Bijna!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb hem op Steam, maar geen idee hoe het heet.Line racer ofzo
Correct!quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:04 schreef Enchanter het volgende:
Super laser racer (met dank aan Elroy)
Dat is het volgens Google ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:44 schreef NutKees het volgende:
Lijkt wel een beetje op Space Giraffe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
zo goed ben ik tochquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:33 schreef Robar het volgende:
Al het vijfde topic en ik kom er nu pas achter dat mijn idee daadwerkelijk is omgezet tot werkelijkheid
Ik denk dat het street racer ofzo is?quote:
Police Quest natuurlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:50 schreef c0nd0r het volgende:
[ afbeelding ]
Eitje denk ik..
Ik zag tot mijn verbasing dat er ook een t-shirt van isdie moet ik hebben!
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:51 schreef Salamando het volgende:
Police Quest!
de kut, weet ik eindelijk zo'n oude game![]()
![]()
Dat zou wel eens goed kunnen zijn!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:51 schreef Robar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij is het Police Quest
Bijna goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:59 schreef Stroopwafels het volgende:
Freddy Pharkas: Frontier Pharmacist
Fred Retteketet?quote:
Nee, maar Miel Monteur was wel leuk. Alles is tot nu toe fout.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Miel Monteur: Miel verkent de ruimte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een bouwspel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:36 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dit is toch niet een van de honderden vind-de-plaatjes-kutgames?
Nee, een van de duizenden!!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:36 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dit is toch niet een van de honderden vind-de-plaatjes-kutgames?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:41 schreef Rossdale het volgende:
Even een tweede parallel want die andere gaat toch nooit geraden worden.
[ afbeelding ]
Jullie kennen geen jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
lollertroll, tyf een eind op anders met je mislukte one-liner-plaatjes
City of Heroes?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet eruit als een obscure game voor 5 jarigenquote:
Verdomd, die had ik inderdaad moeten nemen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een obscure game voor 5 jarigenNatuurlijk raad niemand dat. Als je nou RedCat post ofzo heb je nog enigszins kans dat iemand het weet
City of heroes / Villians ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Yeah! CoH is goedquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
City of Heroes?
Het spel van GTAboy zegt me echt 0,0, beter bekend als "helemaal niets", "nada", "nokkes" of "he?"
Vooruit. Het is een deel 2, bouw zit in de naam, en het begon met een T.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:50 schreef Enchanter het volgende:
Kom dan eens met hints of zo , blijkbaar kent niemand dat spel
Iemandquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:52 schreef Enchanter het volgende:
Kut iemand was me voor
Iets met refresh en zo
Postalquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iemand
Ter compensatie van dat kindvriendelijk bouwspel:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |