het waren hele reine gedachten, wees gerust
de laatste keer dat ik reine gedachten had was ik 8quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
trap niet in dat preutse imago van Inu...you will be very teleurgesteld
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik reine gedachten had was ik 8
*geeft FUFR een lolly*quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
quote:
dosboxquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
snie, was super vette graphs.
alleen een beetje jammer dat de spel klok gekoppeld was aan de systeemklok.
Nadat we 'n nieuwe pc kregen had ik nog maar ong. 5 seconden om 't level te halen.
En lukte dat niet?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
snie, was super vette graphs.
alleen een beetje jammer dat de spel klok gekoppeld was aan de systeemklok.
Nadat we 'n nieuwe pc kregen had ik nog maar ong. 5 seconden om 't level te halen.
Aah, ik was thuis aan het lerenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
Sinds wanneer is CMMi een certificaat dat je als persoon kan halen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:08 schreef FUFR het volgende:
CMMi das er ook zo een, zonder kom je de ing niet in. Ben je eenmaal binnen doen ze er niets mee..
Het is ook geen weer om hard te werken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:43 schreef Juup© het volgende:
Jakkie weer. Ben de honden uit wezen laten en heb net twee gaten in de muur geboord en een buitenlamp opgehangen en ik zweet al weer
En dan te bedenken dat ik vandaag nog minstens 5 kruiwagens met rommel en aarde uit de achtertuin wil hebben zodat ik deze klaar kan maken voor het gras dat woensdag komt. Ik ga het iig niet overdag doenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is ook geen weer om hard te werken.Gewoon rustig aan doen.
Kun je dat niet beter morgenochtend heel vroeg doen? 's Avonds is het pas laat écht koeler. Rond een uur of 7 's morgens is het wel heerlijk koel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik vandaag nog minstens 5 kruiwagens met rommel en aarde uit de achtertuin wil hebben zodat ik deze klaar kan maken voor het gras dat woensdag komt. Ik ga het iig niet overdag doen(en ook niet 's nachts, maar eerder in de avond)
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:04 schreef Inu het volgende:
Ik ga zwemmen tijdens lunch![]()
Oh, IT meisje is langsgeweest om Java te installeren, maar het past niet, want mijn profielruimte is vol omdat ik ook al oXygen heb
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:04 schreef Inu het volgende:
Ik ga zwemmen tijdens lunch![]()
Oh, IT meisje is langsgeweest om Java te installeren, maar het past niet, want mijn profielruimte is vol omdat ik ook al oXygen heb
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik vandaag nog minstens 5 kruiwagens met rommel en aarde uit de achtertuin wil hebben zodat ik deze klaar kan maken voor het gras dat woensdag komt. Ik ga het iig niet overdag doen(en ook niet 's nachts, maar eerder in de avond)
Ach, gewoon zoals mijn timmerman neefje zei; Fiesta houden in de middagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Indeed... Dit is stiekem ook de reden waarom ons project een laptop heeft gekochtquote:
100 GB for everyone!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:09 schreef r8ality het volgende:
Oja, de kanker in de meeste bedrijfsnetwerken: profielruimte.
Heb je nou echt zo'n kutleven dat je hier je plezier uit moet halen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:11 schreef r8ality het volgende:
Vanochtend even een proef gedaan trouwens. Elke keer als er iemand in ging halen zonder richting aan te geven smeet ik em ervoor (uiteraard mét knipperlicht) en deed dan dan ff links-rechts-links-rechts met m'n knipperlicht. Daarna weer naar rechts en als ze voorbijkwamen naar de handle van de richtingaanwijzer wijzen. Eentje stak z'n duim op, en twee bleven nors voor zich uit staren (hoezo fouten niet toegeven) maar gaven daarna wel braaf richting aan
.
Denk het wel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je nou echt zo'n kutleven dat je hier je plezier uit moet halen?
Waarom word je geen corrupte politieagent?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:20 schreef r8ality het volgende:
Gelukkig staat de politie braaf te flitsen, want dat iemand 10km/u harder rijdt dan toegestaan is veel erger.
Corrupt? Waarom corrupt?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom word je geen corrupte politieagent?Kun je vervelende weggebruikers in elkaar slaan en er nog voor betaald krijgen ook
Door je nóg asocialer te gedragen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:20 schreef r8ality het volgende:
En maar klagen over files. En asociaal weggedrag. Ik doe er ten minste nog wat aan.
Omdat dat misschien beter bij je past dan gewoon agent?quote:
Mensen op hun fouten wijzen. Sinds wanneer is dat asociaal?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Door je nóg asocialer te gedragen?![]()
Mislukte wereldverbeteraar.
Geef ik boetes? Reageer ik op dingen waar verder niemand last van heeft? Nee he. Dat doen agenten welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Omdat dat misschien beter bij je past dan gewoon agent?
Je zou wel een goeie agent zijn, trouwens, dat irritante naaierige heb je je iig al eigen gemaakt.
Waar heb ik gezegd dat ik dat ging doen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, in Nederland is het een beetje not done om zomaar mensen in elkaar te rammen...
Mensen gaan braaf remmen. Mensen gaan niet rammen. Iedereen die beweert van wel heeft een grote bakkesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:37 schreef bleiblei het volgende:
there we go again.
Ach je moet maar zo denken, als een keer door zo een actie een tikje krijgt ,ineens dwars op de snelweg staat en der rijdt vol een 20 tonner in zijn flank is het niet zijn eigen schuld maar die van de man die hem inhaalde.
Dat zei ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik dat ging doen?
Vrachtwagens staan niet binnen 100 meter stil. Ook al wil hij niet rammen, rammen hij doet!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mensen gaan braaf remmen. Mensen gaan niet rammen. Iedereen die beweert van wel heeft een grote bakkes.
Is moeilijk, lezen. Ik had het over het tikje, daar kom ik dwars van te staan..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vrachtwagens staan niet binnen 100 meter stil. Ook al wil hij niet rammen, rammen hij doet!
Ik over de 20tonner die over je heen rijdt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Is moeilijk, lezen. Ik had het over het tikje, daar kom ik dwars van te staan..
oh je hebt ut over een kleine vrachtwagenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik over de 20tonner die over je heen rijdt.
naja, dat was BB's fantasie... mag ook best groter zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh je hebt ut over een kleine vrachtwagen
Ik ben niet zo into de vrachtwagens. Ik vond 20 ton al behoorlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh je hebt ut over een kleine vrachtwagen
Ik rij genoeg hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:36 schreef r8ality het volgende:
Mooi ook, kritiek krijgen van mensen die nooit geen km rijden, behalve Artic. Maar das een linkse rakker die sowieso iets tegen mij heeft.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:36 schreef r8ality het volgende:
Mooi ook, kritiek krijgen van mensen die nooit geen km rijden, behalve Artic. Maar das een linkse rakker die sowieso iets tegen mij heeft.
je hebt dat ding pas een maand!quote:
en treinen tellen nietquote:
miewiewiewiewiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:36 schreef r8ality het volgende:
Elke dag 50+ km enkele reis naar je werk? In totaal al bijna 200.000km? Duizenden kilometers in vijf verschillende landen?quote:
weet je hoe saai dat is na een paar weken?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:40 schreef bleiblei het volgende:
Eny ligt naast mij. Echt... Ik had kat moeten worden.
Ik heb genoeg gereden om te weten dat je debiele acties uithaalt op den openbare weg.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:36 schreef r8ality het volgende:
heb je nu een dikke staart?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Elke dag 50+ km enkele reis naar je werk? In totaal al bijna 200.000km? Duizenden kilometers in vijf verschillende landen?
Whoa gertje! Voel je je nu beter daardoor?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Elke dag 50+ km enkele reis naar je werk? In totaal al bijna 200.000km? Duizenden kilometers in vijf verschillende landen?
Ja, maar jij BLIJFT je als een mongool gedragen, ongeacht het aantal km.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, dat zegt niks. Stel je voor zeg, dat dat iets uit zou maken. Ik ben blij dat jij fijn in de trein gaat zitten iedere ochtendquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Whoa gertje! Voel je je nu beter daardoor?.
Dat zegt toch niets.
Nogmaals de vraag. Gedraag ik me als een mongool als ik mensen wijs op hun fouten?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar jij BLIJFT je als een mongool gedragen, ongeacht het aantal km.
Hoe gaat het met de buttsex?quote:
Dat zegt inderdaad niets.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, dat zegt niks. Stel je voor zeg, dat dat iets uit zou maken. Ik ben blij dat jij fijn in de trein gaat zitten iedere ochtend.
Eh... Ja.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag. Gedraag ik me als een mongool als ik mensen op een gevaarlijke manier op de openbare weg in een stuk blik van dik een ton met 120km/h wijs op hun fouten?
Ja!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag. Gedraag ik me als een mongool als ik mensen wijs op hun fouten?
Ik zeg niet dat dat van invloed is op wel of niet kunnen rijden. Ik zeg dat ik genoeg km's maak om de situatie op de weg te kunnen observeren. Want ik krijg nu commentaar van mensen die nooit op de weg zitten, of althans heel weinig.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad niets.
Ik weet zeker dat ik net zo goed rij als mijn zus, terwijl ik weliswaar in 3 jaar tijd 130K heb gereden, maar afgelopen 2 jaar vrijwel niets en zij in *ff tellen*, in minimaal 10 landen over de gehele wereld* een veelvoud van die 200K van jou gereden heeft.
Denk het wel, ben toch altijd rond 06:00 uur wakker.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter morgenochtend heel vroeg doen? 's Avonds is het pas laat écht koeler. Rond een uur of 7 's morgens is het wel heerlijk koel.
Ik kom deze week anders toch op een kleine 800km, écht weinig vind ik dat niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat van invloed is op wel of niet kunnen rijden. Ik zeg dat ik genoeg km's maak om de situatie op de weg te kunnen observeren. Want ik krijg nu commentaar van mensen die nooit op de weg zitten, of althans heel weinig.
ik wil even zeggen dat ik je rijgedrag niet bekritiseerd hebquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat van invloed is op wel of niet kunnen rijden. Ik zeg dat ik genoeg km's maak om de situatie op de weg te kunnen observeren. Want ik krijg nu commentaar van mensen die nooit op de weg zitten, of althans heel weinig.
Het is iedereens taak om de wereld op te voeden. Juist als je dat niet doet, krijg je, eh Nederlandquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja!Zeker als je het op die manier doet. Het is niet aan jou om de wereld op te voeden. Jouw taak in het verkeer is voorkomen dat JIJ gevaarlijke situaties creëert. En dat lukt je blijkbaar niet, omdat je je laat opfokken door anderen. Ergo: ongeacht het feit dat je meer km hebt gereden (niet in meer landen!) dan ik, weet je nog altijd niet hoe je je hoort te gedragen. De verdient geen credit met op de weg zitten.
of niet eens een auto bezitten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
Oh heel volwassen. Heel volwassen. Ik kan nog veel leukere opmerkingen nu maar ik laat het achterwege. En het was nog wel een poging om het nog over iets anders te hebben.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het is iedereens taak om de wereld op te voeden. Juist als je dat niet doet, krijg je, eh Nederland. Onze vrienden uit Noord-Afrika kunnen hun gang gaan, elke dag zitten er mensen op de linkerbaan op elkaar en we installeren nog liever een alarmsysteem dan dat we een keer met de buren praten.
Goed man.
Dat maakt het nog jouw taak niet, je bent geen politieagent en ook al niet de minister van verkeer en waterstaat. Je bent gewoon een gevaarlijke bemoeial.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het is iedereens taak om de wereld op te voeden. Juist als je dat niet doet, krijg je, eh Nederland. Onze vrienden uit Noord-Afrika kunnen hun gang gaan, elke dag zitten er mensen op de linkerbaan op elkaar en we installeren nog liever een alarmsysteem dan dat we een keer met de buren praten.
Goed man.
Ja.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag. Gedraag ik me als een mongool als ik mensen wijs op hun fouten?
je hebt naast V gezeten? Dat telt niet he!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kom deze week anders toch op een kleine 800km, écht weinig vind ik dat niet.
Waar heb ik gezegd dat ik denk dat jij mijn rijgedrag bekritiseert?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil even zeggen dat ik je rijgedrag niet bekritiseerd heb
Hello? Jij begon!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Oh heel volwassen. Heel volwassen. Ik kan nog veel leukere opmerkingen nu maar ik laat het achterwege. En het was nog wel een poging om het nog over iets anders te hebben.
Sneu persoon ben je soms..
Als ik naast V had gezeten, zat ik nu in het vliegtuig terug uit Korea.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hebt naast V gezeten? Dat telt niet he!
Dat zijn ook kilometers door/over verschillende landenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als ik naast V had gezeten, zat ik nu in het vliegtuig terug uit Korea.
laajk dat dat niet warm is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:57 schreef Juup© het volgende:
Het is te warm om mezelf druk te makenStraks boodschappen doen
Mijlen Juup, mijlenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zijn ook kilometers door/over verschillende landen
ik denk dat je in de eerste plaats de staart opmerking verkeerd interpreteerdequote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Oh heel volwassen. Heel volwassen. Ik kan nog veel leukere opmerkingen nu maar ik laat het achterwege. En het was nog wel een poging om het nog over iets anders te hebben.
Sneu persoon ben je soms..
Beter een gevaarlijke bemoeial dan een nobodyquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat maakt het nog jouw taak niet, je bent geen politieagent en ook al niet de minister van verkeer en waterstaat. Je bent gewoon een gevaarlijke bemoeial.
Jij leest echt wat je wil lezen he. Ik zeg nog, het was niet eens een lullige opmerking, maar een onderwerp-change.quote:
nergens, ik zeg het alleen even. Voor het geval je het dacht. Opvoeding enzoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik denk dat jij mijn rijgedrag bekritiseert?
Ik weet precies wat je bedoelt. Maar ik had zin om op een andere manier te reageren. En uiteraard maak alleen ik zulke opmerkingenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je in de eerste plaats de staart opmerking verkeerd interpreteerdeen dan meteen zo'n opmerking maken
Ja ik wacht op jouw onderdelen/bestellingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:05 schreef bleiblei het volgende:
Idd..
Hoest met de Lego R8al?
Heb nog geen tijd/geld gehad om te bestellen via internet. Maar ik zal als het wat minder warm is, eens door mijn eigen verzameling grasduinen naar de gewone onderdelen. Bijzondere onderdeeltjes met printjes e.d. heb ik vaak niet.
nu pas wakker?quote:
Intergratie. Is dat gevangenen vrijlaten tussen twee landen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:05 schreef ArTiC het volgende:
Heeft Geert al gezegd dat het aan de intergratie ligt?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Beter een gevaarlijke bemoeial dan een nobody.
Nee, dat is een typfoutquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Intergratie. Is dat gevangenen vrijlaten tussen twee landen?.
het is altijd zo fijn winkelen rondom de vleesafdelingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jawel maar moet gebeuren. Airco in de auto en de winkels dan houden wij het wel vol
Oeh, airco in de auto. Ik moet het stellen met ARKO.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jawel maar moet gebeuren. Airco in de auto en de winkels dan houden wij het wel vol
Stoppen bij een pompstation voor een ijsje werkt ook wel goed.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:11 schreef ArTiC het volgende:
Climate control in de auto
blijft je hoofd lekker koel van tijdens het rijden
Al werkt de airco niet op z'n best, moet eigenlijk bijgevuld worden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh, airco in de auto. Ik moet het stellen met ARKO.
Nee, ik trein gewoon naar mn werk en ik rij geen idiote lange stukken achter elkaar, maar na een jaar chauffeuren, een paar vakanties in het buitenland en nu een eigen autootje rij ik wel genoeg om te mogen zeggen dat je auto voor iemand gooien om hem een lesje te leren asociaal is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bij mij kunnen alleen de voorste 2 ramen openquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh, airco in de auto. Ik moet het stellen met ARKO.
Je bent niet zo van de Technic toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja ik wacht op jouw onderdelen/bestelling. En ik heb laatst nog een brandweerwagen gekregen van huisgenoot, stond voor paar euro op rommelmarkt. Is van een oude City serie geloof ik
.
je voorste raam is de voorruit hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Bij mij kunnen alleen de voorste 2 ramen open
ja, maar om nou steeds te stoppen en een ijsje te gaan eten als iemand geen richting aangeeft...daar wordt je kei dik vanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Stoppen bij een pompstation voor een ijsje werkt ook wel goed.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, maar om nou steeds te stoppen en een ijsje te gaan eten als iemand geen richting aangeeft...daar wordt je kei dik van
Dan heb je NARKOquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Bij mij kunnen alleen de voorste 2 ramen open
Maar het tocht dan wel lekker door.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Als die open kan is er iets mis met de auto...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, maar om nou steeds te stoppen en een ijsje te gaan eten als iemand geen richting aangeeft...daar wordt je kei dik van
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:17 schreef Inu het volgende:
[..]
VW T1 Sambaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Die heeft toch gewoon een voorruit?quote:
Krijg je lekker veel vriendjes van die spider in je gezicht als je rijdt..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:19 schreef ArTiC het volgende:
Renault heeft ook ooit een spider gehad zonder voorruit
helmpje opquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Die heeft toch gewoon een voorruit?
[..]
Krijg je lekker veel vriendjes van die spider in je gezicht als je rijdt..
kan er ook een steen doorheen gooien, is ie ook openquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je bent niet zo van de Technic toch?
Binnenkort komt nml. deze uit:
[ afbeelding ]
Was eerst wel sceptisch over, maar lees wel erg enthousiaste reviews ervan.
Heb deze week avonddiensten dus lag pas rond half 3 in bed.quote:
morgen laatste poging tv kabel naar boven trekken...heb eindelijk een trekveer. als het daar niet mee lukt dan geef ik het opquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:24 schreef Juup© het volgende:
Vandaag maar eens een UTP kabel trekken naar boven, dan kan de server ook weer eens aan. Komt goed uit want ik heb nogal wat te downloaden
Sgoed. Ga ik vanaf nu ook nooit meer richting aangeven. Het is vanaf nu schijnbaar sociaal geaccepteerd om het niet te doen. Handigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik trein gewoon naar mn werk en ik rij geen idiote lange stukken achter elkaar, maar na een jaar chauffeuren, een paar vakanties in het buitenland en nu een eigen autootje rij ik wel genoeg om te mogen zeggen dat je auto voor iemand gooien om hem een lesje te leren asociaal is.
Trouwens, dat mag eigenlijk iedereen wel zeggen, ook al hebben ze niet eens een rijbewijs
Anders koop/huur jij een trekveerpomp?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
morgen laatste poging tv kabel naar boven trekken...heb eindelijk een trekveer. als het daar niet mee lukt dan geef ik het op
okayquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
Als dat change team nu ff eerst de meest cruciale changes afwerkt ipv de makkelijkste
het ziet er uit als een prijs voor sportvisser van het jaar ofzoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Anders koop/huur jij een trekveerpomp?
[ afbeelding ]
Zoiets ja, maar is ook in een aluminium kleur te verkrijgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het ziet er uit als een prijs voor sportvisser van het jaar ofzo
voor de 2e plaatsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar is ook in een aluminium kleur te verkrijgen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Sgoed. Ga ik vanaf nu ook nooit meer richting aangeven. Het is vanaf nu schijnbaar sociaal geaccepteerd om het niet te doen. Handig.
Je bedoelt dat de afdeling automatisering eindelijk eens iets gaat doenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
Als dat change team nu ff eerst de meest cruciale changes afwerkt ipv de makkelijkste
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Sgoed. Ga ik vanaf nu ook nooit meer richting aangeven. Het is vanaf nu schijnbaar sociaal geaccepteerd om het niet te doen. Handig.
Ja wat dan? Moet ik nog wel richting aangeven dan? En vervolgens toekijken hoe anderen het nooit doen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij hebt geen bord voor je kop, maar een complete auto ofzo.
You ain't seen nothing yetquote:
je moet gewoon thuisblijvenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja wat dan? Moet ik nog wel richting aangeven dan? En vervolgens toekijken hoe anderen het nooit doen?
Ja, zo werkt het iddquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja wat dan? Moet ik nog wel richting aangeven dan? En vervolgens toekijken hoe anderen het nooit doen?
Ja, je bent toch 3+?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als jij mij salaris betaalt blijf ik graag thuisquote:
Neeeeeeh! Ojee, daar gaat onze kans, verspild, verpest, verloren.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:52 schreef ArTiC het volgende:
We hebben verloren..Paul de octopus heeft Spanje als winnaar voorspeld![]()
Nog een reden om gewoon film te gaan kijkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:52 schreef ArTiC het volgende:
fixedquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als jij mijn salaris betaalt blijf ik graag thuis.
jij hebt geen salaris nodig...enkel een pc en internet om porno te downloadenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als jij mij salaris betaalt blijf ik graag thuis.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het idd![]()
En nee, we hoeven niet te weten wat jij daar fout aan vindt
Het mag eigenlijk niet, maar stiekem hoop ik dat jullie zelf of een geliefde een keer goed aangereden worden door zo'n randdebiel. Dan piep je wel anders.quote:
en een forum om z'n gal te spuwen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij hebt geen salaris nodig...enkel een pc en internet om porno te downloaden
Je springt toch ook niet van het Hilton als iemand het doet?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat Duitse beest gunt ons ook niets!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:52 schreef ArTiC het volgende:
Oja, want als jij je als een malloot gedraagt in het verkeer wordt de kans dat een eppo mij schept natuurlijk direct kleiner.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
[..]
Het mag eigenlijk niet, maar stiekem hoop ik dat jullie zelf of een geliefde een keer goed aangereden worden door zo'n randdebiel. Dan piep je wel anders.
Zoals ik het bedoel hoeft daar geen "n" bij. Taalfaalsuriquote:
Ik wil op een gegeven moment wel wat eten en drinken. Anders ben ik zo uitgeruktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij hebt geen salaris nodig...enkel een pc en internet om porno te downloaden
Kap ff met dat Suri. Alleen mensen die ik leuk vind sta ik toe dat te zeggen. Ik ben gvd gewoon een nederlander. Kansloos tiep.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zoals ik het bedoel hoeft daar geen "n" bij. Taalfaalsuri.
Dat is nu eenmaal zo. Als mensen continue door hun omgeving op hun gedrag afgekeurd worden vermindert dat vanzelf.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oja, want als jij je als een malloot gedraagt in het verkeer wordt de kans dat een eppo mij schept natuurlijk direct kleiner.
je hebt genoeg reserves spekkiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik wil op een gegeven moment wel wat eten en drinken. Anders ben ik zo uitgerukt.
Hollanderquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kap ff met dat Suri. Alleen mensen die ik leuk vind sta ik toe dat te zeggen. Ik ben gvd gewoon een nederlander. Kansloos tiep.
Mi scusi. Zal het niet meer gebruikenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kap ff met dat Suri. Alleen mensen die ik leuk vind sta ik toe dat te zeggen. Ik ben gvd gewoon een nederlander. Kansloos tiep.
Maar jij bent net zo'n erge randdebielquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
[..]
Het mag eigenlijk niet, maar stiekem hoop ik dat jullie zelf of een geliefde een keer goed aangereden worden door zo'n randdebiel. Dan piep je wel anders.
Oh dat wel. Maar zonder vocht is het zo moeilijk te overlevenquote:
Gewoon plakjes hakken van die poten!quote:
slik je eigen kwak doorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Oh dat wel. Maar zonder vocht is het zo moeilijk te overleven.
Ik wilde een normale serieuze reply typen met wat argumenten. Maar als je denkt dat ik net zo gevaarlijk ben als de malloten die ik terechtwijs, heeft dat eigenlijk weinig zin. Denk maar lekker zo, ik weet wel beter.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar jij bent net zo'n erge randdebielIk zie niet in hoe jouw actie minder gevaarlijk is dan die van diegene die je wilt aanpakken...
We gaan dus gewoon winnenquote:In het Duitse Oberhausen heeft de Duitse inktvis Paul zijn voorspellingen voor de komende dagen gemaakt. Duitsland zal volgens Paul uiteindelijk beslag weten te leggen op de derde plek en de vierde plaats zal voor Uruguay zijn.
De finale wordt volgens Paul gewonnen door Spanje; zij zullen ons Nederlands elftal verslaan. De inktvis deed vier jaar geleden ook al wat voorspellingen. Toen had hij alles goed behalve de finale.
wij ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik wilde een normale serieuze reply typen met wat argumenten. Maar als je denkt dat ik net zo gevaarlijk ben als de malloten die ik terechtwijs, heeft dat eigenlijk weinig zin. Denk maar lekker zo, ik weet wel beter.
tis geen accuzuurquote:
Chorizoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef amaranta het volgende:
PAELLA! PAELLA!
Nee het is eigenlijk redelijk smaakloos. Behalve dat het een beetje bitter is. En erger ruikt dan dat het smaaktquote:
Nee.quote:
quote:Turkse thuiszorg in Heistraat Helmond
HELMOND - Turkse thuiszorginstelling Saygim zit vanaf maandag 12 juli in het bedrijvencomplex aan de Heistraat.
Het bedrijf van oud-raadslid Y. Yeyden had een vestiging in Eindhoven, maar verhuist naar Helmond. Saygim, Turks voor 'respect', richt zich niet alleen op Turkse maar ook op andere allochtone Nederlanders.
Het varken natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:10 schreef Levitation het volgende:
Wat telt eigenlijk zwaarder als voorspeller? We hebben namelijk de parkiet en het varken aan onze kant staan, de inktvis gaat voor spanje. hmmm...
nee "telt', niet "is"quote:
Tsssquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:20 schreef amaranta het volgende:
Ik heb Eva net een thshirt van "Spanje" aangedaan, en nu ligt ze woedend op de vloer
Allang gedaan!quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:20 schreef amaranta het volgende:
Ik heb Eva net een thshirt van "Spanje" aangedaan, en nu ligt ze woedend op de vloer
integratiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:20 schreef amaranta het volgende:
als jouw zaad meurt zou ik toch eens langs de dokter gaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee het is eigenlijk redelijk smaakloos. Behalve dat het een beetje bitter is. En erger ruikt dan dat het smaakt.
en bitterballen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Sushi voor de lunch en naast een rokende collega gezeten. Ik heb gvd zin in BIER!
je hebt Paul de octopus opgegeten?quote:
Weer zo'n selectieve leeshoerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als jouw zaad meurt zou ik toch eens langs de dokter gaan
al het zaad wat ik tot dusver in mijn bek heb gehad smaakte erger dan het rook, vandaar...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Weer zo'n selectieve leeshoer. Ik zeg toch niet dat het meurt? Ik zeg dat het erger ruikt dan dat het smaakt. Goeiendag he
.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:20 schreef amaranta het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
al het zaad wat ik tot dusver in mijn bek heb gehad smaakte erger dan het rook, vandaar...
No comments.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
al het zaad wat ik tot dusver in mijn bek heb gehad smaakte erger dan het rook, vandaar...
SQ-uitsprakenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij gaat echt nergens komen met die instelling van jequote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:30 schreef r8ality het volgende:
Verplichte basis & communicatie training bij OGD..
Hell no.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand vindt dat sperma lekker isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
SQ-uitspraken.
Ik denk dat dat van persoon tot persoon verschilt lieverd. O.a. wat men eet.
Is goed voor je. Jij zou ook wel eens mogen 'proberen' ipv 'poneren' en koppig toch je eigen zin doenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:30 schreef r8ality het volgende:
Verplichte basis & communicatie training bij OGD..
Hell no.
quote:
Ik heb in die training vooral veel over mezelf geleerd en waarom ik in vervelende situaties terecht kom door bepaalde reacties vanuit mijn kant. Nu weet ik wat dat zijn en hoe ik ze kan voorkomen op mijn manier.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:34 schreef r8ality het volgende:
Wat moet ik leren bij zo'n training? Please, vertel het me, zodat ik het meteen kan pareren.
en als je perfect bent? Wat dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb in die training vooral veel over mezelf geleerd en waarom ik in vervelende situaties terecht kom door bepaalde reacties vanuit mijn kant. Nu weet ik wat dat zijn en hoe ik ze kan voorkomen op mijn manier.
Prettig voor mijn omgeving en prettig voor mezelf, omdat ik me in die situaties dan geen raad meer wist en maar gewoon boos bleef.
Maar idd, je moet wel inzien dat je niet perfect bent en dus openstaan voor advies en veranderingen...
dan ben je gedoemd om de rest van je leven anderen te moeten corrigerenquote:
damn. I knew I was doomed.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan ben je gedoemd om de rest van je leven anderen te moeten corrigeren
And there's the perfect proof. Abstract gezwam in de ruimte. Elke situatie is anders, je kan niet met zo'n cursusje een algemeen handvat creëren waarmee je daarna alles oplost. En dat ik tekortkomingen heb weet ik allang, en hoe ik overkom om mensen interesseert me in de regel niet zo heel veel, tenzij ik iets van ze nodig heb. Maar daar heb ik geen cursus voor nodigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb in die training vooral veel over mezelf geleerd en waarom ik in vervelende situaties terecht kom door bepaalde reacties vanuit mijn kant. Nu weet ik wat dat zijn en hoe ik ze kan voorkomen op mijn manier.
Prettig voor mijn omgeving en prettig voor mezelf, omdat ik me in die situaties dan geen raad meer wist en maar gewoon boos bleef.
we...must...marry....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
And there's the perfect proof. Abstract gezwam in de ruimte. Elke situatie is anders, je kan niet met zo'n cursusje een algemeen handvat creëren waarmee je daarna alles oplost. En dat ik tekortkomingen heb weet ik allang, en hoe ik overkom om mensen interesseert me in de regel niet zo heel veel, tenzij ik iets van ze nodig heb. Maar daar heb ik geen cursus voor nodig.
Of de rest van je leven eeuwig oude koeien uit de sloot halen omdat je zelf niets te melden hebtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan ben je gedoemd om de rest van je leven anderen te moeten corrigeren
ik ben helemaal niet over vingeren begonnenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Of de rest van je leven eeuwig oude koeien uit de sloot halen omdat je zelf niets te melden hebt.
daar is dit topique voor. meerdere topiques per week zonder noemenswaardige actie, Inuit's auto-aankoop uitgezonderd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Of de rest van je leven eeuwig oude koeien uit de sloot halen omdat je zelf niets te melden hebt.
daar hebben we het al lang niet meer over gehad!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet over vingeren begonnen
Kennis-cursussen: geen probleemquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:51 schreef Inu het volgende:
Maar waarschijnlijk is de cursus onderdeel van het trainee-programma en volgens mij is het hele idee van zo'n programma dat je juist nieuwe dingen leert en dus open moet staan voor cursussen
eens. kweek je van dat nietszeggend volk mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kennis-cursussen: geen probleem
Psychologische cursussen: ophoeren
Projectmanagementblabla : ook ophoeren
Situaties zijn idd anders, maar ik herkende gewoon een bepaald patroon wanneer ik ruzie krijg of boos word en nu ik dat patroon herken kan ik er iets aan doen en eerder niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
And there's the perfect proof. Abstract gezwam in de ruimte. Elke situatie is anders, je kan niet met zo'n cursusje een algemeen handvat creëren waarmee je daarna alles oplost. En dat ik tekortkomingen heb weet ik allang, en hoe ik overkom om mensen interesseert me in de regel niet zo heel veel, tenzij ik iets van ze nodig heb. Maar daar heb ik geen cursus voor nodig.
Ik heb laatst nog een voorstelgesprek verneukt (eerste in 4.5 jaar!). Met dat gegeven is zo'n cursus volgen natuurlijk ideaal! Om in de toekomst beter beslagen ten ijs te komen! Jeej.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:03 schreef bleiblei het volgende:
Vraag eens aan OGD of ik aan die training mee mag doen?![]()
Ik lul mij te vaak vast. Of dat ik een voicemail vollul en dan denk, kut... was dat wel slim.
maar r zijn toch wel mensen om you heen die je er op wijzen zoals V.?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Situaties zijn idd anders, maar ik herkende gewoon een bepaald patroon wanneer ik ruzie krijg of boos word en nu ik dat patroon herken kan ik er iets aan doen en eerder niet.
En een traineeprogramma houdt ook projectmanagement en persoonlijke ontwikkeling in en als je dat niet wilde had je de baan niet moeten nemen. Sim-pel!
OMG! hij kende je foknaam!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een voorstelgesprek verneukt (eerste in 4.5 jaar!). Met dat gegeven is zo'n cursus volgen natuurlijk ideaal! Om in de toekomst beter beslagen ten ijs te komen! Jeej.
Niet dus. Die "IT-manager" was zo'n idioot die beter op de afdeling P&O had kunnen gaan werken, die vond een hecht team heel belangrijk, dat er communicatie was, wat voor een persoon er werkt. Voor een helpdesk-functie van 3 weken. In dit geval heb ik het bewust verneukt, ik had daar echt NOOIT willen gaan zitten. Maar dat wist ik na de eerste vraag ("wie is de persoon r8ality?") al.
Daar zou je dan zitten met je BCT, dan moest ik er nog gaan werken ook.
Dat krijg je van die mt-cursussen, gelul in de ruimte.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar dat wist ik na de eerste vraag ("wie is de persoon r8ality?") al.
Nja, bij zulke dingen moet je er toch zelf achter komen om er iets mee te kunnen doen denk ik... Al had ie tegen me gezegd dat ik vervelend reageer dan had ik het toch afgeschoven waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar r zijn toch wel mensen om you heen die je er op wijzen zoals V.?
eh.. J..
dus J. mag het niet zeggen en een of andere opleidingstruus wel ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, bij zulke dingen moet je er toch zelf achter komen om er iets mee te kunnen doen denk ik... Al had ie tegen me gezegd dat ik vervelend reageer dan had ik het toch afgeschoven waarschijnlijk
Ik heb nooit ruzie en ben zelden echt boos. Alleen moet je me geen dingen gaan verplichten die ik nutteloos vind of niet leuk vind. Maar daar ga je me met zo'n BCT-ding echt niet vanaf helpenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Situaties zijn idd anders, maar ik herkende gewoon een bepaald patroon wanneer ik ruzie krijg of boos word en nu ik dat patroon herken kan ik er iets aan doen en eerder niet.
En een traineeprogramma houdt ook projectmanagement en persoonlijke ontwikkeling in en als je dat niet wilde had je de baan niet moeten nemen. Sim-pel!
Die opleidingstruus heeft helemaal niks gezegd over mijn manier van communiceren. We hebben gewoon een uitleg gehad over verschillende manieren en valkuilen en ik heb daar zelf mijn conclusies uit getrokken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
dus J. mag het niet zeggen en een of andere opleidingstruus wel ?
curieus.
Weet je baas dat ook?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie en ben zelden echt boos. Alleen moet je me geen dingen gaan verplichten die ik nutteloos vind of niet leuk vind. Maar daar ga je me met zo'n BCT-ding echt niet vanaf helpen.
Traineeprogramma is versneld leren om een technisch beheerder te worden. Projectmanagement heeft daar geen reet mee te maken. Persoonlijke ontwikkeling is alleen nodig als je zo'n echte nerd bent die liever in een donker hoekje onderin het gebouw de hele dag zit zonder iemand te zien. Maar daar heb ik niet zo'n last van dacht ik.
ach zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Die opleidingstruus heeft helemaal niks gezegd over mijn manier van communiceren. We hebben gewoon een uitleg gehad over verschillende manieren en valkuilen en ik heb daar zelf mijn conclusies uit getrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |