Iemandquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:52 schreef Enchanter het volgende:
Kut iemand was me voor
Iets met refresh en zo
Postalquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iemand
Ter compensatie van dat kindvriendelijk bouwspel:
[ afbeelding ]
quote:
Sorry wel edele heer Spankmasterquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iemand
Ter compensatie van dat kindvriendelijk bouwspel:
[ afbeelding ]
quote:
Als niemand het spel ooit gespeeld heeft het ook geen zin om hints naar de titel te geven.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vooruit. Het is een deel 2, bouw zit in de naam, en het begon met een T.
Het was Tonka Bouwplaats 2.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Als niemand het spel ooit gespeeld heeft het ook geen zin om hints naar de titel te geven.
Oh kon ik die nou vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./ontopic
Hint : AmigaIk ben inmiddels overleden
Het komt niet bij je op dat deze game wellicht door zeer weinig mensen is gespeeld?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als je die game speelde, zag je zowat alleen maar Tonka op je scherm.
Plaats aub wel games die of bekend zijn of wel eens in het nieuws zijn geweest. Geen games waar nog nooit mensen van hebben gehoord, of zowat niet op te zoeken zijn.quote:
Daar was het plaatje ook van.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:09 schreef Enchanter het volgende:
http://www.kinderlines.nl/html/tonka_bouwplaats_2.html
Wist ik allang, anders kwam er wel iemand met het antwoord hé.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:07 schreef STING het volgende:
[..]
Het komt niet bij je op dat deze game wellicht door zeer weinig mensen is gespeeld?
Drakkhen ?quote:
Inderdaad, beetje generatiekloof... Mijn jeugdsentiment bestaat uit Thunderbirds op de C64, Dune 2 en bubble bobble....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ooooooh, die .....
Niet iedereen deelt hetzelfde jeugdsentiment
Neequote:
Die van mij zijn Carnival, Antarctica, Frenzy, Dukes of Hazard, Donkey Kong, etcetera, op de Colecoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje generatiekloof... Mijn jeugdsentiment bestaat uit Thunderbirds op de C64, Dune 2 en bubble bobble....
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Oh kon ik die nou vergeten
Hele vroege versie van Heroes of Might & Magic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./ontopic
[ afbeelding ]
Hint : AmigaPlease sir. When moon? When Mustang?
ik had alleen een Super Nintendoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:20 schreef Frollo het volgende:
Mijn jeugdsentiment... oeff, allereerst Pong natuurlijk. Iets later kwamen de Atari 2600, Videopac, ColecoVision. Dat soort consoles, maar ik had er zelf geen en kan me daarom bijna geen titels herinneren.
Hoewel, River Raid!!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hele vroege versie van Heroes of Might & Magic?
ohquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:25 schreef Enchanter het volgende:
Als je the secret of the weg laat , kom je al een heel end
Super Stiekeme Sexy Swingende Sambadansende Stokzwaaiende Schadow Sorcerer?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het is uit de stal van AD&D
Godverdomme , stelletje cultuurbarbaren![]()
laatste hint:
Het begint met een S en het eindigt op hadow sorcerer
Iiiieeeeennn een JPRG!!quote:
ja raden danquote:
hier jongens, IS DAT NOU ZO MOEILIJK?quote:
Ik ook niet , maar hints + Google = winquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:57 schreef SpankmasterC het volgende:nog nooit van Suikoden gehoord!
Tot nu dan he, nu heb ik er wel van gehoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |