failquote:
omg...ik dacht dat je het over twitter hadquote:
was dat niet danquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omg...ik dacht dat je het over twitter had
neuh, hij bedoeld tweeds maar schreef het op de Duitsche manierquote:
Al dat Duits in dit topic is verwarrend!quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh, hij bedoeld tweeds maar schreef het op de Duitsche manier
HALT!quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Al dat Duits in dit topic is verwarrend!
over het foebal of de drank?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:32 schreef febster het volgende:
We zullen het zien zondag, ben zeerrrr benieuwd.
Vannacht al over gedroomd ook.
Ik had 1 glas wijn op, dus gewoon over voetbal. We kwamen met 2-0 achter en toen begon het te lopen en werd het 2-1 en toen viel bijna de 2-2 en toen werd ik wakkerquote:
conclusie...je had meer moeten drinken...dan was het 2-3 geworden...nu verliezen we...bedankt lulquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:37 schreef febster het volgende:
[..]
Ik had 1 glas wijn op, dus gewoon over voetbal. We kwamen met 2-0 achter en toen begon het te lopen en werd het 2-1 en toen viel bijna de 2-2 en toen werd ik wakker.
Als ik ooit verplicht Prince2 moet leren word ik echt automonteurquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:41 schreef Inu het volgende:
Zo, als ik nu mn examen gehaald heb hoef ik nooit meer Prince2 te lerenHeb alleen geen idee of ik het ook gehaald heb
Dan moet je idd nooit op cursusquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als ik ooit verplicht Prince2 moet leren word ik echt automonteur.
ja dat heb je, niemand zakt voor Prince 2.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:41 schreef Inu het volgende:
Zo, als ik nu mn examen gehaald heb hoef ik nooit meer Prince2 te lerenHeb alleen geen idee of ik het ook gehaald heb
like in foundation, practioner, just-in-for-the-paperquote:
Nope, die heb ik allaaaaaaangquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat heb je, niemand zakt voor Prince 2.
welke deed je? de eerste toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |