Laten we jou Dw noemen en mij DW, oke?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:14 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat ge-DW de hele tijd. Dacht weer even dat het om mij ging en snapte het dus al niet. Elders noemt iedereen mij ook DW als ze lui zijn. Vandaar!
Hij sjanst nu al met kassa-meisjesquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Nog een paar jaar en dan neemt ;ie meisjes mee naar huis
werkwerkwerkquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Thuis. Volgende dag om 7 uur werken
Waarom sjanst ;ie niet met mij?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij sjanst nu al met kassa-meisjes
Ik wel, in de afgelopen maand maar 1 dag gewerktquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
werkwerkwerk
kom er mn bed niet voor uit![]()
En dan ga je a.s. maandag wel werken? Goede planning.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel, in de afgelopen maand maar 1 dag gewerktNiet eens een volle dag ook.
Omdat jij hier niet achter de kassa zit?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom sjanst ;ie niet met mij?
Wil je ;m vast uithuwelijken aan mij?
Hmm ff lekker knuffeluhquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Buuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Kom maar hoor
quote:Nederland 1 krijgt zondagavond alle ruimte om met de WK-finale opnieuw een kijkcijferrecord te verbreken.
Concurrerende tv-zenders programmeren voornamelijk B-films en herhalingen.
RTL 4 zendt voor de derde keer de film Pride & Prejudice uit.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
wokkin zet een film op
pride and prejudice
Ja ik moet toch geld hebben.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan ga je a.s. maandag wel werken? Goede planning.
zondag is alles weer voorbijquote:
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat jij hier niet achter de kassa zit?![]()
Hij mag zelf kiezen van mij, sorry mop
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook gf hoor![]()
Eet smakelijk!
Je was net anders nog reuze blij met je verkapte naamtopicquote:
ik deed maar alsofquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je was net anders nog reuze blij met je verkapte naamtopic
Ben geen (kinder) P.I.M.P!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zou je haar geven?
Aight!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Laten we jou Dw noemen en mij DW, oke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |