Ik had het over de boeken!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Elk blok? Volgensmij is dat kledingpakket voor de hele opleiding.
250 euro per jaar, dat is weinig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
250 euro zijn de boeken.Per jaar neem ik aan..
Dat is wel wat ik heb gedaan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Als je je uitschrijft op studielink is het goed toch?
Echt? Dat is ook niet veel..fijn danquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
250 euro zijn de boeken.Per jaar neem ik aan..
Ik wilde er niks van zeggenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:09 schreef DeLuna het volgende:
Tevens een gigantische spelfout in de TT.![]()
50% van mijn opleiding bestaat ook uit sport. Dan heb je ook niet veel boeken nodig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Echt? Dat is ook niet veel..fijn dan
Mensen maken zich te druk om alles tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
En nee ik heb me nog niet uitgeschreven. Waarom reageert iedereen zo raar als ik vertel dat ik nog niks heb geregeld voor aankomend jaar. M'n vriendinnen stressen em meer om mijn toestand dan ikzelf..![]()
Relaaaaax.
Mwah het is op zich wel logisch om dat voor het einde van het schooljaar te regelen, zodat je gegevens ook op tijd door zijn gekomen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
En nee ik heb me nog niet uitgeschreven. Waarom reageert iedereen zo raar als ik vertel dat ik nog niks heb geregeld voor aankomend jaar. M'n vriendinnen stressen em meer om mijn toestand dan ikzelf..![]()
Relaaaaax.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:09 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Mensen maken zich te druk om alles tegenwoordig.
"OH MY GOD RECESSIE!"
Niks van gemerkt![]()
"OH MY GOD JE MOET JE HAASTEN DE BUS VERTREKT!"
Er vertrekt nog wel een bus
True.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah het is op zich wel logisch om dat voor het einde van het schooljaar te regelen, zodat je gegevens ook op tijd door zijn gekomen.
Ach, alles komt goed.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Maar stiekem zou ik wel willen dat ik een stresskip zou zijn..dan had ik al mn zaakjes iig op tijd geregeld
En morgen is het nog mooier weer en lig je aan het strandquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, doei. Ik moet over een uur weg en meestal sta je al een uur lang in de wacht..
toch wel een ekte ekte mettelica hequote:Op donderdag 8 juli 2010 12:22 schreef Rookert het volgende:
Aansteller![]()
Heb nu zwart shirt aan, maar denk dat het straks wat anders wordt, toch wel warm
Ik moet 3 mappen autotechniek hebben. Ongeveer 200 euro per stukquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
50% van mijn opleiding bestaat ook uit sport. Dan heb je ook niet veel boeken nodig.
Tof.quote:Op donderdag 8 juli 2010 @ 12:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
50% van mijn opleiding bestaat ook uit sport. Dan heb je ook niet veel boeken nodig.
Ja, mijn broertje ook. Die gaat naar de 3e klas VMBO, iets met vakcollege en dan voertuigentechniek.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet 3 mappen autotechniek hebben. Ongeveer 200 euro per stuk
En overall + werkschoenen
Ik ga beginnen aan MBO motorvoertuigentechniek. Naast dat heb ik alleen een klein wiskunde boekje nodigquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, mijn broertje ook. Die gaat naar de 3e klas VMBO, iets met vakcollege en dan voertuigentechniek.
Moet je toch best veel boeken nog voor hebben tochquote:
Dat weet ik niet maar 250 euro klinkt niet als veel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Moet je toch best veel boeken nog voor hebben toch?
Dat weet ik ook nog niet. Komt volgende week pas bij mij.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:58 schreef Marco001 het volgende:
Ik weet nog niet welke boeken ik allemaal nodig ben.. laat staan of ik toegelaten ben..
Inderdaad... 190-200, voor het eerste blok.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
250 euro per jaar, dat is weinig.
JA OOK GOED HE. ZONDAG HELEMAAL LAM ZUIPEN EN MAANDAG IN COMA. DINSDAG NAAR AMSTERDAM EN WOENSDAG WEER IN COMA.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:38 schreef NoelGallagher het volgende:
JAAA, GOED EN MET JOU DAN SG EN WEET JE MORGEN GA IK EEN WEEKEND WEG EN ZONDAG BEN IK LEKKER JARIG JALFJ;ASDLFJJAJAA LJALSFKJALFWOEI
dude.. caps.....quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
JA OOK GOED HE. ZONDAG HELEMAAL LAM ZUIPEN EN MAANDAG IN COMA. DINSDAG NAAR AMSTERDAM EN WOENSDAG WEER IN COMA.
ALVAST GEFELICITEERD HE!
DAMNED DAT IS BETER JA! HOEF IK MIJN VINGER NIET MEER OP SHIFT TE HOUDEN! THNX M8.quote:
Windows?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:13 schreef tubacloud het volgende:
Windows maar eens opnieuw geļnstalleerd
ojah, moet Windows 7 nog installeren op mijn ma's nieuwe pc..quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:13 schreef tubacloud het volgende:
Windows maar eens opnieuw geļnstalleerd
Ja, heb geen macquote:
echt wel, wou vanmiddag nog mtbén.. maar met dit weer.. bleughquote:
Beviel t een beetje? de Downhill?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
echt wel, wou vanmiddag nog mtbén.. maar met dit weer.. bleugh
gisteravond namelijk wezen kijken bij een atb club, hadden training bij de kardingebult(bikepark groningen zit daar..) eerst een warmrij rondje door het park: 31 km/h reden ze, terwijl ik 23 gewend ben...![]()
daarna 4 keer de kardingebult op(o.a. via de skihelling, dus megazwaar) en bij de downhill naar beneden..
Nice.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:18 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ook de upload omhoog gegaan?
Voor 15 euro extra kan ik naar 80mbit zie ik..
mwah, nog weinig gedaan, want helm vergeten, dus 1 keertje maar gedaan, maar was best tof, alleen geen jumps gemaakt, ik denk niet dat mijn vering dat aankan..quote:
Mwah, ligt meer aan de rijstijl. Rij je smooth, kun je met een AM bike downhill rijden. Heb je zo'n bike manier van "mwah, dat red ik ongeveer wel", ga voor zo'n freeride fully als wat ik hebquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, nog weinig gedaan, want helm vergeten, dus 1 keertje maar gedaan, maar was best tof, alleen geen jumps gemaakt, ik denk niet dat mijn vering dat aankan..
quote:
Ik verwar jou steeds voor VASND en andersomquote:
En bedanktquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik verwar jou steeds voor VASND en andersom
Boodschapper zequote:
Toevallig wireless crap?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:35 schreef RoBro het volgende:
ik word hier gvd stervensgek doordat ik een simpele router niet eens aan het werk krijg
uiteraard volgens mij zit alleen die motorolla sbv5120e op 192.168.1.1 en die kanker router ook krijg gewoon verbinding staat er als ik vervolgens wil browsen gebeurt nix dhcp al uitgezet en alles handmatig ingevoerd maar ook dat wilde niet lukkenquote:
1 keer een helm kunnen lenen. .:)quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mwah, ligt meer aan de rijstijl. Rij je smooth, kun je met een AM bike downhill rijden. Heb je zo'n bike manier van "mwah, dat red ik ongeveer wel", ga voor zo'n freeride fully als wat ik heb
Maar vond t wel leuk? Overigens geen helm kunnen lenen?
Have funquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
1 keer een helm kunnen lenen. .:)
Mwah, ik heb nu een bike met een Suntour voorvering, en die is al niet al te best meer dus..
Wil hem nog ongeveer een jaartje ofzo heel houden, dan koop ik een nieuwe hardtail.freeride fully is hier in het noorden enorme overkill
mkaar ik = pleite, diploma ophalen + feestje
In het noorden heb je toch daar bij groningen dat bikepark?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
1 keer een helm kunnen lenen. .:)
Mwah, ik heb nu een bike met een Suntour voorvering, en die is al niet al te best meer dus..
Wil hem nog ongeveer een jaartje ofzo heel houden, dan koop ik een nieuwe hardtail.freeride fully is hier in het noorden enorme overkill
mkaar ik = pleite, diploma ophalen + feestje
ik ook niet doordat die kankerjoden van de gemeente weer falen met het plaatsen van schermen in de stadquote:
hopelijk wel op mensenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:18 schreef Schieganger het volgende:
Vanmiddag met vuurwapens geschoten. Was vet!
Neukse.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:56 schreef Renesite het volgende:
ALS IK JULLIE NIET MEER ZIEFIJNE VAKANTIE POPPIES
![]()
Iedereen basht jou toch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
PI + bashende opmerkingen tegen mij = Zeroku
Nee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
PI + bashende opmerkingen tegen mij = Zeroku
Goeie grapquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Wanneer is de volgende PUB-meet? Ik heb zin in bavaria.
Nee, maar een mens kan onmogelijk zin in Bavaria hebben.quote:
Alles is beter dan lauw euroshopperbierquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar een mens kan onmogelijk zin in Bavaria hebben.
en koud euroshopperbier?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alles is beter dan lauw euroshopperbier
Oranjeboom?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alles is beter dan lauw euroshopperbier
Onee. Dat vinden sommigen ook van Grolschquote:
en bavariaquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onee. Dat vinden sommigen ook van Grolsch
"Sommigen" stemmen ook op Geert Wildersquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onee. Dat vinden sommigen ook van Grolsch
Jij zeker!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"Sommigen" stemmen ook op Geert Wilders
True that!quote:
deze?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik had vroeger altijd 7.gif als standaard
quote:
http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/7.gifquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet, want dit is 14, en als je terugtelt was dat 7
Ja, maar dan zou 14.gif dus niet de duim omhoog zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/7.gif
http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/8.gif
Zoek de verschillen
7quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/7.gif
http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/8.gif
Zoek de verschillen
Dat is 14.gif ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
En ik weet zeker dat duim omhoog 14.gif is, en anders hebben ze tegen me gelogen, al die jaren
Of ze staan gewoon niet (meer) op volgorde.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou 14.gif dus niet de duim omhoog zijn
Goed plan. Anders zit ik weer half te slapen op mijn werk morgenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:50 schreef Renesite het volgende:
Meenskes, fijne vakantie nog verder! Ik ga mijn bed in en mogelijk morgenvroeg een computertijd meer
Hai Doquote:
aLSOF IK DAT ONTHOUDquote:
qft.quote:
wAT DOE jij!quote:
jA DAT DACHT JE MAAR :dquote:
Hé, ik hoorde van {insert naam van iemand iemand waar ze een hekel aan heeft} dat je met xxx hebt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:23 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
ff een kort vraagje.
Hoe kun je voorzichtig aan iemand vragen of ze met een bepaalde iemand heeft? En dat vermoedt omdat je als een vriendloze stalker al haar krabbels leest?
Hoezo moe?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Moe, chagrijnig en dan iemand die aan je kop komt irriteren, dat werkt niet goed samen.
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Lekker basicquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, daarom. En het is binnen ook 25 graden daar, dus verre van ideaal.
Ik werk in 35 graden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, daarom. En het is binnen ook 25 graden daar, dus verre van ideaal.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:31 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is een hele wijze opmerking van jou, jongedame.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:32 schreef DeLuna het volgende:
Ziet er ook wel mooi uit als een topic dicht is trouwens!
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij ook als ik jou in je ballen trap.
Mwah, ik geniet niet om met 35 graden vol in de zon te gaan zitten dus ach.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat is ook geen ideaal werk met dit weer.
Iedereen zit heerlijk te genieten en jij moet werken
Achja. Men kiest ervoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat is ook geen ideaal werk met dit weer.
Iedereen zit heerlijk te genieten en jij moet werken
Ja, fijn hč.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:34 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Japz. Fijn dat je zo snel aangebrand bent
Ik wil ook naar schoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ik geniet niet om met 35 graden vol in de zon te gaan zitten dus ach.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:34 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Japz. Fijn dat je zo snel aangebrand bent
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil ook naar school
Nou jeeeeujSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Nee, dan ook niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel lekker als je er een drankje bij hebt.
Mij doe je ook geen plezier met 35 graden.
Dat kan, maar dan heb ik geen geld.quote:
Zo heb ik me ook maanden gevoeldquote:
Haha.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dan ook niet.
[..]
Dat kan, maar dan heb ik geen geld.
Ja, ik werkte dus 20 uur toen ik dat zo had gemeld aan die lui. Maar nu sta ik steeds voor 5 uur.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik werkte dus 20 uur toen ik dat zo had gemeld aan die lui. Maar nu sta ik steeds voor 5 uur.
En verder kan ik niks vinden hier in de buurt.
Je mag ons gras wel maaien.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik werkte dus 20 uur toen ik dat zo had gemeld aan die lui. Maar nu sta ik steeds voor 5 uur.
Grapjas. Mijn broertje doet folders en ik ben blij dat ik dat niet meer doe.quote:
Nog een keer teruggaan. Vragen of je kassa mag draaien of schoonmaken. En ik ben ervan overtuigd dat ze mensen zoeken in de horeca. Of in een fabriek. Toen ik gestopt was, werkte ik 40 uur in een fabriek.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ik ook, woensdag was mijn laatste keer GODZIJDANKquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Grapjas. Mijn broertje doet folders en ik ben blij dat ik dat niet meer doe.
HAHAHAHAHA, arbeider.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nog een keer teruggaan. Vragen of je kassa mag draaien of schoonmaken. En ik ben ervan overtuigd dat ze mensen zoeken in de horeca. Of in een fabriek. Toen ik gestopt was, werkte ik 40 uur in een fabriek.
Ze vragen me af en toe wel eens van 9 -16 om prijskaartjes te verwisselen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nog een keer teruggaan. Vragen of je kassa mag draaien of schoonmaken. En ik ben ervan overtuigd dat ze mensen zoeken in de horeca. Of in een fabriek. Toen ik gestopt was, werkte ik 40 uur in een fabriek.
Er is genoeg werk te vinden hoor. Ga eens langs bij het CWI of het Jongerenloket.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze vragen me af en toe wel eens van 9 -16 om prijskaartjes te verwisselen.![]()
Doet bij ons de bedrijfsleider of assistent-bedrijfsleider altijd. Ik hoefde alleen af en toe de slijterij, fris en wijn te doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze vragen me af en toe wel eens van 9 -16 om prijskaartjes te verwisselen.![]()
Dan leg je toch bij.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef DeLuna het volgende:
Ik moet overigens niet meer dan 19 uur werken in een week. Anders krijgt mijn moeder geen geld meer.
Ik vind dat vet leuk werk. Je doet eigenlijk niks en toch verdien je wat.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Doet bij ons de bedrijfsleider of assistent-bedrijfsleider altijd. Ik hoefde alleen af en toe de slijterij, fris en wijn te doen.. Vind ik zo chill die kaartjes vervangen
Ik heb toch het liefste de zuivel. Lekker achterin de winkel en lekker koelquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind dat vet leuk werk. Je doet eigenlijk niks en toch verdien je wat.Om de 5 minuten komt er een klant wat vragen. Ideaal.
Ik vind dat juist kut. Ik weet heel niet waar alles staat. Nee, doe mij houdbaar maar.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb toch het liefste de zuivel. Lekker achterin de winkel en lekker koel
Went vanzelfquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind dat juist kut. Ik weet heel niet waar alles staat. Nee, doe mij houdbaar maar.
Ja wijn.... dude.... da's gewoon niet leuk. Eerst op die fles kijken uit welk land het komt, en dan bijv. bij Italiė nog zoeken WAAR die dan staat.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Went vanzelf. Ik sta bij de wijn altijd te zoeken iig
. Op de gangbare goedkope shit na dan
Goddank doet iemand anders t meestalquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja wijn.... dude.... da's gewoon niet leuk. Eerst op die fles kijken uit welk land het komt, en dan bijv. bij Italiė nog zoeken WAAR die dan staat.
Chips ben ik heel goed in maar die krijg ik nooit meer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goddank doet iemand anders t meestal.. Ik krijg meestal koffie/thee/koek en chips.. Doe de rest ook wel maar dat vooral
. Of zuivel als die gast er van niet is
Bij ons gaat het niet echt om tijden. Als alles maar om 18.00 klaar isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Chips ben ik heel goed in maar die krijg ik nooit meer.
Tegenwordig steeds Broodbeleg en Koffie/Thee. En dan ben ik altijd net op tijd klaar.
Wij moeten dan van 19.30 tot 22.00. Er is een vulnorm van 58 colli in het uur. Dus dan moet je wel snel klaar zijn om de anderen te helpen die volgens de computer na 22.00 klaar zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons gaat het niet echt om tijden. Als alles maar om 18.00 klaar is.. En soms als er nog wat staat is het ook niet erg. Niet al te grote supermarkt
Bij ons is sluitingstijd ook de tijd dat we stoppenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij moeten dan van 19.30 tot 22.00. Er is een vulnorm van 58 colli in het uur. Dus dan moet je wel snel klaar zijn om de anderen te helpen die volgens de computer na 22.00 klaar zijn.![]()
Een redelijke grote Albert Heijn..
Bij ons komt er gewoon een vrachtwagen vol en dat moet dan ook allemaal nog gesplitst worden. Met de kerst is het pas echt kut. We stonden een keer pas om 23.00u buitenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons is sluitingstijd ook de tijd dat we stoppen. Staan meestal een kwartier na sluitingstijd buiten
.. Bij ons is de vracht ook heel variabel net als het personeel. Het kan soms voorkomen op zaterdagmiddag dat er om 13.00 nog maar een container of 5 staan maar ook het dubbele of 3-dubbele. Bijvoorbeeld dan he
.
Bij een teamleider altijd om 22.10, maar bij de anderen altijd nog laterquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Bij mijn oude Albert Heijn was dat standaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |